Sivu 1/1

Cameleo

Lähetetty: 19 Helmi 2008, 10:00
Kirjoittaja M_A
Onkos kukaan kokeillut kyseisen merkin värejä? Sävyt eivät mitään kovin kauniita olleet, mutta itse löysin suht lähellä omaa sävyäni olevan, joten sopii omaan tarkoitukseeni hyvin. Edullinen hintakin tietysti vaikutti ostopäätökseen, pulitin paketista 3,90€ ;D Ei kai tällä mitään katastrofia aikaan saa, vaikka en kyllä uskalla värjätä ennen kuin työt loppuu.. ::)

Tulen kyllä sitten kertomaan kokemuksia, kun olen värjännyt.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Helmi 2008, 13:48
Kirjoittaja ansq
mikä tää tällänen väri on? tuus kertoo kokemuksia? mistä saa? noin halpa?!

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Helmi 2008, 21:05
Kirjoittaja M_A
Itse ostin Oulun Kärkkäiseltä, ilmeisesti suht uus tulokas. Taidan varmaan itsekin hakea toisenkin paketin, oli nimittäin melko vähän ainetta yhdessä. Halvemmaksi tämä silti tulee kuin muut, kun niitä muitakin menisi varmaan nykyisin se kaksi pakettia tähän päähän.

Kokemuksia tuun kertoilemaan varmaan parin viikon sisään, en uskalla värjätä ennen ku työt loppuu, ettei sitte tartte jonku katastrofipään kans töissä olla.. ::) ;D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Helmi 2008, 22:01
Kirjoittaja katajainen
Onko tää kestoväriä vai jotain suoraväriä?  :o

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Helmi 2008, 22:03
Kirjoittaja M_A
Kestoväri.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 12:04
Kirjoittaja ansq
löytyyks tällä merkillä nettisivuja? googlessa ei näkyny.....

Vs: Cameleo

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 16:10
Kirjoittaja M_A

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Helmi 2008, 17:58
Kirjoittaja ansq
Missä noita muuten myydään?

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Helmi 2008, 20:01
Kirjoittaja Firestarter
^
En ole pk-seudulla nähnyt missään (tarjoustalot,stocka tms). Omani ostin Lempäälän Kuljun kartanosta ollessani siellä päin lomailemassa. Karkeasti yleistäen hyvin harvojen paikkojen valikoimissa.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 03 Maalis 2008, 14:39
Kirjoittaja M_A
No niin, nyt on värit isketty päähän. Sen verran voin sanoa, että pakkauksen kuviin ei kyllä kannata luottaa - ainakin minulla väristä tuli todella paljon tummempi ja lämpimämpi, vaikka lyhensinkin vaikutusaikaa.

Tosin, väri on kuitenkin upea  :) Pakko se on myöntää, että tällainen lämmin ruskea sopii minulle paljon paremmin, kuin vaaleammat tai tuhkaisemmat värit.

Eli tulin siihen lopputulokseen, että ostan kyllä toistekin tyven värjäilyyn, halpa väri, jolla sain upean sävyn ;) Vaikkakaan paketin kuvan perusteella sitä ei voinut ennustaa, milloinkahan sitä oppii katsomaan niitä numerointeja tosissaan.. ::)

Edit. kuvaa mukaan, värikoodihan oli siis 5.4

Kuva

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Heinä 2008, 21:28
Kirjoittaja Luscious
Mun oli pakko ostaa tää kun näin löytötavaratalossa kestovärin niin halvalla (2,99e)!  :o
Oikein naurattaa ajatus ,jos tää väri osoittautuu yhtään hyväksi, kuinka halvalla pääsee kun käytän muutenkin satunnaisesti vain puolet paketista tyven fiksailuun.

Aika kiva kun paketissa tuli mukana normi hoitiksen lisäks 4ml pussi jojoba&soijaöljyä! Se neuvotaan sekoittamaan värin mukaan, mutta voihan sen hoitikseenkin sekoittaa.
Firestarter kirjoitti:Ainut mitä vähän ihmettelin oli mukana tullut erillinen värinkiinnitysaine ???, jota en sitten uskaltanut vaalennettuun juurikasvuuni lykätä kun en tiennyt mitä se tarkalleen sisältää. Värin kestoon sen laittamatta jättäminen ei kuitenkaan tuntunut vaikuttavan  :)
Mun pakkauksessa ei mitään kiinnitysainetta erikseen oo, jospa olisit sekoittanu sen tohon hoitavaan öljyyn? Ostin sävyn 7.45 intensive red.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Marras 2008, 15:43
Kirjoittaja PlatineBlond
Itse värjäsin Cameleonin mustalla värillä. Hintaa oli 3,90e Halpa-Hallissa. Ja olen kyllä todella tyytyväinen! :) Väri riitti hyvin puolipitkiin paksuihin hiuksiini. Tarttui tosi hyvin ja tulos oli tasainen. Ei kuitenkaan tarttunut ihoon oikeastaan yhtään. Väristä tuli juuri oikean värinen. Vähän sellainen tuhkaan taittava, juuri sitä mitä halusinkin. Se öljyjuttu oli kyllä kätevä, hiukset eivät olleet läheskään samanlaista takkua kuin yleensä värjäyksen jälkeen.
Hoitoaine oli kyllä ehkä ainut miinuspuoli. Sitä oli tosi vähän eikä kyllä vaikuttanut yhtään. Piti laittaa omaa hoitoainetta vielä perään.

Taidanpa siis käyttää tätä jatkossakin! :)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Marras 2008, 16:20
Kirjoittaja pallopaita
Joku muukin oli bongaillut Kuljun kartanosta näitä värejä, sama homma meikäläisellä. Oli siis isot kasat näitä värejä ja tosiaan kaksi pakettia vitosella. Mukaan tarttui kaksi pakettia tummanruskeaa kun ajattelin siihen väriin vielä joskus itse palaavani. No suunnitelmiin on nyt tullut muutoksia kun olen ajatellut jättää värjäilyn että taitaapa nämä värit jäädä testaamatta ainakin omaan päähän. Kaverille tunkasin juuri eilen toisen niistä väreistä mukaan kun oli kylässä, ehkäpä saan pian nähdä mitenkä hyvin toimii hänen juurikasvunsa tappamisessa  ;D Toisesta paketista pitäisi vielä päästä eroon, ehkäpä lahjoitan sen äidille tai jos joku kaveri olisi hiusväriä vailla. ;)  Tästä opin kyllä ettei ole minun juttuni ostella hiusvärejä etukäteen varastoon mutta empä kyllä mitään taloudellista katastrofia kärsinyt, värit olivat kuitenkin vain sen 5€/ 2kpl eli annan itselleni nämä hairahdukset anteeksi  ;D ;D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 11:47
Kirjoittaja Mena
Näitä oli kotiutunut ainakin Klaukkalan Tarjoustaloon myyntiin, hintaa tais olla 3,90. Onko kukaan testannut tuota mustaa? Mietin että tuostahan sais halvalla kun musta nyt ei yleensä sävyeroa tuo vaikka eri merkeillä värjäisikin tyven. Lähinnä mietityttää että miten hyvin se väriaine jämähtää ihoon kiinni...

Vs: Cameleo

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 14:02
Kirjoittaja porsas
Mena kirjoitti: Näitä oli kotiutunut ainakin Klaukkalan Tarjoustaloon myyntiin, hintaa tais olla 3,90. Onko kukaan testannut tuota mustaa? Mietin että tuostahan sais halvalla kun musta nyt ei yleensä sävyeroa tuo vaikka eri merkeillä värjäisikin tyven. Lähinnä mietityttää että miten hyvin se väriaine jämähtää ihoon kiinni...
Kopsaan nyt oman kirjoitukseni värjäyskokemuksia -ketjuun:

Laitoin äidille noin 7-asteisiin maantienvärisiin värjäämättömiin hiuksiin raitoja tämän ostamalla cameleo-kestovärillä sävynä 9.1. Ei näy mitään eroa! Aika tehotonta väriä siis, olen varma että joku loreal olisikin tuota vaalentanut edes vähän. Tein myös itselleni testiraidan n. 9-asteisiin hiuksiin, kun tahdoin kokeilla miten tuo taittaa keltaisuutta pois - ei näköjään mitenkään. Ainut muutos on se että hiukset on kamalan öljyisen tuntuiset.


Eli ainakin itse varautuisin siihen, että väri tarttuu huonosti.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 18:26
Kirjoittaja Maasha
Laitoin joitain aikoja sitten cameleon 9.1 taittamaan keltaisuutta. Toimi ihan hyvin, mutta haalistui todella nopeasti pois. Viikonloppuna koitin värjätä tukkani sävyllä 9.0. Kuin ei olisi mitään edes laittanutkaan päähän. Joskus reilu vuosi sitten, mustina aikoina värjäsin tuolla cameleon mustalla ja tarraantui kovasti hiusrajaan ja oli aika huono irtoamaan. Mutta väri pysyi kyllä haalistumatta aika hyvin.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 31 Maalis 2009, 08:22
Kirjoittaja Camilla
Minun oma kokemukseni Cameleosta on se, että väri on aika tehotonta ja mukana tuleva hoitoaine surkeaa. Jotain vaalean sävyä kyseiseltä merkiltä kokeilin, enkä kokeile uudestaan. En suosittele, en edes juurikasvun peittämiseen.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 04 Huhti 2009, 21:27
Kirjoittaja pikkudevil
Itse laitoin tuon intensive redin toiveena saada kirkas kaunis punainen. Sitten alle laitoin tuota auberginea lila sävy toiveena. Noo... lilaa kyllä tuli alle ja hyvä sävy, mutta punainen väri on tosi tumma.

Hyvää värissä on levittyvyys, eikä haise pahalle. Mulla tää on kestänyt myös yllättävän hyvin. Kaikki sanoo että sävy on tosi hyvä ja kiva, mutta itse hain enemmän kirkasta ja punaisempaa sävyä kuin tää.

Hinta-laatusuhteeltaan siis hyvä väri minusta ainakin. Eikä ole jäänyt sillätavalla pyyhkeeseen väriä kuin monista muista punaisista kaupassa myytävistä värimerkeistä.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 21:20
Kirjoittaja Nnja
Bongasin kauppareissulla näitä kolmella eurolla, joten oli pakko ostaa kokeiltavaksi. Ostin sävyt 9.1 ja 9.0, jotka sitten sekoittelin. Tuloksesta tulikin yllättävän kiva, vaalensi ainakin yhden asteen tätä värjättyä noin kasi-asteista hiusta ja väristä tuli sopivan neutraali, hieman tuhkainen, mikä oli tavoitteenakin. Toivottavasti väri myös säilyisi hyvin :)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 03 Touko 2009, 00:08
Kirjoittaja Sheppa
Ostin Cameleo-väriä sävyssä 7.1 ja tein testiraidan, tuli juuri sellainen lopputulos kuin toivoin eli oman hiukseni värinen! Nyt sit poikaystävä laittoi koko tukkaan (paitsi oman väriseen 3cm juurikasvuun) tätä sävyä, upposi melkein 2 pakettia. Olen aika tyytyväinen lopputulokseen :) Hän onnistui laittamaan niin ettei väriä mene oman väriseen juureen (olisi vaalentunut hieman kullansävyiseksi, kokeilin) ja nyt ero juurikasvun ja tällä 7.1:llä värjätyn välillä on todella pieni. Vähän tää varmaankin tästä haalistuu, mutta se ei haittaa. Pääasia että juurikasvu ei nyt häiritse ja tukka saa kasvaa rauhassa.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Kesä 2009, 10:46
Kirjoittaja Elluli
Mä värjäsin eilen illalla Cameleo tummanruskealla juurikasvuni, ja ihan hyvältä väri näyttää. Hintaa oli 3,90e Itäkeskuksen tarjoustalosta ostin pari viikkoa sitten ja tää tummanruskea oli viimeinen hyllyssä. Vaaleita, ruskeita ja punaisen eri sävyjä olis ollu vaikka miten paljon tarjolla.

Voisin ostaa uudestaankin, ihan tyytyväinen olen lopputulokseen. Varsinkin noin halpa hinta houkuttaa kun värjäilen vähintään kerran kk. Ihmettelin vähän näitä jojoba ym. oljyjä mitkä lisätään väriseokseen mutta ei noi ainakaan lopputulosta heikentäneet  :D Viimeistelyyn tarkoitettua hoitoainetta oli liian vähän ja se oli tosi kevyttä, joten lisäsin omaa kosteuttavaa Joicoa sekaan niin lopputulos ihan hyvä ja pehmeän kiiltävä. Mulla on myös tapana pestä aina väri shampoolla pois ennen viimeistelyä/hoitoainetta. Ei jää irtoväriä hiuksiin ja tuntuu että päänahka puhdistuu kunnolla väriaineesta.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Kesä 2009, 20:15
Kirjoittaja Sheppa
Sheppa kirjoitti: Ostin Cameleo-väriä sävyssä 7.1 ja tein testiraidan, tuli juuri sellainen lopputulos kuin toivoin eli oman hiukseni värinen! Nyt sit poikaystävä laittoi koko tukkaan (paitsi oman väriseen 3cm juurikasvuun) tätä sävyä, upposi melkein 2 pakettia. Olen aika tyytyväinen lopputulokseen :) Hän onnistui laittamaan niin ettei väriä mene oman väriseen juureen (olisi vaalentunut hieman kullansävyiseksi, kokeilin) ja nyt ero juurikasvun ja tällä 7.1:llä värjätyn välillä on todella pieni. Vähän tää varmaankin tästä haalistuu, mutta se ei haittaa. Pääasia että juurikasvu ei nyt häiritse ja tukka saa kasvaa rauhassa.
Vähän päivitystä tähän. Värjäyksestä on 6 viikkoa ja väri on lähtenyt lähes kokonaan pois. Ei tukka kuitenkaan aivan blondiksi ole haalistunut, about asteen verran eli olisi nyt noin 8. Tää väri on ihan kiva, juurikasvu ei erotu liikaa mutta tukka ei myöskään näytä liian tummalta enää. En ole ihan varma mitä teen jatkossa, mulla olisi tosin vielä Cameleon 7.1 ja 8.1 värit. Saa nähdä uskaltaisinko mennä kampaajalle vai alanko säheltää noilla esim. jotain raitaa hiuksiin.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 08 Heinä 2009, 22:18
Kirjoittaja Manna
ansq kirjoitti: missä noita muuten myydään?
Näin tähään Cameleota myynnissä TH-Marketissa, Tikkurilassa. Hinta 3,90 €.

