Lyhyttukkaisten oma löpinä

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
petomaani

Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Aloitetaas meillekin oma ketju (kun on noita kasvattajia, kikkarapäitä jne) ja listataan eka, kuinka monta meitä täällä onkaan.

Sitte -- mitä vaan maan ja taivaan väliltä, vinkkejä, tuotejuttuja, kampaamokäyntejä.. ?? Jos idea kuulostaa ihan pörröltä, topicin voi poistaa.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Hue »

Ilmoittautuu mukaan! \o/

Mulla on taas parin viikon päästä hiustenleikkuu edessä, kun nää kasvaa niin nopeasti. Tai siis, tuskin kovin nopeasti, mutta saisivat kasvaa hitaammin. ;) Ei ole kovin mukavaa koko ajan rampata leikeltävänä, vaikka se on nyt mulle helppoa, kun olen itse paka opiskelija ja kolmoset voi leikata.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Triina »

Minä kans!

Sama vika kuin Emi-lynilla, harmittaa kun hius kasvaa pituutta liian nopeasti, etenkin otsatukka (jota pidän vinona ja lyhyenä) venähtää liian nopeasti ulos mallista. Käyn suunnilleen kerran kuussa kampaajalla leikkuussa.

Minulle sopii lyhyt malli ehdottomasti kaikkein parhaiten. Pitkänä hius näyttää väsähtäneen roikkuvalta ja entistäkin hennommalta, lyhyenä siihen on helppo saada volyymiä ja kasvonpiirteillekin ehdottomasti eduksi. Tykkään käyttää paljon muotoilutuotteita, pesen hiukset aamuisin joka päivä, en ole pitkäjänteinen tehisten muhittelija... kaikki puoltaa lyhyttä mallia. Voi kokeilla vähän tuhoisempiakin juttuja tarvitsematta pelätä hiusten pilaantumista vuosikausiksi.

Minulla on myös tatuointi niskasta alaspäin ja se jää kivasti esille, kun hiuksia ei ole esteenä.
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »