Wellan kampaamotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Meidän kattavasta brändiketjustosta näkyy puuttuvan näinkin "itsestäänselvä" merkki. Ainakin ennen muinoin SP oli kovinkin suosittu merkki, mutta täällä siitä ei juurikaan puhuta. Itse muistan katselleeni juuri SP-pulloja kaihoten kun kiinnostukseni kampaamotuotteisiin heräsi penskana. Ne oli mulle ihanaa luksusta johon ei ollut varaa. Nykyään ne ei tosin enää tunnu luksukselta, enkä ole edelleenkään ko. merkkiä testannut.

Arvoisien juuresten joukosta löytyy varmasti tämänkin merkin käyttäjiä joten kertokaahan mielipiteitänne. Onkos ketkään Juuri-miittiläiset muuten vielä testanneet niitä aurinkotuotteita? Itse en.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja lynx »

Mä käytin joskus SP:tä ja tykkäsin. Se oli mun silmään joskus huikean kallista ;D Hitsin pitsi kun en muista ihan mitä tuotteita olivat. Joko värihiusten tai kuivien hiusten shampoo ja hoito. Oli kyllä tosi hyvät. INCIstä ei hajuakaan koska tää oli joskus 5 vuotta sitten.

Mä olen tesmannut noi aurinkotuotteet. Hoitis on hyvä, melko hoitava. Shampoo ihan perus, muttei mikään huono tosiaankaan. Tuoksut on ehkä vähän njöö, mutta kyllä mä noita voisin ihan hyvin useamminkin käytellä.
devil

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja devil »

Enpä ole käyttänyt :) Katselin tänään kyllä kampaamossa sitä SP:n kiiltosuihketta, oli alennuksessa 2,90e. En kuitenkaan ostanut vielä, koska en ole muutenkaan käyttänyt tämän merkin tuotteita eli ei ole hajuakaan niiden toimivuudesta. Onko kukaan kokeillut tuota kiiltosuihketta?
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mulla on ollut SP:ltä Volume moussea jai jotain colormoussea.Eli molemmat jätettäviä hoitoaineita.Volumea mulla on nytkin kaapissa,koostumus on sellaista oikein paksua kermavaahtoa ja tuo käy kevyempänä jätettävänä oikein hyvin.Jättää ilmavaksi ja sileäksi tukan ja tuo ihanaa pehmeyttä.Toinen pullo menossa ja tykkään!

Lisäksi mulla on Remove Lotion,joka on siis hoitoneste kuivalle ja hilseilevälle päänahalle.Viilentää kivasti ja saa päänahan puhtaaksi.Oikeastaan hilseaikoina mun ei ole tarvinnut tuota laittaa kuin kerran päähäni ja oon saanut taas olla ilman kutinaa.Eli kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä ei ole,mutta tuote mun käytöillä (tyyliin 5 kertaa vuodessa max) on älyttömän riittoisaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Mä rrrakastin joskus kymmenen vuotta sitten sellaista rakennepaikkaavaa suihketta, joka laitettiin föönaamalla hiuksiin. Tuntui oikeasti tekevän hiuksista ihan eri tuntuiset ja jämäkämmät. Tuon yhden tuotteen ansiosta aloin sitten ostelemaan shampoot ja hoitoaineetkin samaiselta merkiltä, mutta en tiedä miksi se sitten joskus jäi. Mutta aarteita ne todella mulle oli, ja aina kun mentiin ostoksille siskon kanssa, mä etsiskelin sitä suihketta ja mun sisko kolusi vaatekauppoja ::).
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Anissa kirjoitti: Volumea mulla on nytkin kaapissa,koostumus on sellaista oikein paksua kermavaahtoa ja tuo käy kevyempänä jätettävänä oikein hyvin.Jättää ilmavaksi ja sileäksi tukan ja tuo ihanaa pehmeyttä.Toinen pullo menossa ja tykkään!
Käytin just talvella/keväällä pullollisen tuota Volume moussea ja mulle tuo oli tosi turha tuote. Jos shampoon jälkeen laitoin tehiksen + vielä normaalia pois huuhdeltavaa pikahoitsikkaa ja sitten tuota Volume Moussea jätettäväksi niin hiukset tuntui kuivuttuaan tosi kuivilta, ei siis mitenkään korppumaisilta vaan latvat esim. ihan narskui kuivuuttaan ja hiukset tuntuivat tosi huonoilta. Käytin sitten tuon kanssa paria muuta jätettävää tuon lisäksi ja sitten hiukset jäi paremman tuntuisiksi. Kokeilin tuota Volume moussea monen eri sh+hoitis -yhdistelmän kanssa ja aina se kuivatti hiukset yksinään käytettynä, joten ei oikein sopinut mulle. Tuuheutta ei myöskään tullut ollenkaan.

Se Volume shampoo oli aivan kauheaa, takutti hiukset melkein joka kerta kunnon takkupalloksi eikä niitä takkuja saanut millään auki, sai läträtä sekä tehiksen että hoitsikan kanssa oikein urakalla että sain hiukset selväksi. Tuo shampoo myös kuivatti hiuksia. Minulla oli samaan aikaan myös SP:n Repair Cream -tehis käytössä ja jouduin käyttämään sitä joka kerta kun pesin Volume shampoolla hiukset, kun en muuten saanut hiuksia tuon shampoon jäljiltä siedettävään kuntoon. Tuo Repair Cream oli ihan ok perustehis, selvitti takut hyvin ja taisi hoitaakin jonkin verran, en kuitenkaan jäänyt kaipaamaan.

Tuo Volume-sarja on mun hiuksille ollut kyllä huonoimpien tuotteiden joukossa mitä olen kokeillut, nauratti kun samoihin aikoihin käytin myös Fructiksen tuuheuttavaa shampoota ja hoitsikkaa välillä ja ne oli monin verroin parempia: shampoo pesi todella hyvin puhtaaksi mutta ei narskuvaksi, hoitis selvitti hiukset hyvin ja hiukset olivat ilmavat ja tuuheat kuivuttuaan.

SP:n Silver Saver hopeashampoota olen myös käyttänyt, se oli ihan toimivaa tavaraa mutta hinta/laatu/määrä-suhteeltaan Lorealin hopeashampoo on kuitenkin kokonaisuudessaan parempaa joten olen ostanut enimmäkseen sitä.

Mua kuitenkin kiinnostaa SP muuten sarjana, sain joskus kolmisen vuotta sitten näytepullon kampaajalta jotain SP:n shampoota joka oli aivan loistavaa, mutta en muista harmikseni että mitä se oli. Veikkaan että se on ollut kosteuttava shampoo. Jossain vaiheessa olisikin tarkoitus testailla jotain kosteuttavaa sh+hoitis -yhdistelmää ja mahdollisesti jotain muitakin tuotteita, muotoilutuotteitakin olisi kiva kokeilla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Hunajapupu kirjoitti:
Anissa kirjoitti: Volumea mulla on nytkin kaapissa,koostumus on sellaista oikein paksua kermavaahtoa ja tuo käy kevyempänä jätettävänä oikein hyvin.Jättää ilmavaksi ja sileäksi tukan ja tuo ihanaa pehmeyttä.Toinen pullo menossa ja tykkään!
Käytin just talvella/keväällä pullollisen tuota Volume moussea ja mulle tuo oli tosi turha tuote. Jos shampoon jälkeen laitoin tehiksen + vielä normaalia pois huuhdeltavaa pikahoitsikkaa ja sitten tuota Volume Moussea jätettäväksi niin hiukset tuntui kuivuttuaan tosi kuivilta, ei siis mitenkään korppumaisilta vaan latvat esim. ihan narskui kuivuuttaan ja hiukset tuntuivat tosi huonoilta. Käytin sitten tuon kanssa paria muuta jätettävää tuon lisäksi ja sitten hiukset jäi paremman tuntuisiksi. Kokeilin tuota Volume moussea monen eri sh+hoitis -yhdistelmän kanssa ja aina se kuivatti hiukset yksinään käytettynä, joten ei oikein sopinut mulle. Tuuheutta ei myöskään tullut ollenkaan.
Joo,en mäkään tuota yksistään käytä,vaan aina jonkun voidemaisen jätettävän alla.Nyt tällähetkellä se on käytössä lähes päivittäin ja päälle Joicon Altimaa.Vakiosetti. ;D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

Mä muistelen myös aikoinani haikailleeni näiden pullojen perään  :) Vaikka aika onkin vähän ajanut näiden ohi niin pidän edelleen paljon purkkien muotoilusta ja jostain syystä himottaa ostaa näitä jos alennuksesta löydän. Mulla on kaksi kaveria joista molemmat on Wella SP:n vakiokäyttäjiä.

Color Saver Shampoo: Hyvä perusshampoo josta tykkäsin, pesi hyvin mutta ei kuivattanut.

