Sivu 1/1

Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 15:13
Kirjoittaja Supervixen
Meidän kattavasta brändiketjustosta näkyy puuttuvan näinkin "itsestäänselvä" merkki. Ainakin ennen muinoin SP oli kovinkin suosittu merkki, mutta täällä siitä ei juurikaan puhuta. Itse muistan katselleeni juuri SP-pulloja kaihoten kun kiinnostukseni kampaamotuotteisiin heräsi penskana. Ne oli mulle ihanaa luksusta johon ei ollut varaa. Nykyään ne ei tosin enää tunnu luksukselta, enkä ole edelleenkään ko. merkkiä testannut.

Arvoisien juuresten joukosta löytyy varmasti tämänkin merkin käyttäjiä joten kertokaahan mielipiteitänne. Onkos ketkään Juuri-miittiläiset muuten vielä testanneet niitä aurinkotuotteita? Itse en.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 15:17
Kirjoittaja lynx
Mä käytin joskus SP:tä ja tykkäsin. Se oli mun silmään joskus huikean kallista ;D Hitsin pitsi kun en muista ihan mitä tuotteita olivat. Joko värihiusten tai kuivien hiusten shampoo ja hoito. Oli kyllä tosi hyvät. INCIstä ei hajuakaan koska tää oli joskus 5 vuotta sitten.

Mä olen tesmannut noi aurinkotuotteet. Hoitis on hyvä, melko hoitava. Shampoo ihan perus, muttei mikään huono tosiaankaan. Tuoksut on ehkä vähän njöö, mutta kyllä mä noita voisin ihan hyvin useamminkin käytellä.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 16:00
Kirjoittaja devil
Enpä ole käyttänyt :) Katselin tänään kyllä kampaamossa sitä SP:n kiiltosuihketta, oli alennuksessa 2,90e. En kuitenkaan ostanut vielä, koska en ole muutenkaan käyttänyt tämän merkin tuotteita eli ei ole hajuakaan niiden toimivuudesta. Onko kukaan kokeillut tuota kiiltosuihketta?

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 20:26
Kirjoittaja Anissa
Mulla on ollut SP:ltä Volume moussea jai jotain colormoussea.Eli molemmat jätettäviä hoitoaineita.Volumea mulla on nytkin kaapissa,koostumus on sellaista oikein paksua kermavaahtoa ja tuo käy kevyempänä jätettävänä oikein hyvin.Jättää ilmavaksi ja sileäksi tukan ja tuo ihanaa pehmeyttä.Toinen pullo menossa ja tykkään!

Lisäksi mulla on Remove Lotion,joka on siis hoitoneste kuivalle ja hilseilevälle päänahalle.Viilentää kivasti ja saa päänahan puhtaaksi.Oikeastaan hilseaikoina mun ei ole tarvinnut tuota laittaa kuin kerran päähäni ja oon saanut taas olla ilman kutinaa.Eli kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä ei ole,mutta tuote mun käytöillä (tyyliin 5 kertaa vuodessa max) on älyttömän riittoisaa.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 20:34
Kirjoittaja Moonflower
Mä rrrakastin joskus kymmenen vuotta sitten sellaista rakennepaikkaavaa suihketta, joka laitettiin föönaamalla hiuksiin. Tuntui oikeasti tekevän hiuksista ihan eri tuntuiset ja jämäkämmät. Tuon yhden tuotteen ansiosta aloin sitten ostelemaan shampoot ja hoitoaineetkin samaiselta merkiltä, mutta en tiedä miksi se sitten joskus jäi. Mutta aarteita ne todella mulle oli, ja aina kun mentiin ostoksille siskon kanssa, mä etsiskelin sitä suihketta ja mun sisko kolusi vaatekauppoja ::).

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 12 Kesä 2007, 08:28
Kirjoittaja Hunajapupu
Anissa kirjoitti: Volumea mulla on nytkin kaapissa,koostumus on sellaista oikein paksua kermavaahtoa ja tuo käy kevyempänä jätettävänä oikein hyvin.Jättää ilmavaksi ja sileäksi tukan ja tuo ihanaa pehmeyttä.Toinen pullo menossa ja tykkään!
Käytin just talvella/keväällä pullollisen tuota Volume moussea ja mulle tuo oli tosi turha tuote. Jos shampoon jälkeen laitoin tehiksen + vielä normaalia pois huuhdeltavaa pikahoitsikkaa ja sitten tuota Volume Moussea jätettäväksi niin hiukset tuntui kuivuttuaan tosi kuivilta, ei siis mitenkään korppumaisilta vaan latvat esim. ihan narskui kuivuuttaan ja hiukset tuntuivat tosi huonoilta. Käytin sitten tuon kanssa paria muuta jätettävää tuon lisäksi ja sitten hiukset jäi paremman tuntuisiksi. Kokeilin tuota Volume moussea monen eri sh+hoitis -yhdistelmän kanssa ja aina se kuivatti hiukset yksinään käytettynä, joten ei oikein sopinut mulle. Tuuheutta ei myöskään tullut ollenkaan.

Se Volume shampoo oli aivan kauheaa, takutti hiukset melkein joka kerta kunnon takkupalloksi eikä niitä takkuja saanut millään auki, sai läträtä sekä tehiksen että hoitsikan kanssa oikein urakalla että sain hiukset selväksi. Tuo shampoo myös kuivatti hiuksia. Minulla oli samaan aikaan myös SP:n Repair Cream -tehis käytössä ja jouduin käyttämään sitä joka kerta kun pesin Volume shampoolla hiukset, kun en muuten saanut hiuksia tuon shampoon jäljiltä siedettävään kuntoon. Tuo Repair Cream oli ihan ok perustehis, selvitti takut hyvin ja taisi hoitaakin jonkin verran, en kuitenkaan jäänyt kaipaamaan.

Tuo Volume-sarja on mun hiuksille ollut kyllä huonoimpien tuotteiden joukossa mitä olen kokeillut, nauratti kun samoihin aikoihin käytin myös Fructiksen tuuheuttavaa shampoota ja hoitsikkaa välillä ja ne oli monin verroin parempia: shampoo pesi todella hyvin puhtaaksi mutta ei narskuvaksi, hoitis selvitti hiukset hyvin ja hiukset olivat ilmavat ja tuuheat kuivuttuaan.

SP:n Silver Saver hopeashampoota olen myös käyttänyt, se oli ihan toimivaa tavaraa mutta hinta/laatu/määrä-suhteeltaan Lorealin hopeashampoo on kuitenkin kokonaisuudessaan parempaa joten olen ostanut enimmäkseen sitä.

Mua kuitenkin kiinnostaa SP muuten sarjana, sain joskus kolmisen vuotta sitten näytepullon kampaajalta jotain SP:n shampoota joka oli aivan loistavaa, mutta en muista harmikseni että mitä se oli. Veikkaan että se on ollut kosteuttava shampoo. Jossain vaiheessa olisikin tarkoitus testailla jotain kosteuttavaa sh+hoitis -yhdistelmää ja mahdollisesti jotain muitakin tuotteita, muotoilutuotteitakin olisi kiva kokeilla.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 21:41
Kirjoittaja Anissa
Hunajapupu kirjoitti:
Anissa kirjoitti: Volumea mulla on nytkin kaapissa,koostumus on sellaista oikein paksua kermavaahtoa ja tuo käy kevyempänä jätettävänä oikein hyvin.Jättää ilmavaksi ja sileäksi tukan ja tuo ihanaa pehmeyttä.Toinen pullo menossa ja tykkään!
Käytin just talvella/keväällä pullollisen tuota Volume moussea ja mulle tuo oli tosi turha tuote. Jos shampoon jälkeen laitoin tehiksen + vielä normaalia pois huuhdeltavaa pikahoitsikkaa ja sitten tuota Volume Moussea jätettäväksi niin hiukset tuntui kuivuttuaan tosi kuivilta, ei siis mitenkään korppumaisilta vaan latvat esim. ihan narskui kuivuuttaan ja hiukset tuntuivat tosi huonoilta. Käytin sitten tuon kanssa paria muuta jätettävää tuon lisäksi ja sitten hiukset jäi paremman tuntuisiksi. Kokeilin tuota Volume moussea monen eri sh+hoitis -yhdistelmän kanssa ja aina se kuivatti hiukset yksinään käytettynä, joten ei oikein sopinut mulle. Tuuheutta ei myöskään tullut ollenkaan.
Joo,en mäkään tuota yksistään käytä,vaan aina jonkun voidemaisen jätettävän alla.Nyt tällähetkellä se on käytössä lähes päivittäin ja päälle Joicon Altimaa.Vakiosetti. ;D

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 18 Heinä 2007, 10:22
Kirjoittaja Seela
Mä muistelen myös aikoinani haikailleeni näiden pullojen perään  :) Vaikka aika onkin vähän ajanut näiden ohi niin pidän edelleen paljon purkkien muotoilusta ja jostain syystä himottaa ostaa näitä jos alennuksesta löydän. Mulla on kaksi kaveria joista molemmat on Wella SP:n vakiokäyttäjiä.

Color Saver Shampoo: Hyvä perusshampoo josta tykkäsin, pesi hyvin mutta ei kuivattanut.

Ends Express: Normaali silikoninen latvasuoja, hyvin pieni pullo tosin sitä annosteltiinkin tipoittain.

Volumagic: Mitäänsanomaton, lähti nopeasti kiertoon.

Trend Set: sama kuin yllä


Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 18 Heinä 2007, 10:46
Kirjoittaja Luomo
Wellan herkän päänahan shampoo taisi olla ensimmäinen kampaamotuotteeni, jota käytin säännöllisesti. Nykyisin taitaa olla nimellä sensitive shampoo, en tiedä onko koostumus muuttunut. Oli ihan hyvää tavaraa päänahalle ja jätti hiukset pehmeiksi.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 18 Heinä 2007, 14:48
Kirjoittaja Ice
^ Se oli hienoa tavaraa vaalennusten jälkeen, kuin kutinan poistavaa kermavaahtoa.

Lämpimästi on mielessä 3.1 Hydro mask (?), jolla tein ensimmäiset taikani kosteutuksen suhteen. Tämän kanssa sitä ymmärsi, millainen on oikeasti kosteutettu hius, saati sen, millainen on hyvän tuoksuinen tuote ;D

Ends express oli liian kevyttä makuuni, Volume shampoo toimi hyvin luonnontilaiseen hiukseen, värjättyjä takutti.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 28 Heinä 2007, 16:25
Kirjoittaja Supervixen
Olen nyt kesällä pessyt ja hoitanut hiuksia Wella SP:n Sunset-shampoolla ja -hoitoaineella ja ovat tuntuneet kyllä varsin erinomaisilta. Jättävät hiukset mielettömän pehmeiksi ja liukkaiksi. Miinuksena hoitiksen lätsäyttävä vaikutus, jota ihmettelen kun ei siinä juuri ole silareitakaan.

Shampoo pesee hyvin ja takuttamatta, tosin ei juuri selvitäkään. Hoitoaineen koostumus on paksua ja täyteläistä, nimensä mukaisesti "creamia".

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Syys 2007, 13:23
Kirjoittaja Seela
Törmäsin matkoilla Sunset Express Creamiin joka kyllä pelasti auringon kärventämät hiukseni. Aine ei vaadi minkäänlaista vaikutusaikaa ja jätti hiukseni uskomattoman sileiksi ja kiiltäviksi. Sitten kun vielä huomasin ettei se sisällä silikonia (puusilmä-varaus) niin siitäkös riemu repesi  :D

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Syys 2007, 17:41
Kirjoittaja Misato
peachie kirjoitti: Onko kukaan kokeillut tuota kiiltosuihketta?
Ihan hyvää silikonihuttua, tosiaan antaa hienon kiillon mutta toisaalta myös lätsäyttää hiukset todella herkästi.  On sen verran rasvaista tavaraa että itse en uskalla suihkia suoraan päähän, mutta käsin hiuksiin levittämällä tulee ihan hyvää jälkeä.  Riittoisaa ainankin on, koska tosi pieni määrä riittää pitkälle.  Mutta ovh:ta en kyllä tästä maksaisi, melko hintavaa siihen nähden että saman tuloksen saa periaatteessa vaikka tipalla jojobaöljyä.  :)

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 23 Huhti 2008, 12:08
Kirjoittaja Neriana
Itse olen tätä SP.tä katsellut kun jotenkin on jäänyt minulta kokonaan kokeilematta  ::)

Mutta olikin kalliimpia tuotteita kun minulla mielikuvassa..

Niillä on jokin kiiltoa tuova naamio jossa sellainen kiiltelevä tarrakin kyljessä.. hitsi kun nimeä en muista, mutta sitä hypistelin viimeksi kaupassa.. josko tulisivat tarjoukseen niin raaskisi kokeilla.


Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 26 Marras 2008, 21:35
Kirjoittaja Marylee
System Professional on uusinut Repair-tuotelinjansa kokonaan. Uudessa tuoteperheessä on Repair shampoo, Repair 30 seconds hoitoaine ja aivan ihkauutena Repair mask. Uudet tuotteet tunnistaa vanhaan verrattuna siitä, että SP-merkki ja tuotteen nimi hehkuvat kullanruskeina (vanhoissa ne oli mustalla). Lisäksi Repair shampoossa lukee "for damaged hair", vanhemmassa versiossa "for stressed hair".

Repair maskin mainostetaan olevan niin tehokas, että jopa YKSI käyttökerta korjaa hiusta 100 %.  ::)

Lisään incin vielä tuonne inci-osioon ja testaan naamiota sitten aamutuimaan.

Tuotteita on myynnissä jo ainakin Helsingin Sokoksen alakerran kampaamossa, joka on nykyisin Salon Klipsi. Naamion hinta oli 21,20 euroa (200 ml purkki, samanlainen kuin Power Mask, Enrich Mask ja Hydro Mask).

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 27 Marras 2008, 20:12
Kirjoittaja Marylee
Ensimmäinen testailukerta Repair maskilla oli positiivinen kokemus. Ei todellakaan mitään simsalapim-effektiä, mutta kiiltävät, pehmeät, ilmavat ja taipuisat hiukset sain. Naamio ei myöskään tuoksu oikeastaan juuri miltään. Tykkäsin!  :D


Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 12 Helmi 2009, 22:21
Kirjoittaja Supermess
Tilasin Beautybaysta Wella SP shampoon ja hoitoaineen tarjouksen yllyttämänä (Regulate sh ja Hydro ha), ja sain matkakokoisen tuotepakkauksen kaupanpäälle (Taylor-made Winter Treatment, sis. Hydro sh, Repair sh, Hydro Milk Moisturising Spray ja Ultimation Hairspray)

Nyt sain täysikokoiset mömmöt testattua ja ainakin niiden tuoksuun tykästyin kovasti. Shampoo pesi narskuvan puhtaaksi, ja hoitoainekin oli ihan ok, jätti latvat pehmeiksi ja "laskeutuviksi" (mun hiuslatvat on ärsyttävän höttöiset, aivan niinkuin vanhan permiksen jäljiltä, ja pirun sähköiset).

Silikonia olen alkanut ainakin shampoissa vältellä, ja sitä en noiden INCEistä löydä (vai onko 'dimethicone propyl pg-betaine' silikoni?), pikahoitiksessa (Hydro) on dimethicone sitten heti kuudentena. Lisäksi tuossa jätettävässä (Hydro Milk) suihkeessa oli alkoholia heti toisena listassa, ei taida olla kovin positivinen merkki? Kävin samantien lävitse muut omistamani jätettävät, eikä niissä ollut alkoholia valmistusaineena missään.

(Ähertäisin muuten mielelläni noiden aineiden INCIt kokonaisudessaan tänne, olisi mielenkiintoista kuulla tukkagurujen kommentit sisällön laadusta...)




Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 03 Joulu 2009, 21:04
Kirjoittaja pinkpepper
Tietääkö joku onko vain pakkaukset uudistunut vai onko sisältöjäkin muutettu?

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 04 Joulu 2009, 04:55
Kirjoittaja Marylee
Sekä että. Jotkut tuotteet ovat säilyneet ennallaan, joitakin on muutettu.


Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 05 Joulu 2009, 21:39
Kirjoittaja -Mansikka_
Sp Repair mask on päässä nyt muhimassa.
Ei ole kovin riittosaa kamaa,tollanen 30ml näyte meni koko päähän ja lisää ois kyllä saanu olla.
Haju saa kyllä päänsäryn aikaan,ihan marketti tuotteiden hajuun voi verrata ei niinkään kampaamo tuotteiden luksus hajua ole.
Kovin paksua ei tuote ole että reilusti menee yhteenkin käyttö kertaan.
En taida ostaa lisää koska tuo alkoholi (taisi olla kolmas sisältö luottelelossa?) saa tuotteen tuntumaan tosi kuivalta levityksen jälkeen ja heti imasi tukka tuon 30ml.

Moiks vielä perään että eipä tehny mitään tukalle 1½h vaikutus ajalla,armoton takku pesä oli koko tukka.Mikään tuote ei ole koskaan tehnyt mun tukasta tuollasta!Jätettäviä sai laittaa litra kaupalla että sain tukan edes siedettävän näköiseksi.
En suosittele tuotetta.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 07 Joulu 2009, 01:30
Kirjoittaja tuutikuu
^Rakennepaikkaavat tuotteet voivat toimia ainakin kahdella eri tavalla. Jotkut vaikuttavat vain hiuksen uloimpaan kerrokseen silottavasti ja suomuja sulkevasti (tunnistaa usein siitä, että tuotteen kerrotaan soveltuvan värihiukselle), kun taas jotkut sisältävät jopa hiuksia avaavia ainesosia jotta rakennepaikkaavuus pääsee hiuksen sisään - näin ollen lopputulos heti tuotteen käytön jälkeen voi olla hyvinkin takkuinen. Rakennepaikkaavia tuotteita suositellaankin käytettäväksi yhdessä jonkun muun tuotteen kanssa vaihdellen, eikä koskaan pidennyshiukseen. Kyseistä Wellan naamiota en ole testannut enkä tutustunut sen sisältöön, mutta SP-sarjan ideologiaan kuuluu (oman käsitykseni mukaan) yhden tuotteen erikoistuminen vain tiettyyn ongelmaan ja tuotesarjoja kannattaa yhdistää. Naamioihin on olemassa pieniä tehoseerumipulloja, jolloin yhteen naamioon voi sekoittaa kahden eri tuotteen vaikuttavuus. Korkatkaa joku, jos menin jossain selityksissäni metsään.

Itse olen totaalisen ihastunut SP:n kosteuttavaan hoitosuihkeeseen, tekee ihanan siloiset ja slikkiset hennoistakin hiuksista muutamalla suihkauksella ja suihkin sitä melkein joka asiakkaan tukkaan leikkaamisen aikana :) . Toimii loistavasti myös kuivaan tukkaan talvipakkasten aiheuttaman sähköisyyden poistamiseen.

Edit. lisään vielä testikokemukset toisesta SP -tuotteesta, Straightaway suoristusvoiteesta. Levittyi tukkaan hyvin, ja aluksi tuntui että lopputuos oli täydellinen. Suoruus ei kuitenkaan kestänyt, ja hiukset alkoivat "osittua" päivän aikana kuin olisivat likaiset. En tiedä annostelinko tuotetta liikaa, mutta arvostan tuotteessa käytön helppoutta joten en ostaisi. Paremmin toimivat parilta muulta merkiltä löytyvät, öljymäiset suoristusseerumit.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 11 Joulu 2009, 23:16
Kirjoittaja tuutikuu
Anteeksi peräkkäinen viesti, mutta nostattelen tätä ketjua uusia kokeiluja innoittaakseni.

http://www.nowmagazine.co.uk/star-style ... t-first/1/
Olen nyt päässyt jonkin aikaa leikkimään noilla, ja olen todella vaikuttunut. Mm. vaalennettuun purkkamössötukkaan ja psoriasis -hiuspohjaan sain aivan uskomattomia tuloksia - naamioiden lisäksi 5min vaahtotehiksillä. Color Save shampoo ja hoitis on loistava hennolle ja käsitellylle hiukselle, shampoon vaahto on ilmavaa ja kuohkea, hoitoaine tehokkaasti selvittävää mutta ei lainkaan latistavaa.  Muista shampoista ja pikahoitiksista ei ole vielä kokemusta, mutta voisin uskaltautua hankkimaan seuraavaksi omaan kuontalooni tuon Smoothenin. Melkoisen hintavia ovat Suomessa, mutta kunhan uutuudet saapuvat UK:n verkkokauppoihin, suosittelen testaamaan!

Wellan värit on kyllä maailman parhaita, mutta näiden hoito- ja muotoilutuotteiden suhteen olen ollut skeptinen. Vanhasta SP:stä ei ole kokemusta, joten en osaa sanoa kuinka paljon sarja on uudistuksen myötä muuttunut. Lifetex onkin sitten ihan makettikamaa, puteleista muotoilutuotteilla tekee ehkä jotain...

