Halpistuotteisiin vajoaminen

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Saheli, sillon kun käytin tyytyväisenä Pantenea, ei hiuksissa ollut mitään ongelmia. Olivat pitkät, sileät, kiiltävät. Nyt päänahka kutisee, tukka kuivaa ja näin ;D
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Riippuu nyt mitä tarkoitetaan halpistuotteilla. Nämä Pirkat/Euroshopperit ja vastaavat minäkin jätän suosiolla rauhaan, ja valikoin tarkasti markettituotteista ne kunnollisemmat vaihtoehdot. Esimerkiksi moni Erittäin hieno suomalainen on ihan kelpo tavaraa, vaikka litrahinta ei ole montaa euroa. Sunsilkit jätän ihan omaan arvoonsa ihan sisältönsä, en hinnan takia. Onhan kampaamotuotteissakin ne halpiksensa, mua ei saa esim. Bonacurea käyttämään enää millään vaikka se joskus tuntui niin hienolta merkiltä että... Sokeakin tajuaa että käytän enimmäkseen markettituotteita, koska eivät hiukseni olleet sen ihmeellisemmässä kunnossa esim. Tigiä (tai sitä BC) käyttäessänikään...
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Oho, mä en ookkaan täällä tällästä ketjua ennen huomannutkaan.

Mä pidän halpistuotteina tosiaan lähinnä noita Pirkka yms. Tähän ei siis kuulu XZ, EHS jne. Siis mun mittapuulla. Mutta toki, verrattuna täällä muihin foorumilaisiin niin mä käytän halpistuotteita, koska ostan tuotteet marketeista. Joskus saatan ostaa jotakin kampaamoista. Mutta tottahan se on, että marketeistakin löytyy todella hyviä tuotteita. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
ainokainen

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mun mielestä kampaamotuotteissa maksaa yleensä vain merkki. En ole kovin vakuuttunut kokeilujeni perusteella siitä, että ne olisivat oikeasti parempia.
Mulla oli kausi, jolloin käytin vain kampaamotuotteita, mutta en muista että hiukseni olisivat silloin olleet yhtään sen hyväkuntoisemmat kuin aiemminkaan.
Kokeilin myös silikonitonta hiustenhoitoa, mutta sen lopetin lyhyeen kun tajusin tekeväni vain hallaa. Kyllä pitkien hiusten latvojen suojana silikoni on ihan ykkönen.
Nykyään mun lempituotesarja on Pantene. Olen siis tehnyt täyden kierroksen ja päätynyt takaisin siihen, mistä aloitin. 
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Minulta löytyy aina varastoista X-tra hoitista. ;D Käytän sitä CWC-pesuissa ja ns. lantrinkina kun sävytän pituuksia ja latvoja.

1bMii, vaalennettu.
imaria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 18 Kesä 2008, 23:25

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja imaria »

Mulla on kanssa markettituotteitakin hyllyssä. Oli aika, jolloin olin juuri löytänyt kampaamotuotteet, lähinnä Tigin. Sinä aikana tuli tehtyä paaaaaljon hukkaostoksia, kun uskoin sokeasti siihen, että kampaamotuotteet pelastavat maailman. Tajusin aika pian, että INCIstähän se on kiinni, ja että on aivan sama, maksaako Bonacuresta enemmän vai Sunsilkistä vähemmän - samaan tulokseen päädyn tämän hiuksistoni kanssa.

Toisaalta nyt olen alkanut siirtyä luonnonkosmeettisempaan suuntaan löydettyäni iHerbin valikoimista todella halpoja ja erinomaisia tuotteita ilman minkäänlaisia haitta-aineita. Eli makuasia tietysti, määritteleekö halpistuotteen hinta vai sisältö. XZ on ihan käypä sarja, jonka hoitotehot eivät säännöllisessä käytössä tosin minulle millään riitä. Satunnaisesti käytettynä kuitenkin sarjat kuten XZ ja EHS toimivat aivan loistavasti. Jos haluan silottavan pikahoitiksen, voin toki ostaa Panteneakin, mutta luulisin, etten sitä tee.

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
Romancious
Haiven
Haiven
Viestit: 20
Liittynyt: 27 Elo 2010, 18:39

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Romancious »

Minulla melkein kaikki hiustuotteet ovat markettikamaa. Olen köyhä opiskelija, jolla ei ole varaa upottaa rahaa kalleisiin luksustuotteisiin. Joskus sitten hemmottelen itseäni ostamalla jonkun kalliimman putelin.

