Tehohoitosekoituksia!

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lilly Missy

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Yllätys, yllätys K-pak rekku ;D+Goldwell kerasilk tehis kuiville ja vaurioituneille :-* Oon myös koittanut tuota k-pakkia laittaa xz:n kosteuttavan tehiksen kanssa, mutta ei toimi niin hyvin(tosin tuo xz ei toimi yksinkään...).
Helleka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 785
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:30

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Helleka »

Kuukunen kirjoitti: Tässä myös todella hyvä sekoitus, oikea huippuhoito:
Joico K-pak Reconstructor  ja Intense Hytrating Treatment. Näitä käyttämällä pitkällä vaikutusajalla (30-60min)  saa aivan upean tuntuiset hiukset. Painavat, sileät ja paksut. Ehkä myös lyhyemmällä ajalla, en ole kokeillut, jotta hoitoa ei menisi hukkaan.  ::)
Testasin viestin innoittamana eilen ja aivan upea lopputulos! Vaikutusaikana puolitoista tuntia (unohduin tänne lukemaan viestejä) ja lopputuloksena juurikin painavat ja sileät kiharat, ei sellaiset kuivan harsottavat. Aika hinnakas sekoitushan tää on, mutta tulipa tuota vaikutusaikaakin jonnin verran. 
"I think I am, therefore, I am. I think."
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Mulla taas ei tuo sekoitus toiminut ainakaan saunatehiksenä, tiedä olisko keratiinia liiaksi vai mitä, mutta tukka jää jotenkin haperoksi ja höttöiseksi tuon jälkeen. Toisaalta IHT ei mulla toimi muutenkaan mihinkään sekoitettuna, yksistään tulee paras tulos - ja K-pak rekku taas sopii tosi moneen sekoitukseen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Gigli »

^ Mulla on muuten sama homma tuon IHT:n kanssa. Se ei toimi minkään kanssa miksattuna vaan parhaiten yksin. Joicon Moisturizer ja rekku sen sijaan sopivat monen kanssa yhteen.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Helleka kirjoitti:
Kuukunen kirjoitti: Tässä myös todella hyvä sekoitus, oikea huippuhoito:
Joico K-pak Reconstructor  ja Intense Hytrating Treatment. Näitä käyttämällä pitkällä vaikutusajalla (30-60min)  saa aivan upean tuntuiset hiukset. Painavat, sileät ja paksut. Ehkä myös lyhyemmällä ajalla, en ole kokeillut, jotta hoitoa ei menisi hukkaan.  ::)
Testasin viestin innoittamana eilen ja aivan upea lopputulos! Vaikutusaikana puolitoista tuntia (unohduin tänne lukemaan viestejä) ja lopputuloksena juurikin painavat ja sileät kiharat, ei sellaiset kuivan harsottavat. Aika hinnakas sekoitushan tää on, mutta tulipa tuota vaikutusaikaakin jonnin verran.   
Hyvä että toimii. Mä taas kokeilin tässä tuota oikeen saunahaudehoitona vielä siten että lisäsin siihen punaista pigmenttiä (ferian colorbooster-tuubista nestemäinen voimakas pigmentti) - ja voi että miten kiiltävä ja hyvä lopputulos tuli (kuvat hiusmuutoksissa on tuon hoidon jälkeen).
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Kokeilin tänään NG:n ja Moisture Soakin sekoitusta tehiksenä 2 tunnin vaikutusajalla ja hiukset tuntuvat kyllä tosi kosteutetuilta!  :) Ei mulla kyllä olekaan mitenkään erityisen kuivat, kun eivät ole käsitellyt, mutta lopputulos on silti tosi hyvä. Takuista ei ole tietoakaan, hiukset tuntuvat paksuilta ja kiiltävät upeasti, eivätkä ole lainkaan karheat, vaikka laitoin pesun lopuksi Joicon K-Pakin Daily Conditionerin.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Kokeilussa o&h + ir. Saa nähdä mitä tulee, informoin asiasta huuhdeltuani pois&nbsp; ;D
*sade*

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja *sade* »

^ Kiitos Joicon rekku + IHT kombinaatiota ehdottaneelle! Nyt tosiaan tuntuu siltä, että ko. tuotteet pääsivät ensimmäistä kertaa oikeuksiinsa tässä päässä. Normaalista rekku vain takuttaa ja IHT taas lässäyttää. Yhdistelmänä varsin unelmaiset hiukset, muutamaa takkua lukuun ottamatta.
Helleka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 785
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:30

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Helleka »

Kuukunen kirjoitti: Hyvä että toimii. Mä taas kokeilin tässä tuota oikeen saunahaudehoitona vielä siten että lisäsin siihen punaista pigmenttiä (ferian colorbooster-tuubista nestemäinen voimakas pigmentti) - ja voi että miten kiiltävä ja hyvä lopputulos tuli (kuvat hiusmuutoksissa on tuon hoidon jälkeen).
Ensi lauantaina olisi tarkoitus taas testata sekoitusta, ja nyt saunassa. Oli muuten aikas upea kiilto sun hiuksissa!

Mun IHT vetää viimeisiään ja olen ajatellut ostaa uuden vasta kun pari muuta loppuu - saa nähdä kuinka hyvin päätös pitää.&nbsp; :P&nbsp; Yksi 'pakkokäyttääpois' puteleista on nimittäin www proteiininaamio, jonka olen 1 eurolla ostanut. Tuoteseloste lupailee kiiltäviä ja kimmoisia hiuksia. No, kai ne yhden euron edestä kiiltelee.&nbsp; ;D&nbsp;
"I think I am, therefore, I am. I think."
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Ooh, mikä lopputulos yhdistelmällä Crestolin Color Gloss-naamio (se versio ilman väriä) + Joicon rekku!&nbsp; :o Hauduttelin saunassa muovipussin ja pyyhkeen alla vartin verran enkä tarvinnut edes pikahoitoa. Hiuskista tuli selvät, kiiltävät, pehmeät ja hoidetun tuntuiset. Näköjään mun hiukset saa eniten irti kosteuttavan ja rakennepaikkaavan tehiksen yhdistelmästä. Onhan tämä tullut jo aiemmin todettua sekoittamalla tuota samaista Joicon rekkua Tigin O&H:n kanssa. Ai niin, laitoin sekaan myös muutaman tipan Nexxun Botanic Oilia, mutta uskoisin, että yhdistelmä toimisi myös ilman sitä.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Tällä hetkellä päässä OH + SA + NG + joku random hoitis väripaketista. Tuntuu tosi hyvältä jo nyt!

Edit: Ja ihanaa jälkeä tuli&nbsp; :-*
Viimeksi muokannut Jeyzie, 06 Helmi 2007, 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mun on pakko suositella kaikille " hampputukille" :) seuraavaa: sekottakaa Redkenin all soft heavy creamia ja saman sarjan extreme rescue force-naamioita keskenään- tulee molempien hyvät puolet kunnolla esiin!

Molemmat toimii yksinäänkin loistokkaasti, mutta näin erinomaisesti :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Ei ollut paljoa aikaa käydä suihkussa, joten sekoitin Nutri glossin sekaan Altimaa. Altimaa laitoin vain 1/5. Tavallisesti Nutri glossin pitää antaa vaikuttaa min. 10 minuuttia, ja Altima yksinään tekee hiukset lähmäisiksi (vaikka laittaisin vähän), mutta näiden yhdistelmä toimii. Pitää tästä lähtien Altimaa sekoitella muihin vähän huonompiin hoitoaineisiin, joita ei välttämättä muuten tulisi käytettyä.&nbsp;
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^jep. se toimii oikeasti :) Kokeile ihmeessä :)

Eilen illalla tuli taas improvisoitua ja keksi uuden sekoituksen tukkaani :

laitoin ensin Redken All Soft Heavy Cream naamiota tukkaan. Siihen sivelin paksulti&nbsp; päälle sitten Kerastase Nutritive Masquintense naamiota. Annoin olla tunnin päässä ja ihana tukka tuloksena.

Olin ennen tosi arka käyttämään näitä sekoituksia, mutta juuresten innostaman päätin kokeilla- nykyään tesmailen niitä tosi usein. Sama juttu oli ennen vaikutusaikoijen kanssa- se oli se minuutti ja pois. Nykyään tavallinen pikahotiskkakin saattaa muhia päässä tunnin - tulee paljon ihanampi tulos :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Christine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 470
Liittynyt: 11 Helmi 2007, 12:03

Vs: Tehohoitosekoituksia!

Viesti Kirjoittaja Christine »

Joico K-pak+ moisturizer on tällä hetkellä aika ykkös sekoitus. Myös halvan hintansa puolesta!
Vastaa Viestiin