Paras markettisarja?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkisi markettisarjoista?

XZ
212
67%
Herbina
11
3%
VO5
18
6%
Erittäin Hieno Suomalainen
10
3%
Andrew Collinge
6
2%
Freeman
6
2%
Muu, kerro mikä
15
5%
Nivea
22
7%
TreSemme
5
2%
Syoss
1
0%
Frank Provost
1
0%
LV
2
1%
Urtekram
2
1%
L'Oréal
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 316

Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Triina »

XZ, ei tarvitse juuri miettiä. VO5 Miracle Mist ja Super Clean ovat hyviä, mutta XZ on kauttaaltaan laadukas ja kiva sarja ja kotimaisuudestakin pelkkää plussaa.
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Freemanin tuotteita äänestin. Monien rakastamassa XZ:ssa ei ole tarpeeksi tehoja tähän kuivaan käkkärään. Vihreä Savi-hoitis on kyllä hyvä co-pesuissa, mutta muuten hiukseni jäävät aika takkusiksi noista tuotteista. Freemanin tuotteet tuoksuvat aivan syötävän hyviltä. Käytän vain sarjojen hoitiksia kylläkin, vaikka shampoidenkin incit ovat täynnä hyviä aineita, niin niissä on astetta pesevämpää Sodium Layryl Sulfaattia. Papaya&Awapuhi- hoitis silottaa hiukseni hyvin, vaikka sen pitäsikin olla tuuheuttava (käytän sitä usein co-pesuissa).
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Vastasin XZ. Tosin mun kokemus kyllä perustuu aika hataralle pohjalle... Shampoita en ole käyttänyt miltään noista merkeistä, ainostaan hoitsikoita. Ääni tuli silikonittomuudesta ja monipuolisesta valikoimasta.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Husky »

Kyllä se munkin ääneni menee XZ:lle. Muiltakin sarjoilta löytyy yksittäisiä hyviä juttuja niinkuin VO5:ltä syväputsari ja Fade defy-jätettävä, Andrew Collingen tuuheuttava sarja on tuuheuttavien parhaimmistoa mun mielestä ja Elvitalin Nutri Glossin kiiltohoito on luottotuote. XZ on kuitenkin kokonaisvaltaisesti hyvä sarja, suurin osa tuotteista on ehdottomasti toimivia, plussaa silikonittomuudesta.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Täytyy vastata XZ. Shampoot ovat vähän liian kuivattavia, mutta hoitikset toimivat tosi hyvin, varsinkin hoitoainesekoituksissa. Plussaa kotimaisuudesta ja silikonittomuudesta. Tuotteet eivät myöskään haise liikaa tai liian pahalta. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Ja kuten Danielakin tuossa sanoi, niin sarjalta löytyy monipuolisesti tuotteita erilaisiin tarpeisiin.

Mun suosikkeja XZ:lta on hoitiksista Vanilja & suklaa, Kosteuttava sekä Xylitol.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Mindy »


Erittäin hieno suomalainen on ROCK. Perus hyvä mökkisauna shampoo ja hoitis.
Mutta äänestin kuitenkin TRESemme, päivittäiseksi pesuaineiksi.

Syosskin on tullut kokeiltua ja samaan kastiin menee.
Viimeksi muokannut Mindy, 29 Huhti 2010, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Jos olet jo äänestänyt niin valitsemasi vaihtoehto näkyy boldattuna ;)

Mä liputan edelleen VO5:n puolesta, joskin XZ tyrnihoitis on loistavaa. Mutta XZ ei riitä selvittämään tätä takkukasaa... Samoin NG on loistavaa kamaa tehiksen ja suihkeen osalta  :-* Miksei koko sarja voi olla yhtä hyvälaatuista.
Vince
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 349
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:54

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Vince »

Oma suosikkini on ehdottomasti XZ. Shampoot ovat ihan mainioita ja useimmat hoitiksista toimivat paremmin kuin hyvin tavallisessa käytössä. Tähänastisista kokeiluista eniten olen tykännyt xylitol hoitiksesta, tyrnishampoosta ja suklaa&vanilja shampoosta ja hoitiksesta. Ehdottomasti pitää ostaa tuon xylitol -sarjan shampoo testiin.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja kiwi »

xz, koska hinta on juuri sopiva, ja tuotekin hyvää!  :) Monipuolisuus. En ole tosin muita tuotteita käyttänyt, mutta xz oli hyvä.  :D
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja sonj »

VO5, lähinnä siksi, että tykkään Moisture soak -hoitiksesta, markettihoitiksista ehdottomasti paras. XZ:n olisin voinut sanoa myös, ehkä myös Freemanin.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Herya »

Mun mielestä VO5. Mulla on siltä sarjalta eniten tuotteita käytössä. Perfect lenghst ja moisture soak hoitoaineista tykkään. Super clean syväpuhdistava shampoo toimii eikä kuivata liikaa. Defy fedy jätettävä on hyvä latvasuoja.

Kovin moni vastannut että xz mut mulla ei ole käytössä kun suklaa&vanilja hoitoaine jota käytän vaan co pesuissa. Shampoot tuntuu karhentavan mun tukkaa ja takuttaa helposti ja hoitoaineet ei kosteuta tarpeeks -> takkukasa.
Vovka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 07 Touko 2007, 20:37

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Vovka »

Ääneni olen antanut monien muiden tapaan XZ:lle. Vakiotuotteeksi on jäänyt suklaa-vanilja -hoitoaine CO-pesuihin, jonka voittanutta en ole kyllä tuohon tarkoitukseen löytänyt. Ja mikä parasta, sarja on suomalainen.
Valentine

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Täällä myös ääni XZ:lle. Hyvinä puolina silikonittomuus, ja hinta taso kohdillaan. Hyvää täyttö tuotetta omiin hiusnaamioihin ym:hun.
MissWorld

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja MissWorld »

XZ. Enpä muita markettituotteita käytäkään noiden lisäksi, paitsi LV:n tehistä.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Paras markettisarja?

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Vastasin Herbina, mutta tykkään tosi paljon myös VO5-tuotteista. Vuosia takaperin käytin Herbinan kuiville hiuksille tarkoitettua shampoota ja tykkäsin tosi paljon. Nyt mulla on sitä MarjaSpa-shampoota ja kyllä sekin ihan toimii. VO5:n Miracle Mist on tosi hyvä aine (käytin loppuun, mutta ostan luultavasti lisää) ja löytyy multa kolme pulloa Perfect Lenghts-hoitoainettakin.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Vastaa Viestiin