Aurinkotuotteet hiuksille

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Minni »

Heijji kirjoitti: Paljonkohan suurinpiirtein maksaa tuo L'anzan ColorCare suihke? Siis jos ostaa Suomesta ihan kampaamosta eikä tilaa mistään.
HS:lla maksaa ainakin hurjat 37 euroa.
Vulpes

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Vulpes »

Ostin tänään HS:n outletista Vitality's Intensive Summer Therapy jätettävän & hoitiksen, ikinä moisista kuullutkaan mutta kunhan nyt päähänpistona ostin ;D täytyyhän noita uteliaisuudesta päästä kokeilemaan. Jätettävä oli ainakin tosi silikoninen.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Pakko vaan tulla tänne naureskelemaan, kun ulkona sataa vettä ja on loskaa polviin asti, niin tämän ketjun otsikko tuntuu kovin hassulta. :D Mutta toivoa on, kesää kohti menossa! Tämä nyt oli puolittain OT, koska ei ole hyviä tuotevinkkejä antaa. :-[
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Essi »

atwa kirjoitti: Onko siis PM:n Awapuhi Mistissä aurinkosuojaa ???
Ei ainakaan minun putelissani mainita aurinkosuojasta.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Minnie

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Minnie »

Joitakin jätettäviä aurinkosuojia kokeilleena aion jatkossa tyytyä uv-suojan sisältäviin pesuihin & tavalliseen hoitoon. Tosiaan nuo incit ovat kummastuttaneet jokaisessa ja lisäksi jätettävää joutuu ruiskimaan aivan hurjana että todella saat sen jokapuolelle. Ainakin etelään lähtiessä tai rantalomalla, ei muutama suihkaus käytännössä mitään hyödytä.
Uskon itse että shampoo ja hoito uv-suojalla auttavat, mutta toisaalta luulen myös että pesu jollain paljon silikonia sisältävälläkin ajaisi aivan saman asian  :-\ En aio ensi kesänä ainakaan enempää siis maksaa uv-suojista kuin muutenkaan hiustuotteista.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Miracle »

En mäkään Suomessa ollessa hirveesti panosta aurinkosuojallisiin tuotteisiin kesällä, kun ei täällä kuitenkaan ihan niin hirveen montaa aurinkoista hellepäivää ole  :-\ Etelässä sitten on pakko olla hyvät suojatuotteet mukana, jos ei halua palata palaneiden hiuksien kanssa takaisin.. Itse lomailen usein Thaimaassa, missä se aurinko tosiaan paistaa joka päivä ja kovaa, siellä olis tukka ilman kunnon aineita ihan toivottomassa kunnossa..
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Essi kirjoitti:
atwa kirjoitti: Onko siis PM:n Awapuhi Mistissä aurinkosuojaa ???
Ei ainakaan minun putelissani mainita aurinkosuojasta.
Awapuhissa on aurinkosuoja.
Tästä oli aikoinaan puhetta HS:n puolella ja mailasin tuonne maahantuojalle.
En nyt muista mitkä muut tuotteet hän luetteli PM:istä a.suojallisiksi, mutta ainakin tuo Awapuhi oli listassa. Sen tiedon turvin uskalsin lähteä Turkkiin putelin kanssa lomailemaan. :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
rolla

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja rolla »

Otsikko kuulostaa jo paremmalta kun ei täällä ainakaan lunta paljoa enää ole ja mittarissa plus kahdeksan  ;) Onkohan suojaa, joka pitäisi punaiset hiukset paremapana etti heti haalistu tuolla auringossa.. mä en oikeen koskaan ole aurinkosuojia käyttänyt, onkohan täällä sitten kummempaa hyötyä niistä. Mä en kuitenkaan auringossa oleskele vaan sen verran tulee aurinkoa mitä liikkuessa saa. Ihossa tosin täytyy olla suoja, palaa heti muuten.
Suomineito

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

Lähden kohta kävelylle ja "testaan" samalla hiusten aurinkosuojan Schwarzkopfin Sun Guardianin, joka tuli mulle eilen...
rolla

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja rolla »

Miten voi tietää toimiiko aurinkosuoja  ???
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Essi »

PoohBear kirjoitti:
Essi kirjoitti:
atwa kirjoitti: Onko siis PM:n Awapuhi Mistissä aurinkosuojaa ???
Ei ainakaan minun putelissani mainita aurinkosuojasta.
Awapuhissa on aurinkosuoja.
Tästä oli aikoinaan puhetta HS:n puolella ja mailasin tuonne maahantuojalle.
En nyt muista mitkä muut tuotteet hän luetteli PM:istä a.suojallisiksi, mutta ainakin tuo Awapuhi oli listassa. Sen tiedon turvin uskalsin lähteä Turkkiin putelin kanssa lomailemaan. :)
No höh, minkäköhän takia ne eivät sitten mainitse niistä puteleissaan? ???
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Suomineito

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

Rolla kirjoitti: Miten voi tietää toimiiko aurinkosuoja  ???
Hmm, kaipa sen vasta ajan kanssa tietää, kun katsoo ovatko hiukset tavallista paremmassa kunnossa auringon jäljiltä... Näin arvelisin..?
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Fudgen Detangler-jätettävässä on myös UV-suoja. Ajattelin ihan sen avulla selvitä kesän, lisäksi sitten kosteuttavia & korjaavia tehiksiä tarpeen mukaan useammin.

Eivät varmaan nuo tuotteiden UV-suojat riitä yksinään hiuksia paljoakaan pelastamaan, kampaajanikaan ei yrittänyt mitään laajaa tuotearsenaalia aurinkoa varten tyrkyttää - sanoi että huivi ja hattu on paras tapa suojautua. Toki hyötyä varmasti UV-suojista, ainakin jonkin verran.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Kohta pääsee rannalle, jipii!  8)

Minulla palaa päänahka, lähes joka kesä, vaikken muuten palakkaan. Onko jollain hyviä kokemuksia voiteesta/suihkeesta joka ei rasvoita tukkaa, mutta antaa suojaa päänahalle (ja hiuksille?)

Wellan SP Sunshine Lotion lupaa suojaa päänahkaa, minikälainen INCI? Alkoholia? Samoin Goldwellin  Hair & Scalp Protection with SPF 8 and UV-Filter. Kumpi näistä kannattaa hankkia?

Entä onko kenelläkään kokemusta tavallisista suihkutettavista aurinkosuojista? Miksei niitäkin voisi kokeilla, ellei tukkaa rasvoita. Eikö esim LV:llä ole suihkutettava aurinkosuoja? On ainakin allergia ja astmaliiton hyväksymä ;D
miiisu

Vs: Aurinkotuotteet hiuksille

Viesti Kirjoittaja miiisu »

Hanna kirjoitti: Oliko kukaan kokeillut niitä redkenin aurinkotuotteita? Ne ei tainneet olla mitään erikoisen hyviä?
ne uudistu nyt ja ne uudet vaikuttais paremmilta ;D varsinki tuo sun milk on nyt parempi, ei rasvota hiuksia.. Ja tuoksuu kyl tosi kivoilta..
Viimeksi muokannut miiisu, 17 Touko 2006, 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin