Hiustuoteuutuudet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Philip B

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pienet matkakokoiset pullot sain seuraavista tuotteista:

Nordic Wood Hair & Body Shampoo ja Peppermint and Avocado Shampoo: molemmat on todella voimakkaan tuoksuisia! Ja näiden tuoksuista en tykkää... Pesevät suht tehokkaasti mutta eivät onneksi kuitenkaan takuta pahasti.

African Shea Butter Shampoo on puolestaan näistä shampoista paras! On hajusteeton ja vaahto tuntuu kivan kermaisen pehmeältä.

Philip B Deep Conditioning Crème Rinse: ei toimi mun hiuksissa. Ei silota eikä tee oikein mitään muutakaan hiuksille.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Hiustuoteuutuudet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Tuoreen Trendi-lehden mukaan Suomeen on rantautunut uusi italialainen hiustenhoitosarja, Aloxxi.

Googletin ja löysin maahantuojan: BM International Oy. Selvitän huomenna mistä tuotteita saa Helsingistä ja käyn katsomassa niitä.

www.aloxxi.com

Jälkihuomautus: Tuotteita ei vielä saa oikein mistään, niitä on vasta saatu maahan.

Liittyyköhän Aloxxi jotenkin Nexxukseen?

Hei.

Upouudessa Pinnissä oli juttu hiustuotteista, joilla on kauniit tai ylellisen näköiset purkit. Oribe oli yksi mainituista. Sarja on mulle ihan tuntematon, mutta googletin:

http://glohair.mycashflow.fi/category/1/oribe

Peräkkäiset viestit yhdistetty. -ellen
Viimeksi muokannut Marylee, 09 Helmi 2013, 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Oribe -luksussarja

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Oho! En ole ikinä kuullutkaan tästä "luksusmerkistä" ja nyt putkahtaa yhtäkkiä suomeen ja pyytää aikamoisia luksushintoja. Ei olisi kyllä varaa pyytää tuollaisia rahoja kun ei varmaan juuri kukaan ole koskaan noista kuullutkaan. Tai ehkä jotkut ostaa kun kerran sanotaan että ovat luksusta. Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä mitä nuo prameat putelit ovat syöneet...

Edittii/ Tuolla sivuilla on myös muita ainakin mulle ihan vieraita merkkejä. Nuo Rich tuotteet vaikutti ihan mielenkiintoisilta, mutta eipä niistäkään tiedä.
Viimeksi muokannut Jekku, 11 Kesä 2012, 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiustuoteuutuudet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Klippoteketistä mulle tulee aina mieleen vain se pinkissä pullossa oleva kuivashampoo mutta muuten on merkki jäänyt vieraaksi mulle. Tänään kuitenkin huomasin Sokoksella myynnissä Argan oil by Klippoteket -tuotteita. Mulla on tällä hetkellä naamioinnostus päällä ja siksi lähinnä tutkailin vain sarjan argan oil treatmentiä, mutta hintaluokka oli tuotteilla n. 8-9 euroa. Mitään tietoa tai kuvia en näistä netistä löytänyt eikä merkin sivuiltakaan sarjaa löydy...
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Hiustuoteuutuudet

Viesti Kirjoittaja Milly »

Doven Dry Oil hoitsikka saa multa hehkutusta  :-* Kosteuttaa, selvittä, silottaa, eikä lähmää.
Incikin on mielestäni ok, jos yhtään osaan sitä tulkita, kookosöljy ihan alkupäässä. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen en ollut vielä täysin vakuuttunut, mutta sitten tajusin pestä syväpuhdistavalla.

Sarjan shampoota en ole kokeillut, nyt mietinnässä, josko sekin olisi yhtä mainiota tavaraa?
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Vastaa Viestiin