Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Angie »

ellen ja muutkin asiasta kiinnostuneet, täältä pesee oman Luxury.Rinse-purnukkani INCI:

INGREDIENTS: Aqueous Extract of Peruvian Bark Cincona, Distilled Water of Orange Blossom Citrus auranthium, Cetrimonium Chloride, Cetyl Vegetable Vax, Peach Kernel Oil Prunus Persica, Vegetable Glycerine, Ceteareth-20, Citrus Seed Extract, Essential Oil of Grapefruit Pink Citrus paradisi, Essential Oil of Orange Sweet Citrus auranthium, Essential Oil of Vetiver Haiti Vetiveria zizanoides, Essential Oil of Bergamot Mint Mentha citrata.

En kyllä millään löydä tuosta silikoneja. Voisiko sittenkin olla niin päin, että itselleni tuli vielä vanhaa sarjaa, ja tuo Saarnin löytämä INCI olisi sen uudistetun version. Ainakin sivuilla lukee "Luxury.Rinse - New Formula". Aika kummallista, jos uudistuksessa ovat lisänneet silareita.. Mutta saa nähdä, minkälaisen purkin Luxurya lähettävät Ulrikalle B&U:sta.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Ei siinä tosiaankaan ole silikoneja. Toivottavasti se uudistus olisi juuri toisinpäin, että uudistuneessa versiossa ei olisi silikoneja. Tuleehan Ulrika sitten raportoimaan minkälaisen version hän sai B&U:sta?! Tuo Angelinan postaama INCI nimittäin näyttää todella hyvältä, harmi, jos ovat muuttaneet sen "huonompaan" suuntaan.

Harmi, että nuo K.M.-sampoot sisältävät joko SLS- tai ALS-yhdisteitä. Sampootkin olisivat saattaneet olla kokeilemisen arvoisia.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^ Juu, tulen kyllä, kun purkin kätösiini saan. Tilausvahvistuksessa arvioivat saapumisen välille 23.-25.2. eli piakkoin pitäisi se olla perillä.  :) Minäkin vähän pelkään, että uudistus olisi huonompaan suuntaan, kun tuolla tosiaan lukee se "New Formula" sen silikonillisen kohdalla. No nähtäväksi jää mitä tulee. Tilasitko tuon omasi Angelina nyt ihan lähiaikoina? Ymmärsin, että hyödynsit tätä tarjousta. Oliko muuten tuossa pullossa itsessään eroa tuon silikoniversion kuvan kanssa? Lähinnä tuli mieleen, että sisällön uudistuessa olisiko ulkonäkökin uudistunut yhtään (tuskin).
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Angie »

^ Tilasin pari viikkoa sitten, eli voisin kuvitella Bath&Unwindilla olevan varastossaan vielä enemmänkin tätä samaa versiota.

Kyllä, pullon ulkoasukin on erilainen. Oma purnukkani on vaaleanharmaanruskea ja tekstiä on vain takapuolella, se näyttää siis tältä. Tässä vielä vertailun vuoksi uudenmallinen pullo.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Hmm, pitääkin sit testata sitä pikaisesti, kun sen saan. Ja sit jos se on tosi hyvää ja vanhaa sarjaa, niin tehdä uusi tilaus ja toivoa, että tulee edelleen sitä vanhaa sarjaa...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Sain eilen litran pullon born againia. Ihan nopea toimitus, 17.2. tein tilauksen, eli vajaa viikko viikonloppuineen meni :)
En sitten vaan tajunnut, että olisi pitänyt tilata sellainen pumppu samalla. Kierrekorkilla varustetusta litran tonkasta on vähän vaikea ottaa tarvittavaa määrää kerrallaan...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^Itse ratkaisin ongelman täyttämällä vanhaa Born.Again-pikkuputelia tuosta isosta tonkasta. Vie paljon vähemmän tilaakin kylppärissä!
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
Ajattelin tehdä samoin. Tai jos pikkupullon korkki sopii isoon pulloon, vaihdan sen.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

Tilasin itsellenikin ensimmäiset Murphyt kokeiluun, mulle on sopinut niin hyvin foorumin suosituimmat tuotteet niin otin kerralla sitten Born.Againia 2x250 ml kun toisen sai kaupan päälle  :P Paremman hyödyn olisin ehkä pidemmässä juoksussa saanut tilaamalla esim Staying.Aliven ja jonkun plus litraisen B.A:n, mutta tähän nyt kuitenkin päädyin. Tulisipa putelit luvatussa ajassa eli seitsemässä päivässä!
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mun tilaus ei ole vielä tullut, joten sitä mun Luxuryn formulaa saadaan vielä odotella. Tänäänhän pitäisi olla sen arvioidun ajan viimeinen päivä eli toivo elää, että se olisi mulla illalla jo ehkä hyppysissäni. Ai minäkö kärsimätön (taas)?!  ::)


Edit. ei ollut paketti vielä tullut. NYYH...
Viimeksi muokannut Ulrika, 25 Helmi 2009, 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
kamomilla

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kamomilla »

Olen pitkään haaveillut kokeilevani Kevin Murphyn tuotteita ja nyt lähti sitten tilaus Bath&Unwindille. Tilasin erilaisia hoitoaineita kokeiluun, koska yhden hinnalla sai aina otettua toisen veloituksetta  :D Erityisesti odotan kokeiltavaksi Born Again ja Angel Rinse -hoitoaineita, mutta mielenkiintoiselta vaikuttivat näiden lisäksi Luxury Rinse ja Leave in Luxury.

Tämän jälkeen on pakko lopettaa ostaminen joksikin aikaa, koska hoitoaineiden määrä alkaa olla yhdelle päälle hankittuna jo naurettavan suuri  ::) Shampoopuolella pidättäydyn edelleen palashampoissa.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mulle saapui eilen luxury wash, angel rinse ja leave in luxury. Ihan ensin huomasin, että tuossa shampoossa ja jätettävässä ihan järkyttävän paha tuoksu makuuni! Sellainen tosi vahva ja miehekäs mielestäni. Angel rinsen tuoksu ihan ok. Hyviltä kuitenkin hiuksissa tuntuivat, ei siitä valittamista. Angel rinse selvitti hiukset todella hyvin, ei tarvitse edes vaikutusaikaa, vaikka koostumus onkin ärsyttävän litkua. Jätettävä ei tunnu tahmaavan, tosin en kyllä paljoa uskaltanut ensimmäisellä kerralla laittaa. Shampoo ihan perushyvä. Ei nyt ainakaan näistä uusia suosikkeja tullut, saatan kyllä vielä joskus kokeilla muita kevin.murphy tuotteita.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Mulle saapui tänään paketti lookfantsusta Born again treatmentia 150 ml ja hämmästys oli suuri kun nostin putelin pahvilaatikosta, kuinka pieni se onkaan  :o???!! Siis voiko tuossa tosiaan olla 150 ml, aivan naurettavan pieni purkki!  ::) Mun kännykkäkin on melkeen isompi. Ja miten tuolta pystyy pursottaaan mitään ulos tollasesta neliskulmasesta pötikästä, nehän jää tonne nurkkiin kaikki. Ja mun puteli ei ole kyllä vihreä, niinkuin LF:n kuvassa.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Nyt olen testannut vasta saapuneista Kevin.Murphyistäni Balancing.Rinseä ja oon niin myyty... Tää on siis sellanen pika- / arkihoitis. Laitoin tätä koko päähän tapojeni vastaisesti, eli hieroin ihan päänahkaankin kuten kampaajalla tehdään, en antanut vaikuttaa kuin sen aikaa kun sitä hetken hieroskelin ja ai että kun tuli tukasta sileä ja kiiltävä! Tuo tuntui jotenkin oitis sulkevan hiussuomut. Koskapa halusin myös päästä kärsimättömästi testaamaan Angel.Rinseä, otin sitä pikku tipan ja laitoin puolikuiviin latvoihin jätettäväksi.

Tulos: ihanan tuoksuinen (Angel.Rinse peitti Balancing.Rinsen hiukan miehekkään / yrttisen tuoksun) ja kauttaaltaan hyvän näköinen tukka, mutta ei millään muotoa rasvaisen oloinen. Tällä yhdistelmällä sain paremman kiillon kuin millään muulla naismuistiin!

Näistä niin lähtee litraset pullot tilaukseen kunhan nuo tuosta hupenee...
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Oliko Saarnin hoitikset niitä uusia vai vanhoja versioita? Alkaa kuulostaa niin houkuttelevalta nää kokemukset, että vaivoin pystyn hillitsemään itseäni tilaamasta näitä ihanuuksia.
Vastaa Viestiin