Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^Jos boosterit eivät ole varsinaisesti jälleenmyyntituote, vaan tarkoitettu ammattilaisille liiketyöskentelyyn? Se ainakin selittäisi miksei tietoa ole yleisesti saatavilla.

Seurailen innolla kokemuksia Kevin Murphyistä! Kiinnostaa todella löytää toimivia, mahdollisimman luonnonmukaisia tuotteita. Suomeenkin se on jo lanseerattu ja tulee olemaan jatkossa helpommin saatavilla - tosin juureksethan tilaavat kaiken joka tapauksessa netistä :D .
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Joo, tuo tuli mullekin mieleen. Kun ne koeputken näköiset boosterit on jo muodoltaan sellaisia että epäilin ettei niitä olisi yksittäismyyntiin tarkoitettu. Eiköhän ne ole aluperin pakattu joihinkin isompiin (kampaamoihin jne. tarkoitettuihin) myyntipakkauksiin ja varmaankin inci löytyisi siitä.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Luin juuri uusimmasta Trendistä, että nämä tuotteet ovat saapumassa Suomeen. En malta odottaa, ulkomailta kun en voi tilailla. Kuulostavat kyllä todella lupaavilta, ja pakkauksetkin ovat ihanan söpöjä.  :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^Tarkoitatko, että nuo boosterit ovat tulossa Suomeen vai että Murphyjä aletaan myymään laajemmaltikin ympäri Suomea? Kevin.Murphyä on jo nimittäin myyty pitkään ainakin Salon Pacifiquessa Hesassa, käsittääkseni ovat maahantuoja.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Ainakin IdHair (ent.Hairium) on mainostanut aloittaneensa Kevin Murphyjen maahatuonnin. Onkohan Salon Pacifique sitten tuonut tähän asti tuotteita vain oman liikkeensä myyntiin? Noh, se on selvää että saatavuus Suomessa taatusti paranee.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Manna »

Olen muutaman kerran pessyt Luxury.Washilla ja lopputuloksena on klähmäiset hiukset! Uskomatonta miten joku shampoo voi sen tehdä, näin ei ole käynyt pitkään aikaan minkään tuotteen kanssa. Voi olla, että joudun laittamaan sen kiertoon, hiukset ovat kuin margariinissa uitetut pesua seuraavana päivänä!
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

ellen kirjoitti: ^ Tuotteiden INCI:t ovat tosiaan muuttuneet, jotkut parempaan ja jotkut huonompaan suuntaan.

Mie sain tänään Staying.Alive ja Leave.In.Luxury-jätettävät ja molemmissa oli silikonia :(. Onneksi nyt ei sentään aivan älyttömiä määriä ja sitä vähääkin on vain yhtä laatua. Jätettävissä uskallan kyllä silikonia käyttää, niin nämä tulevat kyllä käytettyä, mutta olisin silti mieluummin ottanut jätettävät ilman silareita.
Adorebeatysta löysin tuon Staying.Aliven incin enkä minä bongannut siitä silikoneja, mutta onkohan se sitten vanha...  ???
Water (Aqua)(Eau), Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Arctium Lappa (Burdock) Root Extract, Nasturtium Officinale Flower/Leaf Extract, Rosa Canina (Rose Hip) Fruit Oil, Cetraria Islandica (Icelandic Moss) Extract, Cetrimonium Chloride (and) Trideceth-12, Polysorbate 60, Hydrolised Silk, Olea Europea (Olive) Leaf Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Honey Extract (or) Mel, Polysorbate 20, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Fragrance, Canarium Commune (Elemi) Gum Oil, Piper Nigrum (Pepper) Fruit Oil, Limonene
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mun käsityksen mukaan uusissa versioissa on silikonia, vanhoissa taas ei ole ollut, mutta en ole tästä ihan 100 %:n varma. Tykkään kyllä siitä Staying.Alive-jätettävästä, se selvästi jämäköittää ja vähän karhentaa hiuksia, toimii hyvin myös kiharanvirkistäjänä seuraavana päivänä. Leave.In.Luxury on jäänyt kokonaan käyttämättä, koska on liian paksua mun hiuksille, joten taidan holvata sen pois rantalomalla hiusten suojana aurinkoa ottaessa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Kuinka alussa inciä silikoni on sinun versiossasi? Pieni silikonimäärä ei haittaisi... Kivalta tuotteeltahan tuo muuten kuullostaisi. :) Kaipailen jotain selvittelevää kuiviin hiuksiin, joka ei korputtaisi (XZ Muumi, Nivea DG ja KC CS-suihkeet tuntuvat korputtavan kuiviin hiuksiin laitettuina).

EDIT.
Olisiko kellään kertoa kokemuksia Motion.Lotionista?
Viimeksi muokannut nelma, 11 Maalis 2010, 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mun Staying.Alive-jätettävän INCI:

Water (Aqua), Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Arctium Lappa (Burdock) Root Extract, Nasturtium Officinale Flower/Leaf Extract, Rosa Canina (Rose Hip) Fruit Oil, Cetraria Islandica (Icelandic Moss) Extract, Amodimethicone (and) Cetrimonium Chloride (and) Trideceth-12, Polysorbate 60, Hydrolised Silk, Olea Europea (Olive) Leaf Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Honey Extract (or) Mel, Polysorbate 20, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Fragrance, Canarium Commune (Elemi) Gum Oil, Piper Nigrum (Pepper) Fruit Oil

Eli aivan sama INCI kuin nettisivuilta löytämäsi, mutta tässä on silikonia ja lopusta puuttuu limonene.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lynx »

Heip, onko kellään ollut Born Againissa päällä sellaista inhaa keltaista paksua kuivettumakalvoa? Eikai tässä kuuluis olla tämmöistä pinnalla?
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Ei mun Born Againissa ole silikonia, tilasin pari viikkoa sitten. On muuten kivan tuntuinen hoitis, tykkään&nbsp; <3
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

EllaBella kirjoitti: Ei mun Born Againissa ole silikonia, tilasin pari viikkoa sitten.
Onko joku sanonut, että Born.Againissa olisi silikonia?

lynx kirjoitti: Heip, onko kellään ollut Born Againissa päällä sellaista inhaa keltaista paksua kuivettumakalvoa? Eikai tässä kuuluis olla tämmöistä pinnalla?
Ei kyllä pitäisi olla tuollaista kalvoa päällä, en ole kyllä sellaiseen törmännyt. Purkki on varmaan jäänyt jotenkin auki ja hoitis on päässyt kuivaamaan. Saitko putelin vasta vai onko se ollut jo sulla vähän aikaa? Jos se on uusi ostos, voisiko siitä huomauttaa kauppaan?
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

No voi hyvää päivää, minä olen koko ajan lukenut että te keskustelette Born.Againista&nbsp; ;D
Just, minä nyt vaikenen, miten mun silmät koko ajan luki Born.Again ja luin omaa inccii ja ihmettelin ja luin.
Noo, se on perjantai se&nbsp; 8)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^^
Kiitos ellen vaivannäöstä :) Taidanpa tuon ostaa sitten kun saan edelliset suihkeet loppuun.
nelma kirjoitti: Olisiko kellään kertoa kokemuksia Motion.Lotionista?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin