Lyhyttukkaisten oma löpinä

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mulla toimi valtavan hyvin lyhyemmässä tukassa Cutrin Choozin Messy mud. Mansikantuoksuinen, ihana :) Nyt kun tukka on pidempi, ei pitele enää, vedän pelkästään muotovaahtoa päähän kun tarvin vaihtelua.
kerrrmit

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja kerrrmit »

kermitti ilmottautuu vähän etuajassa;
mulla on nyt hartioihin saakka,
mutta kun tällä matikkapäällä laskee,
niin mulla onkin jo lyhyet hiukset 3:n yön päästä,
eli lauantaina menen kampaajalle ja leikautan tohon korviin saakka.
otsatukan aion vetästä kans otsalle,
ja kanssa kerroksittain.
jännää.

edit. ja Aquatar;
vautsi vau!
jännät hiukset, oikein kivat.
itse aion leikkauttaa vähän noiden kahden väliltä.
kuvaa pukkaa tulemaan kun kermitti on päässyt kampaajalta.
mutta ennen sitä pitäisi löytää jostain komeron uumenista kameran johto, jolla siirretään kuvat koneelle,
muuten koko jutusta ei tule mitään.

edit. Husky,
kiva toive.
oon kans ajatellu tuommoisia lyhyitä, mitkä Molly Suella on.
saatan ehkä joskus kaukaisuudessa uskaltaa leikatakin sellaiset.
ensin kuitenkin leikautan korviin saakka.
edit.
kyllä vaan husky, oikeessahan sinä olet.

edit. http://www.nancarrow-webdesk.com/wareho ... 1820_t.jpg
<-- linkki, siis&nbsp; leikkautan tämän tapaiset lauantaina. en ehkä leikkauta otsistakaan ihan heti.
ekaksi fiilistelen tällaisella, ja sitten katson tilannetta että leikkautanko otsista. mutta kerroksittain ainakin.
vähän potuttaa vaan kun kampaaja on.. olikos se nyt kahdeksalta vai yhdeksältä.
kuitenkin, joudun heräämään lauantaina jo seitsemältä,
katsotaan nyt jaksanko nousta.


Viimeksi muokannut kerrrmit, 22 Heinä 2008, 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Husky »

^Omaa viestiään voi muokata tuosta viestissä olevasta modify-nappulasta. Tapana täällä on välttää peräkkäisiä viestejä.

Kuvaa sitten muodonmuutoksesta Kerrrmit.

Aquattaren muutos kuulostaa myös erittäin hyvältä. Tosi kiva malli.

Mua houkuttaa taas ehdottomasti lyhyt, muutaman sentin tukka. Tähän tyylin: http://www.fairuza.com/images/Short_Hair_Ru.jpg (tästä tukasta olen tainnut unelmoida jo pitkään, eli linkittänyt sitä ympäri foorumia&nbsp; ;D)
Toinen vaihtoehtoinen malli on Huippumalli haussa -sarjan Mollie Suen tyyli. Seuraavan opintotuen saapuessa tämä tyttö marssii kampaajalle kuvan kanssa. Värinä voisi pitkästä aikaa olla ihan yksivärinen suklaanruskea. Viimeksi kun tukka oli noin lyhyt värinä oli juuri se ja ainakin valokuvissa näyttää kivalta. Tämänhetkinen vähän ylikasvanut malli vaatii aika paljon laittamista ja alkaa itseä vähitellen kyllästyttää.

edit. Joo, kannatta ehkä lähteä varovasti. Korviin saakka -mallista on kivempi sitten kasvatella jos ei tykkääkään. Mäkin leikkasin ensin polkan ja sitten siitä lyhensin radikaalimmin. Sellainen pehmeä lasku :D
Viimeksi muokannut Husky, 30 Tammi 2008, 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^Molly Suen tukka on kyllä namu!

OT Husky, mutta eikös sulla pitänyt olla kasvatusprojekti käynnissä??

KUVAA SITTEN muutoksista, naiset! :)
Viimeksi muokannut petomaani, 01 Helmi 2008, 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Annelina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 02 Kesä 2007, 17:18

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Annelina »

Hei, enpä ole tätä ketjua huomannutkaan aikaisemmin! Tänään miulla on edessä mukava tukkapäivä. Meen hiusmalliksi tutulle kampaajalle, suunnitelmissa mustaa ja pinkkiä&nbsp; :) Pinkkiä ei oo ennen ollutkaan, tosin muita kylmiä punaisia paljonkin.

Lyhyttukkaisuudesta...olen ollut lyhyellä tukalla nyt jo 12 vuotta, kuudennella luokalla leikkasin ihan siiliksi ja sen jälkeen ei oo hirveesti tukka kasvanut. Joskus etuhiukset on ollu melkein leukaan ja takatukkaakin oli jossain välissä. Nyt on taas ihan poikatukka. Ja värinä tumma aina, mausteina erivärisiä raitoja. Yleensä niin, että kesällä vaaleampaa raitaa ja talvella voimakkaampia värejä.

Mut täytyy jatkaa löpinöitä myöhemmin kun on kohta jo kiire muuttumisleikkiin :) (Miut ihan meikataankin ja otetaan kuvia ;D) Laitan teille sit kuvia myöhemmin!
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi
Iida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:52

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Iida »

Nyt minäkin voin ilmoittautua lyhyttukkajengiin! Kampaajalla kävin viime keskiviikkona ja heti huomasin, että tukan lyhentäminen oli oikea päätös..&nbsp; :-* Tuollainen malli mulle leikattiin, jos jotain kiinnostaa. :) http://rave.irc-galleria.net/m/images10/00/06/06/97/76032116.jpg

Ei mikään ihan superlyhyt ja oikealta puolelta lyheni entisestä vain muutaman sentin. Ennen mulla oli polkkatukka. Olen tuohon malliin tosi tyytyväinen, mutta silti ens kerralla varmaan tuo oikean puolen sivufliitti lyhenee tai ainakin kevenee huomattavasti. Nyt tuo hiukan makaa tuossa lasien sangalla ja se häiritsee.. Varsinkin tästä kuvakulmasta toi oikea puoli näyttää hiukan liian raskaalta mun mielestä ja se raita hiukan korostaa fiilistä.

Kampaaja laittoi hiukset silloin keskiviikkona ja sanoi, että kun sen hyvin föönaa niin pesuväli pitenee. Totta tämä näytti olevan, sillä pitkästä aikaa pystyin lähtemään seuraavana päivänä ulos ilman tukanpesua. Ongelma vaan on se, etten kyllä eilisen pesun jälkeen onnistunut itse föönaamaan tukkaa niin hyvin irti päänahasta ja nyt se on ihan kauhean rasvainen! Eipä se joka päivä peseminenkään ole mulle mikään ongelma, mutta tuo palkkiraita-osio vaan varmaan haalistuu tosi nopeasti jos jatkuvasti pesee. Tarttis varmaan ostaa tuota MOP:in sulfaatitonta, niin voisi huoletta pestä joka päivä..
Viimeksi muokannut Iida, 16 Helmi 2008, 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Mulla on tukka kasvanut ihan uskomattoman nopeasti kahdessa (vai kolmeko siitä jo on) viikossa ja nyt malli alkaa jo olla enemmänkin lyhyempi versio vanhasta mallista.. Luulenpa että ylhäältä takaa on pakko vähän kasvattaa takaisin pidempää koska nyt on aamuisin aina kauhea tappelu sen kanssa kun tyyny on painanut toisen puolen ylöspäin ja toisen alas lyttyyn ::) Lyhyemmästä otsiksesta oon kyllä tykännyt. Seuraava kampaaja-aika on kahden viikon päästä, saas nähdä mitä silloin keksitään.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Höh, en oo edes huomannut tätä keskustelua. Lyhyet hiukset on ehdottomasti mua! Sitäpaitsi kyllästyn aina niin nopeasti, että haluan vaihdella kampausta tosi usein. Pitkiä en osaisi muotoilla, vaan tyytyisin varmaan aina ponnariin. Lyhyitä on sentään helppo pörröttää, kääntää, sliipata..mitä milloinkin.

