Lyhyttukkaisten oma löpinä

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^En uskaltaisi ihan kaljuksi asti minäkään. Muutenkin olen vähän sellainen poikamainen tyttö - ainakin omasta mielestäni - niin siksi saa olla vähän hiuksiakin päässä. Minä kun en paljoa edes meikkaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Keira

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Keira »

Noo, ei se nyt loppujen lopuksi ollut niin ihmeellistä kuin olisi etukäteen odottanut. Jostain syystä miehet tuli kyllä baarissa juttelemaan huomattavasti useammin, mikä lie friikkimagneetti  :D. Kaljuun tottui ihan yhtä nopeasti kuin mihin tahansa muuhunkin kampaukseen, mita nyt tosiaan päätä palelee vähän tavallista enemmän. Kalju pukee mun mielestä naisia hyvin, onhan naisilla luonnostaan siro luusto. Korostaa kuulema mullakin silmiä ja poskipäitä  :).
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kadehdin kyllä mm. Natalie Portmania, Demi Moorea, Sinead O'Connoria.. Upeita naisia, upean näkösiä ilman hiuksen haiventakaan. Mukava kun kirjottelet kokemuksistas, Keira; onko tullu minkäänlaista negatiivista palautetta/tuijottelua?
Keira

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Keira »

Tuijottelua olin huomaavinani alkuvaiheessa, mutta nyt en enää. Ehkä se tuijottelu oli sitten enemmän omien korvien välissä, kun en enää niin ajattele omaa tukkaa ulos lähtiessä. Pelkästään positiivista palautetta on tullut, mitä nyt tutut alussa vitsaili kemoterapiasta, Britneysta, Alienista ja Kekkosesta  :D. Muutoin on tullut vain positiivisia vertauksia Sineadiin ja Natalia Portmaniin, mikä tietty imartelee kun en nyt oikeasti omaa yhtä kaunista luustoa kuin nämä naiset.

Pikkuisen ehkä hymyilytti kun luin yliopiston kahviossa ylkkäriä, ja joku kolumnisti oli päättänyt uusimpaan lehteen kirjoittaa kaljuista naisista ja rohkeudesta leikata hiukset. Mistä lie virikkeensä saanut tähän. No totta puhuen, viimeisen kuukauden aikana on kyllä meillä humanistisessa päässä näkynyt pari muutakin kaljuksi leikannutta naista, eli ehkä huomaamattani osallistuin vain viimeisimpään trendiin  ;D.
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Klo 15 tänään tukka siistiytyy taas. Etufledaa meinaan kans lyhentää, tykkään Diili-voittaja Miran lookista todella paljon, et jos semmosen kaltaiseksi siistis.. Ja sit ehkä jopa taas vaihtais blondimmaksi värinkin, pitkästä aikaa.  :)
|Piija

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Keskiviikkona hiuksisto lyheni taas aika rajusti. Näin lyhyttä ei ole koskaan ollutkaan, tästä on hyvä kasvatella omaa väriä ja leikata värjättyä pois säännöllisesti.  :)
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mulle leikattiin keveempi etutukka, "vanha" alkoki muistuttaa jo polkkaa. Kampaaja suositteli et vaalentaisin tukkaa kun meinas sen sopivan paremmin mulle (ja onhan mun omavärikin likempänä vaaleeta). Tammikuun käynnillä alotetaan vaalennusprosessi kevyillä raidoilla :)

Tosi ihana ja kevyt tukka nyt!&nbsp; <3
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Mulla on nyt iskenyt vähän turhautuminen tähän superlyhyeen poikatukkaan. Tämä kun on pysynyt melkein tismalleen samanlaisena jo kolme vuotta. Niimpä ajattelin eilen että kasvattelen tätä vähän ja leikkautan sitten tällaisen:

http://hairstyle-beauty.com/2010/11/emma-watson-short-hair/

Eihän tuo tule minulla näyttämään läheskään yhtä upealta, mutta haluan kuitenkin kokeilla&nbsp; ;D Kerkesin kuitenkin ennen tätä päätöstäni varata kampaaja-ajan, joten pitää nyt katsoa että käynkö kuitekin siistiyttämässä korvallisia ja otsista ja samalla kertomassa uusimmasta suunnitelmasta&nbsp; ;)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Tuo Emman hiustyyli on aivan ihana! Samanlaista kampausta olen miettinyt minäkin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Argh. Jonkinsortin muutoshalu/kriisi tms. käynnissä. EN halua pidempää tukkaa (tietääkseni), vaan lyhyestä pidän, koska se on mun lärvilleni so much better, mutta jotain uuttakivaa ois hauska saada.. Oon nyt ollu tässä Frankien lookissa (mikä siis edelleen myös mun avattaren kuvana) viime vuoden syyskuusta, jonkin verran etutukkaa on ajan myötä nirhitty lyhyemmäksi. En tiä, kyllästyttääkö mua mun blondi tukkani vai mikä, mutta jottain uutta nyt vaan tarvis..

Ulkomaanreissussa tuli hoidettua kuontaloa taas hyvin :) eikäpä tuo uimisesta & kuumuudesta ollu siten moksiskaan.
Keiju

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Keiju »

scarface: Itellä oli vuos sitten kanssa pitkä sivuheitula ja värinä blondi. Siihen pidempään osaan oli aina mukava laittaa joku väriraita, niin näytti heti erilaiselta, eikä tarvinnut koko päätä kuitenkaan värjätä heti.

Tuolla lyhyiden hiusmallien ketjussa aikasemmin pohdiskelin lyhyeksi leikkaamista ja viikon on ollut nyt tosi lyhyt tukka. Värit siis piti saada pois, mutta edelleen niitä on, kun kampaaja sai ylipuhuttua jättämään vähän tuohon päälle enemmän pituutta. Nyt sitten pähkäilenkin, että pitäiskö vai ei lähteä saksimaan noita päälihiuksia vielä lyhyemmäksi (enempi vielä tuohon Emman malliin), mutta toisaalta taas jonain päivinä tuntuu tosi ahdistavalta tämä "poikatukka" ja haluan vain äkkiä tähän pituutta. Tunnen ihan kirjaimellisesti olevani poika ja jos ei voi pelata meikeillä, koruilla ja vaatteilla, niin pelkään aina, että joku todella huomauttelee. Noh, onneksi niitä tapauksia on harvoin, että ilman ehostusta menen ihmisten ilmoille.
scarface

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja scarface »

Keiju, hyvä kommentti! Mieki olen miettiny joskus ihan tätä nykystä malliani paaaaljon lyhempää, mut sit se liiallinen lyhyys voip ruveta ahdistaan ja sitä on niin "alaston" kun ei ole yhtään hiustupsuu naaman suojana missään :D

catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Kyllä lyhyessä vaan on paljon helpompi elää, ainakin meikäläisen! Ei jää turvavyöhön kiinni, ei kierry kainaloon..&nbsp; :D ja kuivuminen paljon nopeampaa!

Bongasin tänään kaupassa erään vartijanaisen, jolla näytti olevan sama ongelma kuin mullakin, eli hiukset "harvat" pään päältä. Siis hiuksia on toki paljon, mutta se on niin ohkosta tvs että päälaki meinaa paistaa&nbsp; :'( Lyhyillä hiuksilla tätä ongelmaa pystyy käsittelemään kun voi pöyhiä ja muotoilla, mutta sillä vartijalla oli pitkät hiukset ja ponnarilla, niin kyllä se päälaki paistoi tosi selkeästi läpi ja hiusten ohuus oikein korostui kun menivät päätä myöten.

Blondina tässä menny nyt tämän kesän, tietty näin syssymmällä alkaa himottaa värjäämiset, mutta jotenkin alkaa aristuttaan et tuleeko liian poikamainen, jos vaikka ruskeaksi värjää&nbsp; 0_0
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Belle »

Oon miettinyt koko viikonlopun koneella suristelua... Tänään taas aamusuihkussa hiuksia irtosi tuppokaupalla &nbsp;:'(. Mulla on ollut ihan järkyttävä on-off hiustenlähtö e-pillereiden lopetuksen jälkeen ja tällä hetkellä hiukset on huonommassa kunnossa kuin koskaan. Tyvestä pukkaa kyllä uutta hiusta, mutta latvat ja pituudet on ohentuneet, surkean näköiset hamput. Katsoin itseäni perjantaina Prisman vessan peilistä ja meinasi itku päästä, tuli mieleen joku klovni, kun hiukset on oranssit, elottomat polkkahapsut...

Tekisi niin mieli pistää kone surisemaan ja vetaista 24mm tallalla siiliksi, lähtisi kaikki huonot kerralla veks ja hiukset voisi siitä kasvattaa parempikuntoisena uuteen malliin. Aloitan viikon päästä työt, joten vähän mietityttää. Toisaalta fiksulta ja hyvältä voi näyttää kun käyttää meikkiä ja koruja, vaikka olisikin siili päässä. Jos vaikka laittaisi siihen jonkun uuden, kivan värin... Äkkiähän se kasvaakin. Hmm...

Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Olen sitä mieltä että go for it. Olenkin täällä tainnut useampaan ketjuun kirjoittaa omasta kokemuksesta ja kuviakin olen laittanut, surautin jokunen aika sitten itse koneella ja yllätys olikin suuri kun eihän se näyttänytkään yhtään miltään siililtä vaan semmoiselta superlyhyeltä leikkaukselta.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Vastaa Viestiin