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 00:13
Kirjoittaja Amilo
Sain myös näyttetiä uudistuneista värishampoosta ja maskista sekä repair shampoosta ja maskistal. Pidin kyllä molemmista. Hiuksista tuli jotenkin tosi ilmavat ja helposti käsiteltävät. Ja tuoksut oli molemmissa hyvät. Harkitsen kyllä hankkimista kunhan tosiaan saapuvat johonkin edullisempana kuin Suomessa.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 31 Heinä 2012, 13:28
Kirjoittaja Hilippa
Normaalisti en Wellaa käytä, mutta tapailumieheltä saatu Professionals Enrich hoitis (for fine/normal hair) tuli korkattua. Näin ilmaiseksi tuotteeksi ihan jees :) Siis ei mitenkään kehuttavan erinomainen, mutta ihan sileäksi jätti hiukset ja tulee varmasti käytettyä loppuun. On tosi perushoitis joten enempää sanottavaa on vaikea keksiä...

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 08 Maalis 2015, 19:18
Kirjoittaja evergreen
Olen Professionals-sarjan uudehkon Elements-shampoon, -hoitiksen ja -naamion onnellinen omistaja, ja tässä olisi alustavia kokemuksia:

Elements Renewing Shampoo: Sulfaatiton ja silikoniton, ei sisällä parabeeneja eikä keinotekoisia väriaineita. Vaahtoaa todella runsaasti, ja vaahto on tiivistä ja pehmeää. Tuntuu pestessä tekevän hiusten pintaan hennon kalvon (sisältää kalvonmuodostajia), mistä en hirveästi tykkää, mutta toisaalta tämä varmasti auttaa kosteuttamaan ja vähentämään sähköisyyttä. Pesutehosta en vielä osaa suuremmin sanoa, kun ei ole ollut erityistä pestävää, mutta vaikuttaa ainakin tehokkaalta. Tuoksu on hyvin mieto, vesimäinen ja kevyesti vihreä tai limettinen.

Elements Lightweight Renewing Conditioner: Ei sisällä parabeeneja eikä keinotekoisia väriaineita. Kaikki silikonit ovat käsittääkseni vesiliukoisia (tai vesiliukoisena yhdistelmänä). Levittyy hiuksiin helposti ja selvittää hyvin. Ei rasvoita eikä tee hiuksia raskaiksi, mutta tuntuu kosteuttavalta. Ei jätä kalvomaista/silikonista tuntua. Vaikuttaa hyvältä kuiville mutta hennoille hiuksille. Tuoksu on voimakkaampi kuin shampoossa, mutta yleisesti ottaen yhä mieto, vesimäinen ja vihreä.

Elements Renewing Mask: Ei sisällä parabeeneja eikä keinotekoisia väriaineita. Tämänkin silikonit ovat ymmärtääkseni vesiliukoisia. Ja tää on hyvää! Vaikuttaa todella saavan hiuksiin kosteutta. Ei jätä kalvomaista/silikonista tuntua, eikä raskautta, vaan oikeasti kosteamman tuntuiset, taipuisammat hiukset, jotka kuitenkin näyttävät ja tuntuvat ihan luonnollisilta. Juuri tällaista olen kaivannut, öljymäiset aineet vain eivät mun hiuksia auta. Tämän tuoksu on näistä vähiten mieleeni, se on myskisempi ja vähemmän raikas, mutta menee silti hyvin, koska on mieto ja ihan miellyttävä kuitenkin. (Huomasin incin olevan lähes identtinen muiden Professionals-sarjan naamioiden kanssa, joten tämä tuskin eroaa niistä valtavasti muuten kuin tuoksun osalta.)

Näin alkuun tykästyin erityisesti hoitikseen ja naamioon, ja niille on todellakin tarvetta, kun mikään ei tunnu saavan hiuksiin kosteutta. Shampoon sulfaatittomuudella ei ole mulle merkitystä, mutta väriaineettomuus ja miedot tuoksut ovat melkeinpä ratkaisevia tekijöitä. Hienoa on myös, että koostumukset tuntuvat sopivan hyvin myös hennommalle hiuslaadulle, joskaan sarjaan kuuluvaa jätettävää en ole kokeillut.

- - - - -

Päivitystä: Shampoon käytön jouduin jättämään kesken, se ei puhdistanut köhnää kehittävää päänahkaa tarpeeksi. Muutoin kuitenkin oikein hyvä tuote, ei ärsyttänyt, ja voisin suositella kelle tahansa, jonka päänahka ei ole kovin rasvoittuvaa sorttia. Hoitoaine oli ok, ja tuoksultaan suorastaan taivaallinen, mutta mulla on halvempiakin, jotka pitävät sähköisyyden paremmin poissa, joten en törsäisi tähän. Naamio on sen sijaan niin huippua tavaraa, että ostaisin varmasti jatkossa. Se vie hiuksiin todella tuntuvasti kosteutta ilman liukasta tuntua ja jättää hiukset paksumman tuntuisiksi. Itse en ole tällaista vaikutusta kokenut muista tehohoidoista. Voin siis suositella myös hennoille ja käsittelemättömille hiuksille!

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 19 Huhti 2015, 12:33
Kirjoittaja pinkpepper
Hei kiva kun kerroit lisää kokemuksia tuosta sarjasta. Ajattelin aluksi ostaa kaikki kolme tuotetta, mutta ehkä ostankin aluksi vain tuon naamion, kuulostaa aika lupaavalta.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 23:53
Kirjoittaja calypso
En yleensä ole oikein innostunut Wellan tuotteista, saati mistään silikonilitkuista, mutta SP Luxe Oil on kyllä vakiinnuttanut paikkansa usein käytetyissä hiustenhoitotuotteissa. Ensimmäisen putelin sain ilmaiseksi, ja ennakkoluuloistani huolimatta tykästyin siihen niin että ostin uuden edellisen loputtua. Luxe Oil on osoittautunut tosi hyväksi latvasuojaksi ja silottajaksi meikäläisen ylipitkään tukkaan. Käytän sitä latvojen lisäksi pituuksiin, useimmiten jätettävän hoitoaineen jälkeen ennen föönausta mutta joskus siloittelen sillä myös kuivaa tukkaa. Tuoksu tuossa on kyllä aivan ihana!

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 26 Huhti 2015, 00:15
Kirjoittaja evergreen
Mullekin Wella on pitkään ollut varmaan se kaikkein tylsin kampaamomerkki, enkä ole juuri tuntenut vetoa kokeilemiseen pitkään aikaan, ennen kuin sitten noiden Elements-tuotteiden kanssa. Vaikka nuokaan nyt eivät mitään kaikkein sopivimpia tuotteita mulle olleet, niin mielikuva merkistä on kuitenkin huimasti positiivisempi. Tavanomaisen näköisistä inceistä ja paikoitellen karmivista hajusteaineista yms huolimatta Wellalla on kyllä todella hyvin lupauksensa pitäviä tuotteita. Tuolle Luxe Oilille on näkynyt tosi paljon kehuja. Minäkin harkitsin sitä, mutta ajattelin sitten, ettei mulla tässä mitassa ole sille vielä tarpeeksi tarvetta, ja mulle tuoksukin oli turhan tuhti. Ajattelin palata kuitenkin ajatukseen sitten, kun on enemmän latvaa. Miehen hilseeseen taipuvaista päänahkaa varten ostettiin äskettäin SP-sarjan Shampeeling, joka vaikuttaa ihan lupaavalta. Mulle Wella on tällä hetkellä sellainen merkki, joka on normikäyttöön tarpeettoman hintava (ja hajusteiltaan ärsyttävä, paitsi Elements), mutta jolta on kannattavaa hakea erityistä tehoa tai käyttömukavuutta edellyttäviä tuotteita.

Vs: Wellan kampaamotuotteet

Lähetetty: 10 Joulu 2015, 20:03
Kirjoittaja Kirppu
Wella Elements Renewing Shampoosta on kehkeytynyt meikäläisen suosikkishampoo. ^_^ Pikkunen määrä riittää, vaahtoutuu erinomaisesti, tuoksuu hyvältä ja tuntuu siltä, että tukka ei rasvoitu ehkä niin nopeesti kuin vaikkapa Erisanin shampoota käyttäessäni. Täytyy sitä hoitonaamiotakin vielä joku päivä kokeilla!