Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Penny »

Emi-lyn kirjoitti: Tajusin just, että kaikissa sekoituksissa on sekä rakennepaikkaavaa että kosteuttavaa tehistä/hoitoainetta sekaisin. Ehkä tässä on se salaisuus!  ;)
Jeps, tosiaan kannattaa sekoittaa kosteuttavaa ja rakennepaikkaavaa tehistä koska kosteutettu hius ottaa paremmin vastaan keratiineja (vai mites se menikään). Monet keratiinipitoiset jätettävätkin toimivat parhaiten nimenomaan kosteuttavan hoitiksen jälkeen käytettyinä, eli hius tarvitsee sitä kosteutta keratiinin kanssa.

Phyton Phytokarite ja K-pak rekku sensijaan eivät olleet hyvä yhdistelmä.
Viimeksi muokannut Penny, 07 Kesä 2007, 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

Hmm, pitäisköhan munkin alkaa tekemään jotain sekoituksia, tähän mennessä oon käyttäny kaikkia aineita vaan yksinään... Kotoa löytyis ainakin O&H ja Joicon IHT, näitä voisi kokeilla yhessä. Ilmeisesti molemmat sisältää vähän rakennepaikkaavia aineita mutta on pääasiassa kosteuttavia, joten tää vois olla ihan hyvä. :)
2c F ii
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mä oon käyttänyt lähinnä täällä suosittua sekoitusta O&H:ta ja K-Pak rekkua, ja hyvin on toiminut. Tätä oon pitänyt päässä puolesta tunnista tuntiin, ja laittanut ehkä vielä jotain huuhdeltavaa hoitoainetta. Tuloksena hyväkuntoinen tukka  :-*

Sain pari päivää sitten myös Joicon IHT:n, pitäisi varmaan sitäkin kokeilla K-Pakin rekun kans. Muita kunnon tehohoitoja mulla ei kauheesti ookaan, mutta hyvin oon näillä pärjäilly  :)

Nyt tosin harmittaa, kun värjäsin tukan punaiseksi, niin kampaaja varoitti, ettei kannata kauheasti muhitella tehohoitoja. En uskalla nyt käskyä uhmatakaan käskyä, koska ekalla kerralla kun laiotin pitkästä aikaa punaisen värin (reilu viikko sitten), se kului lähes kokonaan pois parissa pesussa  :(
Pitää nyt tarkkailla miten väri kestää, sitä ennen pidän tehiksiä korkeintaan vartin.. :-\
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Täällä muhitetaan parhaillaan Nexxun Humectressia ja Keraphixia. Tämä on ainakin aikaisemmin toiminut mahtavasti tähän tukkaan ja nyt kun sain Keraphixin (Kiitos, LaBimba :-*) niin pakko oli heti kokeilla. Sekoitus on nyt muhinut reilun tunnin, katsotaan ja raportoidaan lopputulokset. :)

Edit: Noniin, nyt on sitten muhittelut muhiteltu ja todeta täytyy että tämä toimii. Tukka on todella pehmeä, mutta silti jämäkkä. Kampa vaan liukuu läpi ja hiuksisto tuntuu liukkaalta, mikä onkin tavoiteltavaa tässä pehkossa. Vanha suosikki pitää siis pintansa. :)
Viimeksi muokannut Lyx, 14 Kesä 2007, 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

O&H ja Joicon Moisturizer toimii hyvin myös pidennystukkaan, k-pakkia en uskaltanut kokeilla, kun rakennepaikkaavasta ei ehkä tykkää pidennyshius..? Pidennyshiukseen on varmaan osittain turhaa laittaa kalliimpia tehohoitoaineita, mutta oma hius on aika pitkä alla ja haluaisin että se pysyy kunnossa myös. Joten samalla tavalla aion yrittää hoitaa kuin omaa tukkaa.
Viimeksi muokannut Ninamia, 20 Kesä 2007, 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Miia »

Suosikkiyhdistelmäni:

Matthew Jamesin Deep Moisturising Treatment + Paul Mitchellin Hair Repair Treatment

Tällä yhdistelmällä tulee jotenkin vahvan tuntuinen ja samalla pehmeä ja hoidettu tukka. MJ siis kosteuttava ja PM rakennepaikkaava.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Itse yhdistelen yleensä rakennepaikkaavaa ja kosteuttavaa yhdessä. Suosikkejani ovat mm. Joicin rekku + o&h ja Dumb Blonde yhdessä Kerastasen Masquintensen kanssa. Mulla toimii!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja ellen »

Nyt päässä muhittelee MOP Hydrating -hoitis, johon on sekoitettu aimo annos karitevoita. Luulen, että emulgoin öljyn kunnolla hoitikseen, mutta ihan varma en ole, sillä sekoitan karitevoita huuhdeltavaan hoitikseen vasta ekaa kertaa. Mielenkiinnolla odotan lopputulosta.


Edit: Jopas tuli kivat hiukset, ei tarvinnut edes laittaa mitään jätettäviä hiuksiin. Hiukan laitoin kookosöljyn ja karitevoin sekoitusta, että sain joitakin hapsotuksia kuriin, mutta hiuksista tuli kyllä todella kiharat tuon tehissekoituksen jälkeen :o
Viimeksi muokannut ellen, 10 Elo 2007, 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
meriucha

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Viimeksi sekoitin tehohoidon Sebastian originals rekusta, sulatetusta karitevoista, Tigin O&H-hoitiksesta, avokadoöljystä ja jojobaöljystä. Annoin muhia tunnin, ja hoitihan tuo.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja ellen »

L'anzan rekun ja Nexxuksen Humectinin sekoitus ei sitte onnistu ollenkaan, toista kertaa kokeilleena täytyy varmaan luovuttaa ja todeta, etteivät juuri nämä hoitikset mene yhteen, vaikka ois rakennepaikkaavuutta ja kosteutta yhdistettynä.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Miten teette nuo sekotukset? Eli siis teettekö sekoituksen ennestään johonkin purkkiin vai suoraan käteen?&nbsp; ::)
Viola
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 10:22

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Viola »

Ihan kummin vaan. Itse sekoitan yleensä purkissa, jos laitan useampaa kuin kahta ainetta. Muuten voi sekoittaa vaan käsissä tai laittaa hiuksiin ensin toista ainetta ja sitten toista.
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Minulla toimii;

XZ kosteuttava tehis + Tigi O&H
Tigi O&H + Joicon rekku
XZ xylitol + XZ kosteuttava tehis
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Joicon rekku ja Nexxujen Humectin.
Tuli muuten upean tuntoiset että näköiset hiukset. Pehmeät, tuuheat ja kiiltävät. Kiharat korostuivat taas korkeiksi.
Kokeilen ehdottomasti uudestaan.

Tein niin, että ensin pistin rekun puoleksi tunniksi ja sen jälkeen päälle levitin Humectinin puoleksi tunniksi ja huuhtelin.

O&H ja MM. Toinen HG-sekoitus. Tulee niin pehmeät ja sileät hiukset ettei vois uskoakaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja nelma »

Tigi O&H ja TRESemmen sininen naamio ovat mun vakio kombo. Toimii tosi hyvin. Tällä yhdistelmällä tulee parempi kiilto ja yleisestikin jotenkin parempi ulkonäkö kuin pelkällä OH:lla.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin