Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^Siis tuota, en oikein osaa sanoa kun en tiedä millaisia nuo putelit ennen on olleet - nämä ovat molemmat keskenään samanlaisia vihreänruskeita, mutta erilaisia kuitenkin kuin aikaa sitten ostamani Born.Again (tummanvihreä puteli). Pieni pettymys häivähti kyllä mielessäni, kun luulin Angel.Rinsen tulevan söpön vaaleanpunaisessa putelissa nähtyäni sellaisesta kuvan jossakin, mutta sisältöhän se tärkein on kuitenkin  ;)
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Hymph, olen ollut tämän viikon lomalla ja tänään sitten palasin reissusta kotiin. No eipä ole vieläkään pakettia tullut ja siksi en ole teillekään raportoimaan siitä luxurysta. HÖÖH. Taidan kirjoittaa maanantaina mailia, että missä mun paketti viipyy...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Tämän saa yhdistää tuohon edelliseen viestiin, ajattelin vain nostaa ketjua.

Laitoin tänään viestiä B&U:lle, että en ole saanut pakettiani vieläkään. Lähettävät sen uudestaan ja sitten muutaman päivän päästä tulee joku kyselylomake vielä s.postissa. Sanoivat ilmoittavansa asiasta Royal Mailille ja se alkaa tutkia asiaa rikoksena (huih). Jos saan paketin niin, siitä pitäisi ilmoittaa heti tuon RM:n tutkinnan vuoksi. Luxuryraportti nyt sitten saa odottaa edelleen. Hyvää ja nopeaa oli vastaaminen kyllä siellä B&U:n asiakaspalvelussa.

Saarni, niin oliko tuo sun Born.Again, joka oli tummanvihreässä putelissa se litrainen? Kun omani (250 ml) on valkoinen, onkohan se nyt sitten jotain uutta sarjaa, voisiko koolla olla merkitystä väriin? Tuon on B.Againin oon tilannut kyllä Feeluniquesta.

Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

Mulle tuli Born.Again jo useampi päivä sitten, en ole vain muistanut raportoida! Tuote on huippu minun hiuksille, tulee ihanan pehmeät, kiiltävät ja hyväkuntoiset hiukset  :-* Sekoitan tuotteen kylläkin O&H:n ja IHT:n kanssa jotka mulla on vakiokäytössä, kun en raski laittaa joka kerta B:A:ta pelkästään ja näin tulee muutoinkin paras lopputulos.
Täytyy ehdottomasti hankkia muitakin kuin B.A!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mä mietin että sopiskohan Angel.Rinse mun kuontalolle?
Hiukseni ovat melko paksut, markettiaineilla värjäillyt, hieman yli olkapääpituiset, jämäkät.. Latvat ovat kuivahkot, mutta muuten hiukseni ovat yleensä melko sileät, mutta hieman karheat ja pituuden mukana tullut paino on vienyt tuuheutta. Takkuisuutta on tosi vähän. Ehkä just yön jälkeen latvoissa, sellaiset mitkä aukeaa heti sormilla haroessakin.
Viimeksi muokannut nelma, 11 Maalis 2009, 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mä ainakin luulen Nelma että sopii oikein hyvin! Meillä varmaankin aika samanlainen hiuslaatu, ja olen tykännyt tuosta. Hoitaa kuitenkaan latistamatta liikaa ja selvittää tarvittaessa, tuloksena oikein sileät kosteutetun tuntuiset hiukset pesun jälkeen.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Ulrika, mun litraisen Born.Againin pullo on valkoinen ja korkki vihreä. Sen sijaan 150-millilitrasen Born.Againini pullo on tummanvihreä (ja olikohan korkki valkoinen, muistelisin näin). Tuon vihreän pikkuputelin olen tilannut vajaa vuosi sitten Feeluniquesta. Voisikohan siis olla, että muut paitsi 150 ml pullo ovat valkoisia? Tietääkseni Born.Againin koostumusta ei olla muutettu... Mutta jos näin on, niin sehän sekoittaa soppaa entisestään.

Olen kokeillut nyt Angel.Rinseä kerran hoitiksena pesun yhteydessä. Mielestäni se ei kyllä toiminut yhtä hyvin kuin Balancing.Rinse tai Born.Again, vaikka tuoksu olikin ihana. Taidan sittenkin käyttää sitä mieluummin pelkkänä jätettävänä ja pitää Balancing.Rinseä yleishoitoaineena, kun sillä kerran tulee joka kerta niin hyvä tulos.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^^
Okei kiitos, kuullostaa hyvältä :) Taitaapa tuo sitten joutua ostoslistalleni, kuun lopulla on pakko uusi hoitis hankkia.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^^ Hah, no ei noista väri-kokoyhdistelmistä sitten ainakaan pääse päättelemään ehkä yhtään mitään. Nimittäin mun BA on kokonaan valkoinen korkkia myöten.

Tänään laitoin B.Againia jätettäväksi ja taaskaan en tykännyt tuoksusta sitten yhtään. Liian voimakkaan miehisen yrittinen mun makuuni. Onneksi katoaa hiuksista kuitenkin. Tai sitten Joicon Volissima, jota laitoin päälle föönausta varten, peitti tuoksut. Tuoksusta huolimatta vaikuttaa kivalta jätettävänäkin. O&H, josta muuten tykkään tosi paljon, ei oikein ole vakuuttanut mua jätettävänä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Tutkiskelin Hair.Resortin inciä ja ekaksi oli merkitty "Marine Extract of Laminaria". Googlailin vähän ja laminaria taitaa olla jotain levää, mutta tarkoittaako tuo marine että kyseessä on jonkinlainen suolavesiliuos? Ja siten rupesin oitis miettimään kuivattaako Hair.Resort hiuksia?

Vaikee päättää houkuttaisiko Hair.Resort vai Anti.Gravity enemmän&nbsp; ::)
Viimeksi muokannut nelma, 13 Maalis 2009, 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

No niin, vihdoin ja viimein eilen illalla sain paketin käsiini. Sitä ensimmäistä pakettia ei sitten koskaan perille saapunut ja tuo toinenkin oli mielestäni yliaikaa matkalla. Paketissa oli siis MOP Hydrating litra ja ne kaksi Kevin.Murphya. Kumpaakaan Kevineistä ei ollut mitenkään teipattu kiinni tms. MOPissa sentään oli yksi ohut teippi korkin yli vetäisty, ei siis kiertänyt sitä ulkoreunaa eli aika tyhjän kanssa. MOP-korkki olikin sitten hajonnut saranapuolelta, pitää vaihtaa, kun saan jonkun toisen pullon tyhjäksi. Onneksi mikään ei ollut vuotanut, vaikka noilla "varmistuksilla" se olisi ollut hyvinkin mahdollista. Oli siellä sentään vähän styroksipötköjä suojaamassa iskuilta.

Sitten niihin Kevin.Murphyihin. Kumpikin oli harmaassa pullossa ja valkoisessa korkissa. Angel.Rinsessä on etupuolella nimi, Luxuryssa se lukee vain takana. Eilen en ehtinyt tuotteita tarkemmin tutkimaan, mutta aamulla lukaisin pariin kertaan sen Luxuryn INCIn läpi ja en siinä silikoneja huomannut. Näin ulkomuistista INCI näytti samalta kuin tuossa Angelinan viestissä on. Eli taitaa tosiaan olla vanhaa sarjaa, mutta en pistä tätä pahakseni lainkaan.&nbsp; :D
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Laitoin juuri äsken tilaukseen Bath and unwindista Luxury.Rinsen ja Angel.Rinsen, kun molemmat alkoivat kiinnostaa hyvien kommenttien takia. Tilauksessa tulee myös 300 ml:n pullo MOPin kosteuttavaa sampoota. Katsotaan miten mun tilauksen käy, ainakin eka tilaus tuli kotiin ihan ongelmitta. Mielenkiinnolla jään odottamaan tuotteita, että pääsen testaamaan taas uusia Kevin.Murpheja.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Oletteko kukaan tilannut vähään aikaan Bath & Unwindilta? Olisin juuri tilannut litraisen Balancing.Rinsen ja pari Burt's Beesin shampoota, mutta enpäs sitten tilannutkaan kun postarit olis ollu 30 puntaa (!) Mistähän muualta saisi isoja Kevin.Murphyjä edullisesti..?
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mie tilasin ihan viime viikolla, mutta tilasin vain pieniä pulloja. Katsoin vanhaa mailia ja ekan tilauksen postarit olivat 16 £, siinä oli yksi litran pullo ja pari pienempää. Ovatkohan nostaneet postituskulujen hintaa?

Sain eilen paketin mukana Angel.Rinsen, Luxury.Rinsen ja muuta sälää, ja ainakin mun L.R:ssä oli silikonia :( . En uskalla edes kokeilla sitä todella ärtyneen päänahkani takia, joten se menee myyntiin. Jos jotakuta ei niin silikonikammoista kiinnostaa kokeilla, niin yhteyttä vaan yksärillä.

Angel.Rinse vakuutti kyllä heti ekalla kokeilukerralla: selvitti takut todella nopeasti, hiuksista tuli kosteutetun tuntuiset, mutta eivät olleet liian raskaat. Tuoksukin on kiva, hiukan pehmeän karkkimainen. Hoitis on selvästi juoksevampaa kuin B.A., mutta toimii kyllä ihan samalla tavalla. Tykkään kyllä kovasti.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Minä testasin aamulla ensimmäistä kertaa Angel.Rinsea. Ihan hyvältä vaikuttaa ja tuoksu on paljon parempi kuin B.A:ssa&nbsp; :ts Muhitella en ehtinyt, mutta hyvin se selvitti muutaman minuutin vaikutuksellakin. Täytyy kyllä testata pidemmällä vaikutusajalla, sillä aivan huipputuloksia en tällä vielä saanut.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Vastaa Viestiin