Markettisarjoista erityisen hyviä mielestäni ovat XZ, LV ja Elvital. Sunsilkin shampoista en välitä, mutta jätettäviä hoitoja on tullut testattuja ja ihan kelvollisia ne ovat. Ja yksi suosikeistani marketin hyllyltä on ikivanha Tuulitukka-hiuslakka. Aivan mahtavaa tavaraa sillä hinnalla. Ihanan tasainen suihke ja siisti lopputulos. Ja pitoakin on.
Ei elämästä selviä hengissä.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja -j- »

Halpistuotteita tuli käytettyä juurikasvun löytämisen jälkeen, lähinnä VO5 (se rekku tms) ja XZ, mutta nuo olivat mielestäni ihan hyviä. Oli mulla jotain www:äkin käytössä!

Enää en halpiksia käytä, mutta se ei johdu siitä, että halpis olisi jotenkin paha mun mielestä, koska se on halpis, vaan siksi, että tulee hommattua vain noita ekologisempia vaihtoehtoja.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Minä olen nyt melkein vuoden käytellyt Wellan Extra Volume shampoota (marketti) sekä EHS mustikka hoitoainetta, jätettävänä pituuksiin Sunsilk volume leave-in voide. Hyvin olen näillä pärjännyt kun en enää hiuksiani värjää. Latvat eivät ole kuivuneet juurikaan, vaikka viimeisestä leikkuu kerrasta onkin yli vuosi aikaa. Ihan kiva kun nykyään hiusten hoitoon menee kuussa n. 4e rahaa, ennen ei satanen riittänyt. Olen ihan sitä mieltä, että kaikenlainen värjäys on kaiken pahan alku.
Kunis

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Itsekään en ole noita ihan edullisimpia tusinatynnyreitä ostanut, mutta muutoin on melkoisen edulliset tuotteet käytössä. Ne kuitenkin minulla toimivat, joten ei ole syytä etsiä kalliimmista, niin miksipä suotta. Esimerkiksi Herbinan syväputsari ajaa minulle loistavasti asiansa koska muotoilen vähän, se on edukas ja tuoksuukin vielä kivalta. En kuitenkaan osta edullista väkisin vain hinnan vuoksi ja kärsi sitten känkyistä. Enköhän voisi priorisoida rahaa jostakin, jos tarvitsisin tehottomuuden vuoksi kalliimpia aineita. Ihotuotteisiin joudun kyllä satsaamaan vähän enemmän. Vastaavasti ostan mielelläni tavaraa melkein pelkästään kirpparilta.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Oon kokeillut todella paljon kampaamotuotteita, mutta kyllä täytyy sanoa että paljon lemppareita on kyllä markettipuolella.
XZ Suklaa&vanilja hoitis on parempaa mun päähän kuin mikään, sama shampookin aivan loistavaa, X-tran hoitoaine on oikeesti huippua (ja edullista) CO-pesuihin, Glissin hoitosuihke selvittää takkuja loistavasti yms!  Opiskelijana on ihanaa, kun löytää halpoja ja hyviä markettituotteita. Ei huvita maksaa edes 10euroa yhdestä purkista. :D


Mun hiukset on oikeestaan ollut huonoimmassa kunnossa ikinä silloin, kun käytin Tigejä.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Mä olen myös sitä mieltä, että X-tran hoitoaine on ihan hyvää ja lisäksi se on vielä tosi halpaa. Ostan sitä varmaan seuraavaksi. Kukkaro ei kestä Urtekramia ja Ole hyvää pitkän päälle. :P Tuolta löytyy X-tran hoitoaineen inci: http://www.omatmerkit.inex.fi/default.a ... uctID=1101
Varjotar

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Joskus ihan kaikken köyhimpina aikoina kun ei oo ollut varaa ruokaankaan, on tullu ostettua Rainbown shampoita ja hoitareita. Olivat ihan hyviä hinta- laatusuhteeltaan, vaikkakin niitä kului laadukkaampiin tuotteisiin verrattuna aika paljon luirumaisuutensa vuoksi. Nythä mokomiin on lykätty mukaan silikonejakin :#
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja deko »

Keskustelin aiheesta kampaajani kanssa. Hän on leikellyt tukkaani vuodesta -95 ja hänellä on siis täysi kommentointilupa.

Sain siunauksen EHS sinipulloisen shampoon käyttöön kunhan käytän tuhteja hoitiksia. "kunhan shampoon pesevyys on sinulle sopiva ja tässä ei näyttäisi olevan mitään pahoja aineita".
this too shall pass.
hairwreck
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 07 Loka 2010, 12:07

Vs: Halpistuotteisiin vajoaminen

Viesti Kirjoittaja hairwreck »

Itse pidän kyllä halpistuotteita suuressa arvossa. Hiuksenkin kuntoon kun voi aika rajallisesti vaikuttaa, en usko korkeamman hinnan tekevän yhtään mitään tukalle. Tärkeintä on pullon sisältö ja miten se omassa tukassa toimii. Ennen kyllä sorruin hienoihin puteleihein ja mainosteksteihin, nyt valistuneena juurikasvulaisena tietää, mistä on hyötyä ja mikä on vain tehty hämäämään kuluttajaa  ;D
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back
Vastaa Viestiin