http://www.th-market.fi/index.php/vanta ... varakeskus

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Heinä 2009, 23:28
Kirjoittaja Mena
Tänään tuli sitten testattua vihdoin tämä väri, Myyrmannin Tarjoustalosta löytyi hintaan 3,95e. Otin sävyä 5.4 ja kuten arvasin jo etukäteen niin ei todellakaan pidä purkkien kuvat paikkaansa (paitsi ehkä mustassa). Onneksi olin tästä kuitenkin tietoinen ja juurikasvun valaisema värikoodien osalta.  O:) Väri oli helppo levittää, mukavan voidemainen eikä hajukaan ollut kamala (tosin mä en tällä hetkellä haista juuri mitään mutta tämän kanssa edes silmät eivät reagoineet). Kissakaan ei lähtenyt kylppärin ovelle karkuun kuten yleensä hajun takia tekee. Kaksi purkkia meni, olin ostanut kolme varmuuden vuoksi. Ekan purkin kanssa öljyt hyppäs vähän purkin reiästä ohi, tokaan ne osui jo sinne purkkiin. Tasainen hyvä lopputulos tämän kanssa tuli ja vähän kiiltoakin tähän luonnonkiharaan hamppukasaan.

Paketin hoitista en käyttänyt kun löysin jonkun vanhan Nutrissen hoitiksen, oli pidennykset sen verran takussa että epäilin tuon huonoksi haukutun hoitiksen vain pahentavan asiaa. Tyvikasvu mulla jäi hieman läpikuultavaksi kuten viime värjäyskerrallakin (eri väri oli silloin kyseessä). Siitä saan ilmeisesti syyttää Piimaxin syömistä. Toisella värjäyskerralla näköjään tyvikasvukin menee kiltisti piiloon, se viime kerralla läpikuultavaksi jäänyt tyvi peittyi nyt nätisti.

Mua nauratti kovasti paketin suomennokset, hoitis oli kiinitysbalsamina mainittu siinä kyljessä. Vähän oudolta kyllä kuulosti myös ohjeet; jos ei ole ennen värjännyt hiuksiaan niin suosittelevat esikäsittelyä pelkällä 6-9% peroksidilla jota saa apteekista. Siis täh?!  ;D

Edit:
Vielä kuvaa lopputuloksesta:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4498868.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4498865.jpg
(aijaa.com ei näköjään anna laittaa img-tageilla suoraan näkyviin...)


Jatkoa:

Eipä ole kovin pitkäkestoinen väri, nyt jo on haalistunut ihan reippaasti.  :-[

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Elo 2009, 16:18
Kirjoittaja Hunajapupu
Cameleon vaaleista sävyistä ei ollut kovin hyviä kokemuksia näköjään. Onko kukaan saanut Cameleon 9.0:lla tai 9.1:llä vaalennettua 7-8 asteista tyveä vaaleaksi?

Vs: Cameleo

Lähetetty: 29 Elo 2009, 00:20
Kirjoittaja Hanna
^Olen ainakin joku pari vuotta sitten värjännyt tuolla n. 6-7 asteisen tyven, ja vaaleni hyvin.
Lisäänpä vielä, että normaalisti käytin silloin preferencen helsinki-sävyä ja tuloksissa ei ollut suurempaa eroa, 9 asteinen vaalea tuli.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 29 Elo 2009, 11:40
Kirjoittaja Belle
Elluli, kuinka tumma tuli tuosta Cameleon tummanruskeasta, osaatko sanoa minkäasteinen suunnilleen? Katsoin putelia Halpa-Hallissa, mutta en uskaltanut ostaa kun näytti tosi tummalta, lähes mustanruskealta.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 29 Elo 2009, 18:48
Kirjoittaja saukko
Olen jo jonkin aikaa värjäilllyt n. 7-8-asteista tyveä Cameleon mustalla, enkä ole huomannut värissä oikeastaan minkäänlaista haalistumista.

Eikä muuten yhtään haittaa, että nuo ovat niin halpojakin. Viimeksi ostin VapaaValinnasta 3 tötsää kympillä.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 21 Syys 2009, 08:14
Kirjoittaja Maasha
Onko cameleo poistunut myynnistä? Täällä ei ainakaan kärkkäisellä ollu ko. väriä enää ollenkaan hyllyssä. Nyt juuri kun olisin tarvinnut  halpoja hiusvärejä :]

Vs: Cameleo

Lähetetty: 21 Syys 2009, 13:20
Kirjoittaja BlueBerry
Ei se minun tietääkseni poistunut ole.. Viimeksi pari päivää sitten näin sitä kaupan hyllyllä Rauman Pick'n Payssa. :)

Olen kerran vielä ollessani punapää kokeillut Cameleo väriä Intensive red (7,45) ja täytyy kyllä sanoa ettei tuo väri ainakaan minulla toiminut. Värjäsin siis juurikasvua pois tuolla. Tulos oli se, että juuri värjäytyi vain aavistuksen ja jäi täysin oranssiksi. Kaiken lisäksi väri haalistui muutamassa pesussa, ja kulutti hiuksia enemmän kuin muut markettivärit joita olen kokeillut. Värjäyksen jälkeen hiukset olivat kamalat kuivat korput  :-\

Vs: Cameleo

Lähetetty: 21 Syys 2009, 21:49
Kirjoittaja Belle
Tokmannilla katselin Cameleon ruskeita sävyjä juuri viikko sitten, joten ei se ole poistunut :). Harmi vaan valikoimissa ei ollut tummahkoa ruskeaa lainkaan, joten jäi ostamatta. Halpa Hallissa oli parempi sävyvalikoima.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 30 Syys 2009, 20:46
Kirjoittaja tragedia
Tänään kattelin Vapaa Valinnan ja Tarjoustalon mainoslehtisiä ja näkyi olevan Cameleot tarjouksessa 3kpl/10e, harmi kun ei ainakaan Turun vapiksessa ollut sellaista väriä, joka kävisi mun tukkaan...

Vs: Cameleo

Lähetetty: 17 Loka 2009, 15:35
Kirjoittaja |Piija
Ostin tänään kokeiltavaksi kaksi pakettia noita Cameleo-värejä, sävy 7.45. Hintaa oli se 3.90€/kpl, eli ei ainakaan hinnalla pilattu kestoväriksi. Myyjä kertoi etuja väristä, sekä tuota sävyä schwarzkopf real rediin, myyjä kertoi Cameleonin olevan kirkkaampi, mutta kestävän hieman vähemmän aikaa, myös paketissa se 10ml vähemmän väriä.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 17 Loka 2009, 19:53
Kirjoittaja Katiss
Ostin kans 3kpl/10 e Tarjoustalosta 9.0: ja 9:1.n + mustan tyttärelleni. Pähkäilin sitten kumpaa vaaleeta länntäisin juurikasvuun ja päädyin 9.1:seen, koska jotenkin on toi keltaisuusmittari täynnä. Tuli tosi luonnollinen vaalee (ei keltainen) ja mömmö tuntui olevan hellävarainen latvoillekin. Vähän naureskellen sekoitin sen öljyn värin sekaan ja epäilin tehoa, mutta hiukset tuntuu edelleen olevan tosi jees - värjäyksestä jo viikko. Keltaisuuskaan ei puske läpi ainakaan vielä. Tulen ostalemaan tätä vastaisuudessakin!

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Marras 2009, 17:05
Kirjoittaja Camilla
Cameleo toimii jotenkin rahanpuutteessa ja kauheassa hädässä, mutta tosiaan moitteet siitä, ettei se mitenkään riittoisaa ole  >:( Jos harkitset cameleota ja sinulla on paksut hiukset, osta suosiolla hiukan kalliimpia, mutta riittoisampia värejä

Vs: Cameleo

Lähetetty: 07 Tammi 2010, 17:20
Kirjoittaja buffalo
Itse värjäsin cameleon violetilla värillä tässä pari vko sitten. Halpa-Hallista ostin 3.90€. Aluksi väristä tuli paljon tummempi mitä piti tulla, ja nyt on jo kulut lähes pinkiksi. Väri ei kovin kauaa pysyny hyvänä mutta hintaan nähden olen ihan tyytyväinen vaikka kuluikin aika nopeasti pois. Tuon hintaisilta väreiltä ei edes kovin hyvää ja pysyvää väritulosta voi edes odottaa...  ;D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 14:27
Kirjoittaja Sinimusta
Iskin tänään päähän aiemmin ostaman Cameleo Ruby Red:in ja lopputulos on paljon tummempi kuin paketin kuvassa  ::) Tätä voisi sanoa tumman/viininpunaiseksi. Toivon, että tämä tästä haalistuu, koska tavoittelen kirkkaamanpunaista ja just sain sen mustan pois päästä...

Vs: Cameleo

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 17:53
Kirjoittaja Mena
Mä värjäsin viikko sitten Cameleon mustalla tyvikasvun. Onneksi tajusin suojata ohimot ja otsan tuhdilla kosteusvoiteella, koska tämä värjäsi ihon ja koko päänahan mustaksi ja kesti noin neljä shampoopesua (plus tietysti rapsuttelin kynsillä kun kutisi...) että väri lähti päänahasta. Värjäyksen aikana tuntui kutinaa ja kirvelyä päänahassa, voi olla etten tätä kyllä enää uskalla käyttää. Kirvely oli siis selkeästi vahvempaa kuin muilla väreillä jos on ollut hieman kuiva päänahka. Nyt viikon päästä (pesen hiukset päivittäin) huomaa jo että väri on haalistunut, vieläpä tuosta kohtaa johon levitin ensimmäisenä eli jossa se myöskin sai vaikuttaa pisimmän aikaa. No, eipä tuo maksanut kuin sen neljä euroa mutta taitaa jäädä multa uudelleen ostamatta.  :(

Vs: Cameleo

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 17:59
Kirjoittaja Sinimusta
^Mulla kutisi myös vähän, vaikka yleensä ei kutise mikään  ::) Toivottavasti tämäkin haalistuu, kammoan nimittäin viininpunaista väriä...

Vs: Cameleo

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 12:44
Kirjoittaja sininen kissa
Ostin Cameleon värinpoiston (nro 100), jolla ajattelin esivaalentaa juurikasvun ennen Garnier Luonnolliset Sävyt 111 Erittäin kirkas tuhkanvaalealla vaalennusta, koska en usko jälkimmäisen yksinään riittävän tarpeeksi vaaleaan lopputulokseen.

Paketin ohjeet ovat kyllä lievästi sanoen kummalliset. Paketin kyljessä lukee: "Cameleo -värinpoistovoidetta käyttämällä voit vaalentaa luonnostaan tummia hiuksia kahdella asteella. Voit poistaa aiemman värin uuden värjäyksen onnistumiseksi. Hiusten vahingoittumisen välttämiseksi on suositeltavaa odottaa värinpoiston jälkeen vähintään 72 tuntia ennen hiusten värjäämistä."

Paketin sisällä olevassa käyttöohjeessa taas lukee näin: "Jos haluat astetta vaaleamman sävyn, tarvitaan ensin värinpoistokäsittely Cameleo nro 100:lla, jolla voi poistaa väriä värjätyistä hiuksista mutta ei hiusten omaa luonnollista väriä. Emme takaa lopputulosta, jos värinpoistoainetta käytetään muuhun kuin Cameleo -väriin.
Jotta hiukset eivät vahingoittuisi, odota 12 päivää värinpoistokäsittelyn jälkeen ennen hiusten värjäämistä."

Siis täh?! Onpa erikoinen värinpoisto, jos poistaa vain värjättyjen hiusten värin, mutta ei vaalenna omaa luonnollista väriä  ???  ;D  Ja mitähän niin mystisen erikoista juuri näissä Cameleo-väreissä on, ettei värinpoistoaine välttämättä tehoaisi muihin väreihin? Ja jos tämä aine minun omaa juurikasvuani sen 2 astetta vaalentaisi, niin enpä usko että tarvitsisi 12 päivää odottaa ennen seuraavaa värjäystä. Hohhoijaa.

Nämä ovat myös aika hauskoja ohjeita: "Jos hiuksesi on värjätty punaisella sävyllä ja haluat vaihtaa ruskeaan sävyyn, värinpoistokäsittely on tehtävä 3 kertaa ennen värjäystä."
- No eiköhän tämä taida olla aika yksilöllistä, että montako värinpoistoa tarvitsee  ::)

"Jos hiuksesi on värjätty ruskealla, mustalla tai punaisella sävyllä ja haluat vaihtaa vaaleaan sävyyn, odota, kunnes hiusten oma väri on palautunut luonnollisesti".
- Niin että nyt sitä värinpoistoa ei sitten voi käyttääkään, vaan pitää odottaa useampi vuosi, että oma väri on kasvanut??  :T

Lisäksi löytyy jo aiemmin mainittu "vetyperoksidikäsittely" joka pitäisi tehdä ennen värjäystä, mikäli värjää hiukset ensimmäisen kerran. Hapetteessa on kylläkin vetyperoksidi toisena INCI:ssä, joten eiköhän sen luulisi riittävän...

Värjään noin kuukauden päästä, tulen sitten raportoimaan lopputuloksesta.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 19:13
Kirjoittaja PlatineBlond
Ai siis toi sävy 100 on värinpoisto? :o Katselinkin sitä tässä yksi päivä kaupassa mutta en tajunnut. Pitääkin ostaa seuraavaksi kun on sen verran halpaa. :)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 02 Touko 2010, 15:28
Kirjoittaja Mena
^^ Noi samat tekstit taitaa olla joka purkissa, mä naureskelin niitä myös silloin kun ekaa kertaa kokeilin.  :D Mä en ole kyllä värinpoistoa löytänyt Cameleolta joten olen käyttänyt Elean värinpoistoa. Siinäkin taisi olla vähän hassut ohjeet mutta se on myös halpaa ja tehokasta.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Touko 2010, 15:45
Kirjoittaja Eläimellisyys
Mä ostin tänään sävyä 7.45 Saiturin pörssistä hintaan 3.45 e. Halpa hinta houkutti, ja möys se että tuo punainen näyttäisi olevan juuri oikean sävyinen juurikasvun värjäämiseen. Saa nähdä tuleeko yhtä hyvä kun liven Real Redillä joka on ollut mun vakkarisävy vuosikaudet. Osaatteko te tällä sävyllä värjänneet sanoa että ei kai tuo vedä yhtään tummemmaksi kuin 7 astetta? Lähtötilanne on luonnonvärinen, 8-asteinen juurikasvu.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 15 Touko 2010, 14:59
Kirjoittaja Venin
Jouduin kanssa halvan hinnan uhriksi, eli ostin auberginen, 6.26. Hintaa tais olla kans 3,45e, eli jos tämä nyt sattuisi toimimaan niin kyllä halventuisi hiustenvärjäys, varsinkin kun kyse on lähinnä vaan juurikasvun piilottamisesta. Täytyy myöntää että kauhulla vähän odotan testaamista mutta kerron sit kun on kokeiltu.


/Edittiä: Nyt on testattu, ja pohjana oli siis aika kulahtanut tummahko punaruskea ja ainakin sentin tyvikasvu joka onkin sitten se perus maantieharmaa. Ja siis no, mustaltahan tämä ainakin sisävalossa näyttää, luonnonvalossa häivähdys violettia, ja juuresta enemmän violetti. Mutta ei siis mitään kammottavaa täysin eriväristä juurikasvua, mikä oli kyllä yhtenä kauhukuvana ennen värjäysoperaatiota. Oli todellakin hyvin riittämätöntä ainetta, hiukset hädin tuskin olkapäille ja ei meinannu riittää "pituuksiin".. Haju aika erikoinen, levitettävyys kuitenkin oikein hyvä. Ei jääny öljyseksi vaikka se mukaan sekotettava öljypussi vähän arvelutti. Hiukset on ihan kiiltävät ja hyvän oloset kaiken kaikkiaan, eli kyllähän tuo näin hätävarana toimi hintaansa nähden. Saa vaan nähdä miten tästä haalenee pesujen myötä.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Touko 2010, 19:37
Kirjoittaja Kettusieni
Maasha86 kirjoitti: Onko cameleo poistunut myynnistä? Täällä ei ainakaan kärkkäisellä ollu ko. väriä enää ollenkaan hyllyssä. Nyt juuri kun olisin tarvinnut  halpoja hiusvärejä :]
Tänään kävin Halpa-Hallissa niin oli Cameleoa vielä aika reippaasti.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 21 Helmi 2011, 13:50
Kirjoittaja Puf
^ Cameleo tuntuu kausittain poistuvan kaupoista aika vauhdilla joten eiköhän tuota oo lisää tulossa! Meilläpäin ainaki tuntuu että välillä hyllyissä ei oo mitään ja sitte ku mustaa väriäki sattuu löytymään nii sitä pitää iteki sortua hamstraamaan muutama kotiin.

Mulla on Cameleo nykysin säännöllisessä käytössä ku hiustenvärjäykseen kuluu enää suoraväriä ja sitten tyvikasvun peittäjää, mihin käytän Cameleon blondivärejä. Sävyllä ei oo ollu nii väliä, mutta oon pyrkiny pysymään erossa niistä ihan vaaleimmista. Kunhan tyvi jää sen verran vaaleaksi että suoravärit tarttuu =) Mutta hiukan keltaiseksi nuo tuntuu jättävän maantienvärisen tyven.

Hassua miten osa täällä sanoo sävyjen olevan ihan muuta kuin luvataan, mulla ainaki punainen toimi just samanlaisena omassa päässä kuin paketin kuvassa. Mustaa väriä suosittelen kans, sitä ollaan poikaystävän päähän ruutattu ku mustissa väreissähän nyt ei sillai mitää eroja minusta oo. Halvemmalla pääsee näin.

Punaisesta väristä kuvia täällä: http://pufbehaviour.blogspot.com/2010/0 ... -oljy.html
Linkissä ei oo mitään puhetta vielä kestosta, mutta mulla toi pysy päässä oikein hyvin, ei mitään eroa kalliimpiin merkkeihin.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 22 Helmi 2011, 09:39
Kirjoittaja Maasha
^  Pakko kommentoida, että on sulla kyllä uskomattoman kauniit hiukset  :l  Kateeksi käy  :D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 22 Helmi 2011, 14:57
Kirjoittaja Puf
Hehe kiitos, oon kyllä ehtiny tappaa nämä tuolla välillä (postauksesta vuosi) värinpoistoilla ja muulla mukavalla, noo ehkä tämä tästä kaunistuuki :D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 18:47
Kirjoittaja Nienna
Kauniit hiukset Pufilla! Taidan vaihtaa Poly colorin kuparinruskean tuohon Cameleoon jos tulee noin nätti lopputulos.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 15 Elo 2012, 10:41
Kirjoittaja DiiDii
^ Oliko väri se 3.3 ?

Minäkin kattelin noita cameleon värejä tarkemmin eräässä halpa-hallissa, ja se 3.3 näytti paketin kyljessä aika kivalta, mutta ehkä enemmän innoistuin 4.4 väristä, aivan ihana &nbsp;<3
Mutta se vaatis colour b4 käsittelyn ja en oikein haluas enää rääkätä tätä tukkaa yhtään, kun nyt parempaan kuntoon saanut &nbsp;:-X

Vs: Cameleo

Lähetetty: 16 Elo 2012, 08:13
Kirjoittaja Hilippa
Cameleo on nopeasti noussut uudeksi kestovärisuosikiksi! On halpa (Carlsonilla maksaa 4,90 mutta onneksi pian pääsen hakemaan tätä Tokmannilta vielä halvemmalla&nbsp; :) ), ja pysyy hyvin. Ihan täydellinen tuote ei ole, koska mukana tuleva hoitoaine ei ole kummoinen mutta onneksi hyviä hoitoaineita löytyy muuten käytettäväksi värjäyksen jälkeen.
Musta väri siis itselläni käytössä ja se on sävyltään vielä onneksi neutraali musta niin kuin haluankin.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 17 Elo 2012, 10:37
Kirjoittaja Suvivilja
DiiDii kirjoitti: Mutta se vaatis colour b4 käsittelyn ja en oikein haluas enää rääkätä tätä tukkaa yhtään, kun nyt parempaan kuntoon saanut &nbsp;:-X
Colour B4 ei kyllä vahingoita hiuksia yhtään (ainakaan itselläni ei ole, ja hiukseni ovat aika 'herkästi vahingoittuvat'), ja jos se jotain tekeekin niin ainakin huomattavasti vähemmän kuin nuo kestovärit ;)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 17 Elo 2012, 14:16
Kirjoittaja DiiDii
No niin mä tiedän, olen pariin otteeseen b4 käsitellytkin, mutku minulla kävi alkuvuodesta melko huonosti osalle hiuksia ihan kampaajan käsittelyssä, jotenkin olen tullut nyt aivan super ja ehkä liian varovaiseksi kaikkien käsittelyjen suhteen&nbsp; ;D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 10 Syys 2012, 18:51
Kirjoittaja DiiDii
Nappasinpa pari pakettia aitä 4.4 mukaan, ja tosiaan täytyy laimentaa se hapete, kumpikohan on parempi, vai onko väliä, vettä, hoitoainetta, vai ei mitään siihen hapetteeseen jos sitä laimentaa ?

Vs: Cameleo

Lähetetty: 17 Syys 2012, 09:43
Kirjoittaja Shmii
Bongasin viikonloppuna Pirkkalan Halpa-Hallista (Veskassa) Cameleo-värejä... mutta eihän siellä ollut sävyä 7.1 valikoimassa laisinkaan, ei edes hyllypaikkaa. Nyyh. :/ Muita sävyjä oli aika hyvin tarjolla. Taisi siellä todella harmaan ja tuhkaisen näköinen 9.1 olla, mutta se on liian vaalea mulle (kun koitan palata omaan väriin ja pitäisi vaaleille latvoille jotain naamiointia keksiä).

