Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Radish
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 16:18

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Radish »

Sha kirjoitti: Onko kukaan kokeillut tota Body Guard-lotionia? Houkuttas vähän vaihtaa Kerastasen Ciment Thermique siihen, kun toi Kerastase tuntuu olevan silkkaa silikonia :-\.. Hakusessa siis lämmöltä suojaava jätettävä hoitis ja tämä sarja kiinnostaisi kovasti  :)
Minä olen! Just tässä viikko-pari sitten pääsin tähän ihanuuteen tutustumaan ja tykkään :) Tuoksu on aika voimakas, mutta mä jotenkin tykkään siitäkin joten ei haittaa pätkääkään. Silottaa hiukset todella hyvin (tosin mun itsepäisintä pintapörröä ei edes akryylilakka silottaisi..), on todella kevyttä ja suoristusraudan kanssa käytettynä pitää hiukset hyvin suorina, ilmavina ja sileänä. Suosittelen kokeilemaan :) (ellet ole jo ehtinyt kokeilla kun viestistäsi on kulunut jo hetkinen..)
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.
Sha

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Sha »

^En oo vielä kokeillu. Onko siis kuitenkin semmonen, ettei lässäytä? Mun hiukset kun on aika lasimaiset ja hennot ja makaavat pitkin päätä ihan ominkin avuin  ;D Jääkö tuo tuoksu kuinka voimakkaana hiuksiin? Ite oon huomannu, että esim. Angel.washin ja ja Angel.rinsen tuoksu jää hiuksiin jotenkin ihan älyttömän vahvana. Vaikka niissä se tosin ei haittaa, kun tuoksuvat niin hyvälle  :)
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

Juhuu, sain litraisen Born.Againini tänään postista! On kyllä vaikuttavan näköinen pönikkä. Tuosta riittää kyllä pitkään...

Voin suositella tuota Bath & Unwindia, paketti tuli ajoissa perille: lupaus oli 3-5 arkipäivää ja 5 arkipäivää siihen meni. Lisäksi tuolta saa ostoksista bonusta, joka näkyy alennuksena seuraavissa tilauksissa.
Hentoinen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 210
Liittynyt: 10 Heinä 2007, 10:55

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hentoinen »

^Mäkin tilasin, mutta nyt niitä saa vasta 1.9. jälkeen. On vissiin ollut suosittuja.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)
Radish
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 16:18

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Radish »

Sha kirjoitti: ^En oo vielä kokeillu. Onko siis kuitenkin semmonen, ettei lässäytä? Mun hiukset kun on aika lasimaiset ja hennot ja makaavat pitkin päätä ihan ominkin avuin  ;D Jääkö tuo tuoksu kuinka voimakkaana hiuksiin? Ite oon huomannu, että esim. Angel.washin ja ja Angel.rinsen tuoksu jää hiuksiin jotenkin ihan älyttömän vahvana. Vaikka niissä se tosin ei haittaa, kun tuoksuvat niin hyvälle  :)
Ei tämä ainakaan mun pääkasvustoa lässäyttänyt, tosin mun hiuslaatu on kihara ja äärimmäisen vaikeesti lässäytettävissä. Tuoksu ei jää mun mielestä liian voimakkaana hiuksiin, tosin työkaverin kyseli, että käytänkö jotain kardemumman hajuista hiustuotetta..? Hän kyllä esitti kysymyksen täysi positiivisessa mielessä, mun hiukset tuoksuu kuulemma ihanan lämpimän mausteiselle, muttei liikaa. Siistiä :)
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Ostin minikokoisen born.again hoitiksen (oli kyllä hintaa purnukalla!) ja kerran kokeilleena voisin sanoa että oli todella mahtavaa ainetta!  :-* Minulla on siis paljon vaalennetut (värinpoistoja)  pitkät hiukset, joita vielä kaiken huipuksi yritän kasvattaa. Tällä aineella tuli superpehmeät ja silkkiset hiukset melko lyhyellä vaikutusajalla ja en malta odottaa uusia testailuja...  ;D
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Mä olen kanssa tosi tyytyväinen ensikokeilun jälkeen tohon Born Again tehikseen. Pesin hiukset eilen Mopin Hydratingilla ja sen jälkeen BA puoleksi tunniksi saunaan muhimaan. Pikahoitiksena käytin Elivon hajusteetonta hoitista
sulkemaan hiussuomut, varmuuden vuoksi viimeinen huuhtelu vielä kylmällä vedellä.

Hiukset on pehmeät, tuuheat ja kuohkeat, mutta silti riittävän kosteutetun tuntuiset, jopa kuivat latvat ei pörrötä, vaikken poikkeuksellisesti laittanutkaan mitään jätettävää.Kiiltoakin tuli suht kohtalaisesti.Tykkään kovasti.

Tuoksua säikähdin aluksi, että mun nenään se on aikas "kukkais-yrttinen", näinköhän tuoksuyliherkkänä pystyn käyttämään,mutta huuhtelun jälkeen tuoksu ei jäänyt hiuksiin :) Tästä tuli ehdottomasti mun lempparituote ja
aionkin käyttää tätä aluksi kuurina, useamman kerran viikossa jotta saan kosteusköyhät hiukseni taas parempaan kuosiin.
2aFii
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Kokeilin ensimmäistä kertaa born again-hoitista ja vaikutti aika hyvältä tavaralta. Hiukset tuntuivat imevän löysähköä ainetta todella paljon, joten purtilo tuskin kestää kauaa. Kuivattuaan hiukset oli todella luonnolliset ja suhteellisen kosteutetun tuntoiset. Olisin toivonut ehkä vielä enemmän kosteutta, pehmeyttä, kimmoisuutta ja silosuutta.. Mulla tosin on vaikeat latvat ja ne menee nopeasti hamppusiksi ja takkuun, joten tämä hoitoaine taitaa olla parhaimmasta päästä tähän päähän. Olen ihan tyytyväinen :)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Saarni, kuinka paljon litraiselle hoitsikalle tuli postikuluja?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Olen kokeillut pari kertaa born.again-hoitsikkaa. Ekan kerran kokeilin 20 min ja toisen kerran tunnin vaikutusajalla. En huomannut eroa vaikutusajan suhteen. Huuhdeltaessa hiukset tuntuivat tosi pehmeiltä ja ihanilta, mutta kuivettuaan tulos ei ollut hyvä. Hiukset jäivät kuiviksi ja pörröisiksi. Kokeilen vielä sekoittaa johonkin toiseen tehikseen, koska yksinään aine ei näytä minulla toimivan.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^^8 puntaa tuli silloin maksamaan.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

^
Ei mikään kauhean paha, kiitos tiedosta.
Voisi ehkä itsekin tilata litran pönikän jossain vaiheessa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Hentoinen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 210
Liittynyt: 10 Heinä 2007, 10:55

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hentoinen »

Se litrainen on ihan ehdoton hankinta jos fanittaa B.A:a.  :-*
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Litranen pullo Born.Againia oli kyllä todella hyvä hankinta mullekin, tykkään hoitiksesta ihan pöperönä ja se menee jätettävänäkin todella hyvin, koska on samalla kevyttä, mutta kuitenkin kosteuttavaa. Jos haluaa paksumpaa tavaraa, kaakaovoi tai jokin muu öljy emulgoituu hoitikseen hyvin. Tämä on ainoa hoitis, jota olen uskaltanut kokeilla yömuhituksessakin, koska ei kutita päänahkaa, eikä latista hiuksia aivan täysin.
Kalinka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 07:49

Vs: Kevin.Murphy-hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kalinka »

^Totta, munkin mielestä tossa on just hyvää se että vaikka onkin hoitava niin se ei lätsäytä tukkaa pahemmin. Nyt olen tosin aikeissa alkaa käyttää jotain vähän vähemmän hoitavaa hoitsikkaa arkisin ja pitää sitten tuota Born.Againia vaikka viikottaisena hoitona pidemmällä vaikutusajalla. Tähän mennessä olen käyttänyt sitä joka pesun yhteydessä ja olen alkanut miettimään, voisiko hiuksistani tulla ns. ylihoidetut? Joka tapauksessa meinaan kokeilla nyt arkihoitiksena Dr. Hauschkan Jojoba & Marshmallow -hoitsikkaa, koska se oli saanut paljon hyviä arvioita Béautetestissä.
Vastaa Viestiin