Pureology

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Mä ostin kampaajalta tuon kosteuttavan shamppoon ja hoitiksen, ja oon nyt aivan myyty  :l Hiuksista tuli ihan älyttömän sileät ja pehmeät, mutta ei kuitenkaan liian raskaat kuten vaikka Redkenin Smooth Downilla. Tykkään :)
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Kyselin Pureology-kokemuksia eräästä kampaamosta, joka myy lisäksi mm. Redkeniä. Kampaaja sanoi yllättyneensä siitä, että Pureology-shampoot vaahtoavat paremmin kuin Redkenin shampoot. Muuten Pureology-sarja oli ollut heillä vasta niin vähän aikaa, että enempää hän ei vielä osannut kommentoida.

pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^^Mille nuo Hydrate sh ja ha tuoksuvat? Rasvoittuuko tukka nopeammin?
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Ei rasvoitu ainakaan mulla :) Hoitoaine tuoksuu piparmintulle, ja viilentää päänahkaa hiukan. Shamppoo on tosi mieto tuoksuinen, ja raikas :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Kokeilin äsken vihreän sarjan (rakennepaikkaava?) shampoota, hoitista ja jätettävää. Nyt tukka on vielä märkä, mutta kerron kuitenkin jo jotain. Tuoksua on vaikea kuvailla (ja mulla on vielä flunssa niin en edes haista ihan kunnolla), mutta aika mieto on. Jotenkin mulla tulee mieleen mantelimassa  :D En siis erityisemmin pidä tuoksusta, mutta ei se nyt mikään yöksiskään ole. Shampoo vaahtosi kivasti ja huuhteluvaiheessa tukka tuntui selvältä ja sileältä. Hoitis tuntui aika kevyeltä tai siis se imeytyi hiuksiin ja sitä olisi voinut varmaan läträtä reilumminkin tukkaan, mutta näytepussissa oli vain 7 ml. Huuhteluvaiheessa tukka tuntui taas sileältä ja takuttomalta, ehkä jopa sellaiselta yliliukkaalta, ihan kuin hoitista olisi ollut vielä tukassa vaikka huuhtelin aika kauan limaisuuden pelossa. Aika perus hoitis, en varmaan ostaisi kun parempiakin tuntuu olevan halvemmalla. Jätettävä tuntui aika tahmealta, ihan kuin joltain muotoiluaineelta. Saa nähdä miltä tukka näyttää kuivana, mutta ei mikään hirveän ihmeellinen pesukokemus. Shampoota saattaisin ostaa, riippuu kyllä miltä tukka näyttää kuivana ja millaisena pysyy seuraavaan pesuun saakka.

Kosteuttava shampoo ja tehis kiinnostavat. Niitä haluaisin päästä kokeilemaan.

edit. No niin, nyt tukka rupee olemaan kuiva. Tukka on todella paksun tuntuinen, mutta hiukan sellainen kova. Mutta mun tukka on aina hiukan kova rakennepaikkaavien jälkeen. Shampoota saatan ostaa joskus ja ehkä hoitistakin. Kosteuttavia tuotteita täytyy kyllä kokeilla. Myös tuuheutta föönausmömmö voisi olla kokeilemisen arvoinen tuote kun on alkoholitonkin.
Viimeksi muokannut pinkpepper, 14 Elo 2009, 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja nelma »

Olisiko kellään kokemuksia Pureologyn naamioista? Incitkin kiinnostais.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Oon ihan tykästynyt Essential repair instant repair -jätettävään vaikka sen vasta pari päivää sitten ostin! Koostumus on geelimäinen ja mun tukkaan se tuntuu imeytyvän ihan hetkessä. En ole varma tuoksuuko jätettävässä kamomilla vai mikä eniten, mutta vahva tuoksu se joka tapauksessa (eikä mun mielestä kovin miellyttävä). Inci kuitenkin vaikuttaa hyvältä, joten kyllä tämä ensimmäinen kokemus Pureologyn tuotteista on tosi positiivinen! Saman "vihreän sarjan" naamio tulee ainakin seuraavaksi hankittua.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Onko uusia kokemuksia Pureologyn tuotteista? Näitä olis hullareillakin nyt alessa. Sarja on kiinnostanut jo hyvän aikaa mutta kokeilemaan en ole vielä päässyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja cocos »

