Millainen suhde hiuksiisi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Varjotar

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Tälllä hetkellä oon näihin ihan tyytyväinen ( jossei oteta lukuun sitä, että haluun ihan hirveesti niiden kasvavan ja ÄKKIÄ perseelle asti :#). Arkisin nää roikkuu letillä pitkin selkää, kun niille on jihan turha tehdä yhtään mitään, kun koulussa joutuu pitää kii ja aamulla haluun nukkuu niin pitkää ku vaa voin.
Ehkä sit jaksan kokeilla näihin kampauksia, kun mulla on oikeesti aikaa.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

Minulle hiukset ovat yksinkertaisesti osa identiteettiä ja ehkä imagoakin, pitkät sellaiset siis.

Tämä blogthings-testin tulos, vaikka hupitesti onkin, niin kuvaa kyllä minua aika hyvin, oikeastaan:
What Length Hair Should You have?

You Should Have Super Long Hair
You are free spirited and carefree. You are a total wild child, and no one is going to tame you!
Your hair tells people that you're an individual who doesn't care what other people think. You and your hair break all the rules.

You are a mysterious type who has many secrets. You prefer to keep to yourself.
There's a lot hiding behind that hair. Very few people truly understand what you are all about.


;)


(Jos joku muu haluaa huvin vuoksi tehdä tuon testin, niin tässä: http://www.blogthings.com/whatlengthhai ... uhavequiz/ )
Viimeksi muokannut Suvivilja, 30 Maalis 2012, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
Varjotar

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

You Should Have Super Long Hair

You are free spirited and carefree. You are a total wild child, and no one is going to tame you!
Your hair tells people that you're an individual who doesn't care what other people think. You and your hair break all the rules.

You are a mysterious type who has many secrets. You prefer to keep to yourself.
There's a lot hiding behind that hair. Very few people truly understand what you are all about.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja Horros »

Oho, tulipa minulle yllättävä tulos!

You should have super short hair

You are confident and conventional. You are proud of who you are and have nothing to hide.
Your hair tells people that you are honest and straightforward. You appear ready to face the world head on.
You can be very quiet at times. You aren't shy though... you're just thinking things over.
You prefer to plan out the best course of action before you do anything. You want to be able to be your best in every situation.

Teksti sinänsä pitää paikkansa useissa kohdissa, en ihan noin itsevarma kuitenkaan ole, mutta super short hair ei ole kyllä yhtään minun juttuni, vaan lempparipituuksia ovat vyötärö ja lantio - oikeasti minulla on aina ollut noin mid-back-pituiset hiukset, kun eivät siitä pitemmälle juuri kasva.  :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
SSpiegel

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Mäkin sain super-long hair.  :o
Mä olen nykyään hieman välinpitämättömämpi hiuksiani kohtaan kuin aikaisemmin. Ts. nuorempana tuli ihan älyttömästi laitettua ja värjäiltyä, ja aina oli joku ihan hullu hiusmalli, kuten irokeesi tai vastaava. Näin yliopistoikäisenä olen sitten ajatellut, että olisi kiva näyttää jo hieman aikuisemmalta, joten otin itselleni tämän ikuisen projektini: katson kuinka pitkäksi hiukset kasvavat. Nyt luulen, että olen saavuttanut sen maksimipituuteni, joten kasvatus ei enää ole mielessä. Olen nykyään melko huoleton hiusteni kanssa, jokus vähän laiminlyöväkin, sillä pitkästä luonnonkiharasta hiuksesta voisi pitää vähän parempaakin huolta. Laitan kyllä hiukset joka yö kiinni tai en saisi niitä selviksi aamuisin.
Nyt tosin kriiseilen oman värin kasvatuksen kanssa. Mulla olisi oman väristä hiusta jo pixien verran, mutta en ole uskaltanut vielä leikata. Poikkis ja kaveri sanoo, että hiukset on nyt pitkinä tosi ihanat ja toisaalta olen niitä jo pitkään tähänkin mittaan kasvattanut, niin ei heti raskisi leikata. Mietin latvojen liukuvärjäystä, eli jos hetken nauttisi vaalennuksella raiskatuista pitkistä hiuksista ja vetäisisi sitten sen pixien.
Että ei kai tästä hiuskriiseilystä koskaan pääse eroon.  ;D
eivor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Marras 2009, 09:44

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja eivor »

Pitkät hiukset on osa minua, en haluaisi missään nimessä leikata olkapäämittaa lyhyemmäksi.
Silti en kohtele niitä mitenkään ylivarovaisesti, kun on esim. tullut vaihdeltua tuota väriä suht usein... Värjätessä ja vaalentaessa ajattelen että ne on vaan hiukset, ne kasvaa takas. Kun vaalentaa, olen aina valmis ottamaan sen riskin että voi joutua leikkaamaan lyhyemmäksi. Sitten varmaan käyttäisin pidennyksiä, jos näin joku päivä kävisi  ::)
Mutta näinhän ei käy, koska oon nyt päättäny pysyä vaaleassa. Ihan oikeesti.  ;)
Pyrin kuitenkin hoitamaan hiuksiani niin hyvin kuin suinkin osaan, selvittelen niskatakut pois heti ja läträän hoitoaineilla. Pitkänä ne mieluusti pidän...

Mun hiuksisto ei oo mitenkään helposti asettuva vaan aikamoinen reuhka välillä, mutta suurimmaksi osaksi pidän siitä.
goldie_locks

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja goldie_locks »

Mä sain vastaukseksi, että pitäs olla Long Hair ja sitähän tässä tavottelen, muuten se analyysi ei pitänyt ollenkaan paikkaansa.

Mulla on ollut 2004 asti pelkästään rakkaussuhde tukkaani. Saan sen hoitamisesta mielihyvää. Tuntuu hyvältä kun pesen likaista tukkaa ja sitten siitä tuleekin puhdas ja ilmava.&nbsp; <3
Varjotar

Vs: Millainen suhde hiuksiisi?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Enpä mä noita kummoisemmin laittele, arkena vaan roikkuvat mukana letillä ja tulevat hiplatuiksi aina välillä ;D
Ehdottomasti pitää sanoa, että muutos on parempaan päin, olen rakastumassa niihin :l
Vastaa Viestiin