Sivu 1/1

Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 21:03
Kirjoittaja Margot
Kun kampaamosarjoista on jo äänestys, niin teinpä samanlaisen markettisarjoista. En nyt laittanut tuohon kuin ne, joita täällä yleisimmin kehutaan.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 21:08
Kirjoittaja Hue
Margot kirjoitti: Kun kampaamosarjoista on jo äänestys, niin teinpä samanlaisen markettisarjoista. En nyt laittanut tuohon kui ne, joita täällä yleisimmin kehutaan.
Lisää listaan vielä ainakin Andrew Collinge - AC ja Freeman. :) Ovat myös suosiossa palstalla.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 21:21
Kirjoittaja Magia
Vastasin XZ. Paras laatu, halpa hinta ja monipuoliset tuotteet. Silikonittomuus suurta plussaa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 21:32
Kirjoittaja saukko
Minäkin vastasin XZ. Hinta-laatu-suhde on todellakin kohdallaan ja hoitikset täydellisiä co-pesuun. Lisäksi tykkäilen kovasti tyrni-sarjan hiuslakasta. Eka lakka, joka tuoksuu mun nenääni hyvältä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 21:35
Kirjoittaja Chaos
LV. Tehohoito on kosteuttavaa ja hyvää muutenkin, jos haluaa tehdä tehohoitosekoituksia öljyjen kanssa. Lisäksi tämän sarjan shampoo on hellävaraista. LV on myöskin silikoniton ja hajustettomuudesta plussaa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 21:38
Kirjoittaja stinttapo
XZ, kaikki kokeilemani tuotteet ovat ollet hyviä tai vähintään käyttökelpoisia :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 22:04
Kirjoittaja Eleonora
Mä vastasin Freeman, koska sillä on ihana hoitoaine( Overboard&Shine) ja kiva tehis( Massive Moisture-sarjaa) jotka kumpikin toimii mun tukassa ja INCI:t on kivoja. Hyvänä kakkosena on VO5:n koska IR, MM ja PE-tuotteet sopii mun päälle hyvin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 22:11
Kirjoittaja Tristy
Mäkin vastasin XZ, lähinnä hoitiksien vuoksi. Shampoot tuntuu kovin takuttavilta omille hiuksilleni, mutta hoitoaineista tykkään. Hyviä etenkin co-pesuihin. Silikonittomuudesta suuri plussa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 22:17
Kirjoittaja Anissa
Tristy kirjoitti: Mäkin vastasin XZ, lähinnä hoitiksien vuoksi. Shampoot tuntuu kovin takuttavilta omille hiuksilleni, mutta hoitoaineista tykkään. Hyviä etenkin co-pesuihin. Silikonittomuudesta suuri plussa.
Mäkin vastasin XZ,perustelut ihan samat.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 22:48
Kirjoittaja Euphoria
Vastasin XZ, koska siitä on tällä hetkellä eniten kokemusta. Olen käyttänyt Suklaa-vanilja -huuhdeltavaa hoitoainetta kerran ja vakituisessa käytössä on sen sarjan jätettävä hoitosuihke, josta olen tykännyt. Shampoita en ole kokeillut, mutta aion kyllä kokeilla. Suosittelen sarjaa muillekin. Syynä tämän sarjan suosimiseen on silikonittomuus.

Hyvänä kakkosena on VO5, jolta on käytössä Super Clean shampoo sekä Miracle Mist.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 23:58
Kirjoittaja Bamboo
XZ on myös minun mielestäni paras. Silikonittomuus on ehdottoman tärkeää. Hoitiksia yleensä ostan XZ:lta ja sekoitan niitä kampaamosarjojen tuotteiden kanssa. XZ shampoita en ole vielä kokeillut, mutta suunnitelmissa olisi. Muita markettituotteita en käytäkään Lorealin Nutriglossin lisäksi.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 00:05
Kirjoittaja Supervixen
Täähän on selvä pyy...  :D Kyllä Äx-Zeta rulaa tällä foorumilla. Olisin kyllä voinut valita VO5:nkin kun mulla on siitä hyviä kokemuksia, mutta suomalaista pitää suosia ja silikonittomuus on tosi hyvä juttu. Harva halpismerkki "uskaltaa" olla käyttämättä helppoja sileydentuoja-silareita tuotteissaan, joten silikonittomuus tekee ZX:sta muita markettimerkkejä uskottavamman.

Muoks. Olisit Margot laittanut listaan vähintään myös Elvitalin ja Glissin. Niitäkin täällä moni suosii muutaman hyvän tuotteen takia.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 00:08
Kirjoittaja Nienna
XZ & V05 menevät aika samalla tasolla. XZ ei itseasiassa tee tälle tukalle mitään, mutta pitää sen hyvässä kuosissa jonkin aikaa. v05 hoitsikat ovat taas hoitavamman tuntoisia kuin xz:tan vastaavat + Albertolta "löytyy" (vaikeammin läydettäviä saa hakea) paremmat erikoishoidot (IR,MM).

Näh, vastaan V05. Kauheat purkit, tosin.

Silarittomuudesta: Muistan, kun jossain ketjussa puhuttiin siitä, miten suomalaisiin tehoaa puhtaat luonnonjuttuhömpät ja saunapuhtaus/-kauneus, yksinkertaisuus. Mun mielestä tuo silarittomuus on tosi suuri osa yrityksen imagoa ja asia, jonka on todettu nostavan myyntiä Suomessa. Onhan myös suomalainen Herbinakin silariton. :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 09:42
Kirjoittaja marenki
^ Taitavat kyllä todellisuudessa olla samaa firmaa XZ, Herbina ja LV. ;)

Vaikea valinta, mutta vastasin VO5, hoitoaineiden perusteella. Noilla pärjäisi pitkään ja mun tukka pysyisi kunnossakin. Jos olisin vastannut shampoiden perusteella, niin vastaus olisi ollut XZ.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 10:59
Kirjoittaja Hilippa
Vastasin XZ. Ja EHS tulee hyvänä kakkosena CO-pesukokemuksien perusteella.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 11:06
Kirjoittaja Ilyasviel
Shampoiden perusteella XZ, muuten VO5 (lähinnä instant rescuen takia).

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 12:00
Kirjoittaja Seela
Vastaan XZ koska tuotteet on halpoja ja suurin osa toimivia. Silikonittomuudesta iso plussa.

Jos pystyisin käyttämään silikonia sisältäviä tuotteita niin ehdoton ykkönen olisi Loreal.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 12:31
Kirjoittaja Jenni.
Vastasin EHS, koska ne saa tukan tuntumaan pehmoiselta sekä sileältä. Hoitoaineet selvittävät hyvin takut. XZ sarjassa on muutama hyvä tuote, mm. Xylitoli -sarja sekä suklaa&vanilja shampoo ja hoitis. Mukavan edullisia vielä hinnaltansa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 13:04
Kirjoittaja Lucy
Vastasin XZ. Plussaa erityisesti silokonittomuudesta. Shampoissa suuri silikoni määrä tekee hiukset helposti lähmäisiksi, hoitoaineissa ei niin haittaa. Ehdottomat XZ suosikit tyrni- ja kosteuttava sh.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 13:22
Kirjoittaja chiliad
XZ, tuntuu et kaikki tuotteet toimii hyvin :D silikonittomuus ja halpa hinta myös nostaa pisteitä :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 13:59
Kirjoittaja wendy
Mä valitsi EHS:n, muita markettisarjoja en käytä, ja tuotakin vain co pesuun (EHS hunaja hoitsikkaa). Ja siinä toimiikin loistavasti, olen kokeillut co pesussa XZ:n hoitoaineita, ja niistä en ole pitänyt ihan yhtä paljoa...

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 14:10
Kirjoittaja Earlybird
Valitsin XZ:n, koska siinä on niin montaa hyvää eri tuotetta. Myös herbina saa kannatuksen täältä ja olihan tuossa listassa muitakin hyviä, mutta lähinnä tulee käytettyä xz:a ja herbinaa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 17:00
Kirjoittaja Memmuuh
Ei itse asiassa kamalasti ole edes kokemuksia eri markettisarjoista vaikka lähes koko (pienen) ikäni olen niitä käyttänyt. Paria XZ:n shampoota olen käyttänyt sekä Suklaa & Vanilja hoitista. Ihan OK tuotteita ovat mutta en ehkä sanoisi markettisarjojen parhaimmistoksi.
Parhaiten ovat toimineet GLISSin Liquid Silk shampoo ja hoitoainekkin on ihan ok, vaikkakin aika silikonista..
Muistan joskus käyttäneeni Herbinan kuiville ja vaurioituneille hiuksille tarkoitettua hoitoainetta, ja muistan silloin jopa pitäneeni siitä. Ajattelinkin siis joku päivä sitä uudestaan kokeilla sekä normaalisti että CO-pesuissa, kun ei silikooniakaan sisällä nämä Herbinat.

Huomasin muuten juuti herbinan sivuilla käydessä että nuo purkithan on ainakin uusittu ja tuo kyseinen kuiville ja vaurioituneille hiuksille tarkoitettu taitaa olla nykyään kosteuttava? Silloin se oli vihreä pullo. Onkohan tuo kuitenkin samaa ainetta? :o

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 18:25
Kirjoittaja deko
Oli ihan pakko antaa ääni Erittäin Hienolle Suomalaiselle. Sinipulloisen shampoon pesuteho on juuri passeli ja tuoksu supernostalginen, valkopulloinen hoitis on puolestaan CO-pesuissa yksi parhaimmista. Tekisi mieli jossain vaiheessa testata myös sitä lastenshampoota, ehkäpä tässä vielä shampootilanne sallii uuden ostoksen.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 19:15
Kirjoittaja si3nna
Mulla ei ole mitään ehdotonta suosikkia markettituotteista, kun en ole niitä kauheasti viime vuosina käyttänyt, mutta annoin ääneni VO5:lle. Tykkään enemmän yleensä niistä markettituoteista, joissa on myös silikoneja jonkin verran, joskaan en tykkää niistä jotka ovat melkeinpä pelkkää silikonia. Esim. silikonittomat XZ:t eivät ole mulla toimineet ikinä, shampoot tekevät tukan lättänäksi ja hoitoaineet jättävät tukan takkuiseksi. Hyvin toimivia tuotteita olen löytänyt muutamilta markettimerkeiltä, mutta eniten mulle sopivia markettituotteita olen löytänyt VO5:ltä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 19:18
Kirjoittaja anskuu
Annoin ääneni XZ:lle. Tässä kiehtoo etenkin se, ettei sisällä silikonia. ;)
Hoitoaineet tosin on aika liruja, mut CO-pesussa oikein hyviä. Shampoot juuri sopivan peseviä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Marras 2007, 19:47
Kirjoittaja Nienna
marenki kirjoitti: ^ Taitavat kyllä todellisuudessa olla samaa firmaa XZ, Herbina ja LV. ;)

Vaikea valinta, mutta vastasin VO5, hoitoaineiden perusteella. Noilla pärjäisi pitkään ja mun tukka pysyisi kunnossakin. Jos olisin vastannut shampoiden perusteella, niin vastaus olisi ollut XZ.
Ai ovat? LV:n ja XZ:an osasinkin yhdistää toisiinsa, mutta tuo Herbina on uusi juttu. Olen aina mieltänyt ne kahdeksi kilpailevaksi purkkifirmaksi, mutta täytyy kyllä myöntää että sarjat ovat imagoiltaan hyvin samanlaiset.  :D

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 07 Marras 2007, 10:58
Kirjoittaja Aquatar
Multakin ääni XZ:lle. Saa pointsit silikonittomudesta ja kattavasta perusvalikoimasta tuotteita.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 08 Marras 2007, 15:48
Kirjoittaja Tiitunen
Vastasin XZ, koska ovat ihan hyviä hintaansa nähden, suomalaisia ja silikonittomia. Hiukseni eivät tarvitse silikonia, vaikka en sitä välttelekään. Minulla on kuitenkin mielikuva, että myös VO5-tuotteissa on tosi paljon hyviä, mutta tämä äänestyts nyt meni näin, kun kahta ei voi valita.  ;)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 08 Marras 2007, 16:13
Kirjoittaja Minsku
XZ minäkin valitsin. En ole kyllä kauheasti näitä tuotteita käyttänyt, mutta suklaa&vanilja -sarja on osoittautunut toimivaksi ja Niiskuneiti -suihketta on tullut suihkittua muutaman vuoden ajan.

Aloin tämän kysymyksen ansiosta ajattelemaan, että mitähän tuotteita tai sarjoja mä ylipäätään olen käyttänyt. Ei minkäänlaista muistikuvaa näin äkkiseltään, enkä noista vaihtoehdoissa olevista ole testannut kuin ihan muutamaa tuotetta parilta valmistajalta. Kokeillut olen myös Sunsilkiä (totesin huonoksi heti ekan purkin kohdalla) Head&Shouldersia (en kyllä ymmärrä miksi) ja sitten Pantenea, jota taisin käytellä aika tyytyväisenä kunnes päänahka alkoi oireilemaan ja siirryin 4 systemsiin.

Edit. Niin ja Freemanilta en ole edes nähnyt hiustenhoitotuotteita.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 08 Marras 2007, 22:20
Kirjoittaja Triina
XZ, ei tarvitse juuri miettiä. VO5 Miracle Mist ja Super Clean ovat hyviä, mutta XZ on kauttaaltaan laadukas ja kiva sarja ja kotimaisuudestakin pelkkää plussaa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 09 Marras 2007, 18:23
Kirjoittaja Opossumi
Freemanin tuotteita äänestin. Monien rakastamassa XZ:ssa ei ole tarpeeksi tehoja tähän kuivaan käkkärään. Vihreä Savi-hoitis on kyllä hyvä co-pesuissa, mutta muuten hiukseni jäävät aika takkusiksi noista tuotteista. Freemanin tuotteet tuoksuvat aivan syötävän hyviltä. Käytän vain sarjojen hoitiksia kylläkin, vaikka shampoidenkin incit ovat täynnä hyviä aineita, niin niissä on astetta pesevämpää Sodium Layryl Sulfaattia. Papaya&Awapuhi- hoitis silottaa hiukseni hyvin, vaikka sen pitäsikin olla tuuheuttava (käytän sitä usein co-pesuissa).

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 10 Marras 2007, 20:07
Kirjoittaja Daniela
Vastasin XZ. Tosin mun kokemus kyllä perustuu aika hataralle pohjalle... Shampoita en ole käyttänyt miltään noista merkeistä, ainostaan hoitsikoita. Ääni tuli silikonittomuudesta ja monipuolisesta valikoimasta.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 10 Marras 2007, 20:25
Kirjoittaja Husky
Kyllä se munkin ääneni menee XZ:lle. Muiltakin sarjoilta löytyy yksittäisiä hyviä juttuja niinkuin VO5:ltä syväputsari ja Fade defy-jätettävä, Andrew Collingen tuuheuttava sarja on tuuheuttavien parhaimmistoa mun mielestä ja Elvitalin Nutri Glossin kiiltohoito on luottotuote. XZ on kuitenkin kokonaisvaltaisesti hyvä sarja, suurin osa tuotteista on ehdottomasti toimivia, plussaa silikonittomuudesta.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 11 Marras 2007, 15:32
Kirjoittaja Mariatar
Täytyy vastata XZ. Shampoot ovat vähän liian kuivattavia, mutta hoitikset toimivat tosi hyvin, varsinkin hoitoainesekoituksissa. Plussaa kotimaisuudesta ja silikonittomuudesta. Tuotteet eivät myöskään haise liikaa tai liian pahalta. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Ja kuten Danielakin tuossa sanoi, niin sarjalta löytyy monipuolisesti tuotteita erilaisiin tarpeisiin.

Mun suosikkeja XZ:lta on hoitiksista Vanilja & suklaa, Kosteuttava sekä Xylitol.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 00:24
Kirjoittaja Mindy

Erittäin hieno suomalainen on ROCK. Perus hyvä mökkisauna shampoo ja hoitis.
Mutta äänestin kuitenkin TRESemme, päivittäiseksi pesuaineiksi.

Syosskin on tullut kokeiltua ja samaan kastiin menee.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 07:33
Kirjoittaja Mena
^ Jos olet jo äänestänyt niin valitsemasi vaihtoehto näkyy boldattuna ;)

Mä liputan edelleen VO5:n puolesta, joskin XZ tyrnihoitis on loistavaa. Mutta XZ ei riitä selvittämään tätä takkukasaa... Samoin NG on loistavaa kamaa tehiksen ja suihkeen osalta  :-* Miksei koko sarja voi olla yhtä hyvälaatuista.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 12:00
Kirjoittaja Vince
Oma suosikkini on ehdottomasti XZ. Shampoot ovat ihan mainioita ja useimmat hoitiksista toimivat paremmin kuin hyvin tavallisessa käytössä. Tähänastisista kokeiluista eniten olen tykännyt xylitol hoitiksesta, tyrnishampoosta ja suklaa&vanilja shampoosta ja hoitiksesta. Ehdottomasti pitää ostaa tuon xylitol -sarjan shampoo testiin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 03 Helmi 2008, 14:24
Kirjoittaja kiwi
xz, koska hinta on juuri sopiva, ja tuotekin hyvää!  :) Monipuolisuus. En ole tosin muita tuotteita käyttänyt, mutta xz oli hyvä.  :D

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 21:34
Kirjoittaja sonj
VO5, lähinnä siksi, että tykkään Moisture soak -hoitiksesta, markettihoitiksista ehdottomasti paras. XZ:n olisin voinut sanoa myös, ehkä myös Freemanin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 22:14
Kirjoittaja Herya
Mun mielestä VO5. Mulla on siltä sarjalta eniten tuotteita käytössä. Perfect lenghst ja moisture soak hoitoaineista tykkään. Super clean syväpuhdistava shampoo toimii eikä kuivata liikaa. Defy fedy jätettävä on hyvä latvasuoja.

Kovin moni vastannut että xz mut mulla ei ole käytössä kun suklaa&vanilja hoitoaine jota käytän vaan co pesuissa. Shampoot tuntuu karhentavan mun tukkaa ja takuttaa helposti ja hoitoaineet ei kosteuta tarpeeks -> takkukasa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Helmi 2008, 20:47
Kirjoittaja Vovka
Ääneni olen antanut monien muiden tapaan XZ:lle. Vakiotuotteeksi on jäänyt suklaa-vanilja -hoitoaine CO-pesuihin, jonka voittanutta en ole kyllä tuohon tarkoitukseen löytänyt. Ja mikä parasta, sarja on suomalainen.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Helmi 2008, 22:53
Kirjoittaja Valentine
Täällä myös ääni XZ:lle. Hyvinä puolina silikonittomuus, ja hinta taso kohdillaan. Hyvää täyttö tuotetta omiin hiusnaamioihin ym:hun.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 05 Helmi 2008, 23:01
Kirjoittaja MissWorld
XZ. Enpä muita markettituotteita käytäkään noiden lisäksi, paitsi LV:n tehistä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 21:32
Kirjoittaja Eudokia
Vastasin Herbina, mutta tykkään tosi paljon myös VO5-tuotteista. Vuosia takaperin käytin Herbinan kuiville hiuksille tarkoitettua shampoota ja tykkäsin tosi paljon. Nyt mulla on sitä MarjaSpa-shampoota ja kyllä sekin ihan toimii. VO5:n Miracle Mist on tosi hyvä aine (käytin loppuun, mutta ostan luultavasti lisää) ja löytyy multa kolme pulloa Perfect Lenghts-hoitoainettakin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 13:28
Kirjoittaja olivia
Mietin pitkään V05:n ja Herbinan välillä..Herbinan marjaspa shampoo on mainio, samoin vanhan mallinen hoitosuihke, uusi on ihan pyllystä.
Mutta V05:lta ei oo tullu koskaan pettymyksiä vastaan..Moisture Soak hoitis ja normaaleille hiuksille tarkoitettu shampoo (en muista nyt nimeä)on ainakin markettisarjojen parhaimmistoa.
XZ oli ennen suosikki, varsinkin tyrnihoitoaine ja shampoo, nykyään ei enää toimi tässä päässä.

VO5 siis vastasin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 14:03
Kirjoittaja Varis
Vaihtoehdoissa ei ole puoliakaan markettien yleisimmistä sarjoista, aika johdatteleva valikoima.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 14:15
Kirjoittaja Tiitunen
Ilmeisesti äänestys oli tehty Juurikasvussa tykätyimpiä merkkejä ajatellen. Olihan siinä myös se "jokin muu, mikä?" -vaihtoehto. Kyllähän vaikka Fructisilla ja Pantenella tai vaikka Sunsilkilla on joitain hyviä tuotteita, mutta XZ:taa ja VO5:ttä moni pitää täällä sarjana parempana.  Makuja on monia. :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 14:16
Kirjoittaja Memmuuh
OT, mutta voisiko äänestystä muokata niin että äänensä pystyy vaihtamaan?

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 14:25
Kirjoittaja Chronos
AC,vaikka ykkössijaa voisi jakaa XZ tuon kanssa.AC toimii paremmin minulla.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 15:14
Kirjoittaja Margot
Saheli kirjoitti: Vaihtoehdoissa ei ole puoliakaan markettien yleisimmistä sarjoista, aika johdatteleva valikoima.
Otin siis mukaan vain ne, joista täällä on keskusteltu positiiviseen sävyyn. Voihan esim. Fructis olla jonkun suosikki, mutta tuskin kenenkään juureksen. ??? Ja jos kuitenkin on, niin siksi tuolla on se muu-kohta.

Yritin muokata äänestystä, muttei siellä ollutkaan sitä kohtaa, että äänen saisi vaihtaa. Onnistuisikohan ylläpidolta?

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 17:56
Kirjoittaja Varis
Joo, itsekin nyt äänestin XZ:aa. Lähinnä hoitoaineiden co-pesuun sopivuuden vuoksi. Vaikka olen tainnut joskus kehua Dailyn hoitoainettakin "parhaaksi" co-pesu hoitoaineeksi.

Edit. Elvitalillakin on pari hyvää tuotetta, NG light -shampoo ja NG naamio.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 17:58
Kirjoittaja Copper
XZ:aa tykkään kyllä käyttää. Kosteuttavat tuotteet ovat olleet suosikkejani. Nyt tarkoituksena on alkaa testailemaan kaikkia muita. Ainakin Anti-ageing kiinnostaa.  ;D Pidän myös LV:n tuotteista.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 18:07
Kirjoittaja Ice
Memmuuh kirjoitti: OT, mutta voisiko äänestystä muokata niin että äänensä pystyy vaihtamaan?
Done  :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 18:35
Kirjoittaja Memmuuh
^ Jee, kiitos. :D

Vaihdoin nyt sitten ääneni Erittäin Hienoon Suomalaiseen, ihan vaan sen takia että Hiushoito on niin hyvää CO-pesussa. Vaahtoaa tosi hyvin, joten ei tarvitse sotkea hiuksia niin paljoa jolloinka ne menee mulla ihan takkuun, vaan hiukset on ihan takuttomat ja sileän tuntuiset tuon jäljiltä.  :-*
On siis myös huomattavasti nopeampi käyttää kuin vaikka XZ:t, joita ainakaan minä en millään ole meinannut saada vaahtoamaan.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 22:45
Kirjoittaja ellen
Vastasin, että joku muu ja se on LV. LV:n tehis vaan on mielestäni markettien aatelia, sitä on pakko olla kaapissa aina. Aion kokeilla myös sarjan sampoota, jota on kehuttu hellävaraiseksi. Plussaa hajusteettomuudesta, silikonittomuudesta ja yksinkertaisesta INCI:stä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 22:49
Kirjoittaja Magia
Sori XZ-fanit, kyllä minäkin seuraan nyt ellenin jalanjälkiä tuonne LV:n puoleen. :D Tehis on vaan niin täydellinen, ei mahda mitään. XZ:lla on monia hyviä tuotteita, mutta ei yhtään niin huippua kuin LV tehis.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 01 Huhti 2008, 13:09
Kirjoittaja Minsku
^samoin teen minä. Kyllä se LV:n tehis voittaa minkä tahansa XZ tuotteen mitä oon kokeillut. Edes kosteuttava tehohoito ei ole niin hyvää kuin LV:n tehis, jolla saan unelmanpehmeän ja sileän tukan jopa lyhyellä vaikutusajalla.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 01 Huhti 2008, 13:13
Kirjoittaja kiwi
Mullakin taitaa mennä LV ohi XZ:n, koska LV:n shampoo on niin hyvää mulle ettei tosikaan. ;D XZ:n shampoista alkaa hiukan kutimaan päänahka. Tosin XZ:n kosteuttava tehohoito on edelleen hyvää, enkä ole vielä päässyt ostamaan LV:n tehistä. Pian pitäisi varmaan ostaa, jos noin hyvää on. Ehkä kuitenkin käytän ensin XZ:n kosteuttavat pois.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 20 Heinä 2008, 17:01
Kirjoittaja Cadsuane
XZ ehdottomasti. Hyvä hinta, tuoteet toimii oikeasti ja... En tiedä meneeko OT, mutta minusta ne pullot ja purnukat on niin kivan muotoisia ja näköisiä. ;D

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 21 Heinä 2008, 20:43
Kirjoittaja Klaara
Vastasin muu, mikä ja annan ääneni LV:lle. Tykkään tämän sarjan hilseshampoosta ja tehohoidosta, ovat vakituisessa käytössä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 21 Heinä 2008, 20:54
Kirjoittaja NarnianQueen
Valitsin VO5, sillä se on kokeilemieni tuotteiden perusteella ehdottomasti tasalaadukkain sarja. Vahvasti painaa myös vaa'assa Miracle Mist  ;)
LV tehis on hieno tuote, mutta muuten ko. sarja on vähän mitäänsanomaton. XZ taas on itselleni tuntemattomampi, vaikka hoitosuihkeesta pidinkin.
Hieman vaikeaa valita vain yksi sarja, mutta katsoin VeeOon ansaitsevan ääneni tässä kisassa..  :P

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 11:27
Kirjoittaja Mile
Tykkään Herbinasta, shampoo & hoitoaine on mulla käytössä ja toimii hyvin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 13:35
Kirjoittaja ZombieQueen
Äänestin XZaa. Sarjan shampoita en ole kokeillut mutta kaikista kokeilemistani hoitotuotteista olen tykännyt (kosteuttava hoitosuihke, kosteuttava tehis, anti-ageing, kosteuttava ja suklaa-vanilja hoitikset).

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 22 Heinä 2008, 16:06
Kirjoittaja Polina
XZ, olen käyttänyt suklaavanilja-, anti-ageing-, tyrni- & xylitol -sarjaa ja kaikki ovat olleet toimivia.
LV:tä en ole kokeillut, mutta hehkutuksen perusteella tuo tehis varmaan kannattaisi joskus testata.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:40
Kirjoittaja Nienna
Nivea nykyisin.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 22:04
Kirjoittaja Jouana
Vastasin Freeman. Vaikka mietinkin myös XZ:aa. Freeman vei voiton siksi, että Swell muotoiluneste on kaikessa edullisuudessaan ja alkoholittomuudessaan kohtalaisen hyvin toimiva tuote, ja plussaa erityisesti sen kosteuttavasta vaikutuksesta. Lisäksi pidän aivan kamalasti Overboard shine hoitoaineesta; tuoksu ensinnäkin on ihhhana, mutta lisäksi kosteuttaa kohtalaisen hyvin (runsaasti sitä on toki lätkittävä, mutta pullo on iso ja hinta pieni joten ei haittaa).

XZ:ta mulla on kokemuksia kuitenkin sen verran vähän, että vaikka xylitol-hoitiksesta pidänkin, niin tuo freeman vie siltikin ykköspotin. Xylitol hyvä co-pesussa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Syys 2008, 19:10
Kirjoittaja -kata-
1. Nivea Color Protection !

2. Schwarzkopf Asia Beauty

Ennen oli ehdoton suosikki Andrew Collinge perfect endings sarja, mutta uudistuksen jälkeen ne muuttuivat ihan kuraksi.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Syys 2008, 19:38
Kirjoittaja Margot
Lisäsin Nivean vaihtoehdoksi, mutta saisko joku mode säädettyä äänestyksen niin, että ääntään voi vaihtaa? :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Syys 2008, 21:35
Kirjoittaja Hunajapupu
^Nyt voi vaihtaa ääntään. :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Syys 2008, 23:37
Kirjoittaja Herya
Vaihdoin ääneni niveaan. Äänestin ennen VO5:sta, mutta ei taida siltä sarjalta olla käytössä kuin syväputsari enään. Nivealta käytän intense repair naamiota ja jätettävää ja vaaleitten hoitoainetta. Intense repair shampoo odottelee vielä toistaiseksi kokeilua. Naamio ja jätettävä on ainakin tosi hyviä molemmat. Vaaleitten hoitsikka on ihan ok. Aion koittaa vielä joku kaunis päivä vaaleitten sarjan shampoota ja jätettävää ja ehkä värjättyjen hiusten naamiotakin. Sori nimiä en nyt muista, mutta eiköhän kaikki ymmärrä mitä tarkoitan :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 07 Loka 2008, 17:48
Kirjoittaja Aleese
Suosikkini on ehdottomasti XZ, koska siltä merkiltä löytyy useita mua miellyttäviä hiusjuttuja. Muilta merkeiltä olen löytänyt yksittäisiä helmiä, mutta XZ-tuotteista löytyy useita käyttökelpoisia tuotteita. Jos en käyttäisi kampaamotuotteita, valitsisin varmaan suurimman osan tuotteistani XZ:n valikoimasta, joten se on mulle ihan selvä ykkönen markettituotteissa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 07 Loka 2008, 18:01
Kirjoittaja Pähkinä
Äänestin XZ, sillä tästä markettisarjasta on löytynyt useampi mukava tuote, muista (mm. EHS) vain yksittäisiä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 07 Loka 2008, 19:58
Kirjoittaja attir
Xz:lle meni ääni. Tästä sarjasta vaan kaikki hiustuotteet sopii minulle, kuin nenä päähän ;D Ei yhtäkään huti ostosta. Ja laajasta valikoimasta on varaa valita :-*

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 07 Loka 2008, 21:37
Kirjoittaja 7blackouts
Gliss. Gliss, Gliss ja Gliss. Varsinkin Total Repair 19-puteleissa (valkoiset) tuoksu on mitä namein. Varmasti top kolmosessa tuoksujen listalla, ellei ihan ykkösenäkin. Hoitaa myös hyvin hiuksia, mutta yhdessä vaiheessa kun punapääksi vaihdoin niin nämä jätin kyllä kaupan hyllyille ettei väri kuluisi. Syvähoidoista plussaa, tulee ihanan sileät hiukset.

Liquid Silkit myös ihan hyviä, mutta tuoksu ei yllä läheskään samalle tasolle edellisten kanssa. Nutri-Protecteista (pinkit pullot) käytän tuota poishuuhdeltavaa syvähoitoa. Ei lätistä liikaa hiuksia mutta hoitaa ihanan sileiksi.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 09 Loka 2008, 16:50
Kirjoittaja petomaani
Taistelu mun hiusteni kohdalla käytiin XZ:n ja Nivean kesken ja uudempi sarja vei niukan voiton. Ruskeahiuksisille tarkotettu sarja on erittäin toimiva ja tykkään Nivean puteleistaki jostaki syystä. Mukavia ja kompakteja. :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 14:25
Kirjoittaja calypso
Äänestin Niveaa vaikka monilta muiltakin merkeiltä olen löytänyt suosikkejani. Nivealta löytyy kuitenkin mukavan monipuolisesti tuotteita ja jos joutuisi  yhden markettisarjan varaan hiustenhoidossa niin varmaan valitsisin Nivean.
XZ ei esimerkiksi yksinään riittäisi tukalleni, vaikka hyviä yksittäisiä tuotteita olenkin ottanut käyttööni. Shampoot kuitenkin XZ:lla ovat todella peseviä ja hoitikset melko tehottomia.

Andrew Collinge on mukavan monipuolinen sarja ja ennen uudistusta olisin voinut valita sen parhaaksi sarjaksi. Nykyään tuotteet perustuvat mielestäni kuitenkin liikaa silikoneille. Myös VO5 on monipuolinen sarja, mutta Suomessa on mielestäni liian pieni (ja tylsä) valikoima. Jos Suomessa olisi kattavammin VO5 sarjaa myynnissä niin se olisi luultavasti paras markettisarja! Freeman ja EHS sarjoista löytyy parhaat co-hoitikset.  :)

muoks: Herbinan unohdin mainita, mutta se johtuu siitä etten ole yli 10 vuoteen käyttänyt mitään Herbinan tuotteita joten en osaa sanoa siitä oikein mitään. Ehkä pitäisi pitkästä aikaa kokeilla.  :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 21:39
Kirjoittaja olivia
Vaihdoin äänen Niveaan. Color Protect sarjan shampoo ja pikahoitis on huippuja.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 13 Loka 2008, 13:28
Kirjoittaja Hermione
Ääneni on Muu, eli LV.

Ainoa sarja, joka on vastaani tullut, jossa kaikki hoitotuotteet ovat toimivia. Tosi tuotteita ei olekaan kuin neljä, mutta harvasta sarjasta löytyy edes niitä neljää, jotka olisivat tosi hyviä ja aina kaapista löytyviä. Muotoilutuotteita en ole kokeillut; lakkaa voisin harkita, mutta muotovaahtoa en käytä koskaan.

Muistakin sarjoista löytyy huippuja, mutta ei niin laajasti kuin LV:sta.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 23 Marras 2008, 19:27
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Vastasin XZ niinkuin valtaosa.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 20 Helmi 2010, 23:07
Kirjoittaja Triina
Vaihdoin vastaukseni XZ:sta Niveaan, joka on kirkkaasti paras. Silloin kun vastasin tähän ensimmäisen kerran, ei Nivealla pahemmin ollut tuotteita markkinoilla.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 21 Helmi 2010, 10:42
Kirjoittaja |Piija
Pitkän harkinnan jälkeen vastasin muu ja tulin siihen tulokseen että LV:n tuotteet ovat aina toimineet itselläni parhaiten markettituotteista. Pidän paljon myös Herbinan tuotteista, esim. syväputsarista.  :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 21 Helmi 2010, 12:57
Kirjoittaja Jenni.
Jenni. kirjoitti: Vastasin EHS, koska ne saa tukan tuntumaan pehmoiselta sekä sileältä. Hoitoaineet selvittävät hyvin takut. XZ sarjassa on muutama hyvä tuote, mm. Xylitoli -sarja sekä suklaa&vanilja shampoo ja hoitis. Mukavan edullisia vielä hinnaltansa.
Olen vastannut aiemmin näin, mutta nyt vaihdoin ääneni XZ:n tuotteisiin. XZ tuotteista tykkään mm. noista suklaa&vanilja sh&ha sekä uudesta Vanilja Cafe shampoosta. Xylitol -sarjakin on ihan mielenkiintoinen. EHS tuotteista tykkään kyllä myöskin. Varsinkin hunajahoitiksesta ja se normaali (sininenpurkki) shampoo on myös ihan ok.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 21 Helmi 2010, 13:13
Kirjoittaja BlueBerry
Äänestin XZ. Tykkään kylläkin myös Herbinasta niiden marja spa -tuotteiden takia (hoitosuihke on ihanaa!) Ääneni kallistui kuitenkin XZ:n puoleen xylitol tehohoidon takia  :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 19:23
Kirjoittaja Sinimusta
XZ:lle täältäkin ääni  :) Tykkään sen sarjan ksylitolitehiksestä ja muumisuihkeesta.

