Halpistuotteisiin vajoaminen

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Varjotar

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mä vajoan käyttämään kaapissa odottavia markettituotteita vasta sitten, kun kaikki mahdollisuudet käyttää luottokampaamotuotteitani on loppu.
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

En sinänsä koe markettituotteiden käyttöä "vajoamiseksi". Marketista löytyy ihan kelvollista kamaa, itse käytän poikkeuksetta normaalia marketissa myytävää hiuslakkaa ja toisinaan markettishampoitakin. Kalliit hoitoaineet on kuitenkin mun heikkous; tykkään testailla uusia "ihmeaineita", erityisesti Redkenin ja Joicon kamaa. Shu Uemuraakin on tullut tilattua, ihan vaan saadakseni selville että tekeekö  noin kallis hoitsikka nyt jotain ihmeitä  ;D En koe hintavia kampaamotuotteita automaattisesti markettitavaraa laadukkaammaksi, minulle hiusjutut ovat enemmänkin hemmottelua. Mutta esimerkiksi ilman Redkenin extreme- jätettävää en pärjäisi, latvojen katkeilu on vähentynyt huomattavasti sinä aikana kun olen tuolla lotrannut.

Jokaisella lienee oma juttunsa; toiset pistävät rahaa merkkivaatteisiin, jotkut kalliisiin meikkeihin ja voiteisiin; mun juttu on laadukkaat hiustuotteet ja ne ovat aika häntäpäässä listalla, josta haluan karsia. Toki jos tiukka paikka tulisi niin kyllä mäkin sitä Pantenen hoitsikkaa voisin käyttää, ei ongelmaa. Toistaiseksi kuitenkin pihistän ennemmin vaikkapa meikeistä (Vaikka en mä kyllä kalliita meikkejä osta silloinkaan kun olen varoissani).
MoonDream

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja MoonDream »

Mitä kummaa? ;D Minä en ole huomannut (vielä) mitään pahaa halpistuotteissa tai niiden ostossa, tai sitten minulla on vain käynyt niin hyvä tuuri etteivät hiukset ole kärsineet. Ja samalla tavalla ihmettelen Bonacuren paheksuntaa, ja on herännyt mielenkiinto että mitä karmeuksia BC on ihmisten hiuksille aiheuttaneet?

Nimimerk. viime viikolla tuli spontaanisti ostettua lähimarketista pari schwarzkopfin hoitsikkaa mitä haluan kokeilla (gliss ultimate oil elixir ja essence ultime), ja kylppärin hyllyllä on vielä joku pantenen ice shine ja schwarzin asia straight mitkä pitää käyttää pois. Lorealin elvital gliss- hoitoainetta käytän tosin ihan tosissani säännöllisesti, koska se on osoittautunut erityisen hyväksi ollakseen halpis. Tunnustan, että näiden markettihoitisten shoppailu ja kokeilu on minulle lähinnä halpaa pikkuhupia jo senkin takia, että niitä tulee kokoajan vain uusia erilaisia ja näyttävät kivoilta. (::)) Ja lupaavat paljon, vaikkeivät välttämättä ihmeitä teekään. Jopa kivempaa kuin kunnon hoitoaineiden käyttäminen, vaikka niitäkin käytän välillä.

Lisäksi jostain muistan kuulleeni että hiukset tykkäävät vaihtelusta, ja olen myös todistanut ihme tapauksia sen asian suhteen. Tein hiuksille cassiahoidon, jonka jälkeen laitoin silarihoitoaineen päälle, mikä johti aivan ihaniin hiuksiin. Seuraavalla kerralla pesin hiukset normaalisti ja laitoin saman silarihoitoaineen, minkä jälkeen hiukset tuoksuivat ruoholta (cassialta) ja tuntuivat oudoilta ja heinämäisiltä. Enkä ymmärrä mikä saa aikaan sen, että eri pesukerroilla samat aineet saattavat vaikuttaa aivan eri tavalla, olipa aineet silikonillisia tai ei, kosteuttavia tai ei, jne. Ja tätä tuskin koskaan saan ratkaistua. D:

"Pantene Pro-V - loistavaa hiiltoa ja elottomuutta kiiltäville hiuksille" ...eikun?  ;D
Viimeksi muokannut MoonDream, 14 Tammi 2015, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin