Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Olen päässyt testaamaan toistakin sarjan shampoota angel washin lisäksi ja se on protection.wash :) shampoon pitäisi sisältää uv-suoja sekä lämpösuoja aina 220C asteeseen asti.. No sitä en ihan usko, mutta muuten shampoo vaikuttaa todella hyvältä. Koostumukseltaan shampoo on todella outoa, ihan kuin venyvää purkkaa ja ensimmäinen ajatus on että jos tätä laittaa hiuksiin niin se jämähtää niihin kiinni, mutta yllättäen shampoo vaahtoaakin todella hyvin ja jättää hiukset mukavan pestyn nihkeiksi, mutta ei kuitenkaan takuta. Mielestäni hiukset on helppo muotoilla, suoristaa tms. tämän shampoon jäljiltä, jopa tuntuu että shampoo jättää hiuksiin jotain ''muotoiluainetta(?)'' Silti useamman käyttökerran jälkeenkään hiukset eivät ole lähmäiset tai raskaat, mitä aluksi pelkäsin shampoon aiheuttavan.

Itse tykkään tästä jopa enemmän kuin aiemmin hehkuttamastani angel.washista :)
SSpiegel

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Onko kellään kokemusta Kevin Murphyn muotoilutuotteista? Itselläni on tuo surffihiukset antava Hair.Resort, mutta olen miettinyt myös Motion.Lotion -kiharrusvoidetta ja kosteuttavaa Body.Guard -jätettävää. Hair.Resort on kyllä tosiaan aivan loistavaa, mutta antaa pörröisen lopputuloksen ja tahtoisin joskus sileätkin kiharat. Mietin, että onko nuo muutkin muotoilutuotteet hyviä, vai onko tuossa surffikamassa vaan jotain, joka puree niin hyvin kiharoihin.
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja suhina »

Mulla on tuo Motion.Lotion ja tykkään. Tekee kiharasta selvästi kimmoisempaa ja mielestäni myös hieman vähentää pörröä. Mitään tukea tuotteesta ei varsinaisesti saa, eli olen ensin kuivannut hiuksia t-paidan sisällä, sitten levittänyt Osiksen Uploadin tai Tigin Greative Genius, antanut taas kuivahtaa, nihkeen nahkeisiin hiuksiin Motion.Lotion. Tuloksena nätit kiharat, jotka eivät vaan roiku päätä pitkin. Suosittelen.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Mulla on ollut käytössä Anti.Gravity, aivan loistava tuote föönauksen alle mutta pahuksen pikkuruisessa purkissa ja viimeisiä pisaroita on vaikea saada ulos. Testasin Body.Builder -vaahtoa - kertakokeilulla antoi myös mukavan tuen ja siloisen, kosteutetun lopputuloksen mitä vaahdolta en osannut odottaa! Sen voisi hankkia seuraavaksi, kunhan tuotearsenaaliani saan hieman kulutettua..

edit. myös Powder.Puffista tykkäsin, tosin ehkä hieman liian vahamainen verrattuna muihin puutereihin ja siksi ei suosikkini. Session.Spray tuoksuu ihanalle, toimiva lakka mutta tykkään kevyemmistä.
Viimeksi muokannut tuutikuu, 20 Elo 2011, 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

SSpiegel kirjoitti: Onko kellään kokemusta Kevin Murphyn muotoilutuotteista?
Mulla on matkakokoinen puteli Session.sprayta. Suihke tulee liian märkänä ulos, ja kun tavara itsessään oli erittäin tujua ei kypärätukalta voi välttyä. Tuoksu on jännä, muttei mikään kauhean voimakas.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
SSpiegel

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Sain tänään Motion.Lotionini postista. Testailen sitä huomenna, mutta näin nopeana huomiona tuoksu on kyllä melko jännittävä. Surffitukan antava Hair.Resort tosiaan tuoksuu makean kookoksiselle, mutta tässä on sellainen jännä yrttinen tuoksu. Toivottavasti ei jää tukkaan!

Edit

No, nyt on testattu Motion.Lotion. Haju on tukassa ehkä vielä karmaisevampi kuin pullossa ja on ainakin minulla jäänyt leijumaan hienosti ympärille. Mutta... oisko tämä nyt niitä hetkiä kun löydät sen sun hg-tuotteen ja kysyt melkein ääneen "beibi, missä olet ollut koko elämäni?". Upeat kiharat eikä jäänyt mitään koppuroita puristeltavaksi, vaikka saan niitä yleensä pelkästään jätettävästä  hoitoaineestakin. Kevin Murphy on ehkä saanut musta nyt ikuisen fanin.
Viimeksi muokannut SSpiegel, 02 Syys 2011, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Ooh, kuulostaa hyvältä tuotteelta! Jaksaisitko kirjoittaa INCIn? Osaatko verrata tuotetta Alba Botanican jätettävään? :)

edit //Löysin INCIn makeup alleysta:

Water (Aqua)(Eau), Ginko Biloba Leaf Extract, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, PVP/VA Copolymer, Stearic Acid, Mineral Oil, Cetyl Alcohol, Ethylhexyl Methoxycinnamate (and) Synthetic Beeswax (and) PEG-20 (and) Copernica Cerifera (Carnauba) Wax (and) Bis-PEG-12 Beeswax (and) VP/Eicosene Copolymer (and) Sorbitan Tristearate (and) Steareth-100 (and) PEG-100 Stearate, Lanolin Oil, Triethanolamine, Polyaminopropyl Biguanide, Fragrance, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Pogostemon Cablin (Patchouli) Oil, Citronellol, Linalool, Limonese, Geraniol, Citral
Viimeksi muokannut kuku, 02 Syys 2011, 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a F ii – Iho: kuiva
SSpiegel

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Vaikea verrata jätettävään, kun kyseessä on kuitenkin muotoilutuote. Mutta, olen siis saanut jonkunlaista käppyrää aikaiseksi Alba Botanicalla (laitan yleensä reilusti ja puristelen kuivana kimput pois), mutta kun laitan ensin Alba Botanicaa ja Motion.Lotionia siihen päälle, tuloksena on pehmeä kihara.  ??? En tiedä mitä ihmettä siis tapahtuu, että päälle lisääminen ei muka vain lisää käppyrää. Ihan on siis mystistä tavaraa!  :ts
Itselläni on kevyt ja helposti suoristuva kihara, ja kun eilen laitoin tuota tukkaani ennen Vaasan sateeseen ja tuuleen lähtemistä, lopputulos ei ollut kovin mairitteleva. Hiukset jäävät kyllä niin pehmeiksi, että ihan hullua pitoa ei kannata odottaakaan. Tänään tosin lisäsin ainetta kiharoita herätelläkseni, ja vaikka laitoin pipon päähän, kiharat on vielä jäljellä... Että tiedä sit.
Voi olla että ei toimi raskaampaan tukkaan, joka tarvitsee paljon pitoa. Koostumus on lirua, mutta riittoisaa. Ei koppuroita eikä lähmää, vaikka sitä tosiaan on jo kaksi kerrosta tukassa tällä hetkellä. Hajuunkin tottuu ja siitä alkaa jopa oudosti tykkäämään. Itse en varmaan mitään muuta kiharrusvoidetta tule enää ostamaankaan, ellei sattumalta johonkin ihan huimaan aineeseen törmää. Tykkään.  :l
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Onko kukaan vielä kokeillut Anti Gravity Sprayta ? Laitetaan kosteisiin hiuksiin ja pitäisi olla hyvä tuuheuttaja pipon alla lättääntyneelle tukalle.
Chantel

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Kokemusta löytyy Angel.Wash -shampoosta, joka ostettu LF:stä. Omat hiukseni ovat ohuet, mutta niitä on paljon ja ovat hyvin pitkät, eli tuuheutta ei löydy tästä päästä lainkaan  ::) Monenmonta volume-shampoota kokeiltuani päädyin tähän, jonka ainoa miinus on, ettei se suojaa väriä. Nyt purtilo odottaakin hyllyssä sitä, että saan kasvatettua oman värin takaisin (toivottavasti ei pilaannu sitä odotellessa...  :O)

Mutta tosiaan, toimii! Antaa uskomattoman paljon volyymia, tuoksu ei ole kovin mieltä lämmittävä, muttei häiritsekään, koska ei jää hiuksiin. Shampoon jälkeen tarvitsee myös melko tehokkaan hoitiksen latvoihin, koska korputtaa ainakin itselläni. Tulos säilyy ihan ok, jos annan kuivua itsekseen, mutta föönin ja muotovaahdon kanssa tulos on aivan eri sfääreistä - oma lättänä tukkani on kuin Cheryl Colen kuivauksen jälkeen!  :D
Mddx

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mddx »

Oon pähkäillyt, minkä tuuheuttavan shampoon ostaisin lirulettiäni varten ja nyt valinta taitaa tosiaankin kallistua Angel.Washiin. Riittääköhän Angel.Rinse sille kaveriksi, kun Chantel tuossa varoitteli shampoon kuivattavuudesta? Tosin mulla on kyllä tosi lyhyet hiukset (max 15 cm), joten ehkäpä latvojen korppuuntuminen ei ole mun kohdallani kovin akuutti ongelma.

Myös Kevin.Murphyn muotoilutuotteet kiinnostaa, erityisesti haluaisin kuulla kokemuksia hiuspuuteri Powder.Puffista. Mulla on Osis-sarjan hiuspuuteri, joka toimii oman tukkani muotoilussa sinänsä mainiosti, mutten tykkää yhtään siitä, että se ikään kuin jämähtää hiuksiin ja sen pois pesuun tarvitsee useamman shampoovaahdotuksen. Olisikohan tuosta Powder.Puffista yhtään helpompi päästä eroon?
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Mun kokemuksen mukaan ihan kaikkien hiuspuutereiden pois pesemiseen tarvitaan useampi vaahdotus (riippuen tietty varmaan käytetyn puuterin määrästä). Oon käyttänyt Osista, TreSemmeä, got2betä ja L'anzaa (kampaaja on joskus laittanut tuota Powder.Puffia, siitä mulla ei ole sen enempää kokemusta eikä oikein mitään muistikuvaa miten se käyttäytyi pestessä), ja aina hiuksia pestessä on ärsyttänyt se, että ekalla vaahdotuksella shampoo ikäänkuin häviää jonnekin ja vasta tokalla kerralla tukka tuntuu oikeasti puhdistuvan.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Onko kellään kokemusta Kevin Murphy Born Again Masque:sta ja Kevin Murphy Born Again Treatmentista? Mitä eroa näillä on keskenään, onko kummassakaan silikonia? Onko masque "tuhdimpi", parempi kuiville ja blondauksella rääkätyille hiuksille?

Tässä kuva kummastakin, kun täällä tuntuu olleen aikaisemmin epäselvyyksiä purkeista  :D
http://stylemelbourne.com/wp-content/ga ... masque.jpg
http://www.hairtrader.co.uk/product_ima ... 0_zoom.jpg
Ellenia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 88
Liittynyt: 02 Tammi 2013, 14:43

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ellenia »

Lasketaanko nämä luonnonkosmetiikkaksi? Monta arviota tuotteista ainakin on luonnonkosmetiikkan käyttäjäkokemuksissa... Mistä noiden muotoilutuotteiden incit voisi löytää? Kiinnostaa tuo tekstuurisuihke ja kuivashampoo erityisesti.
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

Heippa!

Onko kellään kokemusta Balansing.Washista?

Ulkomaisia nettikauppoja karttavana Murphy-fanina olin onneni kukkuloilla löytäessäni tämän: http://www.hiuksillesi.fi/
Palloilen nyt eri vaihtoehtojen välillä: ostaako litrainen Angel.Wash kun kerrankin semmoiseen törmää ja tuote on hyväksi havaittu, vai kokeillako jotain uutta  ???
Vastaa Viestiin