Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Halusinpa aktiivisena tehohoitojen sekoittelijana perustaa tällaisen ketjun! Toivottavasti innostutte mukaan ja voitaisiin vaihtaa kokemuksia ja saataisiin uutta kokeiltavaa ;)

Tähän siis hyväksi todetut (ja huonoksi todetut  ::)) yhdistelmät! Samoin voi aina käydä kertoilemassa, jos on kokeillut jotain uutta sekoitusta.

Aihetta voi lähestyä myös miksi-kysymyksen näkökulmasta; miksi jokin yhdistelmä toimi ja miksi jokin taas ei? Samoin kysellä ja pohtia, mitä jokin yksinään riittämätön tehohoito (incin perusteella tai muuten) ehkä kaipaisi seurakseen?

Katsotaan, mitä tästä syntyy  ;)
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Kopsasin tuolta storen puolelta aiemman kokeiluni.

Meikätyttö on koittanut saunassa tällaista yhdistelmähoitoa, johon laitoin Nexxus Humectressia ja K-Pakin Reconstructoria. Ihanan pehmeältä ja sileältä tuntui märkänä. Ja kivasti meni kiharaan tukka ennen kuin huuhtelin ja huuhtelin vielä oikeaoppisesti viileällä (niin viileällä kuin ilkenin) (onpas muuten hassu sana) ensin emulgoiden. Sain vielä kaiken lisäksi päänahan hierontaakin saunassa.

Hiustenpesukokemusketjusta: Yks päivä pesin syväpuhdistavalla ja hoidin Instant Rescuen ja Fudgen Dynamiten yhdistelmällä ja kyllä tuli ihanan sileä tukka. Ja ennenkaikkea tosi puhtaan tuntuinen.

Viimeksi muokannut Ulpu, 03 Helmi 2006, 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Kokeilin eilen syväpuhdistavan pesun jälkeen naamiota, johon sekoitin Joicon K-pak reconstructor tehistä ja Goldwell LC2 Moisture Repair naamiota, suunnilleen fifty-fifty. Halusin helliä hiuksia yhtä aikaa rakennepaikkaavalla ja kosteuttavalla tehohoidolla. Ilmeisesti tuo syväpuhdistava pesu imee hiuksista paljon kosteutta, koska hiukseni imivät sekoittamaani naamiota todella paljon. Annoin naamion vaikuttaa pyyhkeen alla 1,5 tuntia, ja kylmällä vedellä huuhtelun jälkeen tukka oli tosi hyvän tuntuinen, vahvan ja kiiltävän näköinen ja pehmeä. Tämän teen toistekin  :)
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Minäkin yhdistelen kosteuttavaa ja rakennepaikkaavaa tehistä. Suosikki se "perinteinen" eli Tigin O&H ja Joicon Rekku. Joskus lisään siihen vielä VO5 Instant Rescueta, niin saa vähän erilaista paikkaajaa sekaan. Aiemmin yhdistelin myös Crestolin Color Glossia ja Tigin Chocolate Headia, toimi mainiosti, mutta nyt en ole enää uskaltanut, kun eräs kampaaja pelotteli, että se hoitoaine huonontaa värin tarttumista. Tiedä sitten...
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Elvitalin nutri gloss ja joicon moisturizer toimii sekoitettuna tähän päähän tosi hyvin. Toki noista molemmat toimii hyvin myös erikseen, mutta yhdessä käytettynä kosteuttaa paremmin :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Leila kirjoitti: Elvitalin nutri gloss ja joicon moisturizer toimii sekoitettuna tähän päähän tosi hyvin. Toki noista molemmat toimii hyvin myös erikseen, mutta yhdessä käytettynä kosteuttaa paremmin :)
Juuri tuota yhdistelmää mäkin olin ajatellut kokeilla seuraavaksi, koska ehkä tuo NG ei yksinään kosteuttanut tarpeeksi mun kuivaakin kuivempia hiuksia.
Viola
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 10:22

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Viola »

Mä sekoitin tänään Phyton Phytokaritea ja L'anzan dry hair pikahoitista. Tuli tosi pehmeä tukka ja oli helpompi levittää kuin pelkkää Phytoa, kun se on niin paksua.
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mäkin olen kokeillut tota K-Pak rekku + O&H ja tunnin oon pitänyt päässä. Ihanan pehmeä ja sileä tukka tuli :-* Kuitenkin oli ilmava.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Cera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 616
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:39

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Cera »

RockQueen kirjoitti: Mäkin olen kokeillut tota K-Pak rekku + O&H ja tunnin oon pitänyt päässä. Ihanan pehmeä ja sileä tukka tuli :-* Kuitenkin oli ilmava.
Tätä pakko päästä kyllä pian kokeilemaan! K-Pak rekkukun tuntuu muuten toimivan tosi hyvin erinäisissä sekoituksissa, varsinkin kosteuttavien tehisten kanssa. Mutta "halpis"-sekoituksissa (esim. Instant rescuen toverina) se ei tuottanut tulosta. Tosin IR ei muutenkaan ollut mikään nappituote, joten sitä syyttänen... :P
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mulle tulee unelma tukka seuraavanlaisella hoidolla:

Ensin Joicon k-pak rekkua hierotaan hiuksiin, latvoihin ja pituuksiin, ei ihan niin paljoa, kuin yksinään käytettynä. Annetaan vaikuttaa 5-10 min.
Sitten koko päähän tuon rekun päälle XZ vaniljasuklaata, myös päänahkaan, annetaan vaikuttaa toiset 5-10 min.

Tässä myös todella hyvä sekoitus, oikea huippuhoito:
Joico K-pak Reconstructor  ja Intense Hytrating Treatment. Näitä käyttämällä pitkällä vaikutusajalla (30-60min)  saa aivan upean tuntuiset hiukset. Painavat, sileät ja paksut. Ehkä myös lyhyemmällä ajalla, en ole kokeillut, jotta hoitoa ei menisi hukkaan.  ::)
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Mun vakiococktail on L'anzan Dry hair ja Hair repair tehikset. Myös Dry hair tehis ja Joicon Moisturizer on erinomainen yhdistelmä (kiitos Sipelle vinkistä). Tuo Joico ei tee tälle päälle oikein mitään yksinään.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
teemu

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja teemu »

sininen kissa kirjoitti: Kokeilin eilen syväpuhdistavan pesun jälkeen naamiota, johon sekoitin Joicon K-pak reconstructor tehistä ja Goldwell LC2 Moisture Repair naamiota, suunnilleen fifty-fifty. Halusin helliä hiuksia yhtä aikaa rakennepaikkaavalla ja kosteuttavalla tehohoidolla. Ilmeisesti tuo syväpuhdistava pesu imee hiuksista paljon kosteutta, koska hiukseni imivät sekoittamaani naamiota todella paljon. Annoin naamion vaikuttaa pyyhkeen alla 1,5 tuntia, ja kylmällä vedellä huuhtelun jälkeen tukka oli tosi hyvän tuntuinen, vahvan ja kiiltävän näköinen ja pehmeä. Tämän teen toistekin  :)
Tuota samaa mäkin olen kokeillut useamman kerran ja lopputulos on todella hyvä.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Penny »

Parhaiksi todettuja sekoituksia on olleet ainakin nämä, siis yhdessä samaan aikaan päähän tungettuna, ei peräkkäin laitettuna:

- O&H- hoitis + Joico K-pak Reconstructor
- Redken Heavy Cream + Joico K-pak Reconstructor
- Nexxus Keraphix + Humectress
Viimeksi muokannut Penny, 24 Helmi 2006, 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Zessa »

O&H-hoitis ja K-pak rekkua yhdistelen minäkin, mutta varsin onnistuneita on olleet myös :

NG+Nexxus Keraphix
NG+K-pak rekku
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mulla on tullut tosi hyvä tulos joka kerta sekoittelemalla O&H ja Keraphixia. Latvat varsinkin tuntuu pehmentyvän kummasti kun antaa noiden muhia reilun tunnin  :P
Vastaa Viestiin