Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Angel.Rinsen tuoksu on ihana <3 . Jotenkin ylellinen, ruusuinen, hienostunut - joskin ehkä aavistuksen liian voimakas. Mutta kun tykkää niin ei haittaa :) . Hoiti pienelläkin määrällä hennot hiukset kosteutetuiksi ja siloisiksi kuin silkki, kuitenkaan latistamatta, ja selvitystehot riittivät jopa pidennyshiukseen. Pidennykselle kaipaan kuitenkin hieman tuhtimpaa tavaraa...

...joka on Born.Again! Pidennykselle ei suositella rakennepaikkaavaa, mutta Born.Again hoitis taitaa kuulua niihin korjaaviin, mitkä nimeomaan sulkevat ja silottavat hiusta. Hoitiksen käytön jälkeen tukka vain valahti olkapäällä, aivan fantastinen lopputulos!! Iso miinus tuoksusta...yh...mutta ihan sama sille jos tuote toimii. Born.Againia voi käyttää yksin tai sekoitettuna toiseen hoitsikkaan, Angel.Rinse + Born.Again -yhdistelmä kokeillaan seuraavaksi. Ja aion testata B.A:n myös Tigin OH:n kanssa!
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lynx »

^Mä tein pidennysten kanssa sellaisen huomion, että kannattaa vähän varauksella suhtautua ohjeisiin siitä, että mitä saa käyttää ja mitä ei. Mullekin sanottiin, etteivät rakennepaikkaavat ole hyväksi, mutta käytin joitakin paikkaaviksi luokiteltuja aineita kuitenkin, koska niillä tuli yksinkertaisesti hyvän tuntuinen pidennyshius. Luulen, että sen kyllä tuntee ihan käsin, että mistä hoitiksista se pidennyshius tykkää.

Pilaantunuthan se mun Born.Again naamioni oli; olin onneksi ostanut sen kampaajaltani. Vein takaisin ja auottiin kaikki heidän hyllyssään olevat Born.Againit, ja kaikissa oli samanlainen pilaantunut kalvokerros päällä. Lähti sitten takaisin maahantuojalle koko satsi. Eli, jos ostelee Suomesta noita niin kannattaa olla tarkkana. Pilaantunut erä päässyt markkinoille.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Ikävä, että hoitis oli pilaantunut, mutta hyvä, että olit ostanut sen täältä Suomesta kampaajalta. Helpompi on täällä reklamoida kuin ulkomaille. Toivottavasti sait rahasi takaisin.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Juurikasvun tauon aikana ostin Leave-in Luxuryn, kun olin hyvää, voidemaista jätettävää vailla. Tämän hajuhan on kamala, mutta muuten voide on aivan ihanaa! Todella paksu koostumus tuntuu levittäessä jopa liian paksulta ja tahmaavalta, mutta kuitenkin sitten kuivana hiukset ovatkin vain tosi pehmeät eivätkä ollenkaan liian raskaat tai lähmäiset.

Hiustenlaittorutiinikseni on tullut suihkun jälkeen levittää ensin tätä Leave-in Luxurya latvoja hoitamaan ja sen jälkeen Tigi Small talkia suojaavaksi kalvoksi, ja hyvässä kunnossa ovat latvat pysyneet. Aiemmin siis kaksihaaraisia on alkanut föönauksen takia tulla jo hyvin pian hiustenleikkuun jälkeen, mutta nyt on edellisestä leikkuusta kolmisen kuukautta ja latvat ovat vieläkin ihan priimakunnossa.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^mun nenään myös Luxury.wash ja -rinse haisevat suorastaan pahalle, enkä saanut nitä toimimaan tukassa ollenkaan - huolimatta siitä, että ne nimenomaan on tarkoitettu paksulle, karhealle tukalle ja oletin pidennystukan tykkäävän. Tuota jätettävää ei valitettavasti Suomesta saa, olisi kiva kokeilla!

Kevinin uutuudet, Hydrate.Me wash ja rinse ovat ihania <3 . Selvittää, kiillottaa, kostetuttaa, ihana tuoksu...yhdet ihanimmista koskaan testaamistani tuotteista. Ensi vaikutelma tunteesta pesun jälkeen oli saman kaltainen kuin Joicon IH:ta käytettyäni, josta myös tykkään hurjan paljon.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Jos jaksat näpytellä noiden uutuuksien INCI:t paikoilleen, niin olisi oikein kivaa :) .

Edit alas: kiitos kovasti :) !
Viimeksi muokannut ellen, 28 Elo 2010, 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^..naputeltu :) .
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Aika kivoilta näyttivät! Pikkasen vaan silikonia, mutta ihan loppupuolella vasta... :) Mun ostoslista vaan paisuu...
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Manna kirjoitti: Olen muutaman kerran pessyt Luxury.Washilla ja lopputuloksena on klähmäiset hiukset! Uskomatonta miten joku shampoo voi sen tehdä, näin ei ole käynyt pitkään aikaan minkään tuotteen kanssa. Voi olla, että joudun laittamaan sen kiertoon, hiukset ovat kuin margariinissa uitetut pesua seuraavana päivänä!
Mulla on lähestulkoon samanlainen pesukokemus ko. shampoosta. Mun tukka ei ole ikinä tuntunut minkään shampoon (tai co-pesunkaan) jälkeen yhtään lähmäiseltä tai likaiselta, joten olin ihan ihmeissäni, kun Luxury.Washilla pesun jälkeen hiukset eivät tuntuneet täysin puhtailta. Ei tuo shampoo mitään lähmää jättänyt, mutta jotenkin hiukset olivat "samean" tuntuiset. Ja mulla on siis luonnontaipuisat hiukset, joilla on pikemminkin kuivumis- kuin rasvoittumistaipumusta. Mä en muuten pitänyt pullon muotoilustakaan, sillä aine oli melko juoksevaa, ja se tuppasi valahtamaan milloin mihinkin korkin avaamisen jälkeen.&nbsp; &nbsp;
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Olen kohta käytellyt loppuun 40ml näytekoon Born.Again.Washista. Koostumus on mukava, paksun kermaista. Tuoksu tuo mieleen yrtit ja lakritsin, enkä ole kovinkaan ihastunut siihen. Aika voimakas, muttei jää hiuksiin paljoakaan tuoksumaan (paitsi että olen huomannut että koen haisevani mummolta aina kun olen tätä käyttänyt, useimmiten olen syyttänyt muita tuotteita mutta alkaa tuntua että ehkä se onkin tämä). Pesuteho on hyvä, pesee oikein puhtaaksi ja vaahtoaa hyvin. Takuttaa tosin hiukan. Tämän perusteella haluan kokeilla muitakin Kevin.Murphyn shampoita, mutta tätä en enää tuoksun vuoksi halua.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Mulla on edelleen käytössä 2 v sitten ostettu litran pullo born.again:a, ja on kyllä hyvää kamaa!
Menin leikkaamaan tukan vähän tuon ostamisen jälkeen, siksi on varmaan ollut niin riittoisaa. Pullossa on vielä n. 1/3&nbsp; jäljellä.Täytyy ehkä hommata uusi litran pönikkä sitten, kun tuo loppuu.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
lumimansikka

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lumimansikka »

Luxury.wash toimii mulle kuin häkä. Hiuksista tulee pehmeän tuuheat ja ilmavat, ei yhtään klähmäiset. En käytä sitä joka pesussa, joten en osaa sanoa, miten käyttäytyisi usemman käyttökerran putken jälkeen. Yks parhaista shampoista tämmöiselle meikäläisen hiuslaadulle (APL tuuhea ja piilotaipuisa karvaisuuteen taipuva pehko, jota on värjätty about aina, johonkin suuntaan).
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Kampaajaystävän yllyttämänä tilasin hänen kauttaan itselleni Angel Wash shampoon.. Minulla ei ole hajuakaan millaisesta tuotteesta kyse ja toivoisinkin että täällä olisi joku osannut hiukan valaista ;D Omistan todella paksut, luonnontaipuvaiset hiukset jotka kuitenkin ovat laadultaan sellaista aivan ohkaista perussuomalaista hiuslaatua.. Haen shampoolta hyvää pesutehoa sekä toivon että se olisi mahdollisimman vähän latistava.. Tulikohan hukkaostos vai voiko tuo toimia tällaisessa päässä? :)

MUOKS: täytyypä kehaista tuota shampoota! Toimii aivan loistavasti tässä tukassa :) Vaahto on ihanan pehmeää, vaikkakin tuntui ensin että vaahtosi hiukan huonommin kun yleensä käyttämäni shampoot. Tuoksu on aika mieto, ei yhtään häiritsevä, erittäin ''kampaamomainen.'' Hiuksiin jää nahkea tuntu pesun jälkeen ja hiukset oli tosi helppo muotoilla pesun jälkeen ilman mitään muotoiluaineita. Olen kyllä tosi tyytyväinen ja voin ilolla suositella muillekkin :)
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

-j- kirjoitti: Mulla on edelleen käytössä 2 v sitten ostettu litran pullo born.again:a, ja on kyllä hyvää kamaa!
Menin leikkaamaan tukan vähän tuon ostamisen jälkeen, siksi on varmaan ollut niin riittoisaa. Pullossa on vielä n. 1/3&nbsp; jäljellä.Täytyy ehkä hommata uusi litran pönikkä sitten, kun tuo loppuu.
On alkaneet hiukset taas imeä hoitoainetta, kun ovat vähän pidemmät. Born again on melkein lopussa, tilasin just uuden 960ml purkin. Oli muuten hinnat vähän nousseet, siellä näkyi mun 2v takainen tilaus, ja silloin kok.hinta oli jotain 35 puntaa tms, nyt oli yli 50 puntaa! Perhana! En sitten tarkemmin katsonut, mutta luultavasti postarit oli pompannu, tuskin tuote noin paljon kallistuisi.

Mutta on se born again niin hyvää kamaa, että ei toi hinta nyt varsinaisesti kirpaise, vaikka vähän ketuttaakin kun on niin paljon hinnannousua.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Litraista Born Againia näyttäisi saavan myös Hairsupermarketista ja siellä hinta on £39.90.
1c F ii
Vastaa Viestiin