Muakin pitkään himotti Purelogyn tuotteet. Laitoin sitten vähän aikaa sitten tilaukseen Feeluniquesta Hydrating - sarjaa shampoon ja hoitiksen. Nyt sitten pääsin testailemaan.&nbsp; Itselläni on kuivuuten taipuvainen päänahka ja ohuehkot, taipuisat hiukset. Shampoo pesi hiukset tosi kuiviksi, latvat meni hamppuisiksi. Hoitsikka taas tuntui tosi juoksevalta, jotenkin odotin, että se olisi ollut paksumpaa. En ollut aiemmin lukenut että hoitsikassa oli piparminttua, joten säikähdin vähän, kun piparminttu alkoi "viilentää" päänahkaa, vähän pistelikin ja tuoksui kyllä tosi voimakkaalle. Sai hiukset pehmeän tuntuisiksi, mutta itse jäin kaipaamaan vielä lisää kosteuttavuutta&nbsp; :-\&nbsp; Eli kaiken kaikkiaan pienoinen pettymys!
1c F ii
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Pureologyn maahantuonti loppuu :(
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Onko kukaan käyttänyt - tai edes nuuhkaissut - Precious oil -sarjan tuotteita?
Nimittäin aiemmin käyttämän Esssential repair -sarjan jätettävä geeli tuoksui tosi yrttiseltä ja niin tekee vastikään ostamani Hydrate shampookin. Noiden haju on mun nenään oikeasti paha joten jos Precious oilitkin ovat saman tyylisiä hajultaan, niin jätän ne suosiolla väliin... &nbsp;:P

-----

Merkiltä on tullut uusi tuoteperhe: Strength cure

Aika nopealla harkinnalla pistin tilaukseen Fabulous lengths -jätettävän Lookfantasticistä kun sopiva alekoodikin tuli vastaan ja jonkinlaista seerumimaista jätettävää vailla olen Hymyilee
Viimeksi muokannut Hilippa, 09 Touko 2014, 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Pureology

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Mä se vain jaksan testailla Pureology tuotteita... &nbsp;:)

Pahasta hajusta huolimatta olen ollut erittäin positiivisesti yllättynyt Hydrate shampoosta! Ei takuttanut vaahdottaessa ja muutenkin tuntui hellävaraiselta ja jotenkin vain hyvältä.
Ainakin osa Pureology shampoista on näköjään jotenkin tiivistettyjä (näin väitetään pulloissa) eli pienen määrän pitäisi riittää: 'a quarter sized amount'. Hydrate shampoo on yksi niistä. No, minulla on ongelma että käytän hiustuotteita yleensä aika reippaalla kädellä ja niin on käynyt tämänkin shampoon kohdalla 8) Siksi pullo onkin kulunut tosi nopeasti.

Ehdottomasti voisin ostaa uudelleen ja tämän shampoon perusteella iski halu kokeilla muitakin merkin shampoita: siksi tilasinkin Precious shamp-oilin ja olen sen jo ehtinyt itselleni saadakin. En ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta tuoksu on ainakin Pureology tuotteista paras tähän mennessä!
Kiva että näitä hyvänkin tuoksuisia tuotteita merkiltä löytyy, koska alan tykkäämään Pureologyn tuotteista koko ajan enemmän ja enemmän!

Strength Cure Fabulous strength jätettäväkin on osoittautunut hyvän tuoksuiseksi eli on jotenkin makeampi ja pehmeämpi tuoksu (ei kuitenkaan mikään ylimakea karkkituoksu). Ei lähmää vaan imeytyy todella vaivattomasti minun hiuksiin.
Viimeksi muokannut Hilippa, 11 Touko 2014, 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin