Phyton tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Olisikohan tällaisesta ketjusta hyötyä? Eli hiustuotteiden arvosteluja kehiin:

Itse ostin eilen Phyto9 jätettävän, kosteuttavan hoidon ultra-kuiville hiuksille. Hintaa tuubilla oli 129 kruununa Debenhamsissa Tukholmassa.
Voide on melko tuoksutonta ja koostumukseltaan suht paksua ja pehmeää, saa hyvin levitettyä hiuksiin ja voi käyttää sekä kuivaan että kosteaan tukkaan.
Voide siloitti latvat ja pituudet tosi hyvin, eikä pörröisyydestä ollut jälkeäkään, ei kuitenkaan tehnyt hiuksista rasvaisen näköiset vaan pehmeän ja kiiltävän näköiset olivat.
Loistotuote kuivaan ja pörröiseen tukkaan! ;D
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lara »

Tänne Phyton tuotteista kommenttia! Toivottavasti tästä nyt ei oo vielä keskustelua missään. Jos on niin piilottakaa tämä nopsasti, ettei uusi juures punastu.

Mun tukka on aika kuiva ja kattelin netistä noita Phyton kuiville hiuksille tarkotettuja hoitoja. Jotain kyllä tilaan kun rahapäivä koittaa, mutta jos jollakulla on kokemuksia, niin olis mahtavaa kuulla. Phyto9:stä täällä jotain positiivisia kokemuksia näytti olevankin. Mikäs ois sarjasta hyvä shamppoo kuiville ja koppuroille hiuksille? Onkos miten silikoonisia noi Phytot?
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja sipe »

Mulla ei ole kokemusta muista kuin Phytokarite-tehohoidosta. Phytokarite on tosi kosteuttava tehis, joka (muistaakseni) oli ihan ok myös tuoksultaan. Kosteutti loistavasti mutta levittyi huonosti, joten ei ainakaan mun päässä ollut erityisen riittoisa aine. Ja koska on tosi kallis, niin myös kertakustannukset hoitokertaa kohden nousevat mielestäni kohtuuttomaksi. Parempiakin vaihtoehtoja siis on!
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Nove

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Nove »

Phyton 9 toimii tässä päässä loistavasti, on siis jätettävä hoitoaine. Hiukset ei tunnu millään muulla aineella yhtä pehmeiltä ja tuo onnistuu taltuttamaan jopa pörröisyyden, joka on jo sinällään ihme, tuosta kun ei sitä silikonia löydy.

Miinusta pienestä tuubista ja kovasta hinnasta tuubin kokoon verrattuna, mutta on se kyllä joka pennin arvoinen.

Kiinnostais kokeilla Phyto Specific Intense Nutrition Maskia, mutta taitaa nyt ainakin toistaiseks vielä hinnan takia jäädä ostamatta.
Viimeksi muokannut Nove, 10 Maalis 2006, 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Phyto on loistava sarja! Tai no, ainakin ne kuiville hiuksille tarkoitetut tuotet mitä olen käyttänyt:

PhytoKarite: Varmaan paras kosteuttava hiusnaamio mitä olen käyttänyt. Jos tuntuu että on liian paksua niin voi laimentaa jollain muulla kosteuttavalla tehohoidolla, tehoa silti riittää.

Phyto 9: maailman paras voidemainen jätettävä! kosteuttaa tosi hyvin kuivia latvoja, pitelee takut poissa, nostaa hiusten kuntoa.

Phytomist Suihkutettava jätettävä. Vie todella hyvin pörröisyyden mun hiuksista, paremmin kun mikään muu, eikä silti lätsäytä hiuksia.

PhytoNectar shampoo yks suosikkishampoistani. Kostetuttaa hyvin, jopa mun hiukset saa siitä kiiltoa.

Sitten myös PhytoSpecific intense Nutrition Shampoo ja PhytoSpecific intense Nutrition Mask sekä PhytoSpecific Vital Force Cream Bath on ihan hyviä tuotteita. viimeksi manitut sopii tosin hyvin kesäsin.

Eli mä kyllä tykkään Phytosta. Tällä hetkellä vaan ei oo yhtään pulloa kaapissa  :'(
Viimeksi muokannut Mirkka, 31 Maalis 2006, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

hmmm. haluaako joku kertoa phytosta vähän lisääkin, ei nimittäin mitään tietoak, minkälainen sarja on kyseessä!! ???
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mä käytin joskus Phytocitrusta, joka on värjättyjen hiusten shampoo. Olihan se ihan jees, mutta ei mitenkään erikoinen shampoo. Miiinusta lasipullosta, aina sai varoa, kun ärin kävin pulloa käsitteli, ettei putoa. Phyto 9 muistaakseni myös koitin joskus ja oli hyväntuntuinen ja riittoisa tuote. Tuolta löytyy tietoa tuotteista ->  http://www.phyto.com/
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lara »

Kuulostaa tosi ihanille noi Phyton hoidot. Tulis nyt äkkiä rahapäivä, jotta pääsis tilaamaan. Joku hyvä tehohoito ja kosteuttava jätettävä olis Phytolta kiva löytää. PhytoKarite kuulostaa just passelilta. Ja sitte vielä MOPin kosteuttava shamppoo.

Mistäs te muuten ootte Phytonne ostelleet/tilailleet?
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Lara kirjoitti: Mistäs te muuten ootte Phytonne ostelleet/tilailleet?
Mä ostin aikanaan yhdestä kampaamokaupasta, jossa olin töissä.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lara »

PhytoKarite: Aika samaa tasoa minun tukassa Joicon IHT:n kanssa. En ole huomannut, että olisi mitenkään erityisen kosteuttava. Vaikutusaika on tosin ollut vain 20 minuuttia. Tänään on saunapäivä ja ajattelin laittaa sitä tunnin vaikkarilla. Katsotaanpas kuinka sitten pelittää.

Phyto9: Tästä tarttee kyllä sanoo, että parempaa ainetta ei tukkaansa voi laittaa. Tukasta tulee sileä ja joustava, mutta ei yhtään silikoninen. Tämän ansiota uskon tukkani kosteuden pääasiassa olevan ja apulaisena MOP:n shamppoo. Ainoa haittapuoli Phyto9:ssä on pullon pieni koko. Ei välttämättä uskalla laittaa kunnolla kun pelkää, että loppuu. Jos olis pitkä tukka, niin kuluis varmaan kolmessa viikossa.

Mun tukkaa voi melkeen sanoa jo hyväkuntoiseksi ja melko kosteaksi. Tulokseen on avustanut myös MOP:n Hydrating Shamppoo, sen jälkeen ei edes haluta laittaa hoitoaineita. Ihanaa ainetta!
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Seela »

Phytojoba shampoo on liian pesevä minun makuuni, Phytosesame -hoitoaine oli hyvää, toimi myös pidemmällä vaikutusajalla tehiksenä

Phytocitrus shampoo liian pesevä, Phytocitrus tehis on yksi suosikeistani; hoitaa tehokkaasta mutta ei lätsäytä

Avokki on testannut Phytobrush silottavaa shampoota ja Phytodefrisant suoristavaa, jätettävää hoitoainetta ja ne on toiminut keskiverto-hyvin.

Iso plussa sarjalle luonnonmukaisuudesta  :-*

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Monissa Phyton tuotteissa ovat pH-arvot ihan pielessä, liian korkeita. Jos osaat saksaa, katso sivustosta www.phyto-shop.de ja sieltä kohdasta Produktinfo.

Phytocitrus-shampoota käytän itse pari kertaa viikossa. Sen pH-arvo on tavallista alhaisempi, 4,3 - 4,8 eli se sulkee hiusta hyvin käsittelyjen jälkeen, se onkin tarkoitettu värjätyille, vaalennetuille ja permanentatuille hiuksille. Lisäksi tykkään siitä, että shampoossa on EDTAA (poistaa metalleja) sekä kamomillaa, sitruunaa ja greippiä, jotka kirkastavat vaalennettuja hiuksiani. Huono puoli on tosiaankin se, että shampoo on lasipullossa, mutta toisaalta se on sitten aika ylellisen oloinen ...

Jälkihuomautus: Ajattelin poimia tähän sivustosta pH-arvot, mutta en nyt löytänytkään niitä. Palaan asiaan, kun/jos löydän.

No niin, muutaman pH-arvon onnistuin löytämään. Ilmeisesti sivuja on muutettu, koska aiemmin oli kaikista pH:t näkyvissä.

Phytovolume shampoo pH 6,0 - 7,0
Phytonectar shampoo 6,5 - 7,0
Phytocedrat shampoo 6,2 - 6,8

Muistelen, että Phytojoba shampoon olisi ollut samaa luokkaa, samoin Phyto 7 ja 9, mutta nyt en löytänyt niiden arvoja.
Viimeksi muokannut Marylee, 01 Huhti 2006, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja calypso »

Eikös nuo pH-arvot näyttele merkittävämpää osaa hoitoaineessa kuin shampoossa?
Että hoitoaineissa ja jätettävissä mieluiten matala pH-arvo jotta sulkee hiuksen. Minun käsittääkseni shampoon pH:lla ei ole kovinkaan suurta merkitystä kun kuitenkin käyttää hoitoainetta sen jälkeen.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Kymmenen pistettä Phyto 9:lle! ;D Toimii loistavasti, mutta tuubi on tosiaan harmittavan pieni...
Tykkään Phyton tuotteista ja olen kokeillut myös Phytorhum shampoota ja Phytokarite hoitoa.
Miinusta tulee hinnasta ja purnukoista jotka ovat lasia ja aika epäkäytännöllisiä; minulla tippui Phytokarite purkki lattiaan ja se meni ihan pirstaleiksi. Yritin kaapia hoitista talteen lattialta , mutta ei siitä tullut mitään kun siinä oli niin paljon pienenpieniä lasinsirpaleita... :-\
Tykkään siitä että tuotteet ovat luonnonmukaisia, mutta pakkaukset saisi kyllä muuttaa.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Phyton tuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Olen nykyisin erittäin tarkka pH-arvoista, sillä kerran eräs vieras kampaaja, jolla kävin föönauttamassa hiukset, kertoi pelästyneensä pesupaikalla sitä, miten "auki" hiukseni olivat. Tosin hoitoaineen laiton jälkeen hiukseni selvisivät hyvin ja hän jo vähän peruutti sanojaan. Hän ei ollut tajunnut, miten voimakas vaalennus minulla on, koska juurikasvua ei silloin vielä näkynyt. Lopuksi hän myös totesi, että hiukseni kiiltävät tosi hyvin.

Joka tapauksessa tuon jutun jälkeen minusta on tullut melkein neuroottinen pH-arvoista, tarkistan ne aina. AINA.
Vastaa Viestiin