Sivu 1/1

Crestol

Lähetetty: 17 Touko 2007, 12:09
Kirjoittaja Ananas
Crestol taitaa olla vielä vailla omaa ketjua, joten voisi koota kokemuksia Crestolin hiustenhoitotuotteista. Edullisena sarjana tämä kiinnostaa kovasti ja ilmeisesti useimmat tuotteet ovat melkoisen toimivia. Itselläni sävytteen lisäksi on kokemusta Color Gloss Treatment Maskista, joka on yksi parhaimmista tehohoidoista mitä olen ikinä käyttänyt. Oikeastaan taitaa olla paras, sillä kosteutusteho on vertaansa vailla ja hiukset jäävät ihanan silkkisiksi. Silikonia tämä ei sisällä. Mulla oleva purkki on valkoinen, mutta nyt olen törmännyt sinisessä purkissa olevaan. Onkohan tuo uudistunut versio?

Erityisen kiinnostavia ovat sarjan hopeashampoo, josta on jonkin verran ollut puhetta hopeashampoo-ketjussa. http://www.parturikampaamoalis.com/crestol.html Tuolla sivulla näyttäisi olevan toinenkin hopeashampoo, Color Gloss More Silver, jonka pitäisi olla tehokkaampaa ja sitä suositellaan erityisesti tummanvaaleille ja keskivaaleille hiuksille. Onko joku testaillut tuota tai edes nähnyt missään?

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Touko 2007, 18:52
Kirjoittaja Tigru
^ Jos tuo sun mainitseva sävyttävä tehis on se pienessä tuubissa oleva, niin yhdyn ylistyskuoroon. Monta putiloa oon käytäny ja aina tulee tosi ihana tulos. Vaikka on käyny läpi niin monet tehikset (redkenit, joicot, nexxukset, lanzat jne) niin tuo Crestolin tehis on kyllä paras :-*

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Touko 2007, 22:12
Kirjoittaja Amilo
En ole muuten minä ainakaan vielä nähnyt tuota More silveriä missään, onkohan joku suhteellisen uusi ?
Tuo normaali hopeashampoo on mielestäni yksi parhaista.

Olin aivan unohtanut tuon tehiksen valkoisessa purkissa! Se on myös todella hyvää, täytyykin hankkia taas pitkästä aikaa!

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Touko 2007, 22:21
Kirjoittaja Ananas
Tigru kirjoitti: ^ Jos tuo sun mainitseva sävyttävä tehis on se pienessä tuubissa oleva, niin yhdyn ylistyskuoroon. Monta putiloa oon käytäny ja aina tulee tosi ihana tulos. Vaikka on käyny läpi niin monet tehikset (redkenit, joicