Sivu 1/1

Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 15:12
Kirjoittaja Nuppu
Halusinpa aktiivisena tehohoitojen sekoittelijana perustaa tällaisen ketjun! Toivottavasti innostutte mukaan ja voitaisiin vaihtaa kokemuksia ja saataisiin uutta kokeiltavaa ;)

Tähän siis hyväksi todetut (ja huonoksi todetut  ::)) yhdistelmät! Samoin voi aina käydä kertoilemassa, jos on kokeillut jotain uutta sekoitusta.

Aihetta voi lähestyä myös miksi-kysymyksen näkökulmasta; miksi jokin yhdistelmä toimi ja miksi jokin taas ei? Samoin kysellä ja pohtia, mitä jokin yksinään riittämätön tehohoito (incin perusteella tai muuten) ehkä kaipaisi seurakseen?

Katsotaan, mitä tästä syntyy  ;)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 15:29
Kirjoittaja Ulpu
Kopsasin tuolta storen puolelta aiemman kokeiluni.

Meikätyttö on koittanut saunassa tällaista yhdistelmähoitoa, johon laitoin Nexxus Humectressia ja K-Pakin Reconstructoria. Ihanan pehmeältä ja sileältä tuntui märkänä. Ja kivasti meni kiharaan tukka ennen kuin huuhtelin ja huuhtelin vielä oikeaoppisesti viileällä (niin viileällä kuin ilkenin) (onpas muuten hassu sana) ensin emulgoiden. Sain vielä kaiken lisäksi päänahan hierontaakin saunassa.

Hiustenpesukokemusketjusta: Yks päivä pesin syväpuhdistavalla ja hoidin Instant Rescuen ja Fudgen Dynamiten yhdistelmällä ja kyllä tuli ihanan sileä tukka. Ja ennenkaikkea tosi puhtaan tuntuinen.


Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 15:31
Kirjoittaja sininen kissa
Kokeilin eilen syväpuhdistavan pesun jälkeen naamiota, johon sekoitin Joicon K-pak reconstructor tehistä ja Goldwell LC2 Moisture Repair naamiota, suunnilleen fifty-fifty. Halusin helliä hiuksia yhtä aikaa rakennepaikkaavalla ja kosteuttavalla tehohoidolla. Ilmeisesti tuo syväpuhdistava pesu imee hiuksista paljon kosteutta, koska hiukseni imivät sekoittamaani naamiota todella paljon. Annoin naamion vaikuttaa pyyhkeen alla 1,5 tuntia, ja kylmällä vedellä huuhtelun jälkeen tukka oli tosi hyvän tuntuinen, vahvan ja kiiltävän näköinen ja pehmeä. Tämän teen toistekin  :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 16:25
Kirjoittaja Nuppu
Minäkin yhdistelen kosteuttavaa ja rakennepaikkaavaa tehistä. Suosikki se "perinteinen" eli Tigin O&H ja Joicon Rekku. Joskus lisään siihen vielä VO5 Instant Rescueta, niin saa vähän erilaista paikkaajaa sekaan. Aiemmin yhdistelin myös Crestolin Color Glossia ja Tigin Chocolate Headia, toimi mainiosti, mutta nyt en ole enää uskaltanut, kun eräs kampaaja pelotteli, että se hoitoaine huonontaa värin tarttumista. Tiedä sitten...

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 17:55
Kirjoittaja Cherry
Elvitalin nutri gloss ja joicon moisturizer toimii sekoitettuna tähän päähän tosi hyvin. Toki noista molemmat toimii hyvin myös erikseen, mutta yhdessä käytettynä kosteuttaa paremmin :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 18:08
Kirjoittaja Eulaalia
Leila kirjoitti: Elvitalin nutri gloss ja joicon moisturizer toimii sekoitettuna tähän päähän tosi hyvin. Toki noista molemmat toimii hyvin myös erikseen, mutta yhdessä käytettynä kosteuttaa paremmin :)
Juuri tuota yhdistelmää mäkin olin ajatellut kokeilla seuraavaksi, koska ehkä tuo NG ei yksinään kosteuttanut tarpeeksi mun kuivaakin kuivempia hiuksia.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 18:35
Kirjoittaja Viola
Mä sekoitin tänään Phyton Phytokaritea ja L'anzan dry hair pikahoitista. Tuli tosi pehmeä tukka ja oli helpompi levittää kuin pelkkää Phytoa, kun se on niin paksua.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 19:48
Kirjoittaja RockQueen
Mäkin olen kokeillut tota K-Pak rekku + O&H ja tunnin oon pitänyt päässä. Ihanan pehmeä ja sileä tukka tuli :-* Kuitenkin oli ilmava.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Helmi 2006, 22:50
Kirjoittaja Cera
RockQueen kirjoitti: Mäkin olen kokeillut tota K-Pak rekku + O&H ja tunnin oon pitänyt päässä. Ihanan pehmeä ja sileä tukka tuli :-* Kuitenkin oli ilmava.
Tätä pakko päästä kyllä pian kokeilemaan! K-Pak rekkukun tuntuu muuten toimivan tosi hyvin erinäisissä sekoituksissa, varsinkin kosteuttavien tehisten kanssa. Mutta "halpis"-sekoituksissa (esim. Instant rescuen toverina) se ei tuottanut tulosta. Tosin IR ei muutenkaan ollut mikään nappituote, joten sitä syyttänen... :P

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 00:45
Kirjoittaja Eläimellisyys
Mulle tulee unelma tukka seuraavanlaisella hoidolla:

Ensin Joicon k-pak rekkua hierotaan hiuksiin, latvoihin ja pituuksiin, ei ihan niin paljoa, kuin yksinään käytettynä. Annetaan vaikuttaa 5-10 min.
Sitten koko päähän tuon rekun päälle XZ vaniljasuklaata, myös päänahkaan, annetaan vaikuttaa toiset 5-10 min.

Tässä myös todella hyvä sekoitus, oikea huippuhoito:
Joico K-pak Reconstructor  ja Intense Hytrating Treatment. Näitä käyttämällä pitkällä vaikutusajalla (30-60min)  saa aivan upean tuntuiset hiukset. Painavat, sileät ja paksut. Ehkä myös lyhyemmällä ajalla, en ole kokeillut, jotta hoitoa ei menisi hukkaan.  ::)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 00:54
Kirjoittaja Luomo
Mun vakiococktail on L'anzan Dry hair ja Hair repair tehikset. Myös Dry hair tehis ja Joicon Moisturizer on erinomainen yhdistelmä (kiitos Sipelle vinkistä). Tuo Joico ei tee tälle päälle oikein mitään yksinään.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 15:28
Kirjoittaja teemu
sininen kissa kirjoitti: Kokeilin eilen syväpuhdistavan pesun jälkeen naamiota, johon sekoitin Joicon K-pak reconstructor tehistä ja Goldwell LC2 Moisture Repair naamiota, suunnilleen fifty-fifty. Halusin helliä hiuksia yhtä aikaa rakennepaikkaavalla ja kosteuttavalla tehohoidolla. Ilmeisesti tuo syväpuhdistava pesu imee hiuksista paljon kosteutta, koska hiukseni imivät sekoittamaani naamiota todella paljon. Annoin naamion vaikuttaa pyyhkeen alla 1,5 tuntia, ja kylmällä vedellä huuhtelun jälkeen tukka oli tosi hyvän tuntuinen, vahvan ja kiiltävän näköinen ja pehmeä. Tämän teen toistekin  :)
Tuota samaa mäkin olen kokeillut useamman kerran ja lopputulos on todella hyvä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 23 Helmi 2006, 13:24
Kirjoittaja Penny
Parhaiksi todettuja sekoituksia on olleet ainakin nämä, siis yhdessä samaan aikaan päähän tungettuna, ei peräkkäin laitettuna:

