Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Tilasin LF:stä kokeeksi 150ml:n Born.Again -hoitiksen (kokonaan valkoinen pullo). Testasin tuota eilen ensimmäistä kertaa ja hyvältä vaikutti. Tuoksu oli aika voimakas, mutta hoitotehoja tuossa tuntui olevan ja hiukset olivat pesun jälkeen pehmeät. Tällä hetkellä ei tosin ole vielä löytynyt hoitista, joka jättäisi omat hieman taipuisat hiukset pesun jälkeen selviksi, mutta aika hyvän tulokset B.A:lla sai. Pitää seuraavaksi kokeilla tuota vielä esim. O&H:n seassa.
2aMii
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Onkohan nämä eri väriset Born againit erilaisia myös koostumukseltaan? Mulla on tollanen 150 ml:n harmaanvaalea pullo valkoisella korkilla. Oon itse asiassa ollut hieman pettynyt BA:han kokeiltuani sitä, sitä tuntuu uppoavan tosi paljon hiuksiin. Selvittää kuitenkin suihkussa laitettuna ihan hyvin. Lopputulos on ollut ihan hyvä, mutta ei ehkä mikään mielettömän hyvä, kuten mä odotin täältä luettujen hehkutusten perusteella  ;D. Joka tapauksessa ihan hyvää kamaa, mutta halvemmalla saa mielestäni yhtä hyviä. Ainakin tuo 150 ml:n purkki on ylihintainen, mutta en ole perehtynyt, ovatko isompien putelien litrahinta halvempi??
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Angel.Rinse on osoittautunut käytössä aika kevyeksi hoitikseksi, jonka tuoksu on huumaavan makea ja kukkainen, mutta jonka hoitotehot ovat valitettavasti aika vähäiset mun päälle. Hoitis on aika lirua verrattuna B.A.-hoitikseen, mutta kyllä A.R. selvittää ihan hyvin. Taidan käytellä tämän putelin loppuun öljyllä terästettynä, mutta en aio ostaa uutta putelia. Sen verran enemmän tykkään B.A.:sta.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Luxury.Rinse on ollut kyllä hyvää tavaraa. Mulla on siis se silikoniton versio. Tekee kiiltävät ja selvät hiukset, jotka vaikuttavat vielä hyvin kosteutetuilta ja hoidetuilta. Aika raskaat hiukset tuolla tulee kyllä helposti, joten tuuheutta kaipaaville tuo on varmaan ihan liian lätsäyttävä. Tätä ei tarvitse edes pitää mitään tosi pitkiä aikoja, esim. 10 minuutin muhituksella tulee hyvä tulos. Luulisin, että huippupitkät muhitukset menisi jo liiallisuuden puolelle lopputuloksen kanssa. Tuo hoitis on tosi jäykkää ja paksua ja sen ulos saaminen purkista puristamalla onkin ollut vähän haasteellista. Suosiolla olen pari viimeistä kertaa kiertänyt sen korkin kokonaan pois ja sitten ottanut siitä isosta aukosta hoitiksen ulos.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Unohdin tulla raportoimaan tänne viime tilauksestani Bath & Unwindilta. Postarit eivät siis olleetkaan kovemmat kuin aiemmin, kun tilasin pelkän litran pullon Balancing.Rinseä. Kun koitin tilata litran pullon lisäksi normikokoisia shampoita, niin silloin vasta postarit karkasivat käsistä. Ei siis parane jatkossakaan tilailla tuolta kuin max. litran pullo kerralla, jos mielii säästää toimituskuluissa.

Itse olen tyytyväisenä käytellyt Balancing.Rinseä edelleen arkihoitiksena ja Angel.Rinseä pelkästään jätettävänä - siinä se toimii hyvin, ei latista tai mitään mutta silottaa kivasti. Se kun on tosiaan aika kevyt hoitoaine, kuten ellenkin sanoi.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja keesha »

No niin, pääsin minäkin kokeilemaan tätä Kevin Murphyä. Kokeilussa siis Luxury rinse, silikoniversio. Oon positiivisesti yllättynyt. Tukka oli tosi pehmeä ja hyvin selvinnyt lyhyella muhitusajalla. Tää antoi myös selvästi kiiltoa mun hiuksiin. Ja pesun jälkeen jätettävääkään ei tarttenut lutrata niin kauheena. Tähän mennessä paras tulos O&H:n lisäksi mun tukassa kaikista hoitiksista. Jess, tätä pitää hankkia joskus lisääkin. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko mielipiteitä Kevin Murphy Leave In Luxury Conditioner:ista? Millainen tuoksu? Kosteuttaako hyvin? Entä Kevin Murphy Body.Guard:ista? Miten nuo eroavat toisistaan?
Viimeksi muokannut pinkpepper, 08 Kesä 2009, 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Täällä on ilmeisesti Leave.In.Luxuryn kokeilijoita, mitä olette tykänneet tuotteesta? Ajattelin tilata Feel Uniquen 10% alennuksen houkuttelemana Staying.Alive-jätettävän ja mietin myös Leave.In.Luxurya. Jos jollain on molemmat jätettävät, kuulisin mielelläni vertailua niiden kesken.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Hei kuvittelenko vain tai sekoitanko tuotteet keskenään, mutta onko Kevin.Murphy-shampoiden incit jotenkin muuttuneet? Ihan kuin ennen ainakin Angel.Washissa olisi ollut ALS:saa mutta ei silikoneja, mutta nykyään se on sulfaatiton ja siinä on silikonia?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Tuotteiden INCI:t ovat tosiaan muuttuneet, jotkut parempaan ja jotkut huonompaan suuntaan.

Mie sain tänään Staying.Alive ja Leave.In.Luxury-jätettävät ja molemmissa oli silikonia :(. Onneksi nyt ei sentään aivan älyttömiä määriä ja sitä vähääkin on vain yhtä laatua. Jätettävissä uskallan kyllä silikonia käyttää, niin nämä tulevat kyllä käytettyä, mutta olisin silti mieluummin ottanut jätettävät ilman silareita.

Staying.Alive on suihkittava jätettävä ja tuoksuu vienosti piparmintulta. Kokeilin kuiviin hiuksiin, joten en osaa sanoa selvittävyydestä mitään, mutta ihan kivasti suihke kyllä upposi hiuksiin, eivätkä hiukset jääneet lähmäisiksi. Leave.In.Luxuryssa on mieto tuoksu, ehkä inasen miehekäs. Tuntuu mukavan voidemaiselta, eikä sekään jättänyt hiuksia lähmäisiksi, vaikka kokeilin kuiviin hiuksiin. Lisää kokemuksia tulee heti, kun saan hiukan käytettyä tuotteita normaalikäytössä, mutta näin äkkiseltään tuntuvat ihan kivoilta tuotteilta.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Minäkin hyppään Kevin Murphy-junaan! :)

Tilasin eilen Feeluniquelta The Ultarich Pakin jossa Born Again hoitis ja Again Wash shampoo, molemman 250 ml. Hintaa tuolla pakkauksella oli vajaa 22 euroa.
Odottelen nyt siis innoissani pakettia saapuvaksi; tuo joutuu heti kovalle koetukselle koska otan sen mukaan reisulle Dominikaaniseen Tasavaltaan jossa hoitotehoja varmasti tarvitaan suolaveden ja auringon jälkeen.
Raportoin siis reissun jälkeen kokemuksia. :)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Ensimmäisen Kevin Murphy-tuotteeni sain vasta minäkin. Tilasin siis Born Again hoitiksen ja vaikka olen vasta kahdesti tuota käyttänyt, niin hoitoaine vaikuttaa jo nyt aivan loistotuotteelta! Tuntuu todella hoitavalta! Tilaamani 150 ml:n purkki vaan on ihan pikkuruinen, joka kuluu varmasti todella nopeasti, joten isompaa kokoa pitää pian olla hankkimassa.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

Lyx kirjoitti: Tilasin eilen Feeluniquelta The Ultarich Pakin jossa Born Again hoitis ja Again Wash shampoo, molemman 250 ml. Hintaa tuolla pakkauksella oli vajaa 22 euroa.
Joko olet ehtinyt testata Again wash-shampoota? Muaki alkoi kiinnostaa tuo paketti &nbsp;;D

Edit: Siis onko se shampoo Born again wash ja onko tuo Born again masque eri asia kuin se treatment-hoitis?
Viimeksi muokannut keijukainen, 30 Tammi 2010, 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

No nyt on Kevinit testattu ja täytyy sanoa että tykkään! Shampoo on kivan tuoksuista ja jättää tukan pehmeäksi ja sileäksi ja hoitiskin tuntuu pehmentävän aika lailla. <3 Täytyy testailla vielä pidemmillä vaikutusajoilla, nyt olen vaan antanut vaikuttaa noin minuutin suihkussa.

Miinusta tulee hoitiksen purkista; se on siis lähinnä pieni arkku joka ei ole niin tiivis. Otin nuo siis mukaan matkalle ja tuo hoitis oli vuotanut aika reippaasti. Harmitti että meni ainetta hukkaan vaikka yritinkin kaavia sitä minigripin pohjalta. Ei ymmärrä miksei hoitis voi olla samanlaisessa pullossa kuin shampoo.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Beauty Baysta hankitut 15 ml:n Born again boosterit (moisture ja repair) testattu. Noita siis voisi sekoittaa muuhun hiusnaamioon mutta itse käytin ne sellaisenaan. Kummastakin riitti vain yhteen käyttökertaan enkä mitään eroa noiden kahden eri boosterin välillä huomannut, mutta hyvältä hiukset kuitenkin tuntui molempien jälkeen.
Kummastelen vaan sitä että noissa koeputken näköisissä ampulleissa ei oo INCIä enkä noita löytänyt edes Kevin Murphyn nettisivuilta... Yleisestikin netistä löysin boostereista tosi vähän tietoa.
Vastaa Viestiin