Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

MOP Extreme Moisture Treatment + K-pak rekku on kokeiltu eikä toimi mulla yhdessä.Erikseen toimivat loistavasti. K-pak rekku taas toimii LC2 tehonaamion kanssa oikein hyvin.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Mun tukalle ehdottomasti paras sekoitus on XZ:n Kosteuttavaa hoitista ja Wellan tehohoitoa noin 50/50, tunniksi päähän. Luulin että IR:llä tulee pehmoinen tukka mutta tää vasta on jotain! IR&VO5 Moisture Soak-sekoitus on myös todettu kelvolliseksi mutta ei kyllä päihitä XZ/Wella-sekoitusta
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Tätä täällä varmasti harrastellaan: mikä on teillä tehokkain tuoteyhdistelmä esim. tehiksissä? Kuinka paljon tykkäätte sekoitella eri aineita keskenään, vai luotatteko niiden tehoon yksinään?

Itse ihastuin viime pesukerralla tällaiseen tehissekoitukseen: Joicon K-Pak-rekku (vanha) sekoitettuna L'Oréal Elvitalin Nutri Gloss -naamioon. Molempia laitoin todella reippaasti, minkä jälkeen annoin vaikuttaa viisi minuuttia. Hiuksista tuli täydellisen jämäkät, mutta samalla ihanan ilmavat ja pehmeät.

Toinen itselläni aina toimiva yhdistelmä on Tigin Oatmeal & Honey -hoitoaine yhdistettynä tuohon samaiseen K-Pak-rekkuun. Vaikutusaika vaihtelee, mutta yleensä pidän tätä yhdistelmää tunnin päässä. Ja pehmeää tulee!

K-Pak-rekkua käytän harvemmin yksinään, koska se toimii niin hyvin muiden aineiden kanssa.

Jos tällainen ketju jo löytyy jostain, voivat modet toki yhdistää. :) En löytänyt haulla.

Edit. Tagit kuntoon.

Yhdistelin tänne aiempaan =) T:Penny
Viimeksi muokannut Mariatar, 12 Loka 2006, 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Mariatar kirjoitti: Tätä täällä varmasti harrastellaan: mikä on teillä tehokkain tuoteyhdistelmä esim. tehiksissä? Kuinka paljon tykkäätte sekoitella eri aineita keskenään, vai luotatteko niiden tehoon yksinään?

Itse ihastuin viime pesukerralla tällaiseen tehissekoitukseen: Joicon K-Pak-rekku (vanha) sekoitettuna L'Oréal Elvitalin Nutri Gloss -naamioon. Molempia laitoin todella reippaasti, minkä jälkeen annoin vaikuttaa viisi minuuttia. Hiuksista tuli täydellisen jämäkät, mutta samalla ihanan ilmavat ja pehmeät.

Toinen itselläni aina toimiva yhdistelmä on Tigin Oatmeal & Honey -hoitoaine yhdistettynä tuohon samaiseen K-Pak-rekkuun. Vaikutusaika vaihtelee, mutta yleensä pidän tätä yhdistelmää tunnin päässä. Ja pehmeää tulee!
Mä olen kokeillut molempia sekoituksia myös. Toimii myös tässä päässä. K-pakin rekku yksinään ei toimi oikeastaan ollenkaan. Sekoittelu ja kokeileminen on yllättävän mukavaa touhua  ;D

Edit. lisäsin lainauksen
Viimeksi muokannut Eydie, 12 Loka 2006, 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja sipe »

Mun suosikkini on monet kerrat hehkuttamani l'anzan dry hair -tehis ja Joicon moisturizer (vanha versio, uutta en ole kokeillut). Lisäksi jos sekaan laittaa muutaman tipan Nexxuksen Botanic Oilia, niin tehot paranevat entisestään.

hyvä kosteutusteho ja sisältämänsä keratiinin vuoksi aineet myös paikkaavat hiusta hieman.

Toinen loistomönjä on Nexxuksen Omnipack -hoito. Eli keraphixia, humecrtressia, epitomea ja botanic oilia sekoitellaan keskenään. :)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Ninamia »


K-pakin rekku ja O&h hoitis yhdessä toimii täälläkin. Paremmin kuin k-pakin rekku ja joicon moisturizer tehis sekoitus.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Mulla on hyviä kokemuksia näistä:

-O&H + K-pakin rekku
-O&H + NG
-K-pakin rekku + Bumble&Bumble Super Rich -hoitsikka
doomsower

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja doomsower »

Ei mullakaan K-pakin rekku yksinään tee oikeastaan mitään. XZ:n kosteuttavaan tehikseen tekoitettuna tulee paljon parempi! Täytyy kokeilla NutriGlossin kanssa seuraavaksi. :)

Tuota rekkua en myöskään raski yksinään laittaa tarpeeksi, johonkin muuhun sekoitettuana sitä menee puolet vähemmän. Yksinään se tuubi ei riittäisi kuin muutaman käyttökerran. :/
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

Voisko rekku toimia jonkin öljyn kanssa?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Todia »

Periaatteessa öljyjä voi sekoittaa ihan mihin tahansa tuotteeseen, kunhan emulgoi sen kunnolla. Itse olen sekoittanut jojobaöljyä ja sheavoita tehiksiin. Kyllä niin ainakin raskaamman lopputuloksen saa.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

Tässä päässä toimii loistavasti yhdistelmä O&H ja Nutri Gloss, kumpikaan ei yksinään ihmeitä tee mutta yhdessä käytettyinä hiuksista tulee pehmeät ja sileät  :-*.
Tristy

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Käytän aina välillä saunassa yhdistelmää K-Pak reconstructor + Nutri Gloss. Molempia laitan suht paljon ja pidän mössöä saunassa noin 10-15min. Tulee kyllä ihanan sileät ja pehmeät hiukset, eikä kauheasti ole lätistänytkään. K-Pak-rekkua olen sekoitellut myös XZ-sarjan hoitiksiin, mutta ei kyllä tule läheskään samanlaista lopputulosta. Ja mitäpä sitä enää hyvää yhdistelmää muuttamaan :) Plussaa myös siitä, että tuo NG:n tuoksu peittää K-Pak-rekun todella epämiellyttävän tuoksun ;)
bbee

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja bbee »

Omnipak  :-*

Sekoitan kyllä lähes aina Tigin O&H:n Joicon vanhan sarjan rekkua. On kyllä yksi lemppareistani, helppo väsätä kädellä.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Tykkään sekoitella k-pak rekkua fashionista hoitikseen. Viimeksi pidin tunnin päässä ja tukka oli pehmeä kun mikä!
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Ice »

jo muualla mainittu lanza recostructor+matrix fresh perm moisture supply 1:1 pipon ja muovin alla tunti
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Vastaa Viestiin