Cameleo

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Cameleo tuntuu kausittain poistuvan kaupoista aika vauhdilla joten eiköhän tuota oo lisää tulossa! Meilläpäin ainaki tuntuu että välillä hyllyissä ei oo mitään ja sitte ku mustaa väriäki sattuu löytymään nii sitä pitää iteki sortua hamstraamaan muutama kotiin.

Mulla on Cameleo nykysin säännöllisessä käytössä ku hiustenvärjäykseen kuluu enää suoraväriä ja sitten tyvikasvun peittäjää, mihin käytän Cameleon blondivärejä. Sävyllä ei oo ollu nii väliä, mutta oon pyrkiny pysymään erossa niistä ihan vaaleimmista. Kunhan tyvi jää sen verran vaaleaksi että suoravärit tarttuu =) Mutta hiukan keltaiseksi nuo tuntuu jättävän maantienvärisen tyven.

Hassua miten osa täällä sanoo sävyjen olevan ihan muuta kuin luvataan, mulla ainaki punainen toimi just samanlaisena omassa päässä kuin paketin kuvassa. Mustaa väriä suosittelen kans, sitä ollaan poikaystävän päähän ruutattu ku mustissa väreissähän nyt ei sillai mitää eroja minusta oo. Halvemmalla pääsee näin.

Punaisesta väristä kuvia täällä: http://pufbehaviour.blogspot.com/2010/0 ... -oljy.html
Linkissä ei oo mitään puhetta vielä kestosta, mutta mulla toi pysy päässä oikein hyvin, ei mitään eroa kalliimpiin merkkeihin.
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Maasha »

^  Pakko kommentoida, että on sulla kyllä uskomattoman kauniit hiukset  :l  Kateeksi käy  :D
2b M iii
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Puf »

Hehe kiitos, oon kyllä ehtiny tappaa nämä tuolla välillä (postauksesta vuosi) värinpoistoilla ja muulla mukavalla, noo ehkä tämä tästä kaunistuuki :D
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Kauniit hiukset Pufilla! Taidan vaihtaa Poly colorin kuparinruskean tuohon Cameleoon jos tulee noin nätti lopputulos.
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

^ Oliko väri se 3.3 ?

Minäkin kattelin noita cameleon värejä tarkemmin eräässä halpa-hallissa, ja se 3.3 näytti paketin kyljessä aika kivalta, mutta ehkä enemmän innoistuin 4.4 väristä, aivan ihana &nbsp;<3
Mutta se vaatis colour b4 käsittelyn ja en oikein haluas enää rääkätä tätä tukkaa yhtään, kun nyt parempaan kuntoon saanut &nbsp;:-X
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Cameleo on nopeasti noussut uudeksi kestovärisuosikiksi! On halpa (Carlsonilla maksaa 4,90 mutta onneksi pian pääsen hakemaan tätä Tokmannilta vielä halvemmalla&nbsp; :) ), ja pysyy hyvin. Ihan täydellinen tuote ei ole, koska mukana tuleva hoitoaine ei ole kummoinen mutta onneksi hyviä hoitoaineita löytyy muuten käytettäväksi värjäyksen jälkeen.
Musta väri siis itselläni käytössä ja se on sävyltään vielä onneksi neutraali musta niin kuin haluankin.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

DiiDii kirjoitti: Mutta se vaatis colour b4 käsittelyn ja en oikein haluas enää rääkätä tätä tukkaa yhtään, kun nyt parempaan kuntoon saanut &nbsp;:-X
Colour B4 ei kyllä vahingoita hiuksia yhtään (ainakaan itselläni ei ole, ja hiukseni ovat aika 'herkästi vahingoittuvat'), ja jos se jotain tekeekin niin ainakin huomattavasti vähemmän kuin nuo kestovärit ;)
* 1b F ii *
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

No niin mä tiedän, olen pariin otteeseen b4 käsitellytkin, mutku minulla kävi alkuvuodesta melko huonosti osalle hiuksia ihan kampaajan käsittelyssä, jotenkin olen tullut nyt aivan super ja ehkä liian varovaiseksi kaikkien käsittelyjen suhteen&nbsp; ;D
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Nappasinpa pari pakettia aitä 4.4 mukaan, ja tosiaan täytyy laimentaa se hapete, kumpikohan on parempi, vai onko väliä, vettä, hoitoainetta, vai ei mitään siihen hapetteeseen jos sitä laimentaa ?
Shmii

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Shmii »

Bongasin viikonloppuna Pirkkalan Halpa-Hallista (Veskassa) Cameleo-värejä... mutta eihän siellä ollut sävyä 7.1 valikoimassa laisinkaan, ei edes hyllypaikkaa. Nyyh. :/ Muita sävyjä oli aika hyvin tarjolla. Taisi siellä todella harmaan ja tuhkaisen näköinen 9.1 olla, mutta se on liian vaalea mulle (kun koitan palata omaan väriin ja pitäisi vaaleille latvoille jotain naamiointia keksiä).

Myöskään Poly Colorin sävy 15 ei kuulunut valikoimaan. Ja ei muuten ollut miltään sarjalta 7.1 sävyä!! :S Eikun Prismaan seuraavaksi, siellä ainakin jostain sarjasta bongasin 7.1:sen. Toivottavasti vaan on sitten mahdollisimman tuhkainen..
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Nuo tuhkasävyiset värit vetävät usein aika tummaksi, varsinkin vaalennetuissa hiuksissa (esim. 7.1. saattaa vetää lähinnä 5-tasoiseksi), joten jos tavoite on noin 7-tasoinen, kokeilisin mieluiten ainakin ensin jotain 8.1. tai jopa 9.1-tasoista väriä!
* 1b F ii *
rumalapanen

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja rumalapanen »

Päätin ostaa kokeiluun tuo Intensive redin (7.45). Purkissa väri näyttää houkuttelevalta, mutta epäilen että lopputulos on noin punainen. Täytyy varmaan hakea vielä toinen purkki, jos noissa on vähemmän tavaraa verrattuna muihin kaupan väreihin...
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Onko kukaan värjännyt Cameleon 7.44 sävyllä? Ostin tänään halpahallista yhden purkin juurikasvun peittoa varten, latvat voi sitten uittaa suoravärissä jos tuo yhden purkin aine ei riitä niihin. Toivottavasti ei tule kovin tumma tällä, aina vähän jännittää uusien värien kanssa.. Ainakin kuva ja koodi näyttää hyvältä, pitää pitää peukkuja :D
saramba

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja saramba »

Mun hiukset on nyt tämän väriset, haluaisin vaan tuon keltasuuden/oranssin pois mutta vaaleusasteelta sais pysyä suunnilleen samana. Tai ei haittaa jos vähä vielä vaalenee. Mitenkähän tuo sävy 9.13 vaikuttais? Voisin huomena hakee ja testata, jos sitä on meidän halpahallissa, en nimittäin kehtaa postua kotoa tämmösellä tukalla, paitsi ehkä just hakemaan sen värin ;D

http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaa ... /04/c4.jpg
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Cameleo

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

saramba kirjoitti: Mun hiukset on nyt tämän väriset, haluaisin vaan tuon keltasuuden/oranssin pois mutta vaaleusasteelta sais pysyä suunnilleen samana. Tai ei haittaa jos vähä vielä vaalenee. Mitenkähän tuo sävy 9.13 vaikuttais? Voisin huomena hakee ja testata, jos sitä on meidän halpahallissa, en nimittäin kehtaa postua kotoa tämmösellä tukalla, paitsi ehkä just hakemaan sen värin ;D

http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaa ... /04/c4.jpg
Minulla ei ole kokemuksia Cameleon tuosta sävystä, mutta siitä olen varma, että sinun pitää tehdä 1-2 värinpoistoa vielä että saat tuon oranssin sävyn hiuksistasi pois ennen sen vaalean laittamista. Nimittäin tuo oranssisuus ei peity mitenkään vielä minkään vaalean sävyn alle :).
Vastaa Viestiin