Paras markettisarja?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi markettisarjoista?

XZ
212
67%
Herbina
11
3%
VO5
18
6%
Erittäin Hieno Suomalainen
10
3%
Andrew Collinge
6
2%
Freeman
6
2%
Muu, kerro mikä
15
5%
Nivea
22
7%
TreSemme
5
2%
Syoss
1
0%
Frank Provost
1
0%
LV
2
1%
Urtekram
2
1%
L'Oréal
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 316

Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Shampoiden perusteella XZ, muuten VO5 (lähinnä instant rescuen takia).
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Seela »

Vastaan XZ koska tuotteet on halpoja ja suurin osa toimivia. Silikonittomuudesta iso plussa.

Jos pystyisin käyttämään silikonia sisältäviä tuotteita niin ehdoton ykkönen olisi Loreal.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Vastasin EHS, koska ne saa tukan tuntumaan pehmoiselta sekä sileältä. Hoitoaineet selvittävät hyvin takut. XZ sarjassa on muutama hyvä tuote, mm. Xylitoli -sarja sekä suklaa&vanilja shampoo ja hoitis. Mukavan edullisia vielä hinnaltansa.
Viimeksi muokannut Jenni., 16 Maalis 2009, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Lucy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:37

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Vastasin XZ. Plussaa erityisesti silokonittomuudesta. Shampoissa suuri silikoni määrä tekee hiukset helposti lähmäisiksi, hoitoaineissa ei niin haittaa. Ehdottomat XZ suosikit tyrni- ja kosteuttava sh.
1b F ii
chiliad
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 10 Elo 2007, 18:44

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja chiliad »

XZ, tuntuu et kaikki tuotteet toimii hyvin :D silikonittomuus ja halpa hinta myös nostaa pisteitä :)
wendy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 182
Liittynyt: 05 Elo 2007, 14:31

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja wendy »

Mä valitsi EHS:n, muita markettisarjoja en käytä, ja tuotakin vain co pesuun (EHS hunaja hoitsikkaa). Ja siinä toimiikin loistavasti, olen kokeillut co pesussa XZ:n hoitoaineita, ja niistä en ole pitänyt ihan yhtä paljoa...
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Valitsin XZ:n, koska siinä on niin montaa hyvää eri tuotetta. Myös herbina saa kannatuksen täältä ja olihan tuossa listassa muitakin hyviä, mutta lähinnä tulee käytettyä xz:a ja herbinaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Ei itse asiassa kamalasti ole edes kokemuksia eri markettisarjoista vaikka lähes koko (pienen) ikäni olen niitä käyttänyt. Paria XZ:n shampoota olen käyttänyt sekä Suklaa & Vanilja hoitista. Ihan OK tuotteita ovat mutta en ehkä sanoisi markettisarjojen parhaimmistoksi.
Parhaiten ovat toimineet GLISSin Liquid Silk shampoo ja hoitoainekkin on ihan ok, vaikkakin aika silikonista..
Muistan joskus käyttäneeni Herbinan kuiville ja vaurioituneille hiuksille tarkoitettua hoitoainetta, ja muistan silloin jopa pitäneeni siitä. Ajattelinkin siis joku päivä sitä uudestaan kokeilla sekä normaalisti että CO-pesuissa, kun ei silikooniakaan sisällä nämä Herbinat.

Huomasin muuten juuti herbinan sivuilla käydessä että nuo purkithan on ainakin uusittu ja tuo kyseinen kuiville ja vaurioituneille hiuksille tarkoitettu taitaa olla nykyään kosteuttava? Silloin se oli vihreä pullo. Onkohan tuo kuitenkin samaa ainetta? :o
Viimeksi muokannut Memmuuh, 26 Helmi 2008, 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja deko »

Oli ihan pakko antaa ääni Erittäin Hienolle Suomalaiselle. Sinipulloisen shampoon pesuteho on juuri passeli ja tuoksu supernostalginen, valkopulloinen hoitis on puolestaan CO-pesuissa yksi parhaimmista. Tekisi mieli jossain vaiheessa testata myös sitä lastenshampoota, ehkäpä tässä vielä shampootilanne sallii uuden ostoksen.
this too shall pass.
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Mulla ei ole mitään ehdotonta suosikkia markettituotteista, kun en ole niitä kauheasti viime vuosina käyttänyt, mutta annoin ääneni VO5:lle. Tykkään enemmän yleensä niistä markettituoteista, joissa on myös silikoneja jonkin verran, joskaan en tykkää niistä jotka ovat melkeinpä pelkkää silikonia. Esim. silikonittomat XZ:t eivät ole mulla toimineet ikinä, shampoot tekevät tukan lättänäksi ja hoitoaineet jättävät tukan takkuiseksi. Hyvin toimivia tuotteita olen löytänyt muutamilta markettimerkeiltä, mutta eniten mulle sopivia markettituotteita olen löytänyt VO5:ltä.
anskuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 52
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 17:55

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja anskuu »

Annoin ääneni XZ:lle. Tässä kiehtoo etenkin se, ettei sisällä silikonia. ;)
Hoitoaineet tosin on aika liruja, mut CO-pesussa oikein hyviä. Shampoot juuri sopivan peseviä.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Nienna »

marenki kirjoitti: ^ Taitavat kyllä todellisuudessa olla samaa firmaa XZ, Herbina ja LV. ;)

Vaikea valinta, mutta vastasin VO5, hoitoaineiden perusteella. Noilla pärjäisi pitkään ja mun tukka pysyisi kunnossakin. Jos olisin vastannut shampoiden perusteella, niin vastaus olisi ollut XZ.
Ai ovat? LV:n ja XZ:an osasinkin yhdistää toisiinsa, mutta tuo Herbina on uusi juttu. Olen aina mieltänyt ne kahdeksi kilpailevaksi purkkifirmaksi, mutta täytyy kyllä myöntää että sarjat ovat imagoiltaan hyvin samanlaiset.  :D
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Multakin ääni XZ:lle. Saa pointsit silikonittomudesta ja kattavasta perusvalikoimasta tuotteita.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Vastasin XZ, koska ovat ihan hyviä hintaansa nähden, suomalaisia ja silikonittomia. Hiukseni eivät tarvitse silikonia, vaikka en sitä välttelekään. Minulla on kuitenkin mielikuva, että myös VO5-tuotteissa on tosi paljon hyviä, mutta tämä äänestyts nyt meni näin, kun kahta ei voi valita.  ;)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Minsku »

XZ minäkin valitsin. En ole kyllä kauheasti näitä tuotteita käyttänyt, mutta suklaa&vanilja -sarja on osoittautunut toimivaksi ja Niiskuneiti -suihketta on tullut suihkittua muutaman vuoden ajan.

Aloin tämän kysymyksen ansiosta ajattelemaan, että mitähän tuotteita tai sarjoja mä ylipäätään olen käyttänyt. Ei minkäänlaista muistikuvaa näin äkkiseltään, enkä noista vaihtoehdoissa olevista ole testannut kuin ihan muutamaa tuotetta parilta valmistajalta. Kokeillut olen myös Sunsilkiä (totesin huonoksi heti ekan purkin kohdalla) Head&Shouldersia (en kyllä ymmärrä miksi) ja sitten Pantenea, jota taisin käytellä aika tyytyväisenä kunnes päänahka alkoi oireilemaan ja siirryin 4 systemsiin.

Edit. Niin ja Freemanilta en ole edes nähnyt hiustenhoitotuotteita.
Vastaa Viestiin