Kampaamovärit ja -värinpoistot

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Kampaamovärit ja -värinpoistot

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Eksyin tossa Fudge- hakusanan kautta joillekin sivuille ja sieltä tuli esiin kuva uudesta Nouvelle-kestoväristä jota kuluttaja vois ostaa KOTIIN kampaamosta.

Mitäs tää on? Onks tää joku Fudgen uus merkki, Fudgejahan sai viel joku vuos sitte ostaa kotiin joistain kampaamoista.

Ja jos tällanen väri nyt on (pitäis olla ammoniakiton, joo joo...) niin onko joku kokeillu ? Ja mistä kampaamosta sitä SAA ? Asun itse pk-seudulla.
poppadom

Kampaamovärit ja -värinpoistot

Viesti Kirjoittaja poppadom »

Hei, terkkuja Skotlannista.. (ilman umlautteja, sori!)

Olen kayttanyt yllamainittua varinpoistoainetta muutamaan otteeseen, mutta talla kertaa tulos ei ollutkaan mieluisa. Yllattavan tumma tulos.. tuosta lisaa tarvittaessa.

Olisiko ammattilaisilla tietoa siita, miten Colour Removerilla kasitelty hius kayttaytyy, jos sita yrittaa jatkokasitella. Lauantaina tein tuon varinpoiston ja nyt muutaman paivan jalkeen tekis mieli kokeilla vaalennuspesua, kun kerran talosta loytyy tarvittavat aineet.

Kylpparissa olis kanssa kaupan raidoituspaketti kahdella varilla (smartbeauty.eu),silla kanssa sais kevennettya tata paata. Mutta pitaisko odottaa, ettei tuo Goldwell reagoi mitenkaan?

Hurjasti kiitoksia jo etukateen!

Kyseessä siis Goldwell Colour Remover pelkistävä värinpoistoaine. -Hunis
Viimeksi muokannut poppadom, 08 Elo 2009, 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ursula

Vs: Pelkistävä värinpoistoaine? (Goldwell Colour Remover)

Viesti Kirjoittaja Ursula »

^ Miten tuo pelkistävä värinpoisto oikein toimii? Onko miedompi käsittely kuin perinteinen värinpoisto? Toimii ilmeisesti vain (tummemmaksi) värjättyyn hiukseen?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Pelkistävä värinpoistoaine? (Goldwell Colour Remover)

Viesti Kirjoittaja Ice »

Onko tämä jonkinmoinen hapetevärin poistaja?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Pelkistävä värinpoistoaine? (Goldwell Colour Remover)

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^On ja käsittääkseni tarkoitettu juuri värjätyn värin poistoon. Mulla on tuota muutama paketti, mutta en ole koskaan käyttänyt. Olen kuitenkin käsittänyt ettei sen pitäisi toimia jos värjäyksestä on pidempi aika. Täytyisi joskus kokeilla.
poppadom

Vs: Pelkistävä värinpoistoaine? (Goldwell Colour Remover)

Viesti Kirjoittaja poppadom »

Heips. Sori, olen ollut viikon lomalla.. viimein kotona!

Hapatevarin poistajasta on kyse, ja todellakin, hellavaraiseksi sita sanoisin. Ei ole pelkastaan tuorean/juuri varjatyn varin poistoon, mutta toimii parhaiten mita nopeammin sita kayttaa. Tulipahan se todettua :) Normaalistin olen kayttanyt paivan tai kahden sisalla ja saanut kaiken pois, sinimustankin. Nyt yritin poistaa 3-4 kuukautta vanhaa varia tuolla Color Removerilla ja tulos jai sitten reilusti tummemmaksi, kuin oletin ja toivoin.

Viimeiset pari vuotta olen itse kayttanyt L'Orealin Majirouge 7.64 varia 9% kehitteella (pitaisi vaalentaa pohjaa kolmella asteella, ohjelappusen mukaan...). Aiemmin viime syksylla kampaajalta lahti paahan mukaan luumunpunainen Lorealin vari, vaikka piti vain vahvistaa haluamani punaista ja hoitaa juurikasvu piiloon :(

Tuo tumma luumu ei ollut mieleen ja viimein ostin tuon Goldwellin varinpoistajan. Vari vaaleni pari astetta, mutta en saanut sita odottamaani porkkanaoranssia pohjaa, jota odotin. Kun kerran tuo Majirougea olin kayttanyt sen verran kauan...

Juurikasvuun tuo Goldwell Color Remover ei koske, joten se on tuhkaista kuutosta ja pituudet on kuparista...kenties asteen vaaleampaa.

Vaaleammaks tekis mieli,vaalennuspesulla aloitan jos ei kellaan ole pahempia neuvoja ja/tai varoituksia Removerin kayttajalle?