Myöskään Poly Colorin sävy 15 ei kuulunut valikoimaan. Ja ei muuten ollut miltään sarjalta 7.1 sävyä!! :S Eikun Prismaan seuraavaksi, siellä ainakin jostain sarjasta bongasin 7.1:sen. Toivottavasti vaan on sitten mahdollisimman tuhkainen..

Vs: Cameleo

Lähetetty: 17 Syys 2012, 13:08
Kirjoittaja Suvivilja
^ Nuo tuhkasävyiset värit vetävät usein aika tummaksi, varsinkin vaalennetuissa hiuksissa (esim. 7.1. saattaa vetää lähinnä 5-tasoiseksi), joten jos tavoite on noin 7-tasoinen, kokeilisin mieluiten ainakin ensin jotain 8.1. tai jopa 9.1-tasoista väriä!

Vs: Cameleo

Lähetetty: 03 Loka 2012, 18:57
Kirjoittaja rumalapanen
Päätin ostaa kokeiluun tuo Intensive redin (7.45). Purkissa väri näyttää houkuttelevalta, mutta epäilen että lopputulos on noin punainen. Täytyy varmaan hakea vielä toinen purkki, jos noissa on vähemmän tavaraa verrattuna muihin kaupan väreihin...

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Kesä 2013, 21:03
Kirjoittaja Jewely
Onko kukaan värjännyt Cameleon 7.44 sävyllä? Ostin tänään halpahallista yhden purkin juurikasvun peittoa varten, latvat voi sitten uittaa suoravärissä jos tuo yhden purkin aine ei riitä niihin. Toivottavasti ei tule kovin tumma tällä, aina vähän jännittää uusien värien kanssa.. Ainakin kuva ja koodi näyttää hyvältä, pitää pitää peukkuja :D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Kesä 2013, 22:22
Kirjoittaja saramba
Mun hiukset on nyt tämän väriset, haluaisin vaan tuon keltasuuden/oranssin pois mutta vaaleusasteelta sais pysyä suunnilleen samana. Tai ei haittaa jos vähä vielä vaalenee. Mitenkähän tuo sävy 9.13 vaikuttais? Voisin huomena hakee ja testata, jos sitä on meidän halpahallissa, en nimittäin kehtaa postua kotoa tämmösellä tukalla, paitsi ehkä just hakemaan sen värin ;D

http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaa ... /04/c4.jpg

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Kesä 2013, 23:00
Kirjoittaja Kristiina
saramba kirjoitti: Mun hiukset on nyt tämän väriset, haluaisin vaan tuon keltasuuden/oranssin pois mutta vaaleusasteelta sais pysyä suunnilleen samana. Tai ei haittaa jos vähä vielä vaalenee. Mitenkähän tuo sävy 9.13 vaikuttais? Voisin huomena hakee ja testata, jos sitä on meidän halpahallissa, en nimittäin kehtaa postua kotoa tämmösellä tukalla, paitsi ehkä just hakemaan sen värin ;D

http://www.olivialehti.fi/nelliinan-vaa ... /04/c4.jpg
Minulla ei ole kokemuksia Cameleon tuosta sävystä, mutta siitä olen varma, että sinun pitää tehdä 1-2 värinpoistoa vielä että saat tuon oranssin sävyn hiuksistasi pois ennen sen vaalean laittamista. Nimittäin tuo oranssisuus ei peity mitenkään vielä minkään vaalean sävyn alle :).

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Kesä 2013, 23:31
Kirjoittaja saramba
Voi eii :) No kiitos varoituksesta, mä oon kuitenki niin epätoivonen ja rahaton että pakko testata, tuun sit kertoon miten pieleen meni&nbsp; ;D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 14 Kesä 2013, 12:34
Kirjoittaja saramba
Ostin cameleo 100 värinpoisto ja sit ton 9.13. Ehkä hieman vaaleni vaan.. :)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 14 Kesä 2013, 13:45
Kirjoittaja Suvivilja
^ Laitoitko nuo molemmat siis peräkkäin hiuksiin..?&nbsp; :-\&nbsp; Kestoväreissähän suositellaan vähintään useampaa viikkoa käsittelyjen välissä (muuten hiukset & päänahka ovat kohta siinä kunnossa ettei niitä saa enää kuntoon millään)...

Ikävä kyllä en osaa halpahallivalikoimista (tai muidenkaan kauppojen) neuvoa mikä auttaisi noin voimakkaaseen oranssisuuteen, ei sellaista taida ollakaan, muuta kuin joku tummanvaalea Poly Color -kevytväri, joka kyllä peittää oranssin, mutta väri taitaa tummeta liikaa sinun tavoitteeseesi ;)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 14 Kesä 2013, 14:41
Kirjoittaja saramba
Laitoin peräkkäin. Ihan hyvältä tuntuu hiukset vielä, ei edes märkänä tuntunu semmoselta karheelta niinku välillä. Leikkasin kyllä jus ennen tätä kuivat latvat pois.

Nyt väri vastaa ehkä tätä:
http://seinismonster.blogspot.fi/2013/0 ... ntaas.html

Pidetään pieni tauko ja jatketaan projektia sit ku on taas rahaa :)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 16 Kesä 2013, 22:48
Kirjoittaja Jewely
Värjäsin äsken Cameleo 7.44-värillä ja väristä tuli tosi kiva kupari MUTTA, kun menin kuivaamaan tukkaa huomasin että tukka tuntuu varsinkin takaa hassulta ja katsoin peilillä takahiuksia niin ne on ihan rasvaiset! Värissä oli mukana sellainen pienenpieni öljypussi soija- ja arganöljyä ja laitoin sen tietysti väriaineen sekaan kun ajattelin että se suojaa mukavasti tukkaa värjäyksen aikana. Suihkussa sitten vaahdotin sitä väriä ja pesin vielä shampoolla kun tukka ei tuntunut täysin puhdistuvan. Vaahdotin yhteensä ehkä kolmesti eri shampoilla eikä ne tuntuneet edes vaahtoavan kunnolla. Sitten kuitenkin lähdin suihkusta kun ajattelin että kyllä ne nyt on puhtaat, niin siis ei todellakaan! Näyttää tasan tarkkaan siltä kuin olisin laittanut oliiviöljyä kuivaan tukkaan kourakaupalla&nbsp; 0_0 Kiva kun on aamulla seiskaksi töihin, pakko nää on yrittää pestä ennen sitä, en todellakaan kehtaa mennä töihin sen näköisenä etten oo käynyt viikkoon suihkussa tai että mulla on öljymuhitukset meneillään! Mulla ei oo&nbsp; ikinä ennen käynyt näin, ei edes oikeiden öljymuhitusten kanssa, nekin on lähteneet hyvin kahdella shampoovaahdotuksella. Pelottaa että tää ei lähde pois vaikka pesen syväputsarilla!

