Lyhyttukkaisten oma löpinä

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Mulla kun on yksi erityisen viehkeä pyörre just tossa päälaen takaosassa, ja siihen ei vaan auta ellei läpikotaisin kastele. Tosin ei se tukka ihan aina yhtä hullunkurinen ole, ja jos ei ole mitään merkittävämpää menoa niin sen kanssa saattaa jopa sietää olla kevyen suihkimisen ja sutimisen jälkeen. Pitkän tukan kanssa oli niin ihanaa kun sen sai aina jotenkin "meikattua" siistiksi :) Mutta lyhyessä viihdyn nyt niin hyvin, ettei mtn kiinnostusta kasvatteluun.

Huomasin että mulle sopii ihan näppärästi jonkinlainen panta/huivi. Pitää vaan löytää oikeanlainen, niin silläkin varmaan saa sohittua olemusta kondikseen!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

jenkkihuivi on ihan paras sillon jos ei tunnu hiukset asettuvan mitenkään, itse käytän niitä pannan tapaisesti eli taittelen sen semmoiseksi 6-7 cm levyiseksi ja sit vaan sidon niskasta kiinni. ei näytä hassulta tämän superlyhyen leikkauksenkaan kanssa. huiveja multa löytyykin varmaan jokaisessa sateenkaaren värissä, on kiva välillä piristää ilmettä ja mätsätä huivi vaikka sukkien värin kanssa :D
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Antur »

|Piija kirjoitti: ^ Mitä kuivashampoota metsästät? Oletko kokeillut Sokokselta tai Stockmannilta? Joiltakin paikkakunnilta tuntuu olevan aika lopussa ainakin Klippoteket. Onneksi täällä on vielä hyllyissä.&nbsp; :)
Se Biozel nyt olisi ensisijaisesti mielessä, Anttilasta ja Stockalta yritin katsoa mutten kummassakaan bongannut. Ja tosiaan Tokmannilla oli Biozelin muita tuotteita, mutta ei sitä. Klippoteket oli ainakin joillain kaiketi jäänyt turhan paljon näkyviin tummassa hiuksessa, Biozel sopisi ehkä sikäli paremmin...? Missä hinnoissa tuo liikkunee?

MUTTA, sain kuin sainkin eilisen päivän sinniteltyä pesemättä tukkaa ja tänäänkin tämän sai vielä muotoiltua ihan ihmismäisen näköiseksi, ei edes näytä liimaletiltä! Jospa se tästä vielä :D Vaati kyllä aika tujua lakkamäärää aamulla, että asettui fiksusti eikä maannut päätä pitkin.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
|Piija

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja |Piija »

^ Käy katsomassa ihan normaali S-marketista tms. täällä ainakin löytyy joistakin S- & K-marketeista Biozellia. &nbsp;:)
Viimeksi muokannut |Piija, 21 Huhti 2010, 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Emma Watsonin uus ihana malli himottas nyt sit taas itteeki siirtymään takas lyhyttukkasten maailmaan..
http://hollywoodcrush.mtv.com/2010/08/0 ... tson-hair/
Tosin oma naama ei ole likikään nuin siro ja kaunis kuin Emmalla..&nbsp; :O
bree hodge
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 13 Maalis 2010, 14:25

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja bree hodge »

täällä nyt kärähti kaks kasvattelijaa lyhyt tukkaisten sivuja tiirailemassa. On vaan tänään taas mietityttänyt tukan lyhyeksi leikkaaminen kesken kasvatuksen, kun hirvee välivaihe menossa. Pitää pysyä tiukkana scarface, hus pois sinäkin täältä ja äkkiä. Ja toi Emma W:n tukka on kyllä ihana, mut ei mun pottapäähän ja naamaan. ;D
kasvatan tukkaa ja lapsiani..
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

bree hodge kirjoitti: täällä nyt kärähti kaks kasvattelijaa lyhyt tukkaisten sivuja tiirailemassa. On vaan tänään taas mietityttänyt tukan lyhyeksi leikkaaminen kesken kasvatuksen, kun hirvee välivaihe menossa. Pitää pysyä tiukkana scarface, hus pois sinäkin täältä ja äkkiä. Ja toi Emma W:n tukka on kyllä ihana, mut ei mun pottapäähän ja naamaan. ;D
:O joo mut taas, kuten näät, lipsahin "pahoille teille.." :D

Ommuuten aika hirveetä, kun osa jengistä (kamuista siis) sanoo, et mulle sopii pitkä paremmin, poikkikselle käy kumpi vaan mut 'kiels' mua leikkaamasta nyt tätä, itekin osin aattelen, kun kattelen vanhoi kuvii, et lyhyempi ois kohta kenties parempi.. Hui kauhee. On tää vaikeeta olla nainen!!! Ku oiski mies, niin ajais vaikka pään siiliksi, ei siitä kauheen suuria kommentteja ees sais, toisin kuin jos NYT sen tekasis.. :D
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Antur »

Mietin hetken, missä ketjussa tätä kyselisi, mutta totesin sitten että täällä varmaan pyörii eniten potentiaalisia vastaajia ;D

Eli juhlatukkavinkkejä kaipailtaisiin. Minulla on tällä hetkellä hiukset tätä luokkaa: Hiusmuutoksia-ketju, ja vaikkei nyt justiin ole mitään häitä tai muita hippaloita tiedossa niin olisi kiva kuulla, millaisia ratkaisuja muut ovat keksineet ja mitä tähän voisi kehitellä. Hirveä angsti kun mitään hiuskoruja ei oikein voi enää käyttää, rusetit sun muut jäivät laatikkoon pölyttymään :P Pantoja en ole koskaan oikein osannut käyttää, mutta olisikohan siinä yksi opettelemisen arvoinen asia, en oikein tiedä. Vinkkejä kehiin :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
bree hodge
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 13 Maalis 2010, 14:25

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja bree hodge »

ekaksi tuli mieleen jonnekkin häihin,(sellasiin perinteisiin hienoihin, joissa rouvat pistää isoja näyttäviä hattuja)jollei hattua halua, niin tukka geelillä tms. taakse tyyliin wetlook, mutta ei niin wet ja sitten musta yms. hiusten väriin sopiva panta, missä vois olla isohko kukka sivulla. En tarkoita mitään tantta-kukkaa vaan jokin nykyaikaisempi.(mekon tosin pitää olla kellohelma tai muu vastaava, ei käy kukkaset jakkupukuun) Sitten ihanat isot ja näyttävät korvikset näkyy hyvin lyhyessä tukassa ja tuo naisellisuutta.
kasvatan tukkaa ja lapsiani..
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Frankie Sandfordin stailiin leikattu tukka viime viikon torstaina Puerto Ricon kampaajalla ja&nbsp; <3 it! En taida enää edes haaveilla pitkästä letistä, ei vaan sovi mun naamalleni niin hyvin kuin tää lyhyempi malli. (Ps. mieskin tykkäs ihan todella paljon! :) )
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Oon kasvatellut nyt huhtikuusta asti hiuksia kun silloin vetäisin sen koneella ehkä noin 3 senttiseksi ja nyt sitten ollaan siinä ikävässä välivaiheessa (niskatukkaa lyhennelty), ettei hiukset ole lyhyet eivätkä vielä polkatkaan, eli joka päivä vähintään 3 kertaa tekee mieli leikata hiukset. Toisaalta tahtoisin ainakin sen verran pituutta hiuksiin että luonnonkihara pääsisi oikeuksiinsa, mutta sitten taas toisaalta tuntuu että näyttäisin jotenkin sirommalta lyhyillä hiuksilla ja kuinka helpot ne Emma Watson-hiukset voikaan olla! On ikävä sitä ettei hiuksille tarvi oikeasti tehdä yhtään mitään suihkun jälkeen. Jättäisin tällä kertaa päälyosan himppasen pidemmäksi, vähän niinkuin tuolla Emmallakin on, viimeksi kaikki hiukset olivat miltei saman mittaiset. Saapa nähdä kuinka kauan menee kun tänne tulee uutta tukkakuvaa :D
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
arkkibakteeri

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja arkkibakteeri »

Mä oon kyllä niin tyytyväinen näihin lyhyisiin hiuksiin, kun näyttää vielä päivän päätteeksikin hyvältä! :T Entisen letin kanssa olisin ollut räjähtäneen näköinen esim. tän päivän jälkeen, kun sai juoksennella ympäri koulua milloin pipettien, milloin bakteerien tai no tarkemmin niistä eristetyn DNA:n kanssa. ;D Taidanpa näitä pitää pidempään, tarkoittaa kyllä kuukausittaista parturissa käyntiä, jos haluan juuri tän mallin haluan säilyttää, mutta taas ehkä siitä voi maksaa se pari kymppiä. :)



scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mie mietin tarkkaan ja aika pitkään, haluanko leikata lyhyeksi, kun olin jo taas aika pitkälle kasvatuksessa päässy. Sit vaan "SE TULI", eli tajusin, etten mie oikeesti näytä miltään (mitenkään "hyvältä") pitkässä tukassa ja pidin sitä LÄHES poikkeuksetta aina kiinni. Kyllästyin myös siihen, kun tulin ylivarovaiseksi sen kanssa, miten erilaiset pompulat ja renksut kuluttavat ponnaria ja yritin sinnillä vaihdella sen paikkaa alinomaa (ja alitajuisesti).

NYT on ihana tukka, ihanaihanaihana!!&nbsp; <3 Aamulla herään ja pörrötän takatukkaa (tää vois olla vielä himppasen lyhempi, kampaaja jätti nyt hieman pidemmäks ku FS:lla on toi takaosa). Sain sit kans hyvän syyn taas ostella erilaisia vahoja&nbsp; :T

JA mun poskipäät on tulleet esille. :) Vertailin etukuvaa itestäni ennen-jälkeen ja muutos on huikee. Näin mun pitää tajuta tää tukka pitääkin. Pitkää.. en osannu laittaa ja sitte se jumiutu siihen ponnari-nuttura- stailiin.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Minähän sitten reippaana tyttönä otin sakset käteen tänään ja leikkasin hiukset :D Tuli tosi kivat ja on niin paljon nätimpi olokin! Päälyosan jätin suurinpiirtein siihen mittaan kuin se olikin eli semmoista 10 senttiä ja sivut ja takaosa on ehkä 3 senttiä pitkää. Luonnonkiharan ansiosta päälyosa kuivaa kivoille laineille ja muualta on sen verran lyhyt ettei sille tarvi tehdä mitään kun antaa kuivaa vain. Kyllä ainakin tässä elämänvaiheessa lyhyt on mun juttu!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Salamanterille&nbsp; :ts samoilla linjoilla siis mennään! :)
Vastaa Viestiin