Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset

Oletteko kokeilleet luontaiskosmetiikkasarjojen hiusten muotoilutuotteita?

Olen kokeillut.
6
35%
En ole kokeillut.
11
65%
 
Ääniä yhteensä: 17

sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

^ Mä oon tykännyt Laveran hiuslakasta, joka on vihreässä pumppupullossa :)
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Choko »

^ Kiitos vinkistä! Pitääpä testata!  :)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
khia

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja khia »

tainituuni kirjoitti:
Hyviä muotoilutuotteita on mun mielestä John Masters Organicsilla. Varsinkin Bourbon vanilla & tangerine
hair texturiser on ollut ihana käytössä. Hair Pomade ehkä vähän rasvamainen, ei tarjoa pitoa kovinkaan paljon.
Mistä noita John Masters Organicseja saa ostaa Suomessa, tai mistä saisi tilattua Suomeen? :) Mua houkuttaisi kokeilla niiden laventeli-suolavettä/merivettä hiustenmuotoiluun.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
FeelUniquella on&nbsp; ollut.
Aika hyvän hintaisia sielläkin, mutta toivottavasti on sen arvoisia. ;)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
tainituuni

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja tainituuni »

John Mastersilla on myös UK-sivut josta saa tilattua ilman tullihuolia! www.johnmasters.co.uk
jouhanna

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja jouhanna »

sweet jane kirjoitti: ^ Mä oon tykännyt Laveran hiuslakasta, joka on vihreässä pumppupullossa :)
Mulla on ollut tuo Lavera nyt käytössä parisen viikkoa ja olen oikein tyytyväinen. Pitää hyvin ja tuoksu on miellyttävän "Laveramainen", raikkaampi kuin Santen vastaava. Taitaapa jopa lähteä pesussa paremmin pois. Saakohan tätä muuten kuin tilaamalla? Suomalaisissa nettikaupoissa en ole nähnyt ja kunnollista ekomarkettia kosmetiikkaosastolla ei täälläpäin ole. Omani tilasin Saksasta.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Oon kovasti tykästynyt Giovannin Magnetic Force Styling Wax -vahaan. Se ei ole kamalan tahmaista, vaan enemmänkin sellaista öljymäisempää ja tuntuu uppoavan hiuksiin hyvin. Huuhtoutuu hiuksista helposti, vähäisellä annostuksella ei tee hiuksista rasvaisen näköisiä, sopii kiharoiden korostamiseen ja antaa selvästi tukea.
Corvus

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Corvus »

Mulla on Logonan Style&Shine hiusgeeli, mutta aika turhaa tavaraa tuo on. Jättää aika tahmeaksi, pitoa ei ole riittävästi ja levittyy tosi huonosti. Tuoksu on kyllä hyvä, mutta mitään muuta positiivista en tuosta keksi, nököttää vaan kaapintäytteenä.
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Ostin Kaubamajasta Naked Style More Volume-muotovaahdon ja olen ollut tuotteeseen tyytyväinen. Tällä saa aikaan samanlaisen tuloksen kuin muillakin muotovaahdoilla kunhan tukka on sopivan kostea eikä tuotetta laita liikaa. Ohjeessa neuvotaan pumppaamaan tuotetta kerran tai kaksi ja tämä määrän on hyvä, sillä muuten tulee lähmäinen tulos. Hiusten tulee tosiana olla myös tarpeeksi kosteat, sillä muuten tuote jää vian lähmäämään hiuksia eikä muotoile kunnolla - sama tosin pätee mielestäni tavallisiin muotovaahtoihin.&nbsp;

Hiukset ovat muotoilun jälkeen pehmeät kunhan ne kampaa/harjaa fööniharjalla kevyesti. Pito on ihan kelvollinen ja saman tuloksen olen saanut aikaan tavallisillakin muotovaahdoilla. Tuoksu on kevyt ja raikas eikä haise millekään oluelle tai muulle omituiselle. Vaahdossa on pieni kasvimainen sivutuoksu, mutta se ei jää hiuksiin. Tuotteen saa myös pestyä hyvin pois eikä jätä valkoista töhnää tai muuta jämää hiuksiin.

Oma tukkani on taipuisa eikä älyttömän paksu (se normaali suomalaislaatu) ja samanlaiselle hiuslaadulle tätä voi hyvin suositella. Purkin mukaan vaahto on 97% luonnonmukainen.
Mirju
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 358
Liittynyt: 23 Elo 2009, 11:18

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirju »

Tällä viikolla kokeiluun pääsi Santen hiusvaha, joka kyllä ei tuoksu omasta mielestä oikeastaan miltään. Pito on ihan hyvä tukan siloitukseen, mutta tietystikin annostelun kanssa pitää olla tarkkana, ettei tukka näytä liian kiiltävältä. Jättää kuitenkin tukan tosi pehmeäksi :)

Kokeilut vielä jatkuvat, mutta so far so good!
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

Onko mitään uutta tälle saralle? Tarvelistalla olisi rakennetta luova ja tukea antava, mahdollisesti kaoliinipitoinen eli todella "rough" muotoiluvaha, ei siis mikään kiillottava huulirasva.

Edittiä. Sain näytteet Am kosmetiikan hiusgeelistä ja clay -vahasta. Sekoitetettuna näistä saa ihan jopa pitävän ja muotoiltavan tuloksen vaikka pito on kohtuu kevyt silti. Vahalla itsessään saa hieman nostettua, tekee aika mattaisen tuloksen, ei kuitenkaan pidä hiuksia reilusti koholla edes perinteisen kosmetiikan lakan kanssa. Geeli on ihan mainiota sinänsä, sillä pysyy koholla hyvin mutta kovettaa sen verran etten oikein pidä.

Nyt siis mennään tällä sekoituksella siihen asti kunnes löydän muuta testattavaa. Plussaa muuten runsaista näytteistä, sain kummastakin tuotteesta pienen Bonne Maman -hillopurkin yli puolilleen, joten riittävät jopa käyttöön asti.
Viimeksi muokannut Ice, 12 Maalis 2012, 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Luin jo kaikki tämän ketjun viestit. Tässäkö ovat kaikki kokemukset luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteista? Haluaisin lukea enemmän kokemuksia, ennen kuin lähden ostamaan mitään uutta tuotetta ja nyt kiinnostaisi kokeilla muita kuin tavallisia muotoilutuotteita.

Edit. En löytänyt kuin Santen ja Laveran tuotteita. Testasin jotain kampaussuihketta ja se tuoksui omituiselta eikä tuntunut tekevän mitään hiuksille, kun kädellä haroin sitä otsatukkaan.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 02 Elo 2013, 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta eikö kenelläkään ole kokemusta iHerbin muotoilutuotteista? Jos on, niin millaisia?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Yhdestä tuotteesta on kokemusta, eli BWC:n hiuslakasta. Se toimii parhaiten ponnarin tms kampauksen siloitukseen ja irtohaivenien kurissapitämiseen, antaa myös kivasti kiiltoa. Aerosolittomana se on kuitenkin aika märkää ja suihke on karkeajakoista, joten lyhyille hiuksille ja esim. föönikampausten viimeistelyyn ei ole välttämättä oikein hyvä.

Giovannin siloittava latvatippa voidaan ehkä sekin katsoa muotoilutuotteeksi, on erinomainen silikonitippa, joka tekee latvat sileiksi, liukkaiksi ja kiiltäviksi ja toimii siinä tehtävässä oikein mallikkaasti.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Luontaiskosmetiikan hiustenmuotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Meneekö tuosta BWC lakasta pumppu tukkoon jos sitä ei käytä päivittäin? Mä käytän hiuslakkaa pari kertaa viikossa, ja mietin voisiko tuo olla seuraava vaihtoehto sitten joskus sadan vuoden päästä kun nykyinen loppuu. Käytän hiuslakkaa siis juurikin vain irtohaivenien "liimaamiseen" kun pidän tukkaa ponnarilla.

Tuo Giovannin latvaseerumi on muuten mun lemppari. ;)
Viimeksi muokannut Mena, 01 Syys 2013, 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin