Paras markettisarja?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi markettisarjoista?

XZ
212
67%
Herbina
11
3%
VO5
18
6%
Erittäin Hieno Suomalainen
10
3%
Andrew Collinge
6
2%
Freeman
6
2%
Muu, kerro mikä
15
5%
Nivea
22
7%
TreSemme
5
2%
Syoss
1
0%
Frank Provost
1
0%
LV
2
1%
Urtekram
2
1%
L'Oréal
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 316

Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kun kampaamosarjoista on jo äänestys, niin teinpä samanlaisen markettisarjoista. En nyt laittanut tuohon kuin ne, joita täällä yleisimmin kehutaan.
Viimeksi muokannut Margot, 05 Marras 2007, 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Hue »

Margot kirjoitti: Kun kampaamosarjoista on jo äänestys, niin teinpä samanlaisen markettisarjoista. En nyt laittanut tuohon kui ne, joita täällä yleisimmin kehutaan.
Lisää listaan vielä ainakin Andrew Collinge - AC ja Freeman. :) Ovat myös suosiossa palstalla.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Magia »

Vastasin XZ. Paras laatu, halpa hinta ja monipuoliset tuotteet. Silikonittomuus suurta plussaa.
saukko
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 238
Liittynyt: 29 Heinä 2007, 20:28

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja saukko »

Minäkin vastasin XZ. Hinta-laatu-suhde on todellakin kohdallaan ja hoitikset täydellisiä co-pesuun. Lisäksi tykkäilen kovasti tyrni-sarjan hiuslakasta. Eka lakka, joka tuoksuu mun nenääni hyvältä.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

LV. Tehohoito on kosteuttavaa ja hyvää muutenkin, jos haluaa tehdä tehohoitosekoituksia öljyjen kanssa. Lisäksi tämän sarjan shampoo on hellävaraista. LV on myöskin silikoniton ja hajustettomuudesta plussaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
stinttapo

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

XZ, kaikki kokeilemani tuotteet ovat ollet hyviä tai vähintään käyttökelpoisia :)
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mä vastasin Freeman, koska sillä on ihana hoitoaine( Overboard&Shine) ja kiva tehis( Massive Moisture-sarjaa) jotka kumpikin toimii mun tukassa ja INCI:t on kivoja. Hyvänä kakkosena on VO5:n koska IR, MM ja PE-tuotteet sopii mun päälle hyvin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Tristy

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mäkin vastasin XZ, lähinnä hoitiksien vuoksi. Shampoot tuntuu kovin takuttavilta omille hiuksilleni, mutta hoitoaineista tykkään. Hyviä etenkin co-pesuihin. Silikonittomuudesta suuri plussa.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Tristy kirjoitti: Mäkin vastasin XZ, lähinnä hoitiksien vuoksi. Shampoot tuntuu kovin takuttavilta omille hiuksilleni, mutta hoitoaineista tykkään. Hyviä etenkin co-pesuihin. Silikonittomuudesta suuri plussa.
Mäkin vastasin XZ,perustelut ihan samat.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Euphoria

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Vastasin XZ, koska siitä on tällä hetkellä eniten kokemusta. Olen käyttänyt Suklaa-vanilja -huuhdeltavaa hoitoainetta kerran ja vakituisessa käytössä on sen sarjan jätettävä hoitosuihke, josta olen tykännyt. Shampoita en ole kokeillut, mutta aion kyllä kokeilla. Suosittelen sarjaa muillekin. Syynä tämän sarjan suosimiseen on silikonittomuus.

Hyvänä kakkosena on VO5, jolta on käytössä Super Clean shampoo sekä Miracle Mist.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

XZ on myös minun mielestäni paras. Silikonittomuus on ehdottoman tärkeää. Hoitiksia yleensä ostan XZ:lta ja sekoitan niitä kampaamosarjojen tuotteiden kanssa. XZ shampoita en ole vielä kokeillut, mutta suunnitelmissa olisi. Muita markettituotteita en käytäkään Lorealin Nutriglossin lisäksi.
Viimeksi muokannut Bamboo, 06 Marras 2007, 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Täähän on selvä pyy...&nbsp; :D Kyllä Äx-Zeta rulaa tällä foorumilla. Olisin kyllä voinut valita VO5:nkin kun mulla on siitä hyviä kokemuksia, mutta suomalaista pitää suosia ja silikonittomuus on tosi hyvä juttu. Harva halpismerkki "uskaltaa" olla käyttämättä helppoja sileydentuoja-silareita tuotteissaan, joten silikonittomuus tekee ZX:sta muita markettimerkkejä uskottavamman.

Muoks. Olisit Margot laittanut listaan vähintään myös Elvitalin ja Glissin. Niitäkin täällä moni suosii muutaman hyvän tuotteen takia.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Nienna »

XZ & V05 menevät aika samalla tasolla. XZ ei itseasiassa tee tälle tukalle mitään, mutta pitää sen hyvässä kuosissa jonkin aikaa. v05 hoitsikat ovat taas hoitavamman tuntoisia kuin xz:tan vastaavat + Albertolta "löytyy" (vaikeammin läydettäviä saa hakea) paremmat erikoishoidot (IR,MM).

Näh, vastaan V05. Kauheat purkit, tosin.

Silarittomuudesta: Muistan, kun jossain ketjussa puhuttiin siitä, miten suomalaisiin tehoaa puhtaat luonnonjuttuhömpät ja saunapuhtaus/-kauneus, yksinkertaisuus. Mun mielestä tuo silarittomuus on tosi suuri osa yrityksen imagoa ja asia, jonka on todettu nostavan myyntiä Suomessa. Onhan myös suomalainen Herbinakin silariton. :)
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja marenki »

^ Taitavat kyllä todellisuudessa olla samaa firmaa XZ, Herbina ja LV. ;)

Vaikea valinta, mutta vastasin VO5, hoitoaineiden perusteella. Noilla pärjäisi pitkään ja mun tukka pysyisi kunnossakin. Jos olisin vastannut shampoiden perusteella, niin vastaus olisi ollut XZ.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Vastasin XZ. Ja EHS tulee hyvänä kakkosena CO-pesukokemuksien perusteella.
Vastaa Viestiin