Ends Express: Normaali silikoninen latvasuoja, hyvin pieni pullo tosin sitä annosteltiinkin tipoittain.

Volumagic: Mitäänsanomaton, lähti nopeasti kiertoon.

Trend Set: sama kuin yllä

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Wellan herkän päänahan shampoo taisi olla ensimmäinen kampaamotuotteeni, jota käytin säännöllisesti. Nykyisin taitaa olla nimellä sensitive shampoo, en tiedä onko koostumus muuttunut. Oli ihan hyvää tavaraa päänahalle ja jätti hiukset pehmeiksi.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ Se oli hienoa tavaraa vaalennusten jälkeen, kuin kutinan poistavaa kermavaahtoa.

Lämpimästi on mielessä 3.1 Hydro mask (?), jolla tein ensimmäiset taikani kosteutuksen suhteen. Tämän kanssa sitä ymmärsi, millainen on oikeasti kosteutettu hius, saati sen, millainen on hyvän tuoksuinen tuote ;D

Ends express oli liian kevyttä makuuni, Volume shampoo toimi hyvin luonnontilaiseen hiukseen, värjättyjä takutti.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Olen nyt kesällä pessyt ja hoitanut hiuksia Wella SP:n Sunset-shampoolla ja -hoitoaineella ja ovat tuntuneet kyllä varsin erinomaisilta. Jättävät hiukset mielettömän pehmeiksi ja liukkaiksi. Miinuksena hoitiksen lätsäyttävä vaikutus, jota ihmettelen kun ei siinä juuri ole silareitakaan.

Shampoo pesee hyvin ja takuttamatta, tosin ei juuri selvitäkään. Hoitoaineen koostumus on paksua ja täyteläistä, nimensä mukaisesti "creamia".
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

Törmäsin matkoilla Sunset Express Creamiin joka kyllä pelasti auringon kärventämät hiukseni. Aine ei vaadi minkäänlaista vaikutusaikaa ja jätti hiukseni uskomattoman sileiksi ja kiiltäviksi. Sitten kun vielä huomasin ettei se sisällä silikonia (puusilmä-varaus) niin siitäkös riemu repesi  :D
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Misato »

peachie kirjoitti: Onko kukaan kokeillut tuota kiiltosuihketta?
Ihan hyvää silikonihuttua, tosiaan antaa hienon kiillon mutta toisaalta myös lätsäyttää hiukset todella herkästi.  On sen verran rasvaista tavaraa että itse en uskalla suihkia suoraan päähän, mutta käsin hiuksiin levittämällä tulee ihan hyvää jälkeä.  Riittoisaa ainankin on, koska tosi pieni määrä riittää pitkälle.  Mutta ovh:ta en kyllä tästä maksaisi, melko hintavaa siihen nähden että saman tuloksen saa periaatteessa vaikka tipalla jojobaöljyä.  :)
You and me make the whole world jealous
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Itse olen tätä SP.tä katsellut kun jotenkin on jäänyt minulta kokonaan kokeilematta  ::)

Mutta olikin kalliimpia tuotteita kun minulla mielikuvassa..

Niillä on jokin kiiltoa tuova naamio jossa sellainen kiiltelevä tarrakin kyljessä.. hitsi kun nimeä en muista, mutta sitä hypistelin viimeksi kaupassa.. josko tulisivat tarjoukseen niin raaskisi kokeilla.

Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

System Professional on uusinut Repair-tuotelinjansa kokonaan. Uudessa tuoteperheessä on Repair shampoo, Repair 30 seconds hoitoaine ja aivan ihkauutena Repair mask. Uudet tuotteet tunnistaa vanhaan verrattuna siitä, että SP-merkki ja tuotteen nimi hehkuvat kullanruskeina (vanhoissa ne oli mustalla). Lisäksi Repair shampoossa lukee "for damaged hair", vanhemmassa versiossa "for stressed hair".

Repair maskin mainostetaan olevan niin tehokas, että jopa YKSI käyttökerta korjaa hiusta 100 %.  ::)

Lisään incin vielä tuonne inci-osioon ja testaan naamiota sitten aamutuimaan.

Tuotteita on myynnissä jo ainakin Helsingin Sokoksen alakerran kampaamossa, joka on nykyisin Salon Klipsi. Naamion hinta oli 21,20 euroa (200 ml purkki, samanlainen kuin Power Mask, Enrich Mask ja Hydro Mask).
Vastaa Viestiin