Phyton tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

kun itse kävin katsomassa, niin kyllä siellä hyllyillä näytti phytoa olevan!
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Kikka kirjoitti: [Tosiaan tuollainen sivu löytyi, kun http://www.pirkkojaakkola.com/ ja heidän valikoimassaan näkyisi olevan tuota Phytoa.  ::) Houkuttelee kyllä kovasti tuo Phyto 9!
Pakko vaan kommentoida kun oli niin kökösti kirjoitettu nuo Jaakkolan nettisivut, kukahan lie kirjoittanut, ei ainakaan yhdyssanoista tiedä mitään...  :D *kielipoliisi*

hiustenhoito tuotteita 70-luvulta alkaen ja saavuttanut mittavan ja luotettavan aseman ympäri maailmaa. PHYTO on täydellinen hiustenhoitosarja, joka lisäksi sisältää erikois tuotteita ongelma tapauksiin
wilvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 23:40

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja wilvi »

Olen nyt käyttänyt ysiä reilun kuukauden ihan päivittäin. Musta alkaa tuntua, etten voi enää elää ilman sitä.  ;D  Loistavaa ainetta, ei tahmaa ja jättää hiukset ihanan tuntoiseksi. Olen pitänyt ysiä käsilaukussa, ja siloitellut sillä pahimpia pörröjä pois päivän mittaan. Toimii mulla. Lisäksi käytän ysiä latvoihin, jotka kyllä todella tuntuvat pitävän tuosta aineesta.

Kuten muutkin ovat maininneet, ysi on aika kallista ja riittoisuus on mitä on. Mulla on kyllä vielä eka putilo käytössä, mutta olen säästellyt sitä hieman. Onneksi mulla ei ole saatavuusongelmia, ei tarvitse panikoida kun tuo loppuu.  :P Tarvitsee ainoastaan säästää siihen rahaa...
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

mistäs wilwi hankit? ::)
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
wilvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 23:40

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja wilvi »

Asun Lontoossa, Phytoa myyviä kauppoja on täällä aikalailla. Oxford Streetillä lähes kaikki isommat kaupat (Selfridges, John Lewis jne) myyvät Phytoa, joten kyllä sitä aikalailla helposti löytyy, jos haluaa ostaa. 
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Pirkko Jaakkolan ovessa luki "lomalla" eikä paluuajasta ollut mainintaa. Yritin tiirailla oven läpi hyllyssä olevia pulloja, mutta näin kunnolla vain Alternat. En siis osaa sanoa onko hänellä tällä hetkellä miten paljon Phytoja hyllyssä. Tilattaessa häneltä kyllä saa, mutta hän perii tuotteista muutenkin "Pirkko Jaakkola"-lisän. Suosittelen mieluummin englantilaisia nettikauppoja.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

Marylee kirjoitti: Pirkko Jaakkolan ovessa luki "lomalla" eikä paluuajasta ollut mainintaa. Yritin tiirailla oven läpi hyllyssä olevia pulloja, mutta näin kunnolla vain Alternat. En siis osaa sanoa onko hänellä tällä hetkellä miten paljon Phytoja hyllyssä. Tilattaessa häneltä kyllä saa, mutta hän perii tuotteista muutenkin "Pirkko Jaakkola"-lisän. Suosittelen mieluummin englantilaisia nettikauppoja.
juu, oli kiinni jo toukokuun lopulla, kun kävin katsomassa. phyton tuotteita siellä kyllä perällä näkyi.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Jes, äsken lähti tilaus vetämään HQHairiin ja Phyto 9:iä odotellaan...!! Yllättäen taas teidän hehkutukset sai aikaan tämän impulssiostoksen. Tosin BC latvasuoja vetelee viimeisiään joten tarvitsenkin jonkun uuden latviksen. Okei, tiedän että Phyto 9 on itse asiassa jätettävä hoitoaine eikä latvasuoja mutta varmaan ajaa saman asian. :)

Todia, olisin mielelläni ottanut sut mukaan tilaukseen (kyselit tuolla Nettiostaminen-ketjussa) mutta Ahvenanmaa jossa asun lasketaan EU:n ulkopuoliseksi alueeksi joten joudun pitämään tilaukset alle 45 eurossa välttääkseni tullimaksut.. :(

EDIT. Nyt on sitten Phyto 9:iä kokeiltu eikä ainakaan ekan käyttökerran jälkeen vakuuttanut. Aine ei tuntunut hiuksissa yhtään miltään. Höh.
Viimeksi muokannut Supervixen, 25 Kesä 2006, 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

Supervixen kirjoitti: Todia, olisin mielelläni ottanut sut mukaan tilaukseen (kyselit tuolla Nettiostaminen-ketjussa) mutta Ahvenanmaa jossa asun lasketaan EU:n ulkopuoliseksi alueeksi joten joudun pitämään tilaukset alle 45 eurossa välttääkseni tullimaksut.. :(

EDIT. Nyt on sitten Phyto 9:iä kokeiltu eikä ainakaan ekan käyttökerran jälkeen vakuuttanut. Aine ei tuntunut hiuksissa yhtään miltään. Höh.
kiitos kovasti supervixen! minua on nyt pullo phytoa odottamassa veikan luona saksassa. 3 viikon päästä reissuun, joten sitten nähdään...!
tosi ikävä juttu, ettei sulla ole toiminut tuo paremmin! itselläni on ainakin sellaiset odotukset, että hämmästyn kovasti, jos phyto ne täyttää... :-\
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Minni »

Supervixen kirjoitti:

EDIT. Nyt on sitten Phyto 9:iä kokeiltu eikä ainakaan ekan käyttökerran jälkeen vakuuttanut. Aine ei tuntunut hiuksissa yhtään miltään. Höh.
Mä olen nyt kolmisen viikkoa käyttänyt Phyto 9:ää, enkä ole itsekään saanut toivomaani tulosta. Varmaankin hiukseni tarvitsevat enemmän silikoneja, jotta latva olisi sileämpi, ja pysyisi takuttomana. :-\ Pitää jossain vaiheessa leikkauttaa enemmän hiuksia, jolloin latva olisi parhaassa mahdollisessa kunnossa, ja kokeilla sitten. :)
Puggie

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Puggie »

Täytyy kehua Phyton Phytolactum -shampoota! Mulla on nyt kesällä hiukset rasvoittuneet niin paljon, että pesen ne melkein päivittäin ja Phytolactum sopii tosi hyvin jokapäiväiseen (tai usein tapahtuvaan) pesuun, sillä se on tarkoitettu nimenomaan kuiville hiuksille, joten se ei kuivata niin paljon. Tykkään myös siitä, että se huuhtoutuu tosi hyvin pois hiuksista ja selvittääkin samalla ihan mukavasti. Tuoksuna manteli. 
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

nonniin. phyto 9 on ollut käytössä reilun viikon. ei ole ollut sellaista ihmeainetta, jota, yllätys, yllätys, odotin, mutta kelpo kamaa, ja silikonittomuudesta plussaa! koostumus on mielestäni aivan ihana, ja olenkin nyt päättänyt, ettei tämä kikkarapää enää palaa ruiskittaviin jätettäviin. pidän myös tosi kovasti phtyon tuoksusta, ihana kaurapuuro!
sitten tehoista.
todella tuntuu siltä, että tuo voide uppoaa hiuksiin heti. on kyllä pakko laittaa tukkaan enemmän kuin pähkinän verran. pehko tuntuu kyllä ihan kosteutetulta tuon phyton jälkeen, olen useimmiten saanut ihanan, sileän lopputuloksen. eli, olen tyytyväinen.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Todia kirjoitti: pidän myös tosi kovasti phtyon tuoksusta, ihana kaurapuuro!
Hih, minustakin se tuoksuu kaurapuurolle! Mutta ei vaan ole alkanut mun kutreissa toimia. :( Korpuksi vetää latvat.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

koitin kerran sekoittaa pari tippaa öljyä mukaan, ja se ainakin antoi raskaamman tunnun hiuksiin. lisäksi minusta se todella toimii parhaiten kuiviin hiuksiin. ???
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Nove

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nove »

Hankin PhytoKariten jonkin aikaa sitten ja oon ihan myyty. Aine on loistavaa ja tosi kosteuttavan tuntuista, mutta ei tosiaan tunnu olevan mitään erityisen riittoisaa. On sen verran paksua tököttiä, ettei levity hyvin ja sitä saa laittaa hiuksiin kerralla aikamoisen määrän.

Nyt kiinnostaiskin hankkia Phytolta shampoo ja PhytoNectaria ajattelin. Löytyykö siitä muilta kuin Mirkalta kokemusta?
Vastaa Viestiin