Itse haluaisin kasvattaa luonnollisen värini takaisin, mutta vähän arveluttaa, että näytänkö sitten ihan nuutuneelta ja kulahtaneelta. Viiime kesänä vaalennutin kampaajalla hiukseni punaisista takaisin vaaleiksi ja kerran olen sen jälkeen laittanut väriä päähän. Luonnollinen värini on melko vaalea (sellainen tyypillinen suomalainen, ei kuitenkaan ihan mitään maantienharmaata). Kesäisin väri on paljon vaaleampi ja paremman näköinen, kun aurinko niitä hieman vaalentaa lisää.
Hiukseni tuntuvat nyt paljon paksummilta, kuin mitä ne olivat silloin punaisten aikaan (niitä tietysti täytyi värjäillä usein, koska vaalea juurikasvu punaisessa päässä näytti hirveältä. Muutenkin hiukseni menevät todella helposti huonoon kuntoon, joten tämä värjäämättömyys on sen suhteen tuntunut hyvältä ratkaisulta. Mutta mutta, kuitenki tekisi taas niin paljon mieli marssia kampaajalle ja värjyyttää hiuksista vähän pirteämmän näköiset. vaikeaa.

Laittakaas mulle siis kuvia värjäämättömistä hiuksista, että mä voin huomata niidenki olevan ihan kivan näköiset.