- O&H- hoitis + Joico K-pak Reconstructor
- Redken Heavy Cream + Joico K-pak Reconstructor
- Nexxus Keraphix + Humectress

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 23 Helmi 2006, 13:26
Kirjoittaja Zessa
O&H-hoitis ja K-pak rekkua yhdistelen minäkin, mutta varsin onnistuneita on olleet myös :

NG+Nexxus Keraphix
NG+K-pak rekku

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 09 Huhti 2006, 22:19
Kirjoittaja Neo
Mulla on tullut tosi hyvä tulos joka kerta sekoittelemalla O&H ja Keraphixia. Latvat varsinkin tuntuu pehmentyvän kummasti kun antaa noiden muhia reilun tunnin  :P

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Huhti 2006, 21:59
Kirjoittaja sininen kissa
MOP Extreme Moisture Treatment + K-pak rekku on kokeiltu eikä toimi mulla yhdessä.Erikseen toimivat loistavasti. K-pak rekku taas toimii LC2 tehonaamion kanssa oikein hyvin.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 15 Huhti 2006, 11:09
Kirjoittaja Lucine
Mun tukalle ehdottomasti paras sekoitus on XZ:n Kosteuttavaa hoitista ja Wellan tehohoitoa noin 50/50, tunniksi päähän. Luulin että IR:llä tulee pehmoinen tukka mutta tää vasta on jotain! IR&VO5 Moisture Soak-sekoitus on myös todettu kelvolliseksi mutta ei kyllä päihitä XZ/Wella-sekoitusta

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2006, 10:23
Kirjoittaja Mariatar
Tätä täällä varmasti harrastellaan: mikä on teillä tehokkain tuoteyhdistelmä esim. tehiksissä? Kuinka paljon tykkäätte sekoitella eri aineita keskenään, vai luotatteko niiden tehoon yksinään?

Itse ihastuin viime pesukerralla tällaiseen tehissekoitukseen: Joicon K-Pak-rekku (vanha) sekoitettuna L'Oréal Elvitalin Nutri Gloss -naamioon. Molempia laitoin todella reippaasti, minkä jälkeen annoin vaikuttaa viisi minuuttia. Hiuksista tuli täydellisen jämäkät, mutta samalla ihanan ilmavat ja pehmeät.

Toinen itselläni aina toimiva yhdistelmä on Tigin Oatmeal & Honey -hoitoaine yhdistettynä tuohon samaiseen K-Pak-rekkuun. Vaikutusaika vaihtelee, mutta yleensä pidän tätä yhdistelmää tunnin päässä. Ja pehmeää tulee!

K-Pak-rekkua käytän harvemmin yksinään, koska se toimii niin hyvin muiden aineiden kanssa.

Jos tällainen ketju jo löytyy jostain, voivat modet toki yhdistää. :) En löytänyt haulla.

Edit. Tagit kuntoon.

Yhdistelin tänne aiempaan =) T:Penny

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2006, 11:57
Kirjoittaja Eydie
Mariatar kirjoitti: Tätä täällä varmasti harrastellaan: mikä on teillä tehokkain tuoteyhdistelmä esim. tehiksissä? Kuinka paljon tykkäätte sekoitella eri aineita keskenään, vai luotatteko niiden tehoon yksinään?

Itse ihastuin viime pesukerralla tällaiseen tehissekoitukseen: Joicon K-Pak-rekku (vanha) sekoitettuna L'Oréal Elvitalin Nutri Gloss -naamioon. Molempia laitoin todella reippaasti, minkä jälkeen annoin vaikuttaa viisi minuuttia. Hiuksista tuli täydellisen jämäkät, mutta samalla ihanan ilmavat ja pehmeät.

Toinen itselläni aina toimiva yhdistelmä on Tigin Oatmeal & Honey -hoitoaine yhdistettynä tuohon samaiseen K-Pak-rekkuun. Vaikutusaika vaihtelee, mutta yleensä pidän tätä yhdistelmää tunnin päässä. Ja pehmeää tulee!
Mä olen kokeillut molempia sekoituksia myös. Toimii myös tässä päässä. K-pakin rekku yksinään ei toimi oikeastaan ollenkaan. Sekoittelu ja kokeileminen on yllättävän mukavaa touhua  ;D

Edit. lisäsin lainauksen

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2006, 12:49
Kirjoittaja sipe
Mun suosikkini on monet kerrat hehkuttamani l'anzan dry hair -tehis ja Joicon moisturizer (vanha versio, uutta en ole kokeillut). Lisäksi jos sekaan laittaa muutaman tipan Nexxuksen Botanic Oilia, niin tehot paranevat entisestään.

hyvä kosteutusteho ja sisältämänsä keratiinin vuoksi aineet myös paikkaavat hiusta hieman.

Toinen loistomönjä on Nexxuksen Omnipack -hoito. Eli keraphixia, humecrtressia, epitomea ja botanic oilia sekoitellaan keskenään. :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2006, 13:14
Kirjoittaja Ninamia

K-pakin rekku ja O&h hoitis yhdessä toimii täälläkin. Paremmin kuin k-pakin rekku ja joicon moisturizer tehis sekoitus.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2006, 15:15
Kirjoittaja Butterfly
Mulla on hyviä kokemuksia näistä:

-O&H + K-pakin rekku
-O&H + NG
-K-pakin rekku + Bumble&Bumble Super Rich -hoitsikka

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 13 Loka 2006, 17:08
Kirjoittaja doomsower
Ei mullakaan K-pakin rekku yksinään tee oikeastaan mitään. XZ:n kosteuttavaan tehikseen tekoitettuna tulee paljon parempi! Täytyy kokeilla NutriGlossin kanssa seuraavaksi. :)

Tuota rekkua en myöskään raski yksinään laittaa tarpeeksi, johonkin muuhun sekoitettuana sitä menee puolet vähemmän. Yksinään se tuubi ei riittäisi kuin muutaman käyttökerran. :/

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 14 Loka 2006, 00:18
Kirjoittaja Ryövärintytär
Voisko rekku toimia jonkin öljyn kanssa?

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 14 Loka 2006, 08:47
Kirjoittaja Todia
Periaatteessa öljyjä voi sekoittaa ihan mihin tahansa tuotteeseen, kunhan emulgoi sen kunnolla. Itse olen sekoittanut jojobaöljyä ja sheavoita tehiksiin. Kyllä niin ainakin raskaamman lopputuloksen saa.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 14 Loka 2006, 12:39
Kirjoittaja Sarastus
Tässä päässä toimii loistavasti yhdistelmä O&H ja Nutri Gloss, kumpikaan ei yksinään ihmeitä tee mutta yhdessä käytettyinä hiuksista tulee pehmeät ja sileät  :-*.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 14 Loka 2006, 20:13
Kirjoittaja Tristy
Käytän aina välillä saunassa yhdistelmää K-Pak reconstructor + Nutri Gloss. Molempia laitan suht paljon ja pidän mössöä saunassa noin 10-15min. Tulee kyllä ihanan sileät ja pehmeät hiukset, eikä kauheasti ole lätistänytkään. K-Pak-rekkua olen sekoitellut myös XZ-sarjan hoitiksiin, mutta ei kyllä tule läheskään samanlaista lopputulosta. Ja mitäpä sitä enää hyvää yhdistelmää muuttamaan :) Plussaa myös siitä, että tuo NG:n tuoksu peittää K-Pak-rekun todella epämiellyttävän tuoksun ;)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 15 Loka 2006, 12:55
Kirjoittaja bbee
Omnipak  :-*

Sekoitan kyllä lähes aina Tigin O&H:n Joicon vanhan sarjan rekkua. On kyllä yksi lemppareistani, helppo väsätä kädellä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 20 Loka 2006, 10:14
Kirjoittaja Humppasusi
Tykkään sekoitella k-pak rekkua fashionista hoitikseen. Viimeksi pidin tunnin päässä ja tukka oli pehmeä kun mikä!

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 23:28
Kirjoittaja Ice
jo muualla mainittu lanza recostructor+matrix fresh perm moisture supply 1:1 pipon ja muovin alla tunti

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 10:14
Kirjoittaja Lilly Missy
Yllätys, yllätys K-pak rekku ;D+Goldwell kerasilk tehis kuiville ja vaurioituneille :-* Oon myös koittanut tuota k-pakkia laittaa xz:n kosteuttavan tehiksen kanssa, mutta ei toimi niin hyvin(tosin tuo xz ei toimi yksinkään...).

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 12:36
Kirjoittaja Helleka
Kuukunen kirjoitti: Tässä myös todella hyvä sekoitus, oikea huippuhoito:
Joico K-pak Reconstructor  ja Intense Hytrating Treatment. Näitä käyttämällä pitkällä vaikutusajalla (30-60min)  saa aivan upean tuntuiset hiukset. Painavat, sileät ja paksut. Ehkä myös lyhyemmällä ajalla, en ole kokeillut, jotta hoitoa ei menisi hukkaan.  ::)
Testasin viestin innoittamana eilen ja aivan upea lopputulos! Vaikutusaikana puolitoista tuntia (unohduin tänne lukemaan viestejä) ja lopputuloksena juurikin painavat ja sileät kiharat, ei sellaiset kuivan harsottavat. Aika hinnakas sekoitushan tää on, mutta tulipa tuota vaikutusaikaakin jonnin verran. 

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 12:52
Kirjoittaja Penny
^ Mulla taas ei tuo sekoitus toiminut ainakaan saunatehiksenä, tiedä olisko keratiinia liiaksi vai mitä, mutta tukka jää jotenkin haperoksi ja höttöiseksi tuon jälkeen. Toisaalta IHT ei mulla toimi muutenkaan mihinkään sekoitettuna, yksistään tulee paras tulos - ja K-pak rekku taas sopii tosi moneen sekoitukseen.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 14:55
Kirjoittaja Gigli
^ Mulla on muuten sama homma tuon IHT:n kanssa. Se ei toimi minkään kanssa miksattuna vaan parhaiten yksin. Joicon Moisturizer ja rekku sen sijaan sopivat monen kanssa yhteen.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 16:08
Kirjoittaja Eläimellisyys
Helleka kirjoitti:
Kuukunen kirjoitti: Tässä myös todella hyvä sekoitus, oikea huippuhoito:
Joico K-pak Reconstructor  ja Intense Hytrating Treatment. Näitä käyttämällä pitkällä vaikutusajalla (30-60min)  saa aivan upean tuntuiset hiukset. Painavat, sileät ja paksut. Ehkä myös lyhyemmällä ajalla, en ole kokeillut, jotta hoitoa ei menisi hukkaan.  ::)
Testasin viestin innoittamana eilen ja aivan upea lopputulos! Vaikutusaikana puolitoista tuntia (unohduin tänne lukemaan viestejä) ja lopputuloksena juurikin painavat ja sileät kiharat, ei sellaiset kuivan harsottavat. Aika hinnakas sekoitushan tää on, mutta tulipa tuota vaikutusaikaakin jonnin verran.   
Hyvä että toimii. Mä taas kokeilin tässä tuota oikeen saunahaudehoitona vielä siten että lisäsin siihen punaista pigmenttiä (ferian colorbooster-tuubista nestemäinen voimakas pigmentti) - ja voi että miten kiiltävä ja hyvä lopputulos tuli (kuvat hiusmuutoksissa on tuon hoidon jälkeen).

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 20:31
Kirjoittaja Kemuli
Kokeilin tänään NG:n ja Moisture Soakin sekoitusta tehiksenä 2 tunnin vaikutusajalla ja hiukset tuntuvat kyllä tosi kosteutetuilta!  :) Ei mulla kyllä olekaan mitenkään erityisen kuivat, kun eivät ole käsitellyt, mutta lopputulos on silti tosi hyvä. Takuista ei ole tietoakaan, hiukset tuntuvat paksuilta ja kiiltävät upeasti, eivätkä ole lainkaan karheat, vaikka laitoin pesun lopuksi Joicon K-Pakin Daily Conditionerin.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 21:34
Kirjoittaja Ilyasviel
Kokeilussa o&h + ir. Saa nähdä mitä tulee, informoin asiasta huuhdeltuani pois  ;D

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 15:38
Kirjoittaja *sade*
^ Kiitos Joicon rekku + IHT kombinaatiota ehdottaneelle! Nyt tosiaan tuntuu siltä, että ko. tuotteet pääsivät ensimmäistä kertaa oikeuksiinsa tässä päässä. Normaalista rekku vain takuttaa ja IHT taas lässäyttää. Yhdistelmänä varsin unelmaiset hiukset, muutamaa takkua lukuun ottamatta.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 09 Tammi 2007, 16:51
Kirjoittaja Helleka
Kuukunen kirjoitti: Hyvä että toimii. Mä taas kokeilin tässä tuota oikeen saunahaudehoitona vielä siten että lisäsin siihen punaista pigmenttiä (ferian colorbooster-tuubista nestemäinen voimakas pigmentti) - ja voi että miten kiiltävä ja hyvä lopputulos tuli (kuvat hiusmuutoksissa on tuon hoidon jälkeen).
Ensi lauantaina olisi tarkoitus taas testata sekoitusta, ja nyt saunassa. Oli muuten aikas upea kiilto sun hiuksissa!

Mun IHT vetää viimeisiään ja olen ajatellut ostaa uuden vasta kun pari muuta loppuu - saa nähdä kuinka hyvin päätös pitää.  :P  Yksi 'pakkokäyttääpois' puteleista on nimittäin www proteiininaamio, jonka olen 1 eurolla ostanut. Tuoteseloste lupailee kiiltäviä ja kimmoisia hiuksia. No, kai ne yhden euron edestä kiiltelee.  ;D 

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 07:59
Kirjoittaja Nuppu
Ooh, mikä lopputulos yhdistelmällä Crestolin Color Gloss-naamio (se versio ilman väriä) + Joicon rekku!  :o Hauduttelin saunassa muovipussin ja pyyhkeen alla vartin verran enkä tarvinnut edes pikahoitoa. Hiuskista tuli selvät, kiiltävät, pehmeät ja hoidetun tuntuiset. Näköjään mun hiukset saa eniten irti kosteuttavan ja rakennepaikkaavan tehiksen yhdistelmästä. Onhan tämä tullut jo aiemmin todettua sekoittamalla tuota samaista Joicon rekkua Tigin O&H:n kanssa. Ai niin, laitoin sekaan myös muutaman tipan Nexxun Botanic Oilia, mutta uskoisin, että yhdistelmä toimisi myös ilman sitä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 06 Helmi 2007, 21:36
Kirjoittaja Jeyzie
Tällä hetkellä päässä OH + SA + NG + joku random hoitis väripaketista. Tuntuu tosi hyvältä jo nyt!

Edit: Ja ihanaa jälkeä tuli  :-*

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 06 Helmi 2007, 22:07
Kirjoittaja Eleonora
Mun on pakko suositella kaikille " hampputukille" :) seuraavaa: sekottakaa Redkenin all soft heavy creamia ja saman sarjan extreme rescue force-naamioita keskenään- tulee molempien hyvät puolet kunnolla esiin!

Molemmat toimii yksinäänkin loistokkaasti, mutta näin erinomaisesti :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Helmi 2007, 22:26
Kirjoittaja Bamboo
Ei ollut paljoa aikaa käydä suihkussa, joten sekoitin Nutri glossin sekaan Altimaa. Altimaa laitoin vain 1/5. Tavallisesti Nutri glossin pitää antaa vaikuttaa min. 10 minuuttia, ja Altima yksinään tekee hiukset lähmäisiksi (vaikka laittaisin vähän), mutta näiden yhdistelmä toimii. Pitää tästä lähtien Altimaa sekoitella muihin vähän huonompiin hoitoaineisiin, joita ei välttämättä muuten tulisi käytettyä. 

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Helmi 2007, 16:40
Kirjoittaja Eleonora
^jep. se toimii oikeasti :) Kokeile ihmeessä :)

Eilen illalla tuli taas improvisoitua ja keksi uuden sekoituksen tukkaani :

laitoin ensin Redken All Soft Heavy Cream naamiota tukkaan. Siihen sivelin paksulti  päälle sitten Kerastase Nutritive Masquintense naamiota. Annoin olla tunnin päässä ja ihana tukka tuloksena.

Olin ennen tosi arka käyttämään näitä sekoituksia, mutta juuresten innostaman päätin kokeilla- nykyään tesmailen niitä tosi usein. Sama juttu oli ennen vaikutusaikoijen kanssa- se oli se minuutti ja pois. Nykyään tavallinen pikahotiskkakin saattaa muhia päässä tunnin - tulee paljon ihanampi tulos :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 11 Helmi 2007, 12:27
Kirjoittaja Christine
Joico K-pak+ moisturizer on tällä hetkellä aika ykkös sekoitus. Myös halvan hintansa puolesta!

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 15 Helmi 2007, 16:42
Kirjoittaja Webekhet
Mä testasin viime viikonloppuna pakon edessä Joicon rekun ja KMS:n Sol perfectionin sekoitusta. Rekku loppui kesken eikä käden ulottuvilla ollut uutta, joten laitoin tuota KMS:ää sekaan. En huomannut tuloksessa mitään eroa siihen verrattuna että käyttää molempia yksitellen. Kokeilu ei ainakaan vakuuttanut siitä, että jaksaisin ruveta sekoittelemaan tehohoitoja enempää keskenään.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 16:03
Kirjoittaja Triina
Olisiko jollain ideoita mitä voisin sotkea MOP Extreme Moistureen ja Extreme Proteiniin? Saan niistä aika vaatimattomat tehot irti yksinään tai keskenään sekoitettuna, pitkään muhittamalla (tyyliin yön yli) tulos kyllä näkyy, mutta se ei kestä kauaa, enkä jaksa yleensä pitää päässä noin pitkiä aikoja. Lisäksi aineita saa läträtä järkyttävän paljon.

Kaapista löytyy mm- K-Pak rekku ja IHT, NG, Sebastian Penetraitt, KMS Amp Volume, Systeme Pro-V  ja Lifetex Volume.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 16:18
Kirjoittaja Deadly Nightshade
^ OT, mistä tuota Systeme Pro-V:n tehistä saikaan? Noista Valintatalo-Tokmanni-VapaaValinta yms. ketjuun kuuluvista kaupoistako? Täällä Porissa taitaa olla vaan Vapaa-Valinta ja Valintatalo noista kaupoista.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 16:29
Kirjoittaja Triina
Minä ostin sen Saukkolasta, Tku-Hki-tien varrella olevasta Saupart-kaupasta, joka on Hong Kong/Talouspörssi-tyylinen liike, kaikkea krääsää ja autotarvikkeita yms. Maksoi reilut 2 e.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 18 Helmi 2007, 16:33
Kirjoittaja Sheppa
Deadly Nightshade kirjoitti: ^ OT, mistä tuota Systeme Pro-V:n tehistä saikaan? Noista Valintatalo-Tokmanni-VapaaValinta yms. ketjuun kuuluvista kaupoistako? Täällä Porissa taitaa olla vaan Vapaa-Valinta ja Valintatalo noista kaupoista.
Mä puolestaan olen muinoin ostanut omani Tarjoustalosta. Halpa hintahan siinä houkutteli, hoitotehotkaan ei sitten tainneet olla ihmeellisiä. En tiedä miten toimisi nyt kun tukka on saanut niin usein ja paljon hoitoa että kevyemmän/huononkin aineen jälkeen tuntuu hyvältä :)
Mariatar kirjoitti: Itse ihastuin viime pesukerralla tällaiseen tehissekoitukseen: Joicon K-Pak-rekku (vanha) sekoitettuna L'Oréal Elvitalin Nutri Gloss -naamioon. Molempia laitoin todella reippaasti, minkä jälkeen annoin vaikuttaa viisi minuuttia. Hiuksista tuli täydellisen jämäkät, mutta samalla ihanan ilmavat ja pehmeät.
Kokeilin joku viikko sitten ensimmäistä kertaa ja tykkäsin myös! Tosin pidin kauemmin, ehkä tunnin tai reilunkin. NG silottaa tukkaa mukavasti, muistaakseni pelkällä Joicon rekulla tulee mulla pehmeä tukka. Yhdessä ne on erinomaisia :)

Tän ketjun innoittamana laitan nykyään melkeinpä jo tottumuksesta lähes aina kahta tehistä samaan aikaan, harvoin käytän vain yhtä. Vaikutusaikakin on mulla sellainen tunti tai vähän vajaa, vähemmälläkin tulee hyvä jälkeä, mutta on siinä pieni ero onko tehis muhinut 15 min vai tunti ja 15 min. :)

Edit, kirjoitin vahingossa 2 viestiä peräkkäin vaikka mielessä oli kyllä muokata ekaa viestiä ja kirjoittaa lisäys samaan :P

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 21:25
Kirjoittaja Trouper
Nyt on testauksessa Dumb Blonde ja Mopin Extreme Moisture samanaikaisesti päässä. Viime pesukerta oli pakon edessä ja superkiireessä ja hoitoainekin sai vaikuttaa ruhtinaalliset 30 sekuntia... ::) Jälki oli kammottavaa, varsikin kun sitä ennen en ollut viikkoon tehohoitoa käyttänyt, nyt testaan mitä tämä kiilloton ja karvainen pää tykkää tästä miksistä. Raportoin huomenna sitten lopputuloksesta.

Edit. Jep, tulos on mitä mainioin! Juuri sopivasti taisi DB:n pienet paikkaavuusominaisuudet ja Mopin kosteuttavuus sopia yhteen, sillä nyt hiukset ovat liukkaat, pehmeät ja silkkiset. Kiiltävät myös tietysti! Tänään on vaan ollut niin kylmä ja pipo on ollut päässä moneen otteeseen joten vähän sähköiset ovat. Tulen toistamaan sekoituksen uudestaan heti seuraavalla pesukerralla. Synergiaetuja, 1+1=3 ;)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 23:22
Kirjoittaja Lyx
Lyhyesti ja ytimekkäästi:

O&H + L'anza reconstructor = mahtava tukka!

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 21:16
Kirjoittaja Cherry
Lanzan dry hair- ja lorealin nutri gloss-tehohoitosekoitus toimii mulla todella hyvin. Tuo dry hair on yksistäänkin hyvää, mutta nutri glossista en ole aiemmin saanut oikein mitään irti. No, nytpä tulee sekin käytettyä :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 21:33
Kirjoittaja Eleonora
Mä sekoittelen yleensä aikaa montaakin hoitsikkaa, en vaan kahta. Keksin koko ajan uusia mikstuureja eikä yksikään oo vielä ollut huono.

Eilen laitoin päähän muhimaan mixin, jossa oli Tigi Treat Me Rightia, Joico K-pakia ja Nutri - glossia. Ajattelin saada rakennepaikkausta, kosteutusta, villennystä ja silotusta samaan aikaan :D Ja onnistuin tukan kunnosta päätellen erinomaisesti.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 00:40
Kirjoittaja Satine
k-pak rekku, NG ja suoraväriä, ei oikein toiminut.
Tukka tuntui jäävän turhan "leijuvaksi", ei kuitenkaan sähköiseksi

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 18:57
Kirjoittaja deko
Onko kenelläkään hyvää sekoitusvinkkiä XZ tyrnitehikseen? Teho ei talvella riitä vaikka kuinka muhittelisi.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 20:26
Kirjoittaja irso
^ Mää tykkään käyttää tyrnitehistä ihan normi tyrnihoitikseen sekoitettuna, tähän vielä nutri-glossia jos ei vieläkään kosteuta tarpeeksi.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 02 Maalis 2007, 09:25
Kirjoittaja Nuppu
deko kirjoitti: Onko kenelläkään hyvää sekoitusvinkkiä XZ tyrnitehikseen? Teho ei talvella riitä vaikka kuinka muhittelisi.
Jotain öljyä voisit kokeilla, esim. kookosöljyä tai Nexxus Botanic Oilia. Muista aineista on vaikea sanoa, kun en tiedä, mitä sulta kaapista löytyy  ;) O&H-hoitis saattaisi muuten toimia myös.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 02 Maalis 2007, 11:22
Kirjoittaja Winnie
Lueskelin eilen tätä ketjua ja kiinnostuin Nutriglossin yhdistämisestä K-pakin rekkuun tai Lanzan dry hairiin. Eilen suihkussa iski kuitenkin dementia ja unohdin kokonaan, että Nutrigloss piti laittaa testaukseen ja hiuksiin päätyi sen sijaan Dry Hairin ja Joicon Moisturizerin sekoitus. Tunnin vaikutusajalla tuli oikein hyvä lopputulos, mutta tuo Ng:n sekoittaminen jäi sen verran kiinnostamaan, että menee varmasti seuraavaksi kokeiluun.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 09 Maalis 2007, 13:00
Kirjoittaja Vivianna
Ostin Crestol Glossin helmenvaalean värinaamion ja ajattelin laittaa siihen sekaan Nutri-Glossia vaikuttamaan,uskallanko laittaa sen saunaan ja lyhennän vaikutusaikaa vaikka 10 minsaan??Päälaella tosi vaaleita raitoja, pelkään et vetää ne siniseks :o. Onko kokemuksia kyseisestä naamiosta??

Niin ja jos hopeashampoollakin tulee siniset raidat pitemmällä vaikutusajalla niin imaiseeko saunassa vielä tehokkaammin tuon värin? ::)

Yhdistin peräkkäiset viestisi. Aiempia viestejään voi muokata modify-napilla. =) T:Penny

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 11 Maalis 2007, 21:11
Kirjoittaja Satine
Kokeilin pari päivää sitten NG+tigin control freak sekoitusta, oli päässä n. tunnin. Teki kyllä pehmeän ja sileän tukan :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 08:36
Kirjoittaja Miracle
blondierina kirjoitti: Niin ja jos hopeashampoollakin tulee siniset raidat pitemmällä vaikutusajalla niin imaiseeko saunassa vielä tehokkaammin tuon värin? ::)
Imaisee, ainakin mulla on käynyt niin. Se saunan lämpö tehostaa sen vaikutusta, joten itse en hopeahoitiksen tai -shampoon kanssa saunaan menisi.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 10:19
Kirjoittaja pinkfrank
Simin Energymask ei oo mulla aikasemmin toiminut ollenkaan, joten se on jäänyt käyttämättömänä kaapin perälle. Eilen kuitenkin päätin että pitää se jotenkin pois käyttää ja sekottelin sitä sitten O&H:n kanssa, ja oli kyllä yllättävän hyvä tulos. Tunnin muhittelun jälkeen hiukset on unelmapehmeät ja kiiltää ihan hulluna  :-* Kiva että tulee nyt toikin purkki käytettyä loppuun.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 10:46
Kirjoittaja Eleonora
blondierina kirjoitti: Ostin Crestol Glossin helmenvaalean värinaamion ja ajattelin laittaa siihen sekaan Nutri-Glossia vaikuttamaan,uskallanko laittaa sen saunaan ja lyhennän vaikutusaikaa vaikka 10 minsaan??Päälaella tosi vaaleita raitoja, pelkään et vetää ne siniseks :o. Onko kokemuksia kyseisestä naamiosta??

Niin ja jos hopeashampoollakin tulee siniset raidat pitemmällä vaikutusajalla niin imaiseeko saunassa vielä tehokkaammin tuon värin? ::)

Yhdistin peräkkäiset viestisi. Aiempia viestejään voi muokata modify-napilla. =) T:Penny
Mä sain pääni lilaksi tolla, vaikka pidin vain 10 minuuttia :) sain ootella monta viikkoa ja pestä aika lailla syväputsarilla että lähti, mutta lähtipä onneks kumminkin :)


Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 11:55
Kirjoittaja Vivianna
Tulipa kokeiltua ja kerrankin hyvin onnistui! ;DEn laittanut paljon sitä vaahtoa, vaan sekoitin sitä nutri-glossiin ja annoin vaikuttaa saunan lämmössä vähän aikaa, Piti kyllä seurata peilistä vähän välii ettei vedä violetiksi,mutta antoi ihanan kiillon ja keltaisuus on poissa!ja riittää tosi moneen kertaan kun vielä on lyhyet hiukset.Tulipa sit mun suosikkituote! ;D

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 15 Maalis 2007, 15:51
Kirjoittaja Neo
Mä sekoittelin eilen loput ASHC Smooth down-hoitiksen kanssa ja kylläpä tuli ihanat kutrit! Annoin vaikuttaa sheivailujen ajan.Tosi pehmeät ja sileät mutta jämäkät silti, ja kuivana kihartui kauniisti ilman pörröjä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 10:41
Kirjoittaja Furtiva
Päätin viime lauantaina tehdä tehohoito-jämistäni sekoituksen ja lykätä sen päähäni saunan ajaksi.
Sekoitukseen tuli:

- VO5 Instant Rescue
- XZ:n kosteuttava tehohoito
- NG:n tehohoitoa
- kookosöljyä

Hiukseni eivät silti tuntuneet hoidon jälkeen muuttuneen miksikään, joten en nyt sitten tiedä, oliko noista mitään apua ??? Mutta tuleepahan nuokin tuotteet käytettyä loppuun. Lisäksi sekoittelu oli melko hauskaa :D

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 13:15
Kirjoittaja Luna
Onko muilla kokemuksia tuosta jepun mainitsemasta Urban Culture-sarjasta?  guuklella löytyi että sitä myytäisiin HS:ssa, ja hinta oli tosiaan kohtuullinen 7€/250 ml. Viitsisitkös jeppu laittaa INCIä tulemaan!

Muoks. INCI olikin jo tuolla ketjussa, sorry  :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 13 Huhti 2007, 10:35
Kirjoittaja Lyx
Yritin katsoa Raision Myllyn Hairstoresta tuota Urban Culturen tehistä, mutta eipä löytynyt... Olikohan kaikki paikalliset juurekset jo hamstrannut hyllyt tyhjiksi? ;D

Mulla oli yön aikana pehkossa vaikuttamassa Dumb Blonden ja L'anzan Reconstructorin sekoitus. Nyt on tukka ihanan jämäkkä, tuntuu että se kerrankin tottelee emäntänsä käskyjä. jeei! ;) ;D

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 01:06
Kirjoittaja Trillian
K-pakin rekku + NutriGloss + joku Doven yksittäispakattu tehojuttu oli ihan toimiva seos. PItäisi ostaa uusi pullo O&H:ta, edellinen loppui just enkä ehtinyt kertaakaan kokeilla sitä K-pakin kanssa.  :-[

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 20 Touko 2007, 15:54
Kirjoittaja Mariatar
Kokeilin loistavaa yhdistelmää perjantaina. Eli K-Pak-rekku & NG & Moisturizer -yhdistelmää. Annoin vaikuttaa reilun tunnin. Lopputulos oli todella hyvä, hiukset tuntuivat pitkästä aikaa kunnolla kosteutetuilta, sileiltä ja kiiltäviltä. Aion käyttää tätä yhdistelmää jatkossakin. :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 30 Touko 2007, 10:52
Kirjoittaja calypso
Viime aikoina olen käyttänyt aika usein sellaista sekoitusta mihin tulee Joicon IHT, NG-naamio ja Goldwell Color Glow Stay Red -värjäävä tehis. Ensin levitän tuota Stay Red -tehistä puoleen hiuksistoa (no luonnollisesti punaiseen puoliskoon  :D), sitten koko tukkaan Joicon IHT:tä reilulla annostelulla joka tarkoittaa sitä että joka kohdassa on varmasti ainetta. Annan vähän aikaa imuritukan imuroida ja levittelen päälle runsaasti NG-naamiota. Tämän sekoituksen annan vaikuttaa tukassa vähintään pari tuntia.