Lintunen
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Maalis 2006, 18:09

Vs: Pelkistävä värinpoistoaine? (Goldwell Colour Remover)

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

Oho! Kuullostaa ratkaisulta omaan hiusväriongelmaan. Mistähän tuota vois ostaa vai onko vain ammattilaiskäyttöön tarkoitettu?
poppadom

Vs: Pelkistävä värinpoistoaine? (Goldwell Colour Remover)

Viesti Kirjoittaja poppadom »

Meilla tuota removeria saa ainoastaan kampaamoammattilaisten kaupoista... ei kemppareista. Helppokayttoinen kanssa, kaks pulloa sekaisin ja neste paahan.

Suomalaisista myyjista en osaa sanoa lainkaan, mutta kylla varmaan joku taalla tietaa. Jostain sita taytyy kuitenkin saada, kun ammattilaisilla on kaytossa. Tuossa on ainoa linkki mika tuli helposti vastaan :) Skrollaa aika lailla alas, melkein sivun loppuun.

http://www.tyylinaskel.vidamantta.fi/goldwell_opas2.htm
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Biosilk-kevytvärejä ulosmyyntiin?

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Myykö mikään kampaamo pääkaupunkiseudulla Biosilk-kevytvärejä (Alphashades, Aromashades) ulosmyyntiin tavalliselle asiakkaalle? Myytäiskö niitä jossain Biohairin tukkuliikkeessä? Käytin niitä aikoinaan, viimeks n. 4 vuotta sitten mutta saako mistään enää, oli niin paljon laadukkaamman tuntusia ku muut kevytvärit.
Nyyti

Kampaamovärit ja -värinpoistot

Viesti Kirjoittaja Nyyti »

Ajattelin aloitta tällaisen ketjun, kun ei valmiina ollut aiheeseen liittyvää. Eli tarkoitus olisi tässä ketjussa pysytellä kaikki aiheeseen liittyvä maan ja taivaan väliltä; kampaamoissa käytettävistä väreistä.

Minun pohdiskelun aiheeni on Goldwellin Topchicin MAX REDS- värit, että ovatko yhtä kestäviä mitä luvataan mainospuheissa? Minua kiinnostaisi sävyt Coral Glow ja Sunset? Miten ne eroavat toisistaan (Goldwellin sivuilla on huononlaiset kuvat)? Onko kellään päässä näitä värejä ja oletteko tyytyväisiä väreihin? Ja hiuskuvista olisin kiitollinen  ;D
Viimeksi muokannut Nyyti, 08 Elo 2009, 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Kampaamovärit

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Tuota Sunset väriä (6OR) olen laittanut asiakkaille ja se kyllä pysyy punaväriksi yllättävän hyvin. Ehkä keskimääräistä paremmin kuin punaiset yleensä. Väri on sellainen aika puhdas punainen, joka ei selkeästi taita kylmään eikä lämpimään.
Muita sarjan punaisia en ole valitettavasti vielä ehtinyt kokeilemaan.
Peeb

Vs: Kampaamovärit

Viesti Kirjoittaja Peeb »

Tää onkin hyvä ketju :) Mä haluaisin tietää, että millä valmistajalla/merkillä olisi kaikkein kylmin blondi kestoväri? En ollenkaan halua lämmintä/kultaista/keltaista blondia tukkaa, vaan tosiaan kylmän, ehkä tuhkaisenkin siis? En kuitenkaan tarkoita ihan valkoistakaan, mitä joskus näkee, mutta ne ei taidakaan olla kestoväreillä laitettuja?... Luonnollisen näköinen siis pitäisi olla kuitenkin.

EDIT: Lisään, että oma värini on 7.
Viimeksi muokannut Peeb, 03 Kesä 2008, 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Kampaamovärit

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Riippuu aika paljon omasta pohjaväristäsi kuinka kylmään lopputulokseen päästään vaalennusvärillä.
Kaikilta sarjoilta kyllä löytyy varmasti tuhka sävyt, mutta tosiaan tuo oma väri ratkaisee aika paljon.
Nyyti

Vs: Kampaamovärit

Viesti Kirjoittaja Nyyti »

Viitaten edellisiin viesteihini tässä ketjussa, löysin parempia kuvia Goldwellin USAn nettisivuilta noista MaxReds- väreistä. Ne löytyvät tuon linkin takaa (ovat Pdf-tiedostona); http://www.goldwellusa.com/products/hai ... Shades.pdf

:-X Riittäneekö minulla koskaan rohkeus tuollaisiin väreihin, kun vaalea kuparikin oli minulle shokeeraava järkytys.
daffodil79

Vs: Kampaamovärit

Viesti Kirjoittaja daffodil79 »

Mulla lähtee kohta kokeiluun , eli siis värjään hiukseni LUOCOLORILLA (Oreal) yhteen osioon ja INDOLA professional 6.66 muuten hiuksiin. Merkeistä mulla ei ole aijempaa kokemusta. Mitä ootte mieltä ? Hairstokista tilasin kanssa uusia värejä ja merkit tietty ei jääny mieleen... :D.
Vastaa Viestiin