Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mulle tuo on just tosi hyvä hoitis sen takia, koska se hoitaa niin paljon ihan pikahoitiksenakin. Nyt kun aloin tehdä aikuisten töitä, illat menevät nopeasti, eikä mulla enää valitettavasti ole aikaa useiden tuntien muhitukseen monta kertaa viikossa. B.A. hoitaa latvat nopeasti, vaikka ei olisikaan aikaa muhitella.

Eilenkin hoitis sai vaikuttaa pari minuttia, jonka jälkeen huuhtelin sen pois puolihuolimattomasti. Sitten pieni nokare jätettävänä ja pari tippaa jojobaa latvoihin. Hiukset olivat niin liukkaat, etten meinannut saada niitä juuresnutturalle yöksi. Upeaa ainetta oikeasti :-*!
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

^Onko mun pullo jotain feikki-ainetta, kun jättää tukan tosi kuivaksi. ??? Tekisi mieli ostaa toinen pullo ja kokeilla, jos tuossa onkin jotain vikaa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Eihän kaikki tuotteet käy jokaiselle hiuslaadulle ja -tyypille. Sun hiuksille saattaa sopia joku ihan erilainen hoitis, kun taas mun kutristolle B.A. on just todella hyvä.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Magia »

Minullakaan Born.again ei kuitenkaan tunnu hoitavan ihan tarpeeksi, tai jotenkin muhitellessa se vaan tuntuu katoavan, eikä sitä sitten huuhdellessa ole hiuksissa niin paljon kuin pitäisi. Sekoituksissa toimii ihan suht hyvin, mutta parempiakin hoitiksia/tehiksiä olen päälleni löytänyt, joten toistaiseksi en varmaan ostaisi uutta pulloa.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

No niin, tulipa sitten tilattua litran tonkka born againia  :P

Oon tota käytelly sellaisen pienen 150ml tms purkin ja tuntui ihan kivalta hoitsikalta. Mitään ihmeellisyyksiä se ei tehnyt, mutta selvitti hyvin ja siinä ei ollut mitään häiritsevääkään :)

2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

Mun hiuksille toi Born again ei ihmeitä tehnyt, sen sijaan Angel Rinse on aivan mahtavaa.
AR kosteuttaa,  silottaa ja selvittäää nämä mun karheat ja kuivat luonnonkiharat samantien kun levitän sen hiuksiin.
Tuoksukin on mun nenään suloisen herkullinen. Tuo siis toimii mulla loistavasti jo pikahoitiksena ja myös jätettävänä.
Täytyy varmaan hommata sitä litran pönikkä, on se vaan niin hyvää ainetta.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ En ainakaan nähnyt tuota Angel.Rinseä tuolla INCI-ketjussa, minkälainen sisältö siinä on?
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^Tarkkaa inciä ei meikäläisellä ole tiedossa, mutta tuolta pystyy tsekkailemaan Murphyjen koostumuksia:
http://www.adorebeauty.com.au

Angel.Rinsellä näkyisi olevan tällanen:

INGREDIENTS:
Aqueous extract of Angelica archangelica, aloe vera gel, cocoa butter, mango butter, olive oil esters, milk protein, chamomile extract, cetrimonium chloride, citrus seed extract, citric acid, vanilla extract, essential oils (pink grapefruit, tangerine, geranium).

Tilasin muuten nyt sitten tämän ketjun innoittamana sekä Angel.Rinsen että Balancing Rinsen ;D Kokeilin eilen nimittäin Hauschkan hoitista ja luulen kyllä etten ota sitä vakikäyttöön, tukkani jäi jotenkin vähän tahmakaksi. Harmin paikka.

Toivon, että tuo Balancing Rinse olisi arkikäyttöön hyvä. Angel.Rinsen taas valkkasin kyytipojaksi sen takia, että Bath & Unwindilta sain sen kaupan päälle kun ostin tuon toisen hoitoaineen. Okei, myönnetään että Tarabelin myönteisellä kommentillakin oli osuutta asiaan, että valitsin juuri sen ;)
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Kiitos Saanille B&U:n esittelystä ylipäätään ja tuosta tarjoustiedosta!  ;) Kotona odottelee edelleen ensimmäistä testiä born.again, mutta tuo kaksi yhden hinnalla tarjous innoitti tilaamaan Luxury ja Angel Rinset. Samalla tilasin pitkään himoitsemani ja hankalan löytää eli litran pönikän MOP Hydrating hoitista. Postikuluja noille kolmelle tuli 14.99 £ ja pelkästään tuo MOP tuli jo edulliseksi tilata tuolta. :D

Luxury Rinsestä oli ekalla sivulla yksi arvio, onko muut kokeilleet tuota? Otin tuon vähän summamutikassa, mutta toivottavasti on hyvää kamaa mun hiuksille, kuten vähän kuvauksesta oletan...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Angie »

^ B&U:sta tilasin itsekin tarjouksen takia Luxury Rinsen ja Born Againin, ja molemmista tykkään oikein paljon. Luxury Rinse tuntuu tosi kosteuttavalta ja selvittävältä ja toimii sekä lyhyellä että pitkällä vaikutusajalla. Tosin se jättää tukan vähän höttöiseksi, mutta ihanan pehmeäksi. Lisäksi siinä on ihana tuoksu.

Born Again taas tuo vähän raskautta ja jäntevyyttäkin tukkaan, mutta ei kuitenkaan lätistä yhtään ja hoitotehoja on omalle päälle tarpeeksi. Lisäksi kumpikaan ei ärsytä päänahkaa ollenkaan, joten näitä voi muhitella pidempiäkin aikoja.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kiitos Saarni INCI:stä ja kiitos Tarabel suosituksesta, sillä nyt muakin alkoi himottaa tuo Angel.Rinse :D. Luxury.Rinsessä näytti olevan ainakin tuon Saarnin linkkaaman sivun mukaan silikonia, muuten olisi ollut kiva kokeilla sitäkin.
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Angie »

^ Hmm, ainakaan oman Luxury-purnukan kyljessä ei ollut silikonia INCIssä. Kumpaahan sitten pitäisi uskoa? Voin näpytellä INCIn ketjuunsa illemmalla, kunhan pääsen kotiin.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^ Joo minäkin kävin katsoon tuon Luxuryn INCIn tuolta Saarnin linkkaamalta sivulta ja huomasin kyllä noi silarit. Kiitos Saarni tuostakin. :) Ajattelin tuota niiden kiirepäivien pelastajaksi, kun ei pysty muhittelemaan ja pitäisi saada ihana/hyvä lopputulos nopeasti ja vaivattomasti. Tuohon käyttöön mulla on ollut Tigiltä Brunette Goddess ja se alkaa olla finito. Sitä en nyt tähän hätään ole kuitenkaan lisää hankkimassa. Mua ei sinänsä noi silarit haittaa, kun en tuota aio jatkuvasti käyttää eikä ne mitään oireiluja aiheuta päänahkaan tms.

Edit. Angelinalta tulikin tietoa ettei tuossa ois silaria. Mitenhän ton kanssa oikein on. Mä voin sit raportoida onks mun purkissa, kun se tulee. Ai niin, puhuttiinks siellä Adorebeautyssa muuten jostain uudesta koostumuksesta tossa Luxuryn kohdalla...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Näpyttelisitkö Angelina sen INCI:n tänne meidän ihmeteltäväksi? Saattaahan se olla niin, että tuote on muuttunut ja silarit poistuneet sisällöstä.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Heh, eipä tuo mitään, jaettu ilo on moninkertainen ilo! Varsinkin jos on joku hyvä tarjous kyseessä ;) Muakin kiinnostais kyllä kanssa noiden incit. Jätin ostamatta Luxury Rinsen toisaalta just ton (ehkä mukana olevan) silikonin takia, ja toisaalta taas senkin takia, kun kampaaja jolla kävin sanoi että tuo Luxury voisi lätsäyttää mun tukkaa liiaksi. (Mulla ei siis ole niin karkea tukka kuin mille toi on ilmeisesti tarkoitettu.)
Vastaa Viestiin