Tuossa on sopiva sekoitus vähän kaikkea: värin ylläpitoa, kosteutusta, rakennepaikkausta, siloitusta ja kiiltoa  :-*

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 30 Touko 2007, 20:38
Kirjoittaja Hue
Mun päässä toimii hyvin tälläiset tehohoito sekoitukset:

~ Nexxus Humectress + Keraphix
~ Tigi O&H + Joicon rekku
~ Tigi Moisture Maniac + Joicon rekku
~ Tigi O&H + Joicon IHT

Tajusin just, että kaikissa sekoituksissa on sekä rakennepaikkaavaa että kosteuttavaa tehistä/hoitoainetta sekaisin. Ehkä tässä on se salaisuus!  ;)

Edit: Unohtui vielä mainita, että välillä lisään tehiksiin vielä suoraväriä mukaan värin ylläpitämiseksi.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 09:32
Kirjoittaja ellen
Nyt oon jopa uskaltautunut sekoittelemaan eri hoitoja toisiinsa, aiemmin käytin vain sellaisenaan tehohoitoja ja hoitiksia.

Kokeillut tehohoitosekoitukset:

- L'anzan rekku + O&H = kiiltävät ja jämäkät hiukset
- MOP c-system hydrating conditioner + O&H = todella hoitava yhdistelmä

Kokeilematta on vielä:

- L'anzan rekku + MOP
- MOP + L'anzan Dry Hair Treatment
- L'anzan rekku + Dry Hair tehis
- O&H + Dry Hair tehis

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 10:43
Kirjoittaja devil
Itse oon yhdistellyt just O&H:ta ja K-pak rekkua :) hyvin on toiminut <3

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 14:28
Kirjoittaja Penny
Emi-lyn kirjoitti: Tajusin just, että kaikissa sekoituksissa on sekä rakennepaikkaavaa että kosteuttavaa tehistä/hoitoainetta sekaisin. Ehkä tässä on se salaisuus!&nbsp; ;)
Jeps, tosiaan kannattaa sekoittaa kosteuttavaa ja rakennepaikkaavaa tehistä koska kosteutettu hius ottaa paremmin vastaan keratiineja (vai mites se menikään). Monet keratiinipitoiset jätettävätkin toimivat parhaiten nimenomaan kosteuttavan hoitiksen jälkeen käytettyinä, eli hius tarvitsee sitä kosteutta keratiinin kanssa.

Phyton Phytokarite ja K-pak rekku sensijaan eivät olleet hyvä yhdistelmä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 14:32
Kirjoittaja Beatrix
Hmm, pitäisköhan munkin alkaa tekemään jotain sekoituksia, tähän mennessä oon käyttäny kaikkia aineita vaan yksinään... Kotoa löytyis ainakin O&H ja Joicon IHT, näitä voisi kokeilla yhessä. Ilmeisesti molemmat sisältää vähän rakennepaikkaavia aineita mutta on pääasiassa kosteuttavia, joten tää vois olla ihan hyvä. :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 22:41
Kirjoittaja Surrur
Mä oon käyttänyt lähinnä täällä suosittua sekoitusta O&H:ta ja K-Pak rekkua, ja hyvin on toiminut. Tätä oon pitänyt päässä puolesta tunnista tuntiin, ja laittanut ehkä vielä jotain huuhdeltavaa hoitoainetta. Tuloksena hyväkuntoinen tukka&nbsp; :-*

Sain pari päivää sitten myös Joicon IHT:n, pitäisi varmaan sitäkin kokeilla K-Pakin rekun kans. Muita kunnon tehohoitoja mulla ei kauheesti ookaan, mutta hyvin oon näillä pärjäilly&nbsp; :)

Nyt tosin harmittaa, kun värjäsin tukan punaiseksi, niin kampaaja varoitti, ettei kannata kauheasti muhitella tehohoitoja. En uskalla nyt käskyä uhmatakaan käskyä, koska ekalla kerralla kun laiotin pitkästä aikaa punaisen värin (reilu viikko sitten), se kului lähes kokonaan pois parissa pesussa&nbsp; :(
Pitää nyt tarkkailla miten väri kestää, sitä ennen pidän tehiksiä korkeintaan vartin.. :-\

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 14 Kesä 2007, 21:28
Kirjoittaja Lyx
Täällä muhitetaan parhaillaan Nexxun Humectressia ja Keraphixia. Tämä on ainakin aikaisemmin toiminut mahtavasti tähän tukkaan ja nyt kun sain Keraphixin (Kiitos, LaBimba :-*) niin pakko oli heti kokeilla. Sekoitus on nyt muhinut reilun tunnin, katsotaan ja raportoidaan lopputulokset. :)

Edit: Noniin, nyt on sitten muhittelut muhiteltu ja todeta täytyy että tämä toimii. Tukka on todella pehmeä, mutta silti jämäkkä. Kampa vaan liukuu läpi ja hiuksisto tuntuu liukkaalta, mikä onkin tavoiteltavaa tässä pehkossa. Vanha suosikki pitää siis pintansa. :)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 20 Kesä 2007, 18:31
Kirjoittaja Ninamia
O&H ja Joicon Moisturizer toimii hyvin myös pidennystukkaan, k-pakkia en uskaltanut kokeilla, kun rakennepaikkaavasta ei ehkä tykkää pidennyshius..? Pidennyshiukseen on varmaan osittain turhaa laittaa kalliimpia tehohoitoaineita, mutta oma hius on aika pitkä alla ja haluaisin että se pysyy kunnossa myös. Joten samalla tavalla aion yrittää hoitaa kuin omaa tukkaa.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 27 Kesä 2007, 02:29
Kirjoittaja Miia
Suosikkiyhdistelmäni:

Matthew Jamesin Deep Moisturising Treatment + Paul Mitchellin Hair Repair Treatment

Tällä yhdistelmällä tulee jotenkin vahvan tuntuinen ja samalla pehmeä ja hoidettu tukka. MJ siis kosteuttava ja PM rakennepaikkaava.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Elo 2007, 00:03
Kirjoittaja Eleonora
Itse yhdistelen yleensä rakennepaikkaavaa ja kosteuttavaa yhdessä. Suosikkejani ovat mm. Joicin rekku + o&h ja Dumb Blonde yhdessä Kerastasen Masquintensen kanssa. Mulla toimii!

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Elo 2007, 10:57
Kirjoittaja ellen
Nyt päässä muhittelee MOP Hydrating -hoitis, johon on sekoitettu aimo annos karitevoita. Luulen, että emulgoin öljyn kunnolla hoitikseen, mutta ihan varma en ole, sillä sekoitan karitevoita huuhdeltavaan hoitikseen vasta ekaa kertaa. Mielenkiinnolla odotan lopputulosta.


Edit: Jopas tuli kivat hiukset, ei tarvinnut edes laittaa mitään jätettäviä hiuksiin. Hiukan laitoin kookosöljyn ja karitevoin sekoitusta, että sain joitakin hapsotuksia kuriin, mutta hiuksista tuli kyllä todella kiharat tuon tehissekoituksen jälkeen :o

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 17 Helmi 2008, 18:43
Kirjoittaja meriucha
Viimeksi sekoitin tehohoidon Sebastian originals rekusta, sulatetusta karitevoista, Tigin O&H-hoitiksesta, avokadoöljystä ja jojobaöljystä. Annoin muhia tunnin, ja hoitihan tuo.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 17 Helmi 2008, 18:56
Kirjoittaja ellen
L'anzan rekun ja Nexxuksen Humectinin sekoitus ei sitte onnistu ollenkaan, toista kertaa kokeilleena täytyy varmaan luovuttaa ja todeta, etteivät juuri nämä hoitikset mene yhteen, vaikka ois rakennepaikkaavuutta ja kosteutta yhdistettynä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 19:14
Kirjoittaja kiwi
Miten teette nuo sekotukset? Eli siis teettekö sekoituksen ennestään johonkin purkkiin vai suoraan käteen?&nbsp; ::)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 19:25
Kirjoittaja Viola
Ihan kummin vaan. Itse sekoitan yleensä purkissa, jos laitan useampaa kuin kahta ainetta. Muuten voi sekoittaa vaan käsissä tai laittaa hiuksiin ensin toista ainetta ja sitten toista.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 22:00
Kirjoittaja kiwi
Minulla toimii;

XZ kosteuttava tehis + Tigi O&H
Tigi O&H + Joicon rekku
XZ xylitol + XZ kosteuttava tehis

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 18:24
Kirjoittaja EllaBella
Joicon rekku ja Nexxujen Humectin.
Tuli muuten upean tuntoiset että näköiset hiukset. Pehmeät, tuuheat ja kiiltävät. Kiharat korostuivat taas korkeiksi.
Kokeilen ehdottomasti uudestaan.

Tein niin, että ensin pistin rekun puoleksi tunniksi ja sen jälkeen päälle levitin Humectinin puoleksi tunniksi ja huuhtelin.

O&H ja MM. Toinen HG-sekoitus. Tulee niin pehmeät ja sileät hiukset ettei vois uskoakaan.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 12:01
Kirjoittaja nelma
Tigi O&H ja TRESemmen sininen naamio ovat mun vakio kombo. Toimii tosi hyvin. Tällä yhdistelmällä tulee parempi kiilto ja yleisestikin jotenkin parempi ulkonäkö kuin pelkällä OH:lla.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 15:30
Kirjoittaja EllaBella
^
Mun täytyy kokeilla tuota naamioyhdistelmää :)
Kuulostaa kivalta. En ole koskaan kokeillut Tresemmeä, joten tulee ihan uutena tuttavuutena mulle.
(ihan kuin niitä purnukoita ja puteleita ei ois jo ihan noko)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 15:33
Kirjoittaja nelma
^
Tuo minun Tresemmeni on itseasiassa jotain sellaista mallia jota Suomessa ei myydä, mutta ties vaikka se täkäläinen liila naamio toimisi yhtä hyvin. :)
Kiiltävyyttä ja kammattavuutta&nbsp; <3

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 15 Huhti 2010, 21:42
Kirjoittaja EllaBella
Tulipa sellanen pesutulos et vinkkaan tännekkin. Ihan tehissekoitus tämä ei ole, mutta varteenotettava kuitenkin.
Eli kokeilukenttä on luonnonkiharat, hamppuisat, lentelevät,keveät ja huonokuntoiset jotka eivät kiillä.

Sekoitin keskenään Humectinia, Joicon Silk Resultia (thick, coarsed hair) ja Aloe Veraa.
Pähkäilin, että Humectin kosteuttaa ja tekee pehmeät hiukset, Joicon Silk taas tasoittaa tätä pehkoa ja Aloe Vera kosteuttaa ja tekee hieman jämäkäksi.

Lopputuloksena pehmeät hiukset, ja lopputulos jota tavoittelin eli raskaat kiharat. Ei mitään kiharapilveä,vaan isot kiharakimput jotka menivät kuin olisivat olleet paplareilla.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 24 Touko 2010, 10:58
Kirjoittaja kleio
Minä olen tykännyt käyttää viime aikoina tällaista sekoitusta: O&H:ta, Mill Creekin rekkua ja tilkkasen glyseriiniä. Kosteuttaa ja vahvistaa mukavasti.

Olen pian lähdössä viikoksi kotiseudulle, enkä haluais ottaa kaikkia puteleita mukaan. Jos mä sekoitan aineet oikeassa suhteessa pikkupulloon, niin säilyykö se hyvänä noin viikon verran?

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 25 Touko 2010, 22:13
Kirjoittaja BlueBerry
Olen kokeillut juuresteluaikanani ties minkälaisia tehissekoituksia. Osa on ollut ihan ok ja osa oikein hyviä. Mutta viikonloppuna löysin ihan parhaan sekoituksen, kaikkein parhaan mitä olen koskaan kokeillut! Siihen tulee seuraavia:

tippa glyseriiniä
noin teelusikallinen kookosöljyä
MOP hydrating hoitis 1/3
Nexxus humectin exrteme moisture hoitis 1/3
Joico IH tehis 1/3

Tänään laitoin joukkoon myös Tigin O&H:ta vähän ja tuli ihan unelma silkkiset hiukset, vaikka yleensä ainakin latvat jäävät kuivan tuntuisiksi. En voi olla hiplaamatta tukkaa <3 ja vaikka siitä tuli niin silkkisen sileä, se tuntuu ja näyttää silti paksulta.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 13 Kesä 2010, 13:47
Kirjoittaja WilloTheWisp
Eilen kokeilin ruhtinaallisella 4 tunnin muhituksella seuraavaa: 1 osa aloe vera geeliä, 1 osa hunajaa, 2 osaa Joicon rekkua, 1 osa OH:ta ja 1 osa Kevin Murphyn Born againia. Kuten huomaa, käytin ohjeena siis SMT:tä&nbsp; ;D ja tämän päähän laitettuani lätkin päälle vielä OH:ta pitämään pakettia koossa. Sangen lirua seoksesta tuli ja valui koko ajan niskasta, mutta tukka oli aivan ihanan pehmeä ja sileä tämän jälkeen!&nbsp; :l en voinut uskoa, että kyseessä oli oma tukka. Harmi vain, että pilasin tuloksen laittamalla liikaa vähän kaikkea jätettävää päälle&nbsp; ::) mutta ahh ne 10min ennen tuota virhettä olivat kuin unelmaa&nbsp; :D

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 01 Loka 2010, 07:47
Kirjoittaja EllaBella
Eilen sekoitin Mill Creekin rekkua, Kevin Murphyn Born.Again, ja nokare Giovanni 50:50.
Haudutin tunnin suihkumyssyn alla. Huuhdellessa hiukset tuntuivat niin silkinpehmeiltä että mietin jo tuliko laitettua liian vähän rekkua. Tästä tuli tosi hyvä combo. Mill Creekin rekku tekee ainakin minun hiuksista liian helposti koppuraiset keratiininsa vuoksi, Born.Again ja Giovannin 50:50 toivat siihen kosteutta ja hoitavuutta.

Nyt näin seuraavana päivänä hiukset on pehmeät, tuuheat ja pomppivat kiharoilla.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 01 Loka 2010, 13:09
Kirjoittaja nelma
Mä sekoittelin noin puolet ja puolet Tigin OH:ta ja Desert Essencen Red Raspberry-hoitoainetta. Ajattelin että ne tasapainottaisivat hyvin toisiaan, sillä Red Raspberry on koostumukseltaan tosi paksua ja kermaista, ja incikin on aika öljypitoinen, kun taas OH:ssa ei öljyjä juurikaan ole. Hiuksista tuli ihanat! Hiukseni ovat jäntevät, kiiltävät, kosteutetun ja vahvan tuntuiset. Paljon sileämmät, kiiltävämmät ja liukkaammat kuin pelkällä OH:lla. Yleensä latvani rupeavat tuntumaan hieman ratisevilta seuraavina päivinä (pesen hiukseni 2-3 päivän välein) ja olen lisäillyt hoitissuihketta päivittäin, mutta nyt latvatkin ovat tuntuneet täysin tyytyväisiltä, mitään ei ole tarvinnut lisätä!&nbsp; :) Desert Essence oli loistava lisä.&nbsp; :ts

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 01 Loka 2010, 13:45
Kirjoittaja EllaBella
OT mistäs tota Desert Essenceä olet hommannut?

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 03 Loka 2010, 09:53
Kirjoittaja nelma
Iherbistä&nbsp; ;D

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 08 Loka 2010, 13:57
Kirjoittaja zeldu
Hui, mikä kiilto ja pehmeys tuli&nbsp; Mill Creekin rekusta ja jojobaöljystä 2 tunnin muhituksella!
Tämän pestyäni laitoin vielä saunaan Giovannin Nutrafixiä. Johan tuntu tässäki kuontalossa&nbsp; :l

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 11 Loka 2010, 13:35
Kirjoittaja nelma
nelma kirjoitti: Mä sekoittelin noin puolet ja puolet Tigin OH:ta ja Desert Essencen Red Raspberry-hoitoainetta. Ajattelin että ne tasapainottaisivat hyvin toisiaan, sillä Red Raspberry on koostumukseltaan tosi paksua ja kermaista, ja incikin on aika öljypitoinen, kun taas OH:ssa ei öljyjä juurikaan ole. Hiuksista tuli ihanat! Hiukseni ovat jäntevät, kiiltävät, kosteutetun ja vahvan tuntuiset. Paljon sileämmät, kiiltävämmät ja liukkaammat kuin pelkällä OH:lla. Yleensä latvani rupeavat tuntumaan hieman ratisevilta seuraavina päivinä (pesen hiukseni 2-3 päivän välein) ja olen lisäillyt hoitissuihketta päivittäin, mutta nyt latvatkin ovat tuntuneet täysin tyytyväisiltä, mitään ei ole tarvinnut lisätä!&nbsp; :) Desert Essence oli loistava lisä.&nbsp; :ts
Tähän päivittelen vielä että Tigi OH & MM + tuo Desert Essence suhteessa 1:1:1 toimi myös ihan loistavasti! Hiukset ovat sileät, jäntevät ja jaksavat olla koholla päänahasta!&nbsp; <3

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2010, 09:27
Kirjoittaja Horros
Tuo kuulostaa kyllä todella lupaavalta, etenkin kun O&H ja MM ovat osoittautuneet täällä oikein toimiviksi. Seuraavaa iherb-tilausta odotellessa&nbsp; :3

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 12 Loka 2010, 12:58
Kirjoittaja nelma
^
Joo mä oon ainakin ollut ihan rakastunut hiuksiini viimeiset pari päivää&nbsp; ;D
Ainiin muuten ja hajusteherkille vaan varoitukseksi että nuo Desert Essencen tuoksut ylittävät jopa Tigit.
Mutta esanssivadelma sulautuu ihan hyvin OH:n ja MM:n sekamelskaan.&nbsp; ;)

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 13 Huhti 2011, 19:13
Kirjoittaja EllaBella
O&H ja LV. Puolen tunnin muhituksella teki hiuksista ihan älyttömän pehmeät, sileät ja kiiltävät. Tämä LV taitaa olla monikäyttöinen tuote, kuten O&H.kin. Kosteuttaa ja tekee ainakin minun hiukset raskaiksi. Kombo yhdessä taittoi kaikki takut pois, kampa vain solahti hiusten läpi.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 09 Touko 2011, 05:03
Kirjoittaja SSpiegel
Itse sain aivan upean ilmavan, mutta kosteutetun kiharapilven laittamalla ensin tunniksi K-Pakin rekkua ja sen jälkeen 1:1 sekoituksen iht:tä ja Aussien 3MM Reconstructoria toiseksi tunniksi. Hermoni paloivat jo aikaisemmin niin iht:hen kuin Aussieenkin, mutta ne toimivatkin yhdessä kuin unelma. Tai sitten kyseessä oli yhden kerran munkki. Joka tapauksessa aion kokeilla uusiksi, ja toivon parasta.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 10 Touko 2011, 22:53
Kirjoittaja Venin
Huuhtelin hiukset, pyyhekuivasin ja hieroin XZ xylitol-hunajaa päänahkaan ja juuriin, sitten O&H + XZ xylitol-hunaja + XZ vihreä savi + Joicon rekku + Garnierin Nutri-repair - sekoitus n. tunniksi muualle tukkaan ja... Kylläpä tuli mahtavaa jälkeä! Kiiltävä, pehmeä, sileä ja epätavallisen PAKSU, eli kaikkee löytyy :-* Ihanaa ihanaa, aikamoinen cocktail mutta lopputulos lähinnä täydellinen.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 21 Syys 2011, 11:51
Kirjoittaja malic
Mä oon nyt kahtena peräkkäisenä yönä muhittanut Tigiä tukassa yön yli. Tukka tuntuu huutavan kosteutta niin, että tekis mieli upottaa ne öljypurkkiin. Pitkät muhitukset ovat olleet mulla aiemminkin käytössä, mutta yön yli en oo ikinä aiemmin uskaltanut muhitella.

Ekana yönä pistin pelkästään O&H:ta ja yöunet jäivät oudon pätkiviksi, sillä pelkäsin koko ajan, että myssy ja pipo lähtevät pois paikaltaan ja koko tyyny on hoitoaineessa. Jostain syystä tukka ei jäänyt niin pehmeäksi kuin O&H-muhittelusta yleensä.

Pistin sitten seuraavaksi yöksi (=viime yö) viimeisiä tippoja Moisture Maniacia (:'() aprikoosinsiemenöljyn kanssa tukkaan. MM on normaalistikin ollut mun tukkaan kosteuttavamman tuntuinen kuin O&H. Tukka ei oo vielä ihan kuivunut, mutta tuntuu pehmeältä ja mukavalta. Sellaiselta, että uskaltaa taas "rääkätä" peruspesulla pari kertaa :D Nyt pitäis kenties etsiä iHerbin valikoimista sopivia hoitiksia näiden Tigien tilalle, vähän alkaa taas näyttää muhitteluhoitisvalikoima hälyttävän kapealta.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 22 Syys 2011, 13:46
Kirjoittaja Kunis
Minun vakioni on 2 osaa XZ:n tyrniä, 1 osa Giovannin nutrafixiä sekä kunnon loraus manteliöljyä. Jojoba oli tähän liian raskasta. Pelkkää mantelityrniä menee myös usein. Voi olla, että kosteutan tukkaani liikaa sen kuntoon nähden, mutta mun hiuksille moni täälläkin suositeltu aine yksiselitteisesti kuivattaa. Näillä taitaa olla aika mustavalkoinen elämä.

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Lähetetty: 22 Tammi 2016, 19:05
Kirjoittaja ellen
Ostin vähän aikaa sitten puolen litran pönikän XyliDerm-ihogeeliä, jonka ainesosina on glyseriini ja xylitol. Molemmat ovat hyviä kosteuttajia, joten pumppasin useamman pumpullisen geeliä Nature's Gaten hennahoitiksen sekaan. Sekoituksesta tuli klönttistä, mutta klönttinen massa levittyi hyvin hiuksiin ja seos selvitti hiukset paremmin kuin pelkkä hoitis selvittää. Jos saisin XyliDermiä reseptillä edullisemmin, niin käyttäisin geeliä varmasti hoitiksen seassa enemmänkin, sillä se selvästi kosteutti hiuksiakin ;D .