Phyton tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Candy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:23

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Candy »

Tuo Phyto 9 on kyllä ehdottomasti parasta jätettävää, jota olen päähäni laittanut.
Tuntuu tosi kosteutavalta, eikä tahmaa yhtään.
Ainut ongelma on vaan sen saatavuus ja hinta :(
1c M ii
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ elina, Todiahan on myymässä avaamatonta Phyto9:iä 15€:llä tuolla "Myydään" -ketjussa.
Candy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:23

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Candy »

Joo, huomasin ja tehtiinkin jo kaupat siitä :)
1c M ii
Nove

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nove »

Olihan mun pakko se PhytoNectar viimeinkin hankkia ja onneksi oli nappiostos.

Ei mikään kovin pesevä shampoo, mutta se on pelkkää plussaa. Pesi silti paremmin kuin esim. MOPin Hydrating ja jopa vaahtosi. Ei takuttanut, eikä jättänyt hiuksia muutenkaan karhean tai kuivan tuntuisiksi. Voin siis suositella kaikille kuivat hiukset omaaville ;) Haju oli vähintäänkin erikoinen, muttei mitenkään ällöttävän paha.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa, se on ehdottomasti tuon pullon materiaali... se kun kerran tippuu lattialle tai kolahtaa johonkin liian lujaa niin on varmasti tuhannessa eri palassa. 

Ei se ehkä ihan tuota MOPin Hydratingiä voita, mutta hyvä kakkonen silti.
Puggie

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Puggie »

Mä tykkään myös Phytonectarista. Se on niin ihanan paksua (siis oikeasti nektarimaista) ja jättää tukan yksistäänkin hoidetun tuntuiseksi. Tuoksu on mun mielestä appelsiininkukka, suht voimakas, mutta ei häiritse ainakaan mua. Muutkin Phyton shampoot toimivat tässä päässä ihan hyvin, eli tuota Phytolactumia ja Phytojobaa olen käyttänyt. Phytojoba on mun suosikki tuoksultaan (mieto kookos), mutta saisi olla hieman pesevämpää ja paksumpaa koostumukseltaan. Phytojoba pesee mun mielestä nimittäin vielä miedommin kuin MOPin Hydrating shampoo. Phyton hoitoaineet eivät sitten niin kummoisia ole olleet.

Mä muuten olen tiputtanut kaksi kertaa tuollaisen Phyton shampoopullon kylpyhuoneen laattalattialle ja eivät menneet rikki! :o
Nove

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nove »

Puggie kirjoitti: Mä tykkään myös Phytonectarista. Se on niin ihanan paksua (siis oikeasti nektarimaista) ja jättää tukan yksistäänkin hoidetun tuntuiseksi. Tuoksu on mun mielestä appelsiininkukka, suht voimakas, mutta ei häiritse ainakaan mua. Muutkin Phyton shampoot toimivat tässä päässä ihan hyvin, eli tuota Phytolactumia ja Phytojobaa olen käyttänyt. Phytojoba on mun suosikki tuoksultaan (mieto kookos), mutta saisi olla hieman pesevämpää ja paksumpaa koostumukseltaan. Phytojoba pesee mun mielestä nimittäin vielä miedommin kuin MOPin Hydrating shampoo. Phyton hoitoaineet eivät sitten niin kummoisia ole olleet.

Mä muuten olen tiputtanut kaksi kertaa tuollaisen Phyton shampoopullon kylpyhuoneen laattalattialle ja eivät menneet rikki! :o
Mikä helpotus ;) Se materiaali näyttää niin lasimaiselta, että ajattelin sen olevan yhtä heikkoakin. Onneksi se ei sitten kuitenkaan taida olla niin helposti särkyvää.

Onko Phytonectarissa ja Phytojobassa mitään suurta eroa keskenään, muuta kuin se tuoksu? Kumpi sun mielestä on hellemmin pesevää?
Puggie

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Puggie »

Phytojoba on ehdottomasti hellemmin pesevää kuin Phytonectar. Phytojoban kanssa suositellaankin sen takia aina kahta vaahdotusta, mutta jos tukka ei ole kovin likainen, niin yksikin toki riittää. Tämä on ainakin omalle tukalleni aika ideaali shampoo esim. päivittäin tapahtuvaan pesuun, koska se ei kuitenkaan kuivata, vaikka sitä usein käyttäisikin. Phytojoba myös vaahtoaa paljon vähemmän kuin Phytonectar.

Muita eroja on koostumus, eli Phytonectar on tosiaan erittäinkin paksua, mutta Phytojoba taas liiankin lirua. Eli sen kanssa pitää olla aika varovainen, ettei kaada vahingossa liikaa kädelle. Eli voisi sanoa myös niinkin, että oikein käytettynä Phytojoba on myös riittoisampaa, koska Phytonectar on sen verran paksua, että sitä tulee väkisinkin suht paljon pullosta kerralla.

Phytonectar on kosteuttavampaa (varsinkin jos sen antaa vaikuttaa vähän aikaa ennen huuhtelua), mutta Phytojobakin antaa kyllä tukkaan mukavasti käsiteltävyyttä ja silkkisyyden tunnetta. Molemmista siis tykkään!
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lara »

Mä tilaan Phytonectari -shamppoon ja Phytokarite -tehiksen. Jos sais oikeen tehokosteutusta tähän mun kuivaan ja karheeseen karvaani. Joicon IHT:tä oon käyttäny paljon ja tykänny, mut nyt kun omaa käsittelemätöntä hiusta on aika paljon, niin ei tunnu enää niin hyvältä. Käsitelty osa on liukas ja pehmee, mutta tyvestä on karheeta.

Karitee mulla on ollutki, mutta en enää muista mimmosta oli. Mitäs muut on tykänny tosta Phytokaritesta ja Nectarista?
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Mulla on ollut tuota Phytokariteeta ja tykkäsin kyllä kovasti! Se on sellaista tosi paksua ja ainakin mun karheaan tukkaan tepsi tosi hyvin ja toi mukavasti pehmeyttä ja kosteutta.

Miinuksena kallis hinta suhteessa riittoisuuteen. Ai niin ja pakkaus ei ole ihan maailman paras; lasinen purkki tipahti kylppärin lattialle ja hajosi pirstaleiksi... >:(
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Penny »

Phytokarite testattu saunassa. Mulla se tosin oli muovipurkissa? ??? Koostumus oli kuin Tigin Fashionista-hoitiksessa (venyvä ja vanuva), joka pani epäilemään cyclomethiconen olemassaoloa, ja olihan sitä... vaan itseä saa syyttää kun ei tullut luettua inciä ennen ostoa. ;)

Tuoksu oli outo, kuin hajustamaton tuote jossa on sellainen ummehtunut haju. Levisi melko huonosti tukkaan, paljon sai laittaa ja hieroa. Tulos: todella pehmeä ja silkkinen kuivuttuaan, seuraavana päivänä oudon karhea. Pitänee testailla lisää ennen lopullista tuomiota, mutta aika mitäänsanomaton fiilis jäi tuotteesta näin ensikokeilulla.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja -j- »

Ostin maaliskuussa ulkomailta Phyto7-jätettävää (Phyto9:ä ei ollut  :(), maksoivat n. 13e per tuubi.
Olen kokeillut vasta kerran sitä, kun kulutan ensin LC2-latvahoidot loppuun. Ihan hyvältä vaikutti, mutta osaan kertoa myöhemmin lisää, kun otan seiskan vakikäyttöön.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
mois
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Joulu 2006, 12:36

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja mois »

Höh. En tajua miten saatte ton phyto 9:n toimimaan, kun mulla se tuntuu vaan kuivattavan, tulee ihan karheet hiukset. Poikaystävän tukkaan kun koitin niin sillä se tuntu toimivan paremmin, mutta sillä onkin aika hyväkuntoset hiukset, ei vissiin toimi sit liian kuiviin hiuksiin tai jtn..
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Reese »

Phytodefrisantia olen Phytolta kokeillut, muttei tähän paksuun, kuivaan, suorahkoon tukkaan tehnyt juuta eikä jaata. Korkeintaan teki entistä pörröisemmäksi. ??? Jennifer Anistonin suosikkituotteeksi tuota oli usein mainittu, mutta ei mun hiuksista tehnyt ollenkaan anistonmaisia... Pieni metallituubikin oli hankalakäyttöinen ja nopeasti kuluva.

Nyt haluaisin kokeilla Phyto 9:ä teidänkin suositustenne innoittamana. Onko Hqhair järkevin hankintapaikka vai saisiko sitä edullisemmin jostain muusta nettikaupasta?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Mä en kyllä suosittele tuota Ysiä. Mulla on siitä ihan samanlaiset kokemukset kuin mois'illa, ja on foorumilla monia muitakin pettyneitä. Aine on koostumukseltaan kuin ohutta kasvorasvaa, ja siltä se myös tuntuu hiuksiinkin laittaessa. Mun hiukset jää sen jäljiltä tavallista kuivemman ja karheamman tuntuisiksi.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Reese »

Supervixen kirjoitti: ^ Mä en kyllä suosittele tuota Ysiä. Mulla on siitä ihan samanlaiset kokemukset kuin mois'illa, ja on foorumilla monia muitakin pettyneitä. Aine on koostumukseltaan kuin ohutta kasvorasvaa, ja siltä se myös tuntuu hiuksiinkin laittaessa. Mun hiukset jää sen jäljiltä tavallista kuivemman ja karheamman tuntuisiksi.
Hmmm. Juuri tuon tuntuisiksi muistelen Phytodefrisantinkin jälkeen pääni jääneen. Lieneköhän suuri todennäköisyys ettei tuosta Phyto 9:stäkään olisi sitten mulle mitään hyötyä... Osaisitko Supervixen yhtään sanoa, mikä tuote voisi sitten olla parempi vaihtoehto? Älyttömän pörröinen on tämä tukkani ja jotain sille pitäisi tehdä. (Muiden tuotteiden suositukset ei ehkä kuulu Phyto-ketjuun, mutta jos niistä olisi muillekin samassa pulassa oleville apua...)


Edit. Lankesin nyt kuitenkin uteliaisuuttani, kun löysin hyvähkön tarjouksen tuosta Ysistä. Katsotaan tulenko tänne parin viikon päästä itkemään turhaa ostosta. ::)
Viimeksi muokannut Reese, 02 Elo 2007, 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Vastaa Viestiin