Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

^
Mun täytyy kokeilla tuota naamioyhdistelmää :)
Kuulostaa kivalta. En ole koskaan kokeillut Tresemmeä, joten tulee ihan uutena tuttavuutena mulle.
(ihan kuin niitä purnukoita ja puteleita ei ois jo ihan noko)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Tuo minun Tresemmeni on itseasiassa jotain sellaista mallia jota Suomessa ei myydä, mutta ties vaikka se täkäläinen liila naamio toimisi yhtä hyvin. :)
Kiiltävyyttä ja kammattavuutta&nbsp; <3
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Tulipa sellanen pesutulos et vinkkaan tännekkin. Ihan tehissekoitus tämä ei ole, mutta varteenotettava kuitenkin.
Eli kokeilukenttä on luonnonkiharat, hamppuisat, lentelevät,keveät ja huonokuntoiset jotka eivät kiillä.

Sekoitin keskenään Humectinia, Joicon Silk Resultia (thick, coarsed hair) ja Aloe Veraa.
Pähkäilin, että Humectin kosteuttaa ja tekee pehmeät hiukset, Joicon Silk taas tasoittaa tätä pehkoa ja Aloe Vera kosteuttaa ja tekee hieman jämäkäksi.

Lopputuloksena pehmeät hiukset, ja lopputulos jota tavoittelin eli raskaat kiharat. Ei mitään kiharapilveä,vaan isot kiharakimput jotka menivät kuin olisivat olleet paplareilla.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja kleio »

Minä olen tykännyt käyttää viime aikoina tällaista sekoitusta: O&H:ta, Mill Creekin rekkua ja tilkkasen glyseriiniä. Kosteuttaa ja vahvistaa mukavasti.

Olen pian lähdössä viikoksi kotiseudulle, enkä haluais ottaa kaikkia puteleita mukaan. Jos mä sekoitan aineet oikeassa suhteessa pikkupulloon, niin säilyykö se hyvänä noin viikon verran?
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Olen kokeillut juuresteluaikanani ties minkälaisia tehissekoituksia. Osa on ollut ihan ok ja osa oikein hyviä. Mutta viikonloppuna löysin ihan parhaan sekoituksen, kaikkein parhaan mitä olen koskaan kokeillut! Siihen tulee seuraavia:

tippa glyseriiniä
noin teelusikallinen kookosöljyä
MOP hydrating hoitis 1/3
Nexxus humectin exrteme moisture hoitis 1/3
Joico IH tehis 1/3

Tänään laitoin joukkoon myös Tigin O&H:ta vähän ja tuli ihan unelma silkkiset hiukset, vaikka yleensä ainakin latvat jäävät kuivan tuntuisiksi. En voi olla hiplaamatta tukkaa <3 ja vaikka siitä tuli niin silkkisen sileä, se tuntuu ja näyttää silti paksulta.
Viimeksi muokannut BlueBerry, 25 Touko 2010, 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Eilen kokeilin ruhtinaallisella 4 tunnin muhituksella seuraavaa: 1 osa aloe vera geeliä, 1 osa hunajaa, 2 osaa Joicon rekkua, 1 osa OH:ta ja 1 osa Kevin Murphyn Born againia. Kuten huomaa, käytin ohjeena siis SMT:tä&nbsp; ;D ja tämän päähän laitettuani lätkin päälle vielä OH:ta pitämään pakettia koossa. Sangen lirua seoksesta tuli ja valui koko ajan niskasta, mutta tukka oli aivan ihanan pehmeä ja sileä tämän jälkeen!&nbsp; :l en voinut uskoa, että kyseessä oli oma tukka. Harmi vain, että pilasin tuloksen laittamalla liikaa vähän kaikkea jätettävää päälle&nbsp; ::) mutta ahh ne 10min ennen tuota virhettä olivat kuin unelmaa&nbsp; :D
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Eilen sekoitin Mill Creekin rekkua, Kevin Murphyn Born.Again, ja nokare Giovanni 50:50.
Haudutin tunnin suihkumyssyn alla. Huuhdellessa hiukset tuntuivat niin silkinpehmeiltä että mietin jo tuliko laitettua liian vähän rekkua. Tästä tuli tosi hyvä combo. Mill Creekin rekku tekee ainakin minun hiuksista liian helposti koppuraiset keratiininsa vuoksi, Born.Again ja Giovannin 50:50 toivat siihen kosteutta ja hoitavuutta.

Nyt näin seuraavana päivänä hiukset on pehmeät, tuuheat ja pomppivat kiharoilla.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mä sekoittelin noin puolet ja puolet Tigin OH:ta ja Desert Essencen Red Raspberry-hoitoainetta. Ajattelin että ne tasapainottaisivat hyvin toisiaan, sillä Red Raspberry on koostumukseltaan tosi paksua ja kermaista, ja incikin on aika öljypitoinen, kun taas OH:ssa ei öljyjä juurikaan ole. Hiuksista tuli ihanat! Hiukseni ovat jäntevät, kiiltävät, kosteutetun ja vahvan tuntuiset. Paljon sileämmät, kiiltävämmät ja liukkaammat kuin pelkällä OH:lla. Yleensä latvani rupeavat tuntumaan hieman ratisevilta seuraavina päivinä (pesen hiukseni 2-3 päivän välein) ja olen lisäillyt hoitissuihketta päivittäin, mutta nyt latvatkin ovat tuntuneet täysin tyytyväisiltä, mitään ei ole tarvinnut lisätä!&nbsp; :) Desert Essence oli loistava lisä.&nbsp; :ts
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

OT mistäs tota Desert Essenceä olet hommannut?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja nelma »

Iherbistä&nbsp; ;D
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
zeldu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 20 Touko 2008, 22:43

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja zeldu »

Hui, mikä kiilto ja pehmeys tuli&nbsp; Mill Creekin rekusta ja jojobaöljystä 2 tunnin muhituksella!
Tämän pestyäni laitoin vielä saunaan Giovannin Nutrafixiä. Johan tuntu tässäki kuontalossa&nbsp; :l
1a F ii, HL
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja nelma »

nelma kirjoitti: Mä sekoittelin noin puolet ja puolet Tigin OH:ta ja Desert Essencen Red Raspberry-hoitoainetta. Ajattelin että ne tasapainottaisivat hyvin toisiaan, sillä Red Raspberry on koostumukseltaan tosi paksua ja kermaista, ja incikin on aika öljypitoinen, kun taas OH:ssa ei öljyjä juurikaan ole. Hiuksista tuli ihanat! Hiukseni ovat jäntevät, kiiltävät, kosteutetun ja vahvan tuntuiset. Paljon sileämmät, kiiltävämmät ja liukkaammat kuin pelkällä OH:lla. Yleensä latvani rupeavat tuntumaan hieman ratisevilta seuraavina päivinä (pesen hiukseni 2-3 päivän välein) ja olen lisäillyt hoitissuihketta päivittäin, mutta nyt latvatkin ovat tuntuneet täysin tyytyväisiltä, mitään ei ole tarvinnut lisätä!&nbsp; :) Desert Essence oli loistava lisä.&nbsp; :ts
Tähän päivittelen vielä että Tigi OH & MM + tuo Desert Essence suhteessa 1:1:1 toimi myös ihan loistavasti! Hiukset ovat sileät, jäntevät ja jaksavat olla koholla päänahasta!&nbsp; <3
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Horros »

Tuo kuulostaa kyllä todella lupaavalta, etenkin kun O&H ja MM ovat osoittautuneet täällä oikein toimiviksi. Seuraavaa iherb-tilausta odotellessa&nbsp; :3
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Joo mä oon ainakin ollut ihan rakastunut hiuksiini viimeiset pari päivää&nbsp; ;D
Ainiin muuten ja hajusteherkille vaan varoitukseksi että nuo Desert Essencen tuoksut ylittävät jopa Tigit.
Mutta esanssivadelma sulautuu ihan hyvin OH:n ja MM:n sekamelskaan.&nbsp; ;)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

O&H ja LV. Puolen tunnin muhituksella teki hiuksista ihan älyttömän pehmeät, sileät ja kiiltävät. Tämä LV taitaa olla monikäyttöinen tuote, kuten O&H.kin. Kosteuttaa ja tekee ainakin minun hiukset raskaiksi. Kombo yhdessä taittoi kaikki takut pois, kampa vain solahti hiusten läpi.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Vastaa Viestiin