Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Rolla kirjoitti: Mä en näe lainkaan iht:tä lookfantasticissa  ::)
http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/445cb7e0002dd5b82744c0a801140681/Product/View/5321
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
rolla

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja rolla »

Kyllä mä nyt uskon, että siellä lookissa on iht, mutta itse listoja selaamalla en näe sitä missään. Mitä eroa on sitten iht:lla ja täälä: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf ... /View/5321
Viimeksi muokannut rolla, 06 Touko 2006, 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Rolla kirjoitti: Kyllä mä nyt uskon, että siellä lookissa on iht, mutta itse listoja selaamalla en näe sitä missään. Mitä eroa on sitten iht:lla ja täälä:
IHT löytyy kohdasta Joico > K PAK (Reconstruct) > toisen sivun viimeinen tuote.
Toi IHT on enemmän kosteuttava, kuten nimikin sanoo, ja tuo rekku on rakennepaikkaava.

Ja toi linkki muuten vie jonkun Riikan tilille... Kannattaa olla aika varovainen, kun linkittää tuolta LF:stä. Se on vähän kurja, kun se ainakin mulla tekee niin, että se on aina kirjautuneena sisälle, vaikka olisin logannut itseni ulos edellisen käyntikerran lopuksi. Ja vielä pahempi juttu on se, että toi sivusto ilmeisesti tallentaa sivujen osoitteeseen kirjautumisen, joten jos on kirjautunut sinne kauppaan sisälle ja laittaa esim. tänne linkin jonnekin sen kaupan sivulle, niin linkin avaaja pääsee/joutuu kirjautuneeksi myös sinne linkittäjän tilille.
Viimeksi muokannut Tuulikaappi, 06 Touko 2006, 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c M ii, tjsp
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja calypso »

Kyllä mulla meni tuo linkki sinne sivulle kuin pitikin, ei kenenkään tilille  :)
Itse en ole kokeillut tuota IHT:ta vielä, mutta K-pak rekku on luottotuotteeni. Ainoa mistä vähän miinusta on haju mutta siihenkin tottuu kyllä.
Voisiko tuota IHT:ta sanoa Moiturizerin ja K-pak rekun välimalliksi? Vai miten kuvailisitte sitä?
rolla

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja rolla »

Taisi olla Luomon tili. Mä en edes huomannut. Poistin sen ja laitoin uuden linkin ettei mene sinne Riikan tilille..  ;)

Joo nyt mäkin tajusin tuon homman, mä en aiemmin ollut huomannut, että k-pakkeja on kaksi sivua. Onkohan iht:sta vastusta oh:lle?
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Sanokaas jokin tosi hyvä kosteuttava tehis ja hoitoaine, joissa ei oo silikonia. Musta on tullu silikonikammoinen..  :P Ai joo, ja joku kosteuttava shampoo olis myös hyvä.. Oon lukenu paljon tuosta MOP:in Hydrating Shampoosta, mutta kun tutkailin niiden sivuja, niin jotenkin niissä on aika korkeat pH:t  :-\ Vai haittaako se jos shampoossa on? Kun mulla on mustaksi värjätty tukka..
rolla

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mopista kyllä porukka melkein on vain positiivista mieltä  ;) Ei sillä shampoolla niin väliä ole. Pääasia, että hoitoaine on se kosteuttava ja korjaava tekijä, satsaa siis siihen jos olet kuivahiuksinen.

Marketti puolelta xz on silikoniton ja erittäin hieno suomalainen, mutta ei ne kyllä hiuksia korjaa. Myös Loreal Ng hiusnaamio on loistava monille, muttei sekään ihmeitä kuivuudelle tee. Paljon kehuttujahan ovat tigin oh hoitis, joicon iht ja rekku.. silikoonittomuudesta en tiedä, mutta kuivuus pitäisi lähteä.

Eikai hoitoaineessa silikonit sinänsä haittaa, koska ne tulee vain hiukseen, ei hiuspohjaan. Eikä hoitoaineetkaan pysty korjaamaan oikeasti hiuksia, se on pääasiassa tuotteen tekemää illuusiota. Jos lopetat hyvän tuotteen käytön, niin hiukset tulevat uudestaa huonokuntoisiksi. Kunhan välillä muistaa vaihdella merkkiä ettei hiukset totu liikaa.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Mua ne silikonit vaan jotenkin haittaa hoitoaineissa, kun levitän ne kammalla niin että niitä tulee siis myös päänahkaan mentyä.. Ja esim. Lanzan Deep Conditionerin jälkeen hiukset on todella sileät vaikkei olekaan silikonia, eli kyllä se hoitoaine voi olla hyvä ilman silikoniakin, eli ei kai se tukka huonoksi mene, jos hoitoaineessa ei ole silikonia?
rolla

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja rolla »

Ei se huonoksi todellakaan mene ilman silikonia. Se on hyvä jos on löytänyt hyvän silikonittoman tuotteen  ;)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja calypso »

Deadly Nightshade kirjoitti: Sanokaas jokin tosi hyvä kosteuttava tehis ja hoitoaine, joissa ei oo silikonia. Musta on tullu silikonikammoinen..  :P Ai joo, ja joku kosteuttava shampoo olis myös hyvä.. Oon lukenu paljon tuosta MOP:in Hydrating Shampoosta, mutta kun tutkailin niiden sivuja, niin jotenkin niissä on aika korkeat pH:t  :-\ Vai haittaako se jos shampoossa on? Kun mulla on mustaksi värjätty tukka..
MOP:n Hydrating shampoo on ainakin kehujen mukaan tosi kosteuttava, shampoissa tuolla pH-arvolla ei ole niin väliä kunhan hoitiksessa se on riittävän matala että sulkee hiuksen (=siloittaa)
Kosteuttavia on juuri nuo MOP:n c-system sarjan shampoot ja hoitoaineet, Tigin Oatmeal & Honey -hoitis, Joicon Moisturizer ja IHT, ..
Kyllä niistä tehoja löytyy ilman silikonejakin. Minullakin on tuo sama pulma että tahtoo mennä väkisellä hiuspohjaan hoitikset ja tehikset vaikka pääalaspäin hiukset pesenkin, ja silloin silikonipitoiset hoitikset kyllä kutittaa.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Ihmetyttää kyllä, että miksi juuri tuo MOP:n Hydrating Shampoo olisi MOP:eilta se kosteuttavin, kun Lemongrassissa, Mixed Greensissä ja Glistenin shampoissa on paljon enemmän hoitavia ainesosia..  :-\ Onko joku käyttänyt noita muita shampoita MOP:ilta? Millaisia ovat?
rolla

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja rolla »

Tässä on Mopista jokseenkin kaikki mitä foorumilta löytyy.  ;)

http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... ic.php?t=3
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Essi »

Rolla kirjoitti: Onkohan iht:sta vastusta oh:lle?
Ainakin mun hiuksille IHT on parempaa kuin O&H. Kosteuttaa enemmän.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

Äh, kokemuksia kuunnellessa tekisi niin mieli ostaa tuota K-pak IHT:ta. Katsoin että siinä on sellainen silikoniyhdistelmä, että tän sivun silikonitiedon mukaan sen pitäisi olla vesiliukoinen, mutta sitten taas Lookfantasticissä siitä lukee, että "silicone locks in moisture".. Miten se silikoni mitään voi lukita sisään jos se on vesiliukoinen? Pelottaa vaan tuo silikonien kertyminen hiuksiin ja päänahkaan.. Onko teillä jäänyt siitä jotain kertymiä?
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Todella kuivat hiukset (tuotteet ja vinkit)

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Tässä keskustelussa http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=2 on juttua noista silikoneista ja niiden kertymisestä :)
Vastaa Viestiin