Vs: Cameleo

Lähetetty: 13 Tammi 2014, 10:10
Kirjoittaja pikkudevil
7.44 värjätty nyt oranssiksi kolmisen kertaa. Jostain syystä värissä ei riitä teho tyven värjäämiseen kuin hetkeksi&nbsp; :(. Heti värjäämisen jälkeen sävy on hyvä koko päässä ja ei mene kuin vajaa viikko, niin oma väri näkyy häiritsevästi eli väri tavallaan kuluu pois oman värin päältä. Oma väri on aika vaalea, siitä ei pitäisi kyse olla. Sävynä tuo on hyvä, tykkään kovasti, mutta ei muilla väreillä tälläistä ole ennen tapahtunut.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Helmi 2014, 17:16
Kirjoittaja muori Pippuri
Onko kertynyt lisää kokemuksia Cameleon värinpoistosta? Itelläni olisi tarkoitus lykätä tuollainen päähän, kun suoraväri jämähti kiinni. Ilmeisesti on mietoa ainetta, tai toivottavasti, koska mulla on latvoissa useampia vaalennuksia alla. Kestovärivaalennuksia tosin.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Helmi 2014, 19:02
Kirjoittaja Ophelia
^ Mä olen kerran yrittänyt vaalentaa omaa väriä tuolla värinpoistolla ja hiuksille ei tapahtunut kerrassaan yhtään mitään. Pakkauksessa mainitun vaikutusajan jälkeen (en muista kauanko se oli) vielä lisäsin tota ainetta hiuksiin ja odottelin jonkun aikaa kunnes luovutin kun yhtään mitään ei tosiaan tapahtunut... Onneksi ei ollut kallista tavaraa.&nbsp; ::)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Helmi 2014, 19:45
Kirjoittaja muori Pippuri
^Voihan perhana. No toivottavasti se edes poistaa vanhat suoraväriraidat... ::)

edit. ei kun taidan sittenkin räjäyttää hiukseni jollain "kunnon aineella" yhdellä kertaa.&nbsp; ::)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Syys 2014, 20:02
Kirjoittaja Jewely
Onko kukaan kokeillut Cameleo Colouring Shampoota? Ostin tänään kärkkäiseltä, tää on tällainen 40ml pussi jossa on hanskat kiinni, maksoi 1.30€. Oli montaa eri sävyä, itse otin 7.4 Copper red, mitä käytän Cameleo-väreistä normaalistikin. Pussissa sanotaan että ammonia free ja washable colour 4-6 washes. Pitää joku päivä testata, pussin takana sanotaan että käytetään pestyihin ja kosteisiin hiuksiin, vaahdotetaan ja annetaan vaikuttaa 20-30min. Ihan mielenkiintoinen tuote, varsinkin jos toimii!

Vs: Cameleo

Lähetetty: 28 Syys 2014, 09:05
Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas
^^ kokeilin colouring shampoon sävyä silver (tai jotain sinne päin, en nyt muista ulkoa). Tosi ohutta ainetta, sai olla varovainen ettei loiskunut ja tiputellut minne sattuu. Ei se minun mielestä juurikaan vaahdonnut, ei ainakaan samalla tavoin kuin normi shampoot.&nbsp; Lopputulos oli ok, vaaleaan tukkaan sai mukavan hopeisen sävyn joka ei kuitenkaan ollut mummon harmaa. Tosin se kesti vain yhden pesun&nbsp; :-\ Tuskin tulee ostettua uudestaan.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 22 Marras 2014, 19:44
Kirjoittaja Memmuuh
Mä laitoin juuri tuollaista tummanruskeaa Colouring Shampoota hiuksiini. En ollut ennen kuullutkaan noista tai nähnyt missään, mutta ostin kun tuli vastaan ja hiuksia piti ruskealla sävyttää. Vähän liian tumma toi on siihen nähden minkälaiset näistä hiuksista haluan (ehkä 6 asteiseksi, mutta tämä sävyte oli 4), mutta koska se on vaan sävyte niin.. :) En kyllä ymmärrä miksi tämä on joku shampoo, kun pestyihin hiuksiin laitetaan eikä tosiaan yhtään edes vaahtoa.

Kerron myöhemmin minkälainen tuli.


Edit. Väri tarttui ihan loistavasti ja tuli melko tasaisen väriset, vaikka lähtökohta ei niin tasainen ollutkaan. Tuli juuri sen väriset kun piti, vaikka sävyteshampoo oli 2-3 astetta hiuksiani tummempi. Pysyvyys ei niin kovin hyvä, haalistui paljon jo ensimmäisessä pesussa ja lopullisesti hävisi ihan 3-4 pesun jälkeen. Ihan pätevä tuote kuitenkin.

Käytin edellisellä kerralla reilu puolet siitä pussista ja jemmasin loput. Nyt laitoin lopun värin, johon lisäsin itse vielä shampoota jotta sitä on enemmän ja vaahtoaa paremmin. Shampoota lisäsin niin, että sitä oli seoksesta ehkä kolmasosa. Raportoin taas myöhemmin miten vaikutti. :)

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Tammi 2015, 19:38
Kirjoittaja MNi
Oon jo pitkän aikaa hypistellyt näitä väripurkkeja kaupassa, nyt kun tukkaan pitäis käyttää kaksi purkkia.. Viimein tartuin ja mukaan lähti kaks 3.3 väriä. Mukaan sekoitin vähän ruskeaa colormaskia ettei tule ihan musta tukka ja vaikka en laittanut kaikkea öljyä mitä paketin mukana tulee, niin silti jäi se sellainen tahmaisuus hiuksiin josta joku kirjotteli, vaikka pesin shampoolla.. Se ei kotioloissa nyt haittaa, mutta huomenna täytyy kyllä jo pestä tukka (värjäsin eilen) kun rupee ällöttämään :D

Kuva

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Tammi 2015, 22:12
Kirjoittaja MNi
Kylläpä jumahti kovasti päänahkaan toi väri, nyt kolmannella pesulla tais lähteä loputkin. Öljyisyys hävisi toisesa pesussa.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 25 Tammi 2015, 23:14
Kirjoittaja Jewely
Mä en näköjään ollutkaan kirjoitellut vielä kokemuksia tuosta Colouring shampoosta, oon nyt käyttänyt 7.4-sävyä kahdesti. Se on kyllä jännää ainetta, ihan litkua ja sitä vaan yrittää levitellä tukkaan jotenkin tasaisesti ja toivoo parasta mutta mulla on kyllä toiminut tosi hyvin. Se värjää jopa juurikasvuakin! Eilen laitoin sitä tukkaan koska tuossa otsalla oli yksi läntti mihin viikko sitten laitettu väri ei ollut tarttunut ja siinä näkyi omaa juurikasvua niin nyt siinä ei näy mitään. Kohta sulautuu ihan täydellisesti muuhun tukkaan. Laitoin kuitenkin Colouring shampoota koko päähän että tulee tasaisempi ja tasainen kyllä tulikin ainakin 45min vaikutusajalla. Toivottavasti tää kestää ainakin muutaman pesun, sitä ainetta kyllä jäi vähän että laitan sitten lisää jos väri kuluu nopeasti pois. 1,30€ maksavaksi tuotteeksi ihan loistava mutta harmi kun en ole nähnyt tätä muualla kuin Kärkkäisellä, ärsyttää lähteä sinne aina vain tämän takia.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Tammi 2015, 11:05
Kirjoittaja Chaos
^ Mä olen nähnyt noita shampoita kyllä Tarjoustalossa ja Prismassakin!

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Tammi 2015, 11:08
Kirjoittaja Memmuuh
^ Minäkin ostin Prismasta.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Tammi 2015, 20:29
Kirjoittaja Jewely
^Okei, olen kyllä aika vasta katsonut Prismasta eikä silloin ollut, pitääpä katsoa uudestaan! Tosin asun sen verran pohjoisessa että ei oo eka kerta kun täältä ei löydy jotain :D

Vs: Cameleo

Lähetetty: 26 Tammi 2015, 22:32
Kirjoittaja feiticera
Aiemmin tässä langassa olikin tuosta Colouring Shampoon sävystä 10.1. Oli aika kökköä verrattuna kaikkeen muuhun, mitä keltaisuuden taittoon voi käyttää... Toimii ensiapuna jos mitään muuta ei ole tarjolla. :D Minimanista löytyi.

Tummat kestarit mustasta ruskeisiin oli kyllä ihan ok-kamaa budjettivärjäykseen.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 20 Syys 2015, 22:41
Kirjoittaja Kristiina
Värjäsin Cameleo kestovärillä, sävy 4.0. Peitti hyvin tyvikasvun. Väristä tuli tasainen, hiukset eivät kuivuneet paljon ollenkaan, tuntuvat hyväkuntoisilta. Osansa voi olla siinäkin, että laimensin hapetetta (kaadoin noin puolet hapetteesta pois.)

Väri maksoi 5,90 e Tokmannilla, ja tämä on edullinen ja hyvä hiusväri, jos ei ole rahaa satsata enempää väriin.

Värin haju oli vahva, sitä oli ilmeisesti koitettu peittää jollain kukkaisöljy aromilla.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 28 Marras 2015, 20:30
Kirjoittaja irtohius
Nämä sävyttävät shampoot ovat olleet ok, ja vaaleaan pohjaan on ollut helppo saada lämmintä tai viileää muutosta. Plussana se ettei väri ole liian pysyvä - elämän suola kun on joskus hiusväreillä pelailu.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Huhti 2016, 17:36
Kirjoittaja MerGirl
Yritin tehdä värinpoiston kun maksoi vaan 3,95 e , mutta eivedes astetta vaalentunut. Miten voi olla ettei mitään tapahtunut?

Vs: Cameleo

Lähetetty: 24 Huhti 2016, 21:17
Kirjoittaja Mini-Me
Tuo sarja on ilmeisesti muuten hyvä mutta värinpoisto ihan kuraa. Se ei toiminut mullakaan, tukan kunto vain kärsi 🙁

Vs: Cameleo

Lähetetty: 25 Huhti 2016, 16:15
Kirjoittaja MerGirl
^&nbsp; No niinpä tietennii&nbsp; :) , sain haluamani Lorkun ombrella onneksi.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 08 Kesä 2016, 05:13
Kirjoittaja eOwyn
Nonnih, kun luin tätä ketjua, totesin, että en viitsi käyttää ostamaani cameleo-värinpostoa ollenkaan yhtään mihinkään, Ehkä tahranpoistoon valkoisista pyyhkeistä, jos kloriitti on finito? edes keskivaalean neitsythiuksen vaalentamiskokeiluun en ryhdy, olivat nuo ohjeetkin niin mielenvikaisia, mitä siinä mukana tulee. Lorkkuun luotan sitten vaan taas platinaa taikoakseni.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Heinä 2016, 09:32
Kirjoittaja Kristiina
Minäkään en ymmärrä sarjan "värinpoistoa". Se ei muuta väriä yhtään mihinkään.&nbsp; :D En ymmärrä tuotteen ideaa.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 04 Loka 2016, 12:17
Kirjoittaja Ananas
Voi ei! Olen pitkään ollut hyvin maanläheisissä hiuksissa, ensin vuosia omassa sävyssä, myöhemmin satunnaisia kevytvärjäyksiä sekä sävytyksiä. Nyt sitten tavoittelen muutosta lämpimän sävyisistä 9-7 asteisista kunnolla vaaleiksi. Ostin Cameleon värinpoiston, mutta tämä keskustelu sai minut hyvin skeptiseksti. Onko tämä toiminut oikeasti kenelläkään?

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Loka 2016, 09:40
Kirjoittaja Kristiina
Ananas kirjoitti: Voi ei! Olen pitkään ollut hyvin maanläheisissä hiuksissa, ensin vuosia omassa sävyssä, myöhemmin satunnaisia kevytvärjäyksiä sekä sävytyksiä. Nyt sitten tavoittelen muutosta lämpimän sävyisistä 9-7 asteisista kunnolla vaaleiksi. Ostin Cameleon värinpoiston, mutta tämä keskustelu sai minut hyvin skeptiseksti. Onko tämä toiminut oikeasti kenelläkään?
Ei ole toiminut kenelläkään. Kokeile Elea värinpoistoa. Löytyy ainakin Prismoista ja Tokmanneilta, ja on samassa hintaluokassa Cameleo värien kanssa.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 05 Loka 2016, 12:15
Kirjoittaja Ananas
Kristiina kirjoitti:
Ananas kirjoitti: Voi ei! Olen pitkään ollut hyvin maanläheisissä hiuksissa, ensin vuosia omassa sävyssä, myöhemmin satunnaisia kevytvärjäyksiä sekä sävytyksiä. Nyt sitten tavoittelen muutosta lämpimän sävyisistä 9-7 asteisista kunnolla vaaleiksi. Ostin Cameleon värinpoiston, mutta tämä keskustelu sai minut hyvin skeptiseksti. Onko tämä toiminut oikeasti kenelläkään?
Ei ole toiminut kenelläkään. Kokeile Elea värinpoistoa. Löytyy ainakin Prismoista ja Tokmanneilta, ja on samassa hintaluokassa Cameleo värien kanssa.
Kiitos! Elea olikin ostoslistalla, mutta kun ei löytynyt, niin päädyin tuohon. Taitaa 4,9e:n menetys olla pienempi paha, kuin kärähtäneet hiukset ilman haluttua lopputulosta.

Vs: Cameleo

Lähetetty: 29 Huhti 2017, 09:10
Kirjoittaja Ananas
Minun tämän hetken hiusprojekti on ollut sinisen värin haalistelu. Käytössä olleet useimmat haalistuskeinot ja sävy jo aika vaalea on, kaikki irtoväri on lähtenyt. Nyt kokeilin, lähtisikö tällä Cameleon Decolouring cremilla (tämähän ei edes yritä olla bleach, ei sisällä edes jauhepusseja). Toivoin, että edes purkaisi väriä hieman. Aine oli miellyttävää ja mietoa, ei kovin riittoisaa. Väri ei muuttunut vaikutusaikana, eikä huuhdellessakaan väriä irronnut ainakaan silmin nähden. Kuivina hiukset ovat ehkä asteen vaaleammat, sininen sävy tasoittui, muttei juuri lähtenyt. Hiusten kuntoon ei vaikuttanut. Luonnollisen värisiin osiin en levittänyt, mutta se vähän mitä meni vahingossa, vaikutti aine maksimissaan asteen verran.

Eli liian tehotonta oli minun tarpeisiin. En tiedä, voisiko toimia tuoreempaan värjäykseen tai eri sävyisiin hiukseen. YouTubessa oli yksi video, jossa mahdollisesti vastaavalla aineella lähti tukasta pinkki kokonaan, mutta sininen ei juuri lainkaan.

Edit. Kun tuosta käsittelystä on kulunut melkein pari viikkoa, on sinisyys lähtenyt jonkin verran lisää ja hiukset vaalentuneet hieman. Jo ennestään käsitellyt hiukset ovat hieman normaalia kuivemmat, muttei mitenkään katastrofaalisen räjähtäneet.