Sivu 1/1

Phyton tuotteet

Lähetetty: 30 Tammi 2006, 07:44
Kirjoittaja Lyx
Olisikohan tällaisesta ketjusta hyötyä? Eli hiustuotteiden arvosteluja kehiin:

Itse ostin eilen Phyto9 jätettävän, kosteuttavan hoidon ultra-kuiville hiuksille. Hintaa tuubilla oli 129 kruununa Debenhamsissa Tukholmassa.
Voide on melko tuoksutonta ja koostumukseltaan suht paksua ja pehmeää, saa hyvin levitettyä hiuksiin ja voi käyttää sekä kuivaan että kosteaan tukkaan.
Voide siloitti latvat ja pituudet tosi hyvin, eikä pörröisyydestä ollut jälkeäkään, ei kuitenkaan tehnyt hiuksista rasvaisen näköiset vaan pehmeän ja kiiltävän näköiset olivat.
Loistotuote kuivaan ja pörröiseen tukkaan! ;D

Phyton tuotteet

Lähetetty: 10 Maalis 2006, 11:18
Kirjoittaja Lara
Tänne Phyton tuotteista kommenttia! Toivottavasti tästä nyt ei oo vielä keskustelua missään. Jos on niin piilottakaa tämä nopsasti, ettei uusi juures punastu.

Mun tukka on aika kuiva ja kattelin netistä noita Phyton kuiville hiuksille tarkotettuja hoitoja. Jotain kyllä tilaan kun rahapäivä koittaa, mutta jos jollakulla on kokemuksia, niin olis mahtavaa kuulla. Phyto9:stä täällä jotain positiivisia kokemuksia näytti olevankin. Mikäs ois sarjasta hyvä shamppoo kuiville ja koppuroille hiuksille? Onkos miten silikoonisia noi Phytot?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 10 Maalis 2006, 14:16
Kirjoittaja sipe
Mulla ei ole kokemusta muista kuin Phytokarite-tehohoidosta. Phytokarite on tosi kosteuttava tehis, joka (muistaakseni) oli ihan ok myös tuoksultaan. Kosteutti loistavasti mutta levittyi huonosti, joten ei ainakaan mun päässä ollut erityisen riittoisa aine. Ja koska on tosi kallis, niin myös kertakustannukset hoitokertaa kohden nousevat mielestäni kohtuuttomaksi. Parempiakin vaihtoehtoja siis on!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 10 Maalis 2006, 14:36
Kirjoittaja Nove
Phyton 9 toimii tässä päässä loistavasti, on siis jätettävä hoitoaine. Hiukset ei tunnu millään muulla aineella yhtä pehmeiltä ja tuo onnistuu taltuttamaan jopa pörröisyyden, joka on jo sinällään ihme, tuosta kun ei sitä silikonia löydy.

Miinusta pienestä tuubista ja kovasta hinnasta tuubin kokoon verrattuna, mutta on se kyllä joka pennin arvoinen.

Kiinnostais kokeilla Phyto Specific Intense Nutrition Maskia, mutta taitaa nyt ainakin toistaiseks vielä hinnan takia jäädä ostamatta.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2006, 12:36
Kirjoittaja Mirkka
Phyto on loistava sarja! Tai no, ainakin ne kuiville hiuksille tarkoitetut tuotet mitä olen käyttänyt:

PhytoKarite: Varmaan paras kosteuttava hiusnaamio mitä olen käyttänyt. Jos tuntuu että on liian paksua niin voi laimentaa jollain muulla kosteuttavalla tehohoidolla, tehoa silti riittää.

Phyto 9: maailman paras voidemainen jätettävä! kosteuttaa tosi hyvin kuivia latvoja, pitelee takut poissa, nostaa hiusten kuntoa.

Phytomist Suihkutettava jätettävä. Vie todella hyvin pörröisyyden mun hiuksista, paremmin kun mikään muu, eikä silti lätsäytä hiuksia.

PhytoNectar shampoo yks suosikkishampoistani. Kostetuttaa hyvin, jopa mun hiukset saa siitä kiiltoa.

Sitten myös PhytoSpecific intense Nutrition Shampoo ja PhytoSpecific intense Nutrition Mask sekä PhytoSpecific Vital Force Cream Bath on ihan hyviä tuotteita. viimeksi manitut sopii tosin hyvin kesäsin.

Eli mä kyllä tykkään Phytosta. Tällä hetkellä vaan ei oo yhtään pulloa kaapissa  :'(

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2006, 18:28
Kirjoittaja Todia
hmmm. haluaako joku kertoa phytosta vähän lisääkin, ei nimittäin mitään tietoak, minkälainen sarja on kyseessä!! ???

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2006, 18:58
Kirjoittaja Ulpu
Mä käytin joskus Phytocitrusta, joka on värjättyjen hiusten shampoo. Olihan se ihan jees, mutta ei mitenkään erikoinen shampoo. Miiinusta lasipullosta, aina sai varoa, kun ärin kävin pulloa käsitteli, ettei putoa. Phyto 9 muistaakseni myös koitin joskus ja oli hyväntuntuinen ja riittoisa tuote. Tuolta löytyy tietoa tuotteista ->  http://www.phyto.com/

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2006, 22:04
Kirjoittaja Lara
Kuulostaa tosi ihanille noi Phyton hoidot. Tulis nyt äkkiä rahapäivä, jotta pääsis tilaamaan. Joku hyvä tehohoito ja kosteuttava jätettävä olis Phytolta kiva löytää. PhytoKarite kuulostaa just passelilta. Ja sitte vielä MOPin kosteuttava shamppoo.

Mistäs te muuten ootte Phytonne ostelleet/tilailleet?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 11 Maalis 2006, 22:13
Kirjoittaja Ulpu
Lara kirjoitti: Mistäs te muuten ootte Phytonne ostelleet/tilailleet?
Mä ostin aikanaan yhdestä kampaamokaupasta, jossa olin töissä.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Maalis 2006, 06:34
Kirjoittaja Lara
PhytoKarite: Aika samaa tasoa minun tukassa Joicon IHT:n kanssa. En ole huomannut, että olisi mitenkään erityisen kosteuttava. Vaikutusaika on tosin ollut vain 20 minuuttia. Tänään on saunapäivä ja ajattelin laittaa sitä tunnin vaikkarilla. Katsotaanpas kuinka sitten pelittää.

Phyto9: Tästä tarttee kyllä sanoo, että parempaa ainetta ei tukkaansa voi laittaa. Tukasta tulee sileä ja joustava, mutta ei yhtään silikoninen. Tämän ansiota uskon tukkani kosteuden pääasiassa olevan ja apulaisena MOP:n shamppoo. Ainoa haittapuoli Phyto9:ssä on pullon pieni koko. Ei välttämättä uskalla laittaa kunnolla kun pelkää, että loppuu. Jos olis pitkä tukka, niin kuluis varmaan kolmessa viikossa.

Mun tukkaa voi melkeen sanoa jo hyväkuntoiseksi ja melko kosteaksi. Tulokseen on avustanut myös MOP:n Hydrating Shamppoo, sen jälkeen ei edes haluta laittaa hoitoaineita. Ihanaa ainetta!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Maalis 2006, 11:43
Kirjoittaja Seela
Phytojoba shampoo on liian pesevä minun makuuni, Phytosesame -hoitoaine oli hyvää, toimi myös pidemmällä vaikutusajalla tehiksenä

Phytocitrus shampoo liian pesevä, Phytocitrus tehis on yksi suosikeistani; hoitaa tehokkaasta mutta ei lätsäytä

Avokki on testannut Phytobrush silottavaa shampoota ja Phytodefrisant suoristavaa, jätettävää hoitoainetta ja ne on toiminut keskiverto-hyvin.

Iso plussa sarjalle luonnonmukaisuudesta  :-*


Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 01 Huhti 2006, 15:35
Kirjoittaja Marylee
Monissa Phyton tuotteissa ovat pH-arvot ihan pielessä, liian korkeita. Jos osaat saksaa, katso sivustosta www.phyto-shop.de ja sieltä kohdasta Produktinfo.

Phytocitrus-shampoota käytän itse pari kertaa viikossa. Sen pH-arvo on tavallista alhaisempi, 4,3 - 4,8 eli se sulkee hiusta hyvin käsittelyjen jälkeen, se onkin tarkoitettu värjätyille, vaalennetuille ja permanentatuille hiuksille. Lisäksi tykkään siitä, että shampoossa on EDTAA (poistaa metalleja) sekä kamomillaa, sitruunaa ja greippiä, jotka kirkastavat vaalennettuja hiuksiani. Huono puoli on tosiaankin se, että shampoo on lasipullossa, mutta toisaalta se on sitten aika ylellisen oloinen ...

Jälkihuomautus: Ajattelin poimia tähän sivustosta pH-arvot, mutta en nyt löytänytkään niitä. Palaan asiaan, kun/jos löydän.

No niin, muutaman pH-arvon onnistuin löytämään. Ilmeisesti sivuja on muutettu, koska aiemmin oli kaikista pH:t näkyvissä.

Phytovolume shampoo pH 6,0 - 7,0
Phytonectar shampoo 6,5 - 7,0
Phytocedrat shampoo 6,2 - 6,8

Muistelen, että Phytojoba shampoon olisi ollut samaa luokkaa, samoin Phyto 7 ja 9, mutta nyt en löytänyt niiden arvoja.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 01 Huhti 2006, 16:58
Kirjoittaja calypso
Eikös nuo pH-arvot näyttele merkittävämpää osaa hoitoaineessa kuin shampoossa?
Että hoitoaineissa ja jätettävissä mieluiten matala pH-arvo jotta sulkee hiuksen. Minun käsittääkseni shampoon pH:lla ei ole kovinkaan suurta merkitystä kun kuitenkin käyttää hoitoainetta sen jälkeen.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 04 Huhti 2006, 05:00
Kirjoittaja Lyx
Kymmenen pistettä Phyto 9:lle! ;D Toimii loistavasti, mutta tuubi on tosiaan harmittavan pieni...
Tykkään Phyton tuotteista ja olen kokeillut myös Phytorhum shampoota ja Phytokarite hoitoa.
Miinusta tulee hinnasta ja purnukoista jotka ovat lasia ja aika epäkäytännöllisiä; minulla tippui Phytokarite purkki lattiaan ja se meni ihan pirstaleiksi. Yritin kaapia hoitista talteen lattialta , mutta ei siitä tullut mitään kun siinä oli niin paljon pienenpieniä lasinsirpaleita... :-\
Tykkään siitä että tuotteet ovat luonnonmukaisia, mutta pakkaukset saisi kyllä muuttaa.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 05 Huhti 2006, 10:44
Kirjoittaja Marylee
Olen nykyisin erittäin tarkka pH-arvoista, sillä kerran eräs vieras kampaaja, jolla kävin föönauttamassa hiukset, kertoi pelästyneensä pesupaikalla sitä, miten "auki" hiukseni olivat. Tosin hoitoaineen laiton jälkeen hiukseni selvisivät hyvin ja hän jo vähän peruutti sanojaan. Hän ei ollut tajunnut, miten voimakas vaalennus minulla on, koska juurikasvua ei silloin vielä näkynyt. Lopuksi hän myös totesi, että hiukseni kiiltävät tosi hyvin.

Joka tapauksessa tuon jutun jälkeen minusta on tullut melkein neuroottinen pH-arvoista, tarkistan ne aina. AINA.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 05 Huhti 2006, 11:28
Kirjoittaja sipe
OT: pH-arvo on mullekin tärkeä, mutta shampoissa sillä ei mielestäni ole niin suurta merkitystä. Totuushan kun on kuitenkin se, että jo vesijohtovedenkin pH saattaa pahimmillaan huidella lähempänä yhdeksää, joten siinä ei kauheasti ole väliä, onko shampoon pH viisi vai kuusi, kun huolellisessa huuhtelussa vesi kuitenkin avaa hiusta.

Hoitiksessa sen sijaan pH on tärkeä, samoin kuin jätettävässä. Vaikka itse tykkään älyttömästi esim. MOPin C-systemeistä, en ikinä ottaisi sitä jätettävää käyttöön, sillä sen pH on ihan liian korkea.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 20 Huhti 2006, 13:58
Kirjoittaja Asiantuntijah
Phytoa myy Helsingissä Salon Pirkko Jaakkola, Fredrikinkatu 22 muistaakseni?!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 20 Huhti 2006, 14:20
Kirjoittaja Todia
ääks, nyt tekee kyllä niiiin kovasti mieli tuota phyto ysiä!!! kamala litrahinta vaan... tuollainen putilo mulla kyllä kuluisi varmaan parissa viikossa... paljonkos tuosta joutuu pulittamaan täällä kotimaassa?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 20 Huhti 2006, 16:13
Kirjoittaja Marylee
Tietääkseni Phytoa ei enää saa Suomesta. Ruotsista kylläkin ja ulkomaalaisista nettikaupoista.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 28 Huhti 2006, 14:06
Kirjoittaja Marylee
Phyton Phytocitrus on muuten kiva ja ylellisen oloinen shampoo, mutta se kirvelee ikävästi silmiä. Ilmeisesti on niin, että mitä korkeampi pH, sitä vähemmän se kirvelee (lasten shampoissa pH on yleensä 7) ja vastaavasti mitä alhaisempi, sitä enemmän silmät kärsivät (Phytocitruksen pH on alhainen 4,3 - 4,8).



Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 06 Touko 2006, 18:30
Kirjoittaja Todia
löytyisikö tuota phyto ysin inciä mistään? haulla en löytänyt.
lyx, sinähän taidat todella pitää tuosta ysistä, voisitko vielä vähän kertoa, kuinka paljon sitä kuluu kerralla, onko riittoisaa, hintansa arvoista... kiitos!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 08 Touko 2006, 00:28
Kirjoittaja Lyx
Todia kirjoitti: löytyisikö tuota phyto ysin inciä mistään? haulla en löytänyt.
lyx, sinähän taidat todella pitää tuosta ysistä, voisitko vielä vähän kertoa, kuinka paljon sitä kuluu kerralla, onko riittoisaa, hintansa arvoista... kiitos!
Heh! Sitä kuluu välillä vähän turhankin paljon...  ::) Yleensä laitan hasselpähkinän kokoisen nokareen ja se riittä ihan hyvin, toisinaan tukka sitten vaatii hieman enemmän.
Mitenkään riittoisaa tuo ysi ei ole ja tuubi on kyllä turhan pieni, mutta on tähän mennessä paras jätettävä minkä olen löytänyt! :-*

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 13 Touko 2006, 21:44
Kirjoittaja wilvi
Lisäsin Phyto ysin incin tuonne jätettävien inci ketjuun.

Ysi on ollut käytössä viikon verran, ja on todella ihanaa ainetta. Katselen nyt, miten vaikuttaa hiusten kuntoon pidemmällä käytöllä.

Seuraavana hankitalistalla on Phytokarite.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 24 Touko 2006, 14:14
Kirjoittaja Tuittunen
Huomasin pituuksien olevan ihan hamppua O&H:n jälkeen (täytyy kai luovuttaa sen käyttö) ja laitoin ekaa kertaa Phyton ysiä tukkaan, nauratti kun tukka suorastaan IMAISI sen käsistäni! Voin kuvitella, että kuivat latvani olisivat varmaan kurotelleet sitä ainetta kohti, jos olisivat voineet! Kädet on ihan kuivat, vaikka vain sipaisin kevyesti sitä hiuksiin ja meinasin että siitä jää jokin voidemainen tuntu käsiin. Mutta hiukset tuntuvat ihanilta nyt  :-*  ehkä huutavat enemmänkin paikoitellen, mutta laitan vain ihan latvoihin ku on niin pikku tuubiliini. Tätä ainetta miun tukka on sitten huutanutkin ja rukoillut.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 24 Touko 2006, 17:54
Kirjoittaja Todia
wilvi kirjoitti: Ysi on ollut käytössä viikon verran, ja on todella ihanaa ainetta. Katselen nyt, miten vaikuttaa hiusten kuntoon pidemmällä käytöllä.
juu, pitkäaikaiskokemuksia kaivataan! tuota phtyo ysiä on nyt kehuttu jo niin paljon, että odotan ihan ihmeitä siltä! jee, enää 1,5 viikkoa..!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 25 Touko 2006, 17:17
Kirjoittaja Marylee
Phyto on näköjään muuttanut pullojaan ainakin osittain: www.phyto.com


Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2006, 09:50
Kirjoittaja Liisukka
Mä kyselen taas, että onko joku löytänyt tuota Phyto 9:iä Suomesta?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2006, 11:14
Kirjoittaja Ulpu
Marylee kirjoitti: Tietääkseni Phytoa ei enää saa Suomesta.
Luulisi, että sitä jostain saa. Siis sellaisesta kampaamosta, jossa myydään Dare Corporationin maahantuomia tuotteita (Joico, Alterna, D:fi, American Crew). Mun entisessä työpaikassa Phytosta oli joitain tuotteita, mutta sitäkään lafkaa ei ole enää olemassa.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2006, 11:40
Kirjoittaja Kikka
Asiantuntijah kirjoitti: Phytoa myy Helsingissä Salon Pirkko Jaakkola, Fredrikinkatu 22 muistaakseni?!
Tosiaan tuollainen sivu löytyi, kun http://www.pirkkojaakkola.com/ ja heidän valikoimassaan näkyisi olevan tuota Phytoa.  ::) Houkuttelee kyllä kovasti tuo Phyto 9!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2006, 12:29
Kirjoittaja Marylee
Tietääkseni Pirkko on niin ihastunut Alternaan, ettei juuri enää pidä Phytoa valikoimissaan. Mutta kurkistan sisään kun seuraavan kerran kävelen liikkeen ohi.


Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2006, 13:15
Kirjoittaja Todia
kun itse kävin katsomassa, niin kyllä siellä hyllyillä näytti phytoa olevan!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Kesä 2006, 15:22
Kirjoittaja Supervixen
Kikka kirjoitti: [Tosiaan tuollainen sivu löytyi, kun http://www.pirkkojaakkola.com/ ja heidän valikoimassaan näkyisi olevan tuota Phytoa.  ::) Houkuttelee kyllä kovasti tuo Phyto 9!
Pakko vaan kommentoida kun oli niin kökösti kirjoitettu nuo Jaakkolan nettisivut, kukahan lie kirjoittanut, ei ainakaan yhdyssanoista tiedä mitään...  :D *kielipoliisi*

hiustenhoito tuotteita 70-luvulta alkaen ja saavuttanut mittavan ja luotettavan aseman ympäri maailmaa. PHYTO on täydellinen hiustenhoitosarja, joka lisäksi sisältää erikois tuotteita ongelma tapauksiin

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 17 Kesä 2006, 13:30
Kirjoittaja wilvi
Olen nyt käyttänyt ysiä reilun kuukauden ihan päivittäin. Musta alkaa tuntua, etten voi enää elää ilman sitä.  ;D  Loistavaa ainetta, ei tahmaa ja jättää hiukset ihanan tuntoiseksi. Olen pitänyt ysiä käsilaukussa, ja siloitellut sillä pahimpia pörröjä pois päivän mittaan. Toimii mulla. Lisäksi käytän ysiä latvoihin, jotka kyllä todella tuntuvat pitävän tuosta aineesta.

Kuten muutkin ovat maininneet, ysi on aika kallista ja riittoisuus on mitä on. Mulla on kyllä vielä eka putilo käytössä, mutta olen säästellyt sitä hieman. Onneksi mulla ei ole saatavuusongelmia, ei tarvitse panikoida kun tuo loppuu.  :P Tarvitsee ainoastaan säästää siihen rahaa...

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 17 Kesä 2006, 17:50
Kirjoittaja Todia
mistäs wilwi hankit? ::)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 17 Kesä 2006, 20:19
Kirjoittaja wilvi
Asun Lontoossa, Phytoa myyviä kauppoja on täällä aikalailla. Oxford Streetillä lähes kaikki isommat kaupat (Selfridges, John Lewis jne) myyvät Phytoa, joten kyllä sitä aikalailla helposti löytyy, jos haluaa ostaa. 

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 18 Kesä 2006, 18:07
Kirjoittaja Marylee
Pirkko Jaakkolan ovessa luki "lomalla" eikä paluuajasta ollut mainintaa. Yritin tiirailla oven läpi hyllyssä olevia pulloja, mutta näin kunnolla vain Alternat. En siis osaa sanoa onko hänellä tällä hetkellä miten paljon Phytoja hyllyssä. Tilattaessa häneltä kyllä saa, mutta hän perii tuotteista muutenkin "Pirkko Jaakkola"-lisän. Suosittelen mieluummin englantilaisia nettikauppoja.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 18 Kesä 2006, 18:13
Kirjoittaja Todia
Marylee kirjoitti: Pirkko Jaakkolan ovessa luki "lomalla" eikä paluuajasta ollut mainintaa. Yritin tiirailla oven läpi hyllyssä olevia pulloja, mutta näin kunnolla vain Alternat. En siis osaa sanoa onko hänellä tällä hetkellä miten paljon Phytoja hyllyssä. Tilattaessa häneltä kyllä saa, mutta hän perii tuotteista muutenkin "Pirkko Jaakkola"-lisän. Suosittelen mieluummin englantilaisia nettikauppoja.
juu, oli kiinni jo toukokuun lopulla, kun kävin katsomassa. phyton tuotteita siellä kyllä perällä näkyi.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 12:15
Kirjoittaja Supervixen
Jes, äsken lähti tilaus vetämään HQHairiin ja Phyto 9:iä odotellaan...!! Yllättäen taas teidän hehkutukset sai aikaan tämän impulssiostoksen. Tosin BC latvasuoja vetelee viimeisiään joten tarvitsenkin jonkun uuden latviksen. Okei, tiedän että Phyto 9 on itse asiassa jätettävä hoitoaine eikä latvasuoja mutta varmaan ajaa saman asian. :)

Todia, olisin mielelläni ottanut sut mukaan tilaukseen (kyselit tuolla Nettiostaminen-ketjussa) mutta Ahvenanmaa jossa asun lasketaan EU:n ulkopuoliseksi alueeksi joten joudun pitämään tilaukset alle 45 eurossa välttääkseni tullimaksut.. :(

EDIT. Nyt on sitten Phyto 9:iä kokeiltu eikä ainakaan ekan käyttökerran jälkeen vakuuttanut. Aine ei tuntunut hiuksissa yhtään miltään. Höh.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 22:34
Kirjoittaja Todia
Supervixen kirjoitti: Todia, olisin mielelläni ottanut sut mukaan tilaukseen (kyselit tuolla Nettiostaminen-ketjussa) mutta Ahvenanmaa jossa asun lasketaan EU:n ulkopuoliseksi alueeksi joten joudun pitämään tilaukset alle 45 eurossa välttääkseni tullimaksut.. :(

EDIT. Nyt on sitten Phyto 9:iä kokeiltu eikä ainakaan ekan käyttökerran jälkeen vakuuttanut. Aine ei tuntunut hiuksissa yhtään miltään. Höh.
kiitos kovasti supervixen! minua on nyt pullo phytoa odottamassa veikan luona saksassa. 3 viikon päästä reissuun, joten sitten nähdään...!
tosi ikävä juttu, ettei sulla ole toiminut tuo paremmin! itselläni on ainakin sellaiset odotukset, että hämmästyn kovasti, jos phyto ne täyttää... :-\

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 22:53
Kirjoittaja Minni
Supervixen kirjoitti:

EDIT. Nyt on sitten Phyto 9:iä kokeiltu eikä ainakaan ekan käyttökerran jälkeen vakuuttanut. Aine ei tuntunut hiuksissa yhtään miltään. Höh.
Mä olen nyt kolmisen viikkoa käyttänyt Phyto 9:ää, enkä ole itsekään saanut toivomaani tulosta. Varmaankin hiukseni tarvitsevat enemmän silikoneja, jotta latva olisi sileämpi, ja pysyisi takuttomana. :-\ Pitää jossain vaiheessa leikkauttaa enemmän hiuksia, jolloin latva olisi parhaassa mahdollisessa kunnossa, ja kokeilla sitten. :)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 12:02
Kirjoittaja Puggie
Täytyy kehua Phyton Phytolactum -shampoota! Mulla on nyt kesällä hiukset rasvoittuneet niin paljon, että pesen ne melkein päivittäin ja Phytolactum sopii tosi hyvin jokapäiväiseen (tai usein tapahtuvaan) pesuun, sillä se on tarkoitettu nimenomaan kuiville hiuksille, joten se ei kuivata niin paljon. Tykkään myös siitä, että se huuhtoutuu tosi hyvin pois hiuksista ja selvittääkin samalla ihan mukavasti. Tuoksuna manteli. 

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 14:27
Kirjoittaja Todia
nonniin. phyto 9 on ollut käytössä reilun viikon. ei ole ollut sellaista ihmeainetta, jota, yllätys, yllätys, odotin, mutta kelpo kamaa, ja silikonittomuudesta plussaa! koostumus on mielestäni aivan ihana, ja olenkin nyt päättänyt, ettei tämä kikkarapää enää palaa ruiskittaviin jätettäviin. pidän myös tosi kovasti phtyon tuoksusta, ihana kaurapuuro!
sitten tehoista.
todella tuntuu siltä, että tuo voide uppoaa hiuksiin heti. on kyllä pakko laittaa tukkaan enemmän kuin pähkinän verran. pehko tuntuu kyllä ihan kosteutetulta tuon phyton jälkeen, olen useimmiten saanut ihanan, sileän lopputuloksen. eli, olen tyytyväinen.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 14:32
Kirjoittaja Supervixen
Todia kirjoitti: pidän myös tosi kovasti phtyon tuoksusta, ihana kaurapuuro!
Hih, minustakin se tuoksuu kaurapuurolle! Mutta ei vaan ole alkanut mun kutreissa toimia. :( Korpuksi vetää latvat.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 14:34
Kirjoittaja Todia
koitin kerran sekoittaa pari tippaa öljyä mukaan, ja se ainakin antoi raskaamman tunnun hiuksiin. lisäksi minusta se todella toimii parhaiten kuiviin hiuksiin. ???

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2006, 06:56
Kirjoittaja Nove
Hankin PhytoKariten jonkin aikaa sitten ja oon ihan myyty. Aine on loistavaa ja tosi kosteuttavan tuntuista, mutta ei tosiaan tunnu olevan mitään erityisen riittoisaa. On sen verran paksua tököttiä, ettei levity hyvin ja sitä saa laittaa hiuksiin kerralla aikamoisen määrän.

Nyt kiinnostaiskin hankkia Phytolta shampoo ja PhytoNectaria ajattelin. Löytyykö siitä muilta kuin Mirkalta kokemusta?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Elo 2006, 08:24
Kirjoittaja Candy
Tuo Phyto 9 on kyllä ehdottomasti parasta jätettävää, jota olen päähäni laittanut.
Tuntuu tosi kosteutavalta, eikä tahmaa yhtään.
Ainut ongelma on vaan sen saatavuus ja hinta :(

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Elo 2006, 08:52
Kirjoittaja Supervixen
^ elina, Todiahan on myymässä avaamatonta Phyto9:iä 15€:llä tuolla "Myydään" -ketjussa.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Elo 2006, 09:36
Kirjoittaja Candy
Joo, huomasin ja tehtiinkin jo kaupat siitä :)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 13 Loka 2006, 11:54
Kirjoittaja Nove
Olihan mun pakko se PhytoNectar viimeinkin hankkia ja onneksi oli nappiostos.

Ei mikään kovin pesevä shampoo, mutta se on pelkkää plussaa. Pesi silti paremmin kuin esim. MOPin Hydrating ja jopa vaahtosi. Ei takuttanut, eikä jättänyt hiuksia muutenkaan karhean tai kuivan tuntuisiksi. Voin siis suositella kaikille kuivat hiukset omaaville ;) Haju oli vähintäänkin erikoinen, muttei mitenkään ällöttävän paha.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa, se on ehdottomasti tuon pullon materiaali... se kun kerran tippuu lattialle tai kolahtaa johonkin liian lujaa niin on varmasti tuhannessa eri palassa. 

Ei se ehkä ihan tuota MOPin Hydratingiä voita, mutta hyvä kakkonen silti.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 13 Loka 2006, 12:19
Kirjoittaja Puggie
Mä tykkään myös Phytonectarista. Se on niin ihanan paksua (siis oikeasti nektarimaista) ja jättää tukan yksistäänkin hoidetun tuntuiseksi. Tuoksu on mun mielestä appelsiininkukka, suht voimakas, mutta ei häiritse ainakaan mua. Muutkin Phyton shampoot toimivat tässä päässä ihan hyvin, eli tuota Phytolactumia ja Phytojobaa olen käyttänyt. Phytojoba on mun suosikki tuoksultaan (mieto kookos), mutta saisi olla hieman pesevämpää ja paksumpaa koostumukseltaan. Phytojoba pesee mun mielestä nimittäin vielä miedommin kuin MOPin Hydrating shampoo. Phyton hoitoaineet eivät sitten niin kummoisia ole olleet.

Mä muuten olen tiputtanut kaksi kertaa tuollaisen Phyton shampoopullon kylpyhuoneen laattalattialle ja eivät menneet rikki! :o

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 14 Loka 2006, 09:59
Kirjoittaja Nove
Puggie kirjoitti: Mä tykkään myös Phytonectarista. Se on niin ihanan paksua (siis oikeasti nektarimaista) ja jättää tukan yksistäänkin hoidetun tuntuiseksi. Tuoksu on mun mielestä appelsiininkukka, suht voimakas, mutta ei häiritse ainakaan mua. Muutkin Phyton shampoot toimivat tässä päässä ihan hyvin, eli tuota Phytolactumia ja Phytojobaa olen käyttänyt. Phytojoba on mun suosikki tuoksultaan (mieto kookos), mutta saisi olla hieman pesevämpää ja paksumpaa koostumukseltaan. Phytojoba pesee mun mielestä nimittäin vielä miedommin kuin MOPin Hydrating shampoo. Phyton hoitoaineet eivät sitten niin kummoisia ole olleet.

Mä muuten olen tiputtanut kaksi kertaa tuollaisen Phyton shampoopullon kylpyhuoneen laattalattialle ja eivät menneet rikki! :o
Mikä helpotus ;) Se materiaali näyttää niin lasimaiselta, että ajattelin sen olevan yhtä heikkoakin. Onneksi se ei sitten kuitenkaan taida olla niin helposti särkyvää.

Onko Phytonectarissa ja Phytojobassa mitään suurta eroa keskenään, muuta kuin se tuoksu? Kumpi sun mielestä on hellemmin pesevää?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 14 Loka 2006, 12:46
Kirjoittaja Puggie
Phytojoba on ehdottomasti hellemmin pesevää kuin Phytonectar. Phytojoban kanssa suositellaankin sen takia aina kahta vaahdotusta, mutta jos tukka ei ole kovin likainen, niin yksikin toki riittää. Tämä on ainakin omalle tukalleni aika ideaali shampoo esim. päivittäin tapahtuvaan pesuun, koska se ei kuitenkaan kuivata, vaikka sitä usein käyttäisikin. Phytojoba myös vaahtoaa paljon vähemmän kuin Phytonectar.

Muita eroja on koostumus, eli Phytonectar on tosiaan erittäinkin paksua, mutta Phytojoba taas liiankin lirua. Eli sen kanssa pitää olla aika varovainen, ettei kaada vahingossa liikaa kädelle. Eli voisi sanoa myös niinkin, että oikein käytettynä Phytojoba on myös riittoisampaa, koska Phytonectar on sen verran paksua, että sitä tulee väkisinkin suht paljon pullosta kerralla.

Phytonectar on kosteuttavampaa (varsinkin jos sen antaa vaikuttaa vähän aikaa ennen huuhtelua), mutta Phytojobakin antaa kyllä tukkaan mukavasti käsiteltävyyttä ja silkkisyyden tunnetta. Molemmista siis tykkään!

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 02 Marras 2006, 15:32
Kirjoittaja Lara
Mä tilaan Phytonectari -shamppoon ja Phytokarite -tehiksen. Jos sais oikeen tehokosteutusta tähän mun kuivaan ja karheeseen karvaani. Joicon IHT:tä oon käyttäny paljon ja tykänny, mut nyt kun omaa käsittelemätöntä hiusta on aika paljon, niin ei tunnu enää niin hyvältä. Käsitelty osa on liukas ja pehmee, mutta tyvestä on karheeta.

Karitee mulla on ollutki, mutta en enää muista mimmosta oli. Mitäs muut on tykänny tosta Phytokaritesta ja Nectarista?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 02 Marras 2006, 17:19
Kirjoittaja Lyx
Mulla on ollut tuota Phytokariteeta ja tykkäsin kyllä kovasti! Se on sellaista tosi paksua ja ainakin mun karheaan tukkaan tepsi tosi hyvin ja toi mukavasti pehmeyttä ja kosteutta.

Miinuksena kallis hinta suhteessa riittoisuuteen. Ai niin ja pakkaus ei ole ihan maailman paras; lasinen purkki tipahti kylppärin lattialle ja hajosi pirstaleiksi... >:(

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 12 Touko 2007, 17:01
Kirjoittaja Penny
Phytokarite testattu saunassa. Mulla se tosin oli muovipurkissa? ??? Koostumus oli kuin Tigin Fashionista-hoitiksessa (venyvä ja vanuva), joka pani epäilemään cyclomethiconen olemassaoloa, ja olihan sitä... vaan itseä saa syyttää kun ei tullut luettua inciä ennen ostoa. ;)

Tuoksu oli outo, kuin hajustamaton tuote jossa on sellainen ummehtunut haju. Levisi melko huonosti tukkaan, paljon sai laittaa ja hieroa. Tulos: todella pehmeä ja silkkinen kuivuttuaan, seuraavana päivänä oudon karhea. Pitänee testailla lisää ennen lopullista tuomiota, mutta aika mitäänsanomaton fiilis jäi tuotteesta näin ensikokeilulla.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 14 Touko 2007, 11:53
Kirjoittaja -j-
Ostin maaliskuussa ulkomailta Phyto7-jätettävää (Phyto9:ä ei ollut  :(), maksoivat n. 13e per tuubi.
Olen kokeillut vasta kerran sitä, kun kulutan ensin LC2-latvahoidot loppuun. Ihan hyvältä vaikutti, mutta osaan kertoa myöhemmin lisää, kun otan seiskan vakikäyttöön.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Touko 2007, 10:47
Kirjoittaja mois
Höh. En tajua miten saatte ton phyto 9:n toimimaan, kun mulla se tuntuu vaan kuivattavan, tulee ihan karheet hiukset. Poikaystävän tukkaan kun koitin niin sillä se tuntu toimivan paremmin, mutta sillä onkin aika hyväkuntoset hiukset, ei vissiin toimi sit liian kuiviin hiuksiin tai jtn..

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 21:25
Kirjoittaja Reese
Phytodefrisantia olen Phytolta kokeillut, muttei tähän paksuun, kuivaan, suorahkoon tukkaan tehnyt juuta eikä jaata. Korkeintaan teki entistä pörröisemmäksi. ??? Jennifer Anistonin suosikkituotteeksi tuota oli usein mainittu, mutta ei mun hiuksista tehnyt ollenkaan anistonmaisia... Pieni metallituubikin oli hankalakäyttöinen ja nopeasti kuluva.

Nyt haluaisin kokeilla Phyto 9:ä teidänkin suositustenne innoittamana. Onko Hqhair järkevin hankintapaikka vai saisiko sitä edullisemmin jostain muusta nettikaupasta?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 08:39
Kirjoittaja Supervixen
^ Mä en kyllä suosittele tuota Ysiä. Mulla on siitä ihan samanlaiset kokemukset kuin mois'illa, ja on foorumilla monia muitakin pettyneitä. Aine on koostumukseltaan kuin ohutta kasvorasvaa, ja siltä se myös tuntuu hiuksiinkin laittaessa. Mun hiukset jää sen jäljiltä tavallista kuivemman ja karheamman tuntuisiksi.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 01 Elo 2007, 22:15
Kirjoittaja Reese
Supervixen kirjoitti: ^ Mä en kyllä suosittele tuota Ysiä. Mulla on siitä ihan samanlaiset kokemukset kuin mois'illa, ja on foorumilla monia muitakin pettyneitä. Aine on koostumukseltaan kuin ohutta kasvorasvaa, ja siltä se myös tuntuu hiuksiinkin laittaessa. Mun hiukset jää sen jäljiltä tavallista kuivemman ja karheamman tuntuisiksi.
Hmmm. Juuri tuon tuntuisiksi muistelen Phytodefrisantinkin jälkeen pääni jääneen. Lieneköhän suuri todennäköisyys ettei tuosta Phyto 9:stäkään olisi sitten mulle mitään hyötyä... Osaisitko Supervixen yhtään sanoa, mikä tuote voisi sitten olla parempi vaihtoehto? Älyttömän pörröinen on tämä tukkani ja jotain sille pitäisi tehdä. (Muiden tuotteiden suositukset ei ehkä kuulu Phyto-ketjuun, mutta jos niistä olisi muillekin samassa pulassa oleville apua...)


Edit. Lankesin nyt kuitenkin uteliaisuuttani, kun löysin hyvähkön tarjouksen tuosta Ysistä. Katsotaan tulenko tänne parin viikon päästä itkemään turhaa ostosta. ::)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2007, 11:34
Kirjoittaja Supervixen
Tuli muuten mieleen että Phytoahan saa Strawberrynetistäkin, ja varmaankin tulee edullisemmaksi kuin HQHairin kautta. Esim Phyto 9.
Reese kirjoitti: Osaisitko Supervixen yhtään sanoa, mikä tuote voisi sitten olla parempi vaihtoehto? Älyttömän pörröinen on tämä tukkani ja jotain sille pitäisi tehdä.
Phyton tuotteista en ole mitään muita kuin Ysiä kokeillut joten niistä en osaa sanoa mitään, mutta jätettävien hoitoaineiden ketjusta varmaan saa hyviä vinkkejä. Redkenin All Soft Soft Ends voisi esmes aika hyvin taltuttaa sitä pörröisyyttä, mutta kyseessä on aikas silikoninen tuote joten hiukset menee sit myös helposti lähmään. L'anzxalla on myös erinomaisia jätettäviä hoitoaineita. Pintapörröjen hillintään kannattaa ennemminkin käyttää muotoilutuotteita, esim. itsellä hyviksi havaittuja pörrön poistajia on Wella Shockwaves Frizz-Free Cream ja Freemanin Papaya&Mango Frizz-Free Cream (vai mikä sen nimi nyt on, joku vastaava kuitenkin...).

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 19 Elo 2007, 21:56
Kirjoittaja Reese
Nyt on Phyto 9:ä kokeiltu. Tyytyväinen olen toistaiseksi, vaikka aika paljon joutuukin käyttämään kerralla...mutta pehmeät ja kestävästi sileät hiukset tulee. Eikä lähmäiset. "Kestävästi" siis tarkoittaa koko päivän kestävästi; mitään pitkäkestoisempaa hoitovaikutusta en vielä osaa sanoa.

^ Ebaystä löysin vielä tuon vähän halvemmalla kun tuon Strawberrystä - siellä kun on se välillä ollut valikoimissa ja välillä ei, ja juuri tuolloin hankintahetkelläni ei, niin piti etsiä vaihtoehtoisia hankintatapoja :) Mutta kiitos silti :)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2007, 09:11
Kirjoittaja ellen
Täälläkin on nyt kokeiltu Phyton 9:ä. Vielä en oikein osaa sanoa toimiiko jätettävä vai ei, mutta ainakin ihan hyvin se tuntuu imeytyvän hiuksiin. Hassua kuinka jätettävä ei jää hiuksen pintaan, vaan se selvästi imeytyy ja häviää hiuksiin. Katsotaan nyt millaiset käyttökokemukset ovat pidemmän käytön jälkeen.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 13 Syys 2007, 09:22
Kirjoittaja Penny
Penny kirjoitti: Phytokarite testattu saunassa. Levisi melko huonosti tukkaan, paljon sai laittaa ja hieroa. Tulos: todella pehmeä ja silkkinen kuivuttuaan, seuraavana päivänä oudon karhea. Pitänee testailla lisää ennen lopullista tuomiota, mutta aika mitäänsanomaton fiilis jäi tuotteesta näin ensikokeilulla.
Lisää testailua, on tullut käytettyä viime viikkoina useampaan otteeseen saunatehiksenä Phytokaritea ja tuntuu kyllä tekevän hyvää tälle päälle. Tukka on latvoja myöten pehmeä ja sileä kuivuttuaan, tuntuu saaneen lisää rakennetta, eikä tuota aiemmin mainittua karheusefektiä ole enää tullut. Hinta vaan hirvittää sillä tuota täytyy laittaa melkoinen määrä ennenkuin tulos on hyvä, on sen verran jankkia tahnaa. Parempiakin tehiksiä kyllä on, muttei jää käyttämättä tuokaan, joskaan en tiedä kannattaako enää toista purkkia ostaa.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 28 Loka 2007, 21:00
Kirjoittaja ellen
Toi Phyto 9 on kyllä ällistyttävää tavaraa, joka tuntuu toimivan kuiviin hiuksiin laitettuna paremmin kuin kosteisiin laitettuna. Jotenkin se vain pehmentää ja kosteuttaa hiuksia enemmän, kun sen voiteen levittää ihan kuiviin hiuksiin. Parin päivän rekkukuurin jälkeen jätettävä pehmensi hiukan karheita hiuksia huomattavasti, latvoista tuli upean kiiltävät ja ihanat myös :-*

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 28 Loka 2007, 21:59
Kirjoittaja Magia
Minulla on myös hyviä kokemuksia Phyto 9:stä. Aluksi ei oikein toiminut, mutta tänään hoidin hiukset muutenkin kovin huolella, niin teki latvoista ihan mielettömän kiiltävät. :o Pakko kai tämä on ostaa täysikokoisena, juuresvaihdoissa sain tästä tuubin, jossa oli 1/3 jäljellä. Onko teillä muilla tämä tuollaista lähes läpinäkyvää litkua, jossa on vähän jotain valkeita läikkiä/osia, vai pitäisikö sen olla ihan valkoista? Käsissä tuo on vähän ällöttävän tuntuista.. :-X

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 28 Loka 2007, 22:36
Kirjoittaja Reese
^ Läpinäkyvää? Mun oli ainakin sellaista tasaisesti vaaleankellertävää eikä missään tapauksessa kirkasta & väritöntä, mitä ainakin minä ymmärrän läpinäkyvällä. (Sen sijaan Phyton Phytodefrisant aikanaan oli sameaa, mutta väritöntä ja läpinäkyvähköä.) Ehkä noissa kasvipohjaisissa tuotteissa on aika lailla erien välillä eroa tms.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 28 Loka 2007, 22:39
Kirjoittaja Magia
^ Ei minullakaan mitään sellaista kirkasta läpinäkyvää ole, vaan juuri tuollaista sameaa niinkuin kuvailitkin. Mutta välillä siellä on sellaisia valkoisia läikkiä, mutta ei ne sitten kädellä enää erotu, jos ne on vaan jotain kokkareita tms. Minusta tuo näyttää ihan värittömältä, paitsi tuota valkoista korkkia vasten vähän kellertävänrusehtavalta.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 29 Loka 2007, 08:51
Kirjoittaja ellen
Emi-lyn kirjoitti: Läpinäkyvä oli väärä sana. Sellaista läpikuultavaa/sameaa rusehtavaa/kellertävää. :) Ei siis kunnolla näy läpi, mutta ei kyllä täysin läpinäkymätöntäkään ole. Oma purkkini on ostettu juuri Sokokselta. :)
Myydäänkö Phyton tuotteita myös Sokoksella, ainakaan Tampereen Sokoksella en ole koskaan nähnytkään? Puhutaanhan me nyt varmasti Phyto 9:stä, ei siis Sebastian Potion 9:sta, joka on selvästi läpikuultavan oranssia?

Mun Phyto 9 on selvästi kermaisen väristä, ei siis mitenkään läpinäkyvää tai kuultavaa, mutta valkoista/luonnonvalkoista/kermaista mössöä.

Edit: Tällainen purkki mulla ainakin on. Kuva

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 29 Loka 2007, 15:00
Kirjoittaja Magia
Minuakin ihmetytti, sillä eihän Emi-lynillä taida Phytoa 9:ä olla, ei ainakaan mistään ketjusta ole tullut ilmi.. Taisi tosiaan sekoittua Potion 9:siin, sitähän sai halvalla Sokokselta. Phytoa ei taida olla täällä myynnissä juuri missään, ei ainakaan Sokoksella.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 29 Loka 2007, 15:29
Kirjoittaja Hue
Oho! Mä olen kyllä puhunut tosiaan ihan väärästä tuotteesta. Sori. :P Helposti menee nimet sekaisin, kun molempien perässä on 9. :-[

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 29 Loka 2007, 16:12
Kirjoittaja ellen
Hitsi, ku mie jo pelästyin, että joko mun Phyto 9 on mennyt todella huonoksi/pilaantunut tai että Emi-lyn laittaa hiuksiinsa pilaantunutta tavaraa. Onneksi asia ei ole kumminkaan päin ;D

Edit: typoja korjattu.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 01 Marras 2007, 23:10
Kirjoittaja Shi Shi
Vasta kokeilin tänään saapunutta Phyto 9:ä ja tais pinkaista suoraan lempparilistalle. Laitoin kuiviin latvoihin ja tuntui oikein mukavasti kosteuttavan, eikä lähmännyt yhtään runsaasta annostelusta huolimatta. Kaipaa vaan ehkä vielä sen silikonisuojan kuorrutteeksi, mutta muutoin aivan loistavaa tavaraa.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 02 Marras 2007, 14:14
Kirjoittaja ellen
Mie tykkään käyttää Phyto 9:ä vähän niin kuin kiiltotippojen sijasta kuiviin hiuksiin viimeistelijänä, toimii niin paremmin kuin kosteisiin hiuksiin laitettuna. Se ei lähmää hiuksia, vaan antaa pehmeyttä ja kiiltoa, vaikka laitankin voidetta yleensä kaksi ison herneen kokoista nokaretta. Mie en osaa kaivata Phyto 9:n päälle lisäksi silikonista latvasuojaa, kun en ole sellaista koskaan käyttänyt :-[

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 04 Marras 2007, 08:58
Kirjoittaja Ulpu
Mä ostin reissusta Phytojoba kosteuttavan shampoon ja Phyto 9:n. Shampoosta en oikein tykännyt, koska se ei vaahtoa juurikaan. Phyto 9 tuntuu aika kivalta, katsotaan miten pidemässä käytössä. Olivat muuten aikas edullisia apteekissa myytäviä tuotteita tuolla Mauritiuksella. 

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 11:25
Kirjoittaja pippuri
Supervixen kirjoitti:
Todia kirjoitti: pidän myös tosi kovasti phtyon tuoksusta, ihana kaurapuuro!
Hih, minustakin se tuoksuu kaurapuurolle! Mutta ei vaan ole alkanut mun kutreissa toimia. :( Korpuksi vetää latvat.


Hmm... kaurapuurolle...eli onko tuoksu tosi mieto?
Miten vertaisitte tuota tuoksun voimakkuutta suhteessa nexxun Humectiniin tai Hydraideen?
( Tai, voiko niitä edes verrata kun Nexxuissa on lisätty parfyymiä...no, mut kuiteskin. )

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 11:56
Kirjoittaja Shi Shi
^Jos nyt tässä yhteydessä tarkoitat Phyto 9:ä, niin mun mielestä se ei haise juuri millekään. Tulee suunnilleen apteekin perusvoiteet mieleen. Tuossakin toki on reippaasti kaiken maailman kasviöljyjä ja -uutteita, jotka voivat itsessään aiheuttaa allergikolle oireita. Kokeilemalla selviää, ellei aineslistalta löydy ennestään tuttuja allergianaiheuttajia.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 20 Joulu 2007, 15:30
Kirjoittaja pippuri
Shi Shi kirjoitti: se ei haise juuri millekään. Tulee suunnilleen apteekin perusvoiteet mieleen.
kiitos Shi Shi, arvaa kuulostiko hunajalle tuo mun korviin ;D...joskohan viimeinkin löytäisi hyvän, aidosti kosteuttavan,
hajusteettoman hoitiksen.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 20 Joulu 2007, 15:32
Kirjoittaja Magia
^ Sehän on siis jätettävä hoitis. :) Ei tosiaan tuoksu juuri millekään, ihan varmasti voit käyttää. Ihan mieto, vähän kaurapuuromainen tuoksu. Ei tuossa varmaan mitään erillistä hajustetta olekaan, jostain kasviöljyistä tuokin tuoksu varmaan tulee.

edit. ja huomasin, että kaipaat Phyto 9:stä näytteitä. En usko, että näytettä tarvitset tuon tuoksun takia. Se on tosiaan todella mieto. Enkä usko, että kovin moni on valmis luopumaan näytteestä, kun on kuitenkin niin pieni tuubi (50ml). Isompiakin kyllä on, mutta useimmilla taitaa olla pieni.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 21 Joulu 2007, 09:40
Kirjoittaja pippuri
^no niinpäs onkin, jätettävä siis. jess,jess,jess! ...tuplahypetykset!
Kun nää työkiireet helpottaa, niin eikun surffailemaan ja tilausta vetämään kun en mäkään usko, et
kukaan näytettä tosta ysistä myisi.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 14 Helmi 2009, 22:35
Kirjoittaja nelma
Siis onko missään Phytoissa silikoneja?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 16 Syys 2009, 06:29
Kirjoittaja Marylee
Tiesittekö, että Phytoa saa nykyisin Suomestakin ainakin verkkokaupasta:

http://www.apteekkipuoti.fi/hiusten-ja-paanahan-hoito

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 20:22
Kirjoittaja Hanna
Onko kellään ollut käytössä Phytolumière shampoota? Nää on siis niitä värillisiä (kullanvaalea, ruskea, kupari)? Mietin onko näissä hyvin pigmenttiä, tuoko minkäänlaista sävyä hiuksiin?

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 05 Kesä 2011, 08:01
Kirjoittaja Marylee
Phytolta näyttää tulleen uutta: Phytokeratine.

http://www.lookfantastic.com/hair/phyto ... 200ml.html

Tuoteperheeseen kuuluu shampoo, hoitis ja seerumi. Phyton ranskankielisten sivujen mukaan (www.phyto.com) shampoo on sulfaatiton.




Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 15 Huhti 2012, 22:30
Kirjoittaja WilloTheWisp
Olisiko kellä tietoa shampoiden silikoneista ja sulfaateista, onko niitä? Eritoten kiinnostaisi Nectar ja Joba shampoot.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 17 Huhti 2012, 10:24
Kirjoittaja -j-
En löytänyt haulla INCI-listoista Phyton tuotteita, voisiko joku viitseliäs ystävällisesti näpytellä erityisesti Phyto 9:n INCIn ko ketjuun? Olisin kovin kiitollinen!  :)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 15 Heinä 2012, 00:31
Kirjoittaja Hue
Vieläkö juureksissa on Phyton tuotteiden käyttäjiä? Uusia kokemuksia? Tuotemerkkinä Phyto on jäänyt mulle jostain syystä vähän etäiseksi, mutta laitoin eilen sen kehutun Phyto9 jätettävän tilaukseen. Satuin sitten lukaisemaan tämän koko ketjun läpi ja nyt mun tekisi mieli kokeilla ainakin paria Phyton shampoota (PhytoNectar ja PhytoJoba) ja Phytokaritea.

Maksoin Phyto9:stä vähän reilu 15€, kun tilaisin sen FeelUniquesta alennuskoodin kanssa. Kallistahan se on silti, mutta onneksi mulla on vielä aika lyhyet hiukset. Pakko kyllä alkaa hoitamaan tuota vaalennettua latvustakin tehokkaammin, jos meinaan saada nämä kasvatettua pidemmiksi. Ehkä Phyto9 on hyvä alku. ;)

Mun mielestä on myös aika kiva, jos nuo tuotteet eivät ole kauhean voimakkaasti tuoksuvia (?). Tuppaan aina kyllästymään voimakkaasti tuoksuviin tuotteisiin ja tuoksut alkavat loppupeleissä jopa etomaan.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 25 Elo 2013, 19:02
Kirjoittaja Hilippa
Phyto 9 on mun uusi suosikki  :l Olen sitä käyttänyt vuosia sitten yhden tuubin, mutten edes muista mitä tuotteesta silloin pidin. Tässä välissä “toinen ysi” eli Sebastian potion 9 on ollut vakituisessa käytössä monen purkin verran. Onneksi vaihtelun vuoksi kuitenkin tilasin Phyton, koska nyt tuntuu etten ikinä vaihda sitä enää muuhun (voidemaiseen) jätettävään! :)

Hiukset jäävät hyvin pehmeiksi ja kosteutetun tuntuisiksi. Voiteen imeytymistä/kuivumista hiuksiin ei myöskään tarvitse pitkään odotella vaan joskus saatan tätä sipaista latvoihin juuri ennen kotoa lähtöä, eikä silti tarvitse murehtia että hiukset näyttäisivät vähän aikaa tahmaisilta tms.
Olen käyttänyt sekä kuiviin että pyyhekuiviin hiuksiin ja molemmilla tavalla toimii hyvin. Tuoksuunkin olen jollain tavalla ihan mieltynyt, vaikkei se kovin kummoinen olekaan :)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 06 Syys 2013, 16:12
Kirjoittaja Säihke
Tämä ketjun innoittamana tilasin itsekin tuon Phyto9:n. Nyt vaan odotellaan postipoikaa innolla... Hiuslaatuni on todella kuiva ja pörrööntyvä ja öljyt ei imeydy hiuksiini kunnolla. Olen kokeillut vaikka mitä jätettäviä mutta yksikään ei ole ollut riittävän kosteuttava minun hiuslaadulleni. Odotukset on kovat, katsotaan miten käy.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 20 Syys 2013, 20:49
Kirjoittaja Hilippa
Harmi että tuo viimeisin tuubi kesti minulla käytössä vain n. kuukauden. Piti jo tilata uusi ja onneksi se on jo saapunutkin :P

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 00:52
Kirjoittaja Triina
Phyto on ennestään itselleni vieras merkki, mutta Beauty Boxista tuli syksyllä Phytokeratine Extreme Cream Conditioner -seerumi, johon tykästyin tosi paljon. Kyse on ohuen voidemaisesta jätettävästä, kosteuttaa mielettömän hyvin ja levittyy todella helposti ja liukuen hiuksiin. Ei lähmää pahemmin, käy lyhyeenkin tukkaan. Aine on riittoisaa, pieni herne riittää. Lasinen pumppupullo on laadukas. Halvin löytämäni hinta on 25 euron paikkeilla per 100 ml, eli melko tyyristä kamaa. Pitää miettiä, raaskiiko tuota ostaa kun nykyinen pullo loppuu. Lyhyeen tukkaan en tarvitse näin intensiivistä hoitoa ja paljon edullisemmalla vaihtoehdolla saa riittävän hyvän tuloksen.

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 11 Touko 2016, 17:23
Kirjoittaja Marylee
Phytoa saa nyt Suomestakin, maahantuoja on ProCare Oy.

Näin tuotteita tänään Helsingin Stockan yhteydessä olevassa Erottajan apteekissa.  :)

Vs: Phyton tuotteet

Lähetetty: 15 Elo 2016, 14:37
Kirjoittaja Hilippa
Vasta käytin loppuun jälleen yhden tuubin Phyto 9:ä ja tarkoitus oli käydä ostamassa apteekista uusi, mutta sitä ei löytynytkään hyllystä. Sen sijaan Phyto 7:ää oli valikoimassa, mutta en tullut vielä ainakaan sitä ostaneeksi. Onko täällä joku kokeillut noita molempia? Onko suurta eroa?

(Hinta olisi muuten apteekissa edullisempi kuin esim. Feeluniquessa: ulkomailta tilattuna Phyto 7 maksaa 19,84 e ja apteekissa 17,75 e.)