Wellan muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Wellan muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku kokeillut Wella System Professionalin Flashlight kiiltosuihketta? Millainen tuoksu tuossa mahtaa olla? Klimpityttääkö latvoja?
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Wellan muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mulla on ollut jonkin aikaa käytössä Professionals-sarjan Pearl Styler -muotoilugeeli ja tykkään kovasti. Tässäkin ketjussa on aiemmin mainittu, että tämä olisi tahmeaa, mutta koostumusta on taidettu joitakin vuosia sitten muuttaa, koska tämä on täysin tahmatonta, kevyttä ja helposti levittyvää geeliä. Helmenhohto jättää mukavan hillityn kiillon, joka näyttää luonnollisemmalta kuin perinteinen geelikiilto. Olen vähän yllättynyt siitä, että pitoa kuvaillaan arvosanalla 3/4, koska mulle pito tuntuu tosi kevyeltä. Ehkä käytän vain liian vähän. En ole hirveästi kokeillut, mihin kaikkeen tämä sopii, kun en juuri mitään jännää hiuksillani tee, mutta ainakin yleiseen siistimiseen ja kiillottamiseen tämä toimii erinomaisesti. Kaipasin Sim DS:n mattaisen vahan tilalle kosteuttavampaa tuntua ja vähän kiiltoa, ja tämä antaa just sitä. Ainoa miinus on aika korkea hinta siihen nähden, että tämä tuskin on kovin riittoisaa.

En olisi hajustettua muotoilutuottetta enää ostanut, ellen olisi päässyt testeristä toteamaan, että tuoksu on todellakin supermieto ja ärsyttämätön. Tämä on siedettävin hajustetun muotoilutuotteen tuoksu, jonka olen kohdannut. En oikein tunnista tuoksussa mitään spesifiä, ja hiuksissa sitä ei juuri havaitse ollenkaan. Ei ärsytä silmiä eikä hengitystä yhtään.
1cFii, oma väri.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Wellan muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Sokoksella oli pari kampaajaa esittelemässä Wellan uutta Eimi-sarjaa ja pääsin kokeilemaan uusia tuotteita. Mun tukka on sen verran pitkä (midback) etten juuri sitä vaivaudu laittamaan, mut näin ammattilaisen käsittelyn jäljiltä nämä ovat paljon jämäkämmän tuntuiset. Onko joku muu ehtinyt testaamaan näitä?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Vastaa Viestiin