Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Satine »

Kokeilin pari päivää sitten NG+tigin control freak sekoitusta, oli päässä n. tunnin. Teki kyllä pehmeän ja sileän tukan :)
Only a vampire can love you forever
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Miracle »

blondierina kirjoitti: Niin ja jos hopeashampoollakin tulee siniset raidat pitemmällä vaikutusajalla niin imaiseeko saunassa vielä tehokkaammin tuon värin? ::)
Imaisee, ainakin mulla on käynyt niin. Se saunan lämpö tehostaa sen vaikutusta, joten itse en hopeahoitiksen tai -shampoon kanssa saunaan menisi.
Viimeksi muokannut Miracle, 12 Maalis 2007, 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Simin Energymask ei oo mulla aikasemmin toiminut ollenkaan, joten se on jäänyt käyttämättömänä kaapin perälle. Eilen kuitenkin päätin että pitää se jotenkin pois käyttää ja sekottelin sitä sitten O&H:n kanssa, ja oli kyllä yllättävän hyvä tulos. Tunnin muhittelun jälkeen hiukset on unelmapehmeät ja kiiltää ihan hulluna  :-* Kiva että tulee nyt toikin purkki käytettyä loppuun.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

blondierina kirjoitti: Ostin Crestol Glossin helmenvaalean värinaamion ja ajattelin laittaa siihen sekaan Nutri-Glossia vaikuttamaan,uskallanko laittaa sen saunaan ja lyhennän vaikutusaikaa vaikka 10 minsaan??Päälaella tosi vaaleita raitoja, pelkään et vetää ne siniseks :o. Onko kokemuksia kyseisestä naamiosta??

Niin ja jos hopeashampoollakin tulee siniset raidat pitemmällä vaikutusajalla niin imaiseeko saunassa vielä tehokkaammin tuon värin? ::)

Yhdistin peräkkäiset viestisi. Aiempia viestejään voi muokata modify-napilla. =) T:Penny
Mä sain pääni lilaksi tolla, vaikka pidin vain 10 minuuttia :) sain ootella monta viikkoa ja pestä aika lailla syväputsarilla että lähti, mutta lähtipä onneks kumminkin :)

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Tulipa kokeiltua ja kerrankin hyvin onnistui! ;DEn laittanut paljon sitä vaahtoa, vaan sekoitin sitä nutri-glossiin ja annoin vaikuttaa saunan lämmössä vähän aikaa, Piti kyllä seurata peilistä vähän välii ettei vedä violetiksi,mutta antoi ihanan kiillon ja keltaisuus on poissa!ja riittää tosi moneen kertaan kun vielä on lyhyet hiukset.Tulipa sit mun suosikkituote! ;D
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mä sekoittelin eilen loput ASHC Smooth down-hoitiksen kanssa ja kylläpä tuli ihanat kutrit! Annoin vaikuttaa sheivailujen ajan.Tosi pehmeät ja sileät mutta jämäkät silti, ja kuivana kihartui kauniisti ilman pörröjä.
Furtiva

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Päätin viime lauantaina tehdä tehohoito-jämistäni sekoituksen ja lykätä sen päähäni saunan ajaksi.
Sekoitukseen tuli:

- VO5 Instant Rescue
- XZ:n kosteuttava tehohoito
- NG:n tehohoitoa
- kookosöljyä

Hiukseni eivät silti tuntuneet hoidon jälkeen muuttuneen miksikään, joten en nyt sitten tiedä, oliko noista mitään apua ??? Mutta tuleepahan nuokin tuotteet käytettyä loppuun. Lisäksi sekoittelu oli melko hauskaa :D
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Luna »

Onko muilla kokemuksia tuosta jepun mainitsemasta Urban Culture-sarjasta?&nbsp; guuklella löytyi että sitä myytäisiin HS:ssa, ja hinta oli tosiaan kohtuullinen 7€/250 ml. Viitsisitkös jeppu laittaa INCIä tulemaan!

Muoks. INCI olikin jo tuolla ketjussa, sorry&nbsp; :)
Viimeksi muokannut Luna, 10 Huhti 2007, 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Yritin katsoa Raision Myllyn Hairstoresta tuota Urban Culturen tehistä, mutta eipä löytynyt... Olikohan kaikki paikalliset juurekset jo hamstrannut hyllyt tyhjiksi? ;D

Mulla oli yön aikana pehkossa vaikuttamassa Dumb Blonden ja L'anzan Reconstructorin sekoitus. Nyt on tukka ihanan jämäkkä, tuntuu että se kerrankin tottelee emäntänsä käskyjä. jeei! ;) ;D
Trillian

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Trillian »

K-pakin rekku + NutriGloss + joku Doven yksittäispakattu tehojuttu oli ihan toimiva seos. PItäisi ostaa uusi pullo O&H:ta, edellinen loppui just enkä ehtinyt kertaakaan kokeilla sitä K-pakin kanssa.&nbsp; :-[
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Kokeilin loistavaa yhdistelmää perjantaina. Eli K-Pak-rekku & NG & Moisturizer -yhdistelmää. Annoin vaikuttaa reilun tunnin. Lopputulos oli todella hyvä, hiukset tuntuivat pitkästä aikaa kunnolla kosteutetuilta, sileiltä ja kiiltäviltä. Aion käyttää tätä yhdistelmää jatkossakin. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja calypso »

Viime aikoina olen käyttänyt aika usein sellaista sekoitusta mihin tulee Joicon IHT, NG-naamio ja Goldwell Color Glow Stay Red -värjäävä tehis. Ensin levitän tuota Stay Red -tehistä puoleen hiuksistoa (no luonnollisesti punaiseen puoliskoon&nbsp; :D), sitten koko tukkaan Joicon IHT:tä reilulla annostelulla joka tarkoittaa sitä että joka kohdassa on varmasti ainetta. Annan vähän aikaa imuritukan imuroida ja levittelen päälle runsaasti NG-naamiota. Tämän sekoituksen annan vaikuttaa tukassa vähintään pari tuntia.

Tuossa on sopiva sekoitus vähän kaikkea: värin ylläpitoa, kosteutusta, rakennepaikkausta, siloitusta ja kiiltoa&nbsp; :-*
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mun päässä toimii hyvin tälläiset tehohoito sekoitukset:

~ Nexxus Humectress + Keraphix
~ Tigi O&H + Joicon rekku
~ Tigi Moisture Maniac + Joicon rekku
~ Tigi O&H + Joicon IHT

Tajusin just, että kaikissa sekoituksissa on sekä rakennepaikkaavaa että kosteuttavaa tehistä/hoitoainetta sekaisin. Ehkä tässä on se salaisuus!&nbsp; ;)

Edit: Unohtui vielä mainita, että välillä lisään tehiksiin vielä suoraväriä mukaan värin ylläpitämiseksi.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja ellen »

Nyt oon jopa uskaltautunut sekoittelemaan eri hoitoja toisiinsa, aiemmin käytin vain sellaisenaan tehohoitoja ja hoitiksia.

Kokeillut tehohoitosekoitukset:

- L'anzan rekku + O&H = kiiltävät ja jämäkät hiukset
- MOP c-system hydrating conditioner + O&H = todella hoitava yhdistelmä

Kokeilematta on vielä:

- L'anzan rekku + MOP
- MOP + L'anzan Dry Hair Treatment
- L'anzan rekku + Dry Hair tehis
- O&H + Dry Hair tehis
devil

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja devil »

Itse oon yhdistellyt just O&H:ta ja K-pak rekkua :) hyvin on toiminut <3
Vastaa Viestiin