Miinuspuoli on kyllä, että niitä tosiaan saa olla koko ajan leikkaamassa. Otsista nyt voi vielä itsekin välillä siistiä, mutta niskahiukset. Menee hermot, kun hiukset kasvaa niskasta ihan järkyttävän nopeasti. Muutama kampaajakin on sitä jo ihmetellyt. Ensin hiusmalli oli tasapitkä joka puolelta, eikä mennyt kuin kuukausi niin takana oli semmoinen mulletti&nbsp; ::). Nyt oon alkanut leikkauttamaan niskasta ihan lyhyttä mallia koneella, mutta ei sekään pysy kuin hetken. (Viimeksi kävin parturissa joulukuun puolivälissä, jolloin niska vedettiin koneella sileäksi, nyt sen on saanut niskasta kiinni jo pidemmän aikaa). Joten ideoita ja vinkkejä otetaan vastaan :). Siiliä on turha kyllä ehdottaa, ei ole niin nätin muotoinen pää.

Pitää alkaa napsimaan jotain hiusten kasvua hillitseviä nappeja&nbsp; ;D.

lyhyiden hiu
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Lyhyiden hiusten omistaja ilmoittautuu joukkoon.
Pisimmillään hiukset on olleet joskus 12vuotta sitten (hartioille)ja pitkät hiukset ei ole mun juttu ollenkaan. :(
Kampaamoissa kampaajat tuskailee hiusteni pituutta,eivät muka saa mitään uutta näihin leikattua.
Onneksi juuresten vinkeillä löysin hyvän kampaajan jolla ideat näytä loppuvan ollenkaan. :D

Viimeksi leikkasi mun niskahiuksiin v-kirjaimen joka nousee sopivasti pyörteiden ansiosta.
Päälle jätettiin pitempää hiusta ja sivut otettiin lyhyeksi.
Hiukset on aika rock ja tarvittaessa hillityn sliipatut.
Parhaiten hiuksia kuvaa Billy Idolin ja Roxetten naislaulajan hiusten sekoitus. ;D
Värikin on yhtä vaalea.

TikTakin Petran lyhyitä hiuksia olen aina ihaillut,näyttävät hyväkuntoisilta ja värejä on käytetty rohkeasti.

Pitääkin ruveta ottamaan omia "tukkakuvia"jolloin muutoskin olisi paremmin huomattavissa.


maarit

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja maarit »

Mää tässä yks päivä ihmettelin että mikä mun selkää kutittaa... aattelin että irtohius. Mutta hitto, ne olikin latvat. En oo osannut päättää mitä hiuksille tehdä, oon vain joka päivä laittanut ponihännälle, ja näin on sitten päässyt käymään, että ovat venähtäneet selän puolelle. En kyllä osaa tykätä. Tukka lyhentynee lähipäivinä, vaikka en vieläkään oikein tiedä minkälaisen mallin haluan.
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^kuka sun avattaressas on?? Kattelin että onpa aika siisti tukka ;) semmonen Twiggy / Mia Farrow- meininki.
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^siis ihan mielettömän makea!!&nbsp; :-*
Valentine

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Nyt on ollut 2 päivää lyhyet hiukset ja hieman on alkanut ihmetyttää, että pesettekö te hiukset joka päivä? Itse joudun laittamaan vahaa,&nbsp; lakkaa ja suoristus mömmöjä suht reilulla kädellä, jotta saan haluamani hiukset ja tuloksena totta kai karkeat mömmöjä täynnä olevat hiukset vielä illallakin, vaikka kampaisin ne läpi, jotta edes suurin osa lähtisi pois.&nbsp; En sitten vain tiedä kuinka helppoa on saada hiukset taas pörröisiksi, ilman hamppuvaikutelmaa, jos niissä on ollut yön yli mömmöt, mutta toisaalta, en viitsisi joka päivä suoristaakkaan hiuksia, kun se kuitenkin kuluttaa suht paljon, kun hiukset ovat muutenkin reilusti vaalennetut...
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^en pese joka päivä, vaikka nykyään puolipitkä malli tukassa onkin. En yleensäkään käytä muotoilutuotteita tukassani kuin silloin tällöin, joten se auttaa asiaa paljon. Kun tukkani oli lyhyempi, tuli pistettyä vahaa miltei joka päivä ja silloin tarvi kyllä pessä tukkaa tiuhemmin.
Vastaa Viestiin