Freemanin yhdestä hoitoaineesta olen myös tykännyt ja Lorealin muutamista tuotteista, mutta XZ vie niistä voiton.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 19:25
Kirjoittaja -Mansikka_
Äänestin joku muu,eli LV kaikki tuotteet toimii tässä päässä!

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 24 Helmi 2010, 20:43
Kirjoittaja wilma
Äänestin XZ,aa kun nykyään käytän lähinnä vain tämän merkin tuotteita kun tuntuu niin hyvin sopivan tukalleni. Tyrnishampoo ja sama hoitsikka on parhaita  :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 14:53
Kirjoittaja Chaos
Vaihtoehtoihin lisätty LV ja Urtekram myös :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 16:16
Kirjoittaja Minsku
Vaihdoin ääneni Niveaan, kun turha sitä LV:n tehistä on enää surkutella ja äänestellä :D Nivealla on sentään hyviä shampoita ja kai niillä vielä jotain silarittomia hoitiksiakin on, ei ole lähiaikoina tullut katseltua. Olisin saattanut jopa valita Lorealin, mutta sitä ei ollut listassa. Lorkullahan on nykyään tosi hyviä naamioita, muuten en kyllä siitä välitä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 16:57
Kirjoittaja kuku
XZ xylitol tehohoito on <3 , joten ääni menee XZ:lle. ;)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 17:51
Kirjoittaja keksi
XZ lta löytyy hyvät silikonittomat shampoot ,hoitikset ja tehikset.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 10:45
Kirjoittaja Hunajapupu
Lisäsin Lorealin listaan kun sitä kaipailtiin. :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 12:01
Kirjoittaja Minsku
Jee :) No mä vaihdoin nyt siihen Lorealiin ihan vaan niiden naamioiden takia, muuten en niin niistä silaripommiputeleista välitä, mutta NG ja kumppanit on huippuja. Enemmän arvostan hyvää hoitoainetta kuin shampoota, siksi vaihdoin Niveasta pois, kun Nivean hoitikset ei oikein vakuuta.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 12:16
Kirjoittaja Chaos
Mä oon laittanut ääneni Urtekramille, mutta käytän vaan sen paria shampoota enkä muuta :D Muuten oon L'Orealin naamioiden kannalla, ne vaan on aika vahvasti tuoksuvia joten en ainakaan vielä vaihda ääntä, koska Urtekramin hajusteettomat ovat loistavia. Pitäs avan se hoitiskin testaa, kunhan LV:n tehohoito loppuu.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 04 Syys 2010, 09:36
Kirjoittaja scarface
Jo pidempään olen vannonut XZ:n nimeen, kiitos öljyhoidon ja suihkutettavan hyvän tuoksuisen suklaavaniljahoidon :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 24 Maalis 2012, 19:08
Kirjoittaja Jenje
Vastasin XZ, koska varmaan niiden tuotteita (suihkeita lähinnä) tulee eniten käytettyä. Yhden shampookokemuksen perusteella en ihan uskalla vielä TRESemmea suosikikseni laskea. :)

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 11:26
Kirjoittaja Varjotar
Syoss, koska niiden silariton Shine Boost- hoitari on mun pitkäaikainen lemppari.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 11 Marras 2012, 03:59
Kirjoittaja Mai
XZ mm. ihanien Suklaa-Vanilja- hoitissuihkeen ja Xylitol-Hunaja-shampoon perusteella.&nbsp; <3

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 11 Marras 2012, 08:44
Kirjoittaja julietjones
XZ sai mun äänen, sarjassa on monta hyvää shampoota jotka käy mun helposti kutisevalle päänahalle ja useita hyviä hoitoaineita joita käytän CO-pesuun ja muutenkin välillä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Joulu 2012, 18:06
Kirjoittaja Punapää
Äänestin EHS:ää, sillä kyseisen merkin hoitoaineet on mulla CO-pesuissa kovassa käytössä.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Joulu 2012, 18:20
Kirjoittaja Elsinen
XZ sai mun äänen. Huonoon tuotteeseen en ole ko. merkiltä törmännyt, ja olen kokeillut useampaakin shampoota ja hoitoa. Tosin muotoilutuotteista ei ole kokemusta.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 30 Joulu 2012, 18:53
Kirjoittaja Hiisi
XZ sai minunkin äänen, koska suklaa-vanilja shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke ovat parhautta <3

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 01 Tammi 2013, 19:32
Kirjoittaja rosmarin
Samoilla linjoilla edellisten vastaajien kanssa, XZ on paras sarja. Laadukkaita ja hyväntuoksuisia tuotteita joita on ilo käyttää.

Vs: Paras markettisarja?

Lähetetty: 01 Tammi 2013, 20:21
Kirjoittaja enna
Valtavirran mukana mennään, XZ:n tuotteista oon itsekin tykännyt jo kauan. Jahka saan (ikuisuuksia kestävän!!) toisen merkin shampoon käytettyä loppuun, palaan enemmän kuin mielelläni takaisin XZ:n shampoovalikoiman pariin.&nbsp; :)