Lyhyttukkaisten oma löpinä

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mähän olen tällä hetkellä sitkeä kasvattaja, mutta kun mun virallinen tukihenkilö, eli Petomaani, on ilmeisesti luovuttanut niin kyllä munkin täytyy tunnustaa, että tykkään tästä lyhyestä tukasta paljon enemmän.  ;D Koitan kuitenkin polkkamittaan kasvatella vähitellen. Raivostuttavin vaihe kasvatuksessa vaan on se korvaläppämalli, sivut on paksut ja päältä tuntuu kasvu pysähtyneen.

Yleensä arkisin laitan tukkaan Small Talkia ja annan kuivua vapaasti. Sitten harjaus, viimeisetely vahalla ja vähän lakkaa. Nyt oon kyllä föönannut aamuisin kun alkaa malli olla vähän ylikasvanut taas.

Biletukkaa tulee sitten föönattua aina ja vähän vahvempaa vahaa käyttöön. Tykkäisin käyttää myös pantoja (vai pankoja) mutta tuntuu vähän turhalta lyhyeen tukkaan käyttää kun niillä ei varsinaisesti ole mitään funktiota. Ja tuntuu hölmöltä käyttää vaan "koristeena". Mites muut ihan lyhyttukkaiset näitten koristuksien kanssa? Käytättekö pantoja ja pinnejä, huiveja yms?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^ainakin TOISTAISEKSI luovuttanut, kun ukko kehtasi myöntää, että lyhyt sopii hänenkin mielestään mulle paremmin!  ;D

Pantoja multa löytyy monta, toistakymmentä, samaten kaikennäkösiä pinnejä, joilla on kiva koristaa / piristää tukkaa. Tekee muuten suhteellisen ison muutoksen noinkin pieni juttu!
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Mä käytän joskus pantoja, mutta pinnejä en juuri koskaan. Harmi vaan että semmoisista kaaripannoista tulee mulle ihan mieletön päänsärky jos puolikin päivää pitää, kun ne pannan päät painaa korvien takaa :-\
maarit

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja maarit »

Mun hiukset on nyt päässeet venähtämään puolipitkiksi, mutta eilen valokuvia katsellessani taas tajusin että kyllä mä oon henkisesti lyhyttukkainen. (Ehkä tämän olisi voinut päätellä avatar-kuvastakin...) Eli pian luultavasti lyhenee taas reippaasti.
stinttapo

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Lyhyttukkainen minäkin olen nytten. Paljon vaihtelee hiusten pituus, yleensä kun saan kasvatettua melki bsl- pituiseksi, menetän hermoni ja leikkaan lyhyeksi ::) Sit taas vuoden-pari kasvatan ja taas sama juttu....

Nyt yritän pitää tämän lyhyenä jonkin aikaa, koska hiukset on kuitenkin niin ohuet, ettei ole kauhean pitkinä kivan näköset :-\  Hiukset vaan tuntuu kasvavan ihan tajutonta vauhtia...
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Saanko osallistua kun olen mä kuitenkin identiteetiltäni lyhyttukkainen vaikka taitaa nyt nää haivenet olla jo tukevasti puolipitkän puolella? Tahtoo, tahtoo...  ;D

Kuntosalilla näin naisen, jolla oli aivan ihana pörröinen lyhyt vaalea tukka ja siinä punainen leveä panta koristamassa. Voi miten kivalta näytti! Alkoi melkein harmittamaan etten itse tajunnut käyttää pantoja ja muita koristuksia enempää.

stinttapo

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

No ok, myönnän, ehkä munkin karvotus lasketaan jo puolipitkäksi...
Mutta uudesta Olivia- lehdestä bongasin aivan MAHTAVAN tukan, pakko saada! Koitin googletamalla ettiä, mutten löytänyt samaa kuvaa tai edes  kuvaa samoista hiuksista kyseisellä mallilla, Sarah Harding on siis kyseinen henkilö.
Mutta mietin vaan että mahtaisiko mulle sopia kun on tämmösen läskipossu- posket... ja kaiken lisäks melko neliskulmanen pää. Tai naama.

