Phyton tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Supervixen kirjoitti:
Todia kirjoitti: pidän myös tosi kovasti phtyon tuoksusta, ihana kaurapuuro!
Hih, minustakin se tuoksuu kaurapuurolle! Mutta ei vaan ole alkanut mun kutreissa toimia. :( Korpuksi vetää latvat.


Hmm... kaurapuurolle...eli onko tuoksu tosi mieto?
Miten vertaisitte tuota tuoksun voimakkuutta suhteessa nexxun Humectiniin tai Hydraideen?
( Tai, voiko niitä edes verrata kun Nexxuissa on lisätty parfyymiä...no, mut kuiteskin. )
2aFii
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

^Jos nyt tässä yhteydessä tarkoitat Phyto 9:ä, niin mun mielestä se ei haise juuri millekään. Tulee suunnilleen apteekin perusvoiteet mieleen. Tuossakin toki on reippaasti kaiken maailman kasviöljyjä ja -uutteita, jotka voivat itsessään aiheuttaa allergikolle oireita. Kokeilemalla selviää, ellei aineslistalta löydy ennestään tuttuja allergianaiheuttajia.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Shi Shi kirjoitti: se ei haise juuri millekään. Tulee suunnilleen apteekin perusvoiteet mieleen.
kiitos Shi Shi, arvaa kuulostiko hunajalle tuo mun korviin ;D...joskohan viimeinkin löytäisi hyvän, aidosti kosteuttavan,
hajusteettoman hoitiksen.
2aFii
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Sehän on siis jätettävä hoitis. :) Ei tosiaan tuoksu juuri millekään, ihan varmasti voit käyttää. Ihan mieto, vähän kaurapuuromainen tuoksu. Ei tuossa varmaan mitään erillistä hajustetta olekaan, jostain kasviöljyistä tuokin tuoksu varmaan tulee.

edit. ja huomasin, että kaipaat Phyto 9:stä näytteitä. En usko, että näytettä tarvitset tuon tuoksun takia. Se on tosiaan todella mieto. Enkä usko, että kovin moni on valmis luopumaan näytteestä, kun on kuitenkin niin pieni tuubi (50ml). Isompiakin kyllä on, mutta useimmilla taitaa olla pieni.
Viimeksi muokannut Magia, 20 Joulu 2007, 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja pippuri »

^no niinpäs onkin, jätettävä siis. jess,jess,jess! ...tuplahypetykset!
Kun nää työkiireet helpottaa, niin eikun surffailemaan ja tilausta vetämään kun en mäkään usko, et
kukaan näytettä tosta ysistä myisi.
Viimeksi muokannut pippuri, 21 Joulu 2007, 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Siis onko missään Phytoissa silikoneja?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Tiesittekö, että Phytoa saa nykyisin Suomestakin ainakin verkkokaupasta:

http://www.apteekkipuoti.fi/hiusten-ja-paanahan-hoito
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Onko kellään ollut käytössä Phytolumière shampoota? Nää on siis niitä värillisiä (kullanvaalea, ruskea, kupari)? Mietin onko näissä hyvin pigmenttiä, tuoko minkäänlaista sävyä hiuksiin?
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Phytolta näyttää tulleen uutta: Phytokeratine.

http://www.lookfantastic.com/hair/phyto ... 200ml.html

Tuoteperheeseen kuuluu shampoo, hoitis ja seerumi. Phyton ranskankielisten sivujen mukaan (www.phyto.com) shampoo on sulfaatiton.



Viimeksi muokannut Marylee, 05 Kesä 2011, 08:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Olisiko kellä tietoa shampoiden silikoneista ja sulfaateista, onko niitä? Eritoten kiinnostaisi Nectar ja Joba shampoot.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

En löytänyt haulla INCI-listoista Phyton tuotteita, voisiko joku viitseliäs ystävällisesti näpytellä erityisesti Phyto 9:n INCIn ko ketjuun? Olisin kovin kiitollinen!&nbsp; :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Vieläkö juureksissa on Phyton tuotteiden käyttäjiä? Uusia kokemuksia? Tuotemerkkinä Phyto on jäänyt mulle jostain syystä vähän etäiseksi, mutta laitoin eilen sen kehutun Phyto9 jätettävän tilaukseen. Satuin sitten lukaisemaan tämän koko ketjun läpi ja nyt mun tekisi mieli kokeilla ainakin paria Phyton shampoota (PhytoNectar ja PhytoJoba) ja Phytokaritea.

Maksoin Phyto9:stä vähän reilu 15€, kun tilaisin sen FeelUniquesta alennuskoodin kanssa. Kallistahan se on silti, mutta onneksi mulla on vielä aika lyhyet hiukset. Pakko kyllä alkaa hoitamaan tuota vaalennettua latvustakin tehokkaammin, jos meinaan saada nämä kasvatettua pidemmiksi. Ehkä Phyto9 on hyvä alku. ;)

Mun mielestä on myös aika kiva, jos nuo tuotteet eivät ole kauhean voimakkaasti tuoksuvia (?). Tuppaan aina kyllästymään voimakkaasti tuoksuviin tuotteisiin ja tuoksut alkavat loppupeleissä jopa etomaan.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Phyto 9 on mun uusi suosikki&nbsp; :l Olen sitä käyttänyt vuosia sitten yhden tuubin, mutten edes muista mitä tuotteesta silloin pidin. Tässä välissä “toinen ysi” eli Sebastian potion 9 on ollut vakituisessa käytössä monen purkin verran. Onneksi vaihtelun vuoksi kuitenkin tilasin Phyton, koska nyt tuntuu etten ikinä vaihda sitä enää muuhun (voidemaiseen) jätettävään! :)

Hiukset jäävät hyvin pehmeiksi ja kosteutetun tuntuisiksi. Voiteen imeytymistä/kuivumista hiuksiin ei myöskään tarvitse pitkään odotella vaan joskus saatan tätä sipaista latvoihin juuri ennen kotoa lähtöä, eikä silti tarvitse murehtia että hiukset näyttäisivät vähän aikaa tahmaisilta tms.
Olen käyttänyt sekä kuiviin että pyyhekuiviin hiuksiin ja molemmilla tavalla toimii hyvin. Tuoksuunkin olen jollain tavalla ihan mieltynyt, vaikkei se kovin kummoinen olekaan :)
Säihke

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Säihke »

Tämä ketjun innoittamana tilasin itsekin tuon Phyto9:n. Nyt vaan odotellaan postipoikaa innolla... Hiuslaatuni on todella kuiva ja pörrööntyvä ja öljyt ei imeydy hiuksiini kunnolla. Olen kokeillut vaikka mitä jätettäviä mutta yksikään ei ole ollut riittävän kosteuttava minun hiuslaadulleni. Odotukset on kovat, katsotaan miten käy.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Harmi että tuo viimeisin tuubi kesti minulla käytössä vain n. kuukauden. Piti jo tilata uusi ja onneksi se on jo saapunutkin :P
Vastaa Viestiin