Cameleo

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
saramba

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja saramba »

Voi eii :) No kiitos varoituksesta, mä oon kuitenki niin epätoivonen ja rahaton että pakko testata, tuun sit kertoon miten pieleen meni  ;D
saramba

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja saramba »

Ostin cameleo 100 värinpoisto ja sit ton 9.13. Ehkä hieman vaaleni vaan.. :)
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Laitoitko nuo molemmat siis peräkkäin hiuksiin..?  :-\  Kestoväreissähän suositellaan vähintään useampaa viikkoa käsittelyjen välissä (muuten hiukset & päänahka ovat kohta siinä kunnossa ettei niitä saa enää kuntoon millään)...

Ikävä kyllä en osaa halpahallivalikoimista (tai muidenkaan kauppojen) neuvoa mikä auttaisi noin voimakkaaseen oranssisuuteen, ei sellaista taida ollakaan, muuta kuin joku tummanvaalea Poly Color -kevytväri, joka kyllä peittää oranssin, mutta väri taitaa tummeta liikaa sinun tavoitteeseesi ;)
* 1b F ii *
saramba

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja saramba »

Laitoin peräkkäin. Ihan hyvältä tuntuu hiukset vielä, ei edes märkänä tuntunu semmoselta karheelta niinku välillä. Leikkasin kyllä jus ennen tätä kuivat latvat pois.

Nyt väri vastaa ehkä tätä:
http://seinismonster.blogspot.fi/2013/0 ... ntaas.html

Pidetään pieni tauko ja jatketaan projektia sit ku on taas rahaa :)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Värjäsin äsken Cameleo 7.44-värillä ja väristä tuli tosi kiva kupari MUTTA, kun menin kuivaamaan tukkaa huomasin että tukka tuntuu varsinkin takaa hassulta ja katsoin peilillä takahiuksia niin ne on ihan rasvaiset! Värissä oli mukana sellainen pienenpieni öljypussi soija- ja arganöljyä ja laitoin sen tietysti väriaineen sekaan kun ajattelin että se suojaa mukavasti tukkaa värjäyksen aikana. Suihkussa sitten vaahdotin sitä väriä ja pesin vielä shampoolla kun tukka ei tuntunut täysin puhdistuvan. Vaahdotin yhteensä ehkä kolmesti eri shampoilla eikä ne tuntuneet edes vaahtoavan kunnolla. Sitten kuitenkin lähdin suihkusta kun ajattelin että kyllä ne nyt on puhtaat, niin siis ei todellakaan! Näyttää tasan tarkkaan siltä kuin olisin laittanut oliiviöljyä kuivaan tukkaan kourakaupalla  0_0 Kiva kun on aamulla seiskaksi töihin, pakko nää on yrittää pestä ennen sitä, en todellakaan kehtaa mennä töihin sen näköisenä etten oo käynyt viikkoon suihkussa tai että mulla on öljymuhitukset meneillään! Mulla ei oo  ikinä ennen käynyt näin, ei edes oikeiden öljymuhitusten kanssa, nekin on lähteneet hyvin kahdella shampoovaahdotuksella. Pelottaa että tää ei lähde pois vaikka pesen syväputsarilla!
pikkudevil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 58
Liittynyt: 20 Loka 2006, 04:36

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja pikkudevil »

7.44 värjätty nyt oranssiksi kolmisen kertaa. Jostain syystä värissä ei riitä teho tyven värjäämiseen kuin hetkeksi  :(. Heti värjäämisen jälkeen sävy on hyvä koko päässä ja ei mene kuin vajaa viikko, niin oma väri näkyy häiritsevästi eli väri tavallaan kuluu pois oman värin päältä. Oma väri on aika vaalea, siitä ei pitäisi kyse olla. Sävynä tuo on hyvä, tykkään kovasti, mutta ei muilla väreillä tälläistä ole ennen tapahtunut.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Onko kertynyt lisää kokemuksia Cameleon värinpoistosta? Itelläni olisi tarkoitus lykätä tuollainen päähän, kun suoraväri jämähti kiinni. Ilmeisesti on mietoa ainetta, tai toivottavasti, koska mulla on latvoissa useampia vaalennuksia alla. Kestovärivaalennuksia tosin.
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Mä olen kerran yrittänyt vaalentaa omaa väriä tuolla värinpoistolla ja hiuksille ei tapahtunut kerrassaan yhtään mitään. Pakkauksessa mainitun vaikutusajan jälkeen (en muista kauanko se oli) vielä lisäsin tota ainetta hiuksiin ja odottelin jonkun aikaa kunnes luovutin kun yhtään mitään ei tosiaan tapahtunut... Onneksi ei ollut kallista tavaraa.  ::)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

^Voihan perhana. No toivottavasti se edes poistaa vanhat suoraväriraidat... ::)

edit. ei kun taidan sittenkin räjäyttää hiukseni jollain "kunnon aineella" yhdellä kertaa.  ::)
Viimeksi muokannut muori Pippuri, 05 Helmi 2014, 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Onko kukaan kokeillut Cameleo Colouring Shampoota? Ostin tänään kärkkäiseltä, tää on tällainen 40ml pussi jossa on hanskat kiinni, maksoi 1.30€. Oli montaa eri sävyä, itse otin 7.4 Copper red, mitä käytän Cameleo-väreistä normaalistikin. Pussissa sanotaan että ammonia free ja washable colour 4-6 washes. Pitää joku päivä testata, pussin takana sanotaan että käytetään pestyihin ja kosteisiin hiuksiin, vaahdotetaan ja annetaan vaikuttaa 20-30min. Ihan mielenkiintoinen tuote, varsinkin jos toimii!
ÄiskäVärjääTaas

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas »

^^ kokeilin colouring shampoon sävyä silver (tai jotain sinne päin, en nyt muista ulkoa). Tosi ohutta ainetta, sai olla varovainen ettei loiskunut ja tiputellut minne sattuu. Ei se minun mielestä juurikaan vaahdonnut, ei ainakaan samalla tavoin kuin normi shampoot.  Lopputulos oli ok, vaaleaan tukkaan sai mukavan hopeisen sävyn joka ei kuitenkaan ollut mummon harmaa. Tosin se kesti vain yhden pesun  :-\ Tuskin tulee ostettua uudestaan.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mä laitoin juuri tuollaista tummanruskeaa Colouring Shampoota hiuksiini. En ollut ennen kuullutkaan noista tai nähnyt missään, mutta ostin kun tuli vastaan ja hiuksia piti ruskealla sävyttää. Vähän liian tumma toi on siihen nähden minkälaiset näistä hiuksista haluan (ehkä 6 asteiseksi, mutta tämä sävyte oli 4), mutta koska se on vaan sävyte niin.. :) En kyllä ymmärrä miksi tämä on joku shampoo, kun pestyihin hiuksiin laitetaan eikä tosiaan yhtään edes vaahtoa.

Kerron myöhemmin minkälainen tuli.


Edit. Väri tarttui ihan loistavasti ja tuli melko tasaisen väriset, vaikka lähtökohta ei niin tasainen ollutkaan. Tuli juuri sen väriset kun piti, vaikka sävyteshampoo oli 2-3 astetta hiuksiani tummempi. Pysyvyys ei niin kovin hyvä, haalistui paljon jo ensimmäisessä pesussa ja lopullisesti hävisi ihan 3-4 pesun jälkeen. Ihan pätevä tuote kuitenkin.

Käytin edellisellä kerralla reilu puolet siitä pussista ja jemmasin loput. Nyt laitoin lopun värin, johon lisäsin itse vielä shampoota jotta sitä on enemmän ja vaahtoaa paremmin. Shampoota lisäsin niin, että sitä oli seoksesta ehkä kolmasosa. Raportoin taas myöhemmin miten vaikutti. :)
Viimeksi muokannut Memmuuh, 05 Joulu 2014, 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja MNi »

Oon jo pitkän aikaa hypistellyt näitä väripurkkeja kaupassa, nyt kun tukkaan pitäis käyttää kaksi purkkia.. Viimein tartuin ja mukaan lähti kaks 3.3 väriä. Mukaan sekoitin vähän ruskeaa colormaskia ettei tule ihan musta tukka ja vaikka en laittanut kaikkea öljyä mitä paketin mukana tulee, niin silti jäi se sellainen tahmaisuus hiuksiin josta joku kirjotteli, vaikka pesin shampoolla.. Se ei kotioloissa nyt haittaa, mutta huomenna täytyy kyllä jo pestä tukka (värjäsin eilen) kun rupee ällöttämään :D

Kuva
MNi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 28 Helmi 2014, 21:19

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja MNi »

Kylläpä jumahti kovasti päänahkaan toi väri, nyt kolmannella pesulla tais lähteä loputkin. Öljyisyys hävisi toisesa pesussa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mä en näköjään ollutkaan kirjoitellut vielä kokemuksia tuosta Colouring shampoosta, oon nyt käyttänyt 7.4-sävyä kahdesti. Se on kyllä jännää ainetta, ihan litkua ja sitä vaan yrittää levitellä tukkaan jotenkin tasaisesti ja toivoo parasta mutta mulla on kyllä toiminut tosi hyvin. Se värjää jopa juurikasvuakin! Eilen laitoin sitä tukkaan koska tuossa otsalla oli yksi läntti mihin viikko sitten laitettu väri ei ollut tarttunut ja siinä näkyi omaa juurikasvua niin nyt siinä ei näy mitään. Kohta sulautuu ihan täydellisesti muuhun tukkaan. Laitoin kuitenkin Colouring shampoota koko päähän että tulee tasaisempi ja tasainen kyllä tulikin ainakin 45min vaikutusajalla. Toivottavasti tää kestää ainakin muutaman pesun, sitä ainetta kyllä jäi vähän että laitan sitten lisää jos väri kuluu nopeasti pois. 1,30€ maksavaksi tuotteeksi ihan loistava mutta harmi kun en ole nähnyt tätä muualla kuin Kärkkäisellä, ärsyttää lähteä sinne aina vain tämän takia.
Vastaa Viestiin