Mutta jokatapauksessa, tiistain olisi aika kampaajalle, ja kiikutan tuon kuvan mukanani, tehkööt hän sit päätöksen ja leikatkoon mitä tykkää, aina olen lopputulokseen tyytyväinen ollut :)

petomaani

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^tahtoo nähdä kuvia sitte! :)

Mulla ois aika 10.12. ja tuntuu, että tää tukka on LIIAN pitkä jo nyt.. Millos mulla oli edellinen kerta, kolmisen viikkoa takaperin?
Tahtoo tämän tukan btw..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Lieksa_juliste.jpg
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Täälläkin on yksi lyhyttukkainen :) Kuten muitakin täällä, niin muakin potuttaa tuo lyhyt leikkausväli. Tuntuu, että joka välissä pitäis olla leikkaamassa >:( Kirjoittelin tästä jo vähän toiseenkin ketjuun, mutta laitanpa sen vielä tännekin. Eli: haaveilen poikatukan leikkauksesta, mutta en oo löytänyt kivaa  mallia. Oisko teillä mitään ideoita? Haluaisin todella lyhyet hiukset, ehkä sellaiset pisimmillään 4cm. Voisitte laittaa myös kuvia jos viitsitte :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mä olen tykännyt tästä mallista:

http://www.fairuza.com/images/Short_Hair_Ru.jpg

Taitaa löytyä myös Lyhyitä huismalleja -ketjustakin. Joskus vähän tuon tyylinen malli mulla on itselläni joskus ollut, mutta nyt koitan kasvatella vähän pidempää.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Mindie »

^Kiitti husky :) Tuo on juuri sellainen mitä olen hakemassakin.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Nyt on jahkailun mestari asialla. Mua himottaa vuoronperään pitkä ja lyhyt tukka, enkä todennäkösesti ikinä pääse selville siitä mitä oikeesti haluan ja mikä mulle sopii.. Saatikka siitä että jos innostunkin taas leikkaamaan lyhyeksi niin millaiseen malliin pitäisi tähdätä. ::) Omasta mielestäni pitempi saa mut näyttämään välillä jotenki niin tylsältä ja rupsahtaneelta, ja tosi lyhyessä taas näytän ilman meikkiä ihan pojalta..ja mä olen välillä tooosi laiska meikkaamaan. ;D Pitäis varmaan vähän enempi tsempata..

Pistän pari pärstäkuvan linkkiä tähän ainakin joksikin aikaa näkyviin, ja odottelen mahdollisia vinkkejä.. ;)

3 vuoden takainen lyhyt (tylsästi laitettuna ja oman värisenä..)
http://i145.photobucket.com/albums/r238 ... 00x225.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r238 ... 00x225.jpg

Ja tän hetkinen pää
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 92#p183492
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
kivi

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja kivi »

Mun mielestä sulle Hallonnikas sopii tuo lyhyt malli ihan älyttömän hyvin! Pitempikin on tosi kiva, mutta ehkäpä tuo lyhyt on kivempi. Mun mielestä tuo sun omakin väri on hyvä.

edit. Mä olen ihan samanlainen jahkailija, vähän väliä alan kasvattaa lyhyestä vähän pidempää, kasvatan jonkin aikaa ja leikkaan taas. Puolisen vuotta jaksan lyhyttä ja alan taas kasvattaa. Nyt olen jaksanut kasvattaa puolisentoista vuotta, mikä on tähänastinen ennätys. Jotkut jojoilevat painon kanssa, minä hiusten pituuden kanssa.
Viimeksi muokannut kivi, 05 Tammi 2008, 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja Husky »

^^Sun kasvoille käy kyllä minusta kumpi vaan. Tuo pidempi on tosiaan ehkä niinkuin sanoit  niin naisellisempi, mutta taas lyhyt tosi mukavan sporttinen ja tuo kasvot hyvin esiin. Vaikea valinta.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Lyhyttukkaisten oma löpinä

Viesti Kirjoittaja zubi »

Mä katoin vanhalta koneelta parin vuoden takaisia kuvia ja ei hitsi mä näytän niissä hyvältä lyhyessä pörröisessä blondissa tukassa! Se oli niin helppokin ja kiiltää kuin mikä, vaikka en paljon hoitanutkaan. Himottaisi lyhyt taas niiin paljon. Kyllä mä joskus vielä leikkaan, mut nyt yritän kestää kasvatusta edes jonkin aikaa vielä.

Mun mielipide Hallonnikkaan tukasta on, että nykyinen on tosi rock ja sopii sulle hyvin! Ei siis kannata mun mielestä kasvattaa, mutta ei leikatakaan.
Vastaa Viestiin