Hiusten värjäysväli

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
AnnIIlona

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja AnnIIlona »

1-2 kk:n välein suunnilleen vaalennan juuret, pituuksista ja latvoista huolehtii hopeahoitoaineet tai shampoot. Mulla on oma väri sen verran vaalea että kyl tää juurikasvukin paremmalta näyttää vaaleassa tukassa kuin sillon kun oli tummemmaksi värjätty...järkyttävä kalju-efekti :D
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Hilippa kirjoitti: Juurikasvun värjään kestovärillä 3-4 viikon välein.
Pituuksiin riittää kun laitan suoravärin pari kertaa vuodessa.
3 vuotta myöhemmin väriaineiden käyttötapa on vaihtunut päinvastaiseksi :) Eli nykyään (juurikasvuun) kestoväriä vain parisen kertaa vuodessa ja muuna aikana 3:n viikon välein suoraväreillä/Surya henna treatmentilla/jollain muulla kevyemmällä vaihtoehdolla.
Pituuksia puolestaan on tuskin esim. tänä vuonna enää tarvetta värjätä kertaakaan.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Värjään hiuksiani aivan liian usein, nyt on pitkään ollu n. kerran kuukaudessa, yleensä myös latvat (ei siksi että olisi välttämättä tarvinnut :D). Nyt edellisestä värjäyksestä on kulunut kuukausi ja koska juurikasvu ei pistä silmään YRITÄN kovasti vältellä anttilaa ja markettien hiusväriosastoa sillä ihan totta, mulla on kohta polkkatukka koska latvat ei kohta enää kestä. Yritän siis venyttää värjäysväliä nyt edes sinne kahteen kuukauteen, mielellään jopa kolmeen. Saa nähdä kuinka käy :D
marsuzioni

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

Luinko mä oikein. Suoraväriä punaseen? Sehä huuhtoutuu pois alta aikayksikön :o ja onko niitä edes punasena?
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^Suoravärejähän on vaikka minkälaisena punasena ja hyvin ne mun mielestä väriä kirkastaa. Samallalailla ne mun mielestä pysyy ku muutkin suoravärit :)
marsuzioni

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

Wow  0_0 aina eläny siinä uskossa et ne on vaan sellasia väliaikasia mitkä lähtee kokonaan pois muutamassa pesussa :o täytyykin perehtyä näihin ku punanen väri tulossa ja ei haluis hirveenä tappaa hiusta niillä sekotettavilla mömmöillä :))
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Hiusten värjäysväli

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^Siis kyllähän ne yleisesti ottaen lähtee muutamassa pesussa pois, mutta mulla ainaki pysy punanen suoraväri hiusten vahingoittuneessa osassa ku tauti, piti värjätä hapatevärillä lopulta päälle että sain sen peittoon :D
Vastaa Viestiin