Cameleo

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Cameleo

Viesti Kirjoittaja M_A »

Onkos kukaan kokeillut kyseisen merkin värejä? Sävyt eivät mitään kovin kauniita olleet, mutta itse löysin suht lähellä omaa sävyäni olevan, joten sopii omaan tarkoitukseeni hyvin. Edullinen hintakin tietysti vaikutti ostopäätökseen, pulitin paketista 3,90€ ;D Ei kai tällä mitään katastrofia aikaan saa, vaikka en kyllä uskalla värjätä ennen kuin työt loppuu.. ::)

Tulen kyllä sitten kertomaan kokemuksia, kun olen värjännyt.
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja ansq »

mikä tää tällänen väri on? tuus kertoo kokemuksia? mistä saa? noin halpa?!
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja M_A »

Itse ostin Oulun Kärkkäiseltä, ilmeisesti suht uus tulokas. Taidan varmaan itsekin hakea toisenkin paketin, oli nimittäin melko vähän ainetta yhdessä. Halvemmaksi tämä silti tulee kuin muut, kun niitä muitakin menisi varmaan nykyisin se kaksi pakettia tähän päähän.

Kokemuksia tuun kertoilemaan varmaan parin viikon sisään, en uskalla värjätä ennen ku työt loppuu, ettei sitte tartte jonku katastrofipään kans töissä olla.. ::) ;D
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja katajainen »

Onko tää kestoväriä vai jotain suoraväriä?  :o
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja M_A »

Kestoväri.
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja ansq »

löytyyks tällä merkillä nettisivuja? googlessa ei näkyny.....
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja M_A »

Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja ansq »

Missä noita muuten myydään?
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

^
En ole pk-seudulla nähnyt missään (tarjoustalot,stocka tms). Omani ostin Lempäälän Kuljun kartanosta ollessani siellä päin lomailemassa. Karkeasti yleistäen hyvin harvojen paikkojen valikoimissa.
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja M_A »

No niin, nyt on värit isketty päähän. Sen verran voin sanoa, että pakkauksen kuviin ei kyllä kannata luottaa - ainakin minulla väristä tuli todella paljon tummempi ja lämpimämpi, vaikka lyhensinkin vaikutusaikaa.

Tosin, väri on kuitenkin upea  :) Pakko se on myöntää, että tällainen lämmin ruskea sopii minulle paljon paremmin, kuin vaaleammat tai tuhkaisemmat värit.

Eli tulin siihen lopputulokseen, että ostan kyllä toistekin tyven värjäilyyn, halpa väri, jolla sain upean sävyn ;) Vaikkakaan paketin kuvan perusteella sitä ei voinut ennustaa, milloinkahan sitä oppii katsomaan niitä numerointeja tosissaan.. ::)

Edit. kuvaa mukaan, värikoodihan oli siis 5.4

Kuva
Viimeksi muokannut M_A, 03 Maalis 2008, 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mun oli pakko ostaa tää kun näin löytötavaratalossa kestovärin niin halvalla (2,99e)!  :o
Oikein naurattaa ajatus ,jos tää väri osoittautuu yhtään hyväksi, kuinka halvalla pääsee kun käytän muutenkin satunnaisesti vain puolet paketista tyven fiksailuun.

Aika kiva kun paketissa tuli mukana normi hoitiksen lisäks 4ml pussi jojoba&soijaöljyä! Se neuvotaan sekoittamaan värin mukaan, mutta voihan sen hoitikseenkin sekoittaa.
Firestarter kirjoitti:Ainut mitä vähän ihmettelin oli mukana tullut erillinen värinkiinnitysaine ???, jota en sitten uskaltanut vaalennettuun juurikasvuuni lykätä kun en tiennyt mitä se tarkalleen sisältää. Värin kestoon sen laittamatta jättäminen ei kuitenkaan tuntunut vaikuttavan  :)
Mun pakkauksessa ei mitään kiinnitysainetta erikseen oo, jospa olisit sekoittanu sen tohon hoitavaan öljyyn? Ostin sävyn 7.45 intensive red.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
PlatineBlond
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 79
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 15:57

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja PlatineBlond »

Itse värjäsin Cameleonin mustalla värillä. Hintaa oli 3,90e Halpa-Hallissa. Ja olen kyllä todella tyytyväinen! :) Väri riitti hyvin puolipitkiin paksuihin hiuksiini. Tarttui tosi hyvin ja tulos oli tasainen. Ei kuitenkaan tarttunut ihoon oikeastaan yhtään. Väristä tuli juuri oikean värinen. Vähän sellainen tuhkaan taittava, juuri sitä mitä halusinkin. Se öljyjuttu oli kyllä kätevä, hiukset eivät olleet läheskään samanlaista takkua kuin yleensä värjäyksen jälkeen.
Hoitoaine oli kyllä ehkä ainut miinuspuoli. Sitä oli tosi vähän eikä kyllä vaikuttanut yhtään. Piti laittaa omaa hoitoainetta vielä perään.

Taidanpa siis käyttää tätä jatkossakin! :)
pallopaita

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja pallopaita »

Joku muukin oli bongaillut Kuljun kartanosta näitä värejä, sama homma meikäläisellä. Oli siis isot kasat näitä värejä ja tosiaan kaksi pakettia vitosella. Mukaan tarttui kaksi pakettia tummanruskeaa kun ajattelin siihen väriin vielä joskus itse palaavani. No suunnitelmiin on nyt tullut muutoksia kun olen ajatellut jättää värjäilyn että taitaapa nämä värit jäädä testaamatta ainakin omaan päähän. Kaverille tunkasin juuri eilen toisen niistä väreistä mukaan kun oli kylässä, ehkäpä saan pian nähdä mitenkä hyvin toimii hänen juurikasvunsa tappamisessa  ;D Toisesta paketista pitäisi vielä päästä eroon, ehkäpä lahjoitan sen äidille tai jos joku kaveri olisi hiusväriä vailla. ;)  Tästä opin kyllä ettei ole minun juttuni ostella hiusvärejä etukäteen varastoon mutta empä kyllä mitään taloudellista katastrofia kärsinyt, värit olivat kuitenkin vain sen 5€/ 2kpl eli annan itselleni nämä hairahdukset anteeksi  ;D ;D
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Mena »

Näitä oli kotiutunut ainakin Klaukkalan Tarjoustaloon myyntiin, hintaa tais olla 3,90. Onko kukaan testannut tuota mustaa? Mietin että tuostahan sais halvalla kun musta nyt ei yleensä sävyeroa tuo vaikka eri merkeillä värjäisikin tyven. Lähinnä mietityttää että miten hyvin se väriaine jämähtää ihoon kiinni...
porsas
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 75
Liittynyt: 09 Loka 2007, 08:58

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja porsas »

Mena kirjoitti: Näitä oli kotiutunut ainakin Klaukkalan Tarjoustaloon myyntiin, hintaa tais olla 3,90. Onko kukaan testannut tuota mustaa? Mietin että tuostahan sais halvalla kun musta nyt ei yleensä sävyeroa tuo vaikka eri merkeillä värjäisikin tyven. Lähinnä mietityttää että miten hyvin se väriaine jämähtää ihoon kiinni...
Kopsaan nyt oman kirjoitukseni värjäyskokemuksia -ketjuun:

Laitoin äidille noin 7-asteisiin maantienvärisiin värjäämättömiin hiuksiin raitoja tämän ostamalla cameleo-kestovärillä sävynä 9.1. Ei näy mitään eroa! Aika tehotonta väriä siis, olen varma että joku loreal olisikin tuota vaalentanut edes vähän. Tein myös itselleni testiraidan n. 9-asteisiin hiuksiin, kun tahdoin kokeilla miten tuo taittaa keltaisuutta pois - ei näköjään mitenkään. Ainut muutos on se että hiukset on kamalan öljyisen tuntuiset.


Eli ainakin itse varautuisin siihen, että väri tarttuu huonosti.
Vastaa Viestiin