Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
SSpiegel

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Itse sain aivan upean ilmavan, mutta kosteutetun kiharapilven laittamalla ensin tunniksi K-Pakin rekkua ja sen jälkeen 1:1 sekoituksen iht:tä ja Aussien 3MM Reconstructoria toiseksi tunniksi. Hermoni paloivat jo aikaisemmin niin iht:hen kuin Aussieenkin, mutta ne toimivatkin yhdessä kuin unelma. Tai sitten kyseessä oli yhden kerran munkki. Joka tapauksessa aion kokeilla uusiksi, ja toivon parasta.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Venin »

Huuhtelin hiukset, pyyhekuivasin ja hieroin XZ xylitol-hunajaa päänahkaan ja juuriin, sitten O&H + XZ xylitol-hunaja + XZ vihreä savi + Joicon rekku + Garnierin Nutri-repair - sekoitus n. tunniksi muualle tukkaan ja... Kylläpä tuli mahtavaa jälkeä! Kiiltävä, pehmeä, sileä ja epätavallisen PAKSU, eli kaikkee löytyy :-* Ihanaa ihanaa, aikamoinen cocktail mutta lopputulos lähinnä täydellinen.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja malic »

Mä oon nyt kahtena peräkkäisenä yönä muhittanut Tigiä tukassa yön yli. Tukka tuntuu huutavan kosteutta niin, että tekis mieli upottaa ne öljypurkkiin. Pitkät muhitukset ovat olleet mulla aiemminkin käytössä, mutta yön yli en oo ikinä aiemmin uskaltanut muhitella.

Ekana yönä pistin pelkästään O&H:ta ja yöunet jäivät oudon pätkiviksi, sillä pelkäsin koko ajan, että myssy ja pipo lähtevät pois paikaltaan ja koko tyyny on hoitoaineessa. Jostain syystä tukka ei jäänyt niin pehmeäksi kuin O&H-muhittelusta yleensä.

Pistin sitten seuraavaksi yöksi (=viime yö) viimeisiä tippoja Moisture Maniacia (:'() aprikoosinsiemenöljyn kanssa tukkaan. MM on normaalistikin ollut mun tukkaan kosteuttavamman tuntuinen kuin O&H. Tukka ei oo vielä ihan kuivunut, mutta tuntuu pehmeältä ja mukavalta. Sellaiselta, että uskaltaa taas "rääkätä" peruspesulla pari kertaa :D Nyt pitäis kenties etsiä iHerbin valikoimista sopivia hoitiksia näiden Tigien tilalle, vähän alkaa taas näyttää muhitteluhoitisvalikoima hälyttävän kapealta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Kunis

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Minun vakioni on 2 osaa XZ:n tyrniä, 1 osa Giovannin nutrafixiä sekä kunnon loraus manteliöljyä. Jojoba oli tähän liian raskasta. Pelkkää mantelityrniä menee myös usein. Voi olla, että kosteutan tukkaani liikaa sen kuntoon nähden, mutta mun hiuksille moni täälläkin suositeltu aine yksiselitteisesti kuivattaa. Näillä taitaa olla aika mustavalkoinen elämä.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja ellen »

Ostin vähän aikaa sitten puolen litran pönikän XyliDerm-ihogeeliä, jonka ainesosina on glyseriini ja xylitol. Molemmat ovat hyviä kosteuttajia, joten pumppasin useamman pumpullisen geeliä Nature's Gaten hennahoitiksen sekaan. Sekoituksesta tuli klönttistä, mutta klönttinen massa levittyi hyvin hiuksiin ja seos selvitti hiukset paremmin kuin pelkkä hoitis selvittää. Jos saisin XyliDermiä reseptillä edullisemmin, niin käyttäisin geeliä varmasti hoitiksen seassa enemmänkin, sillä se selvästi kosteutti hiuksiakin ;D .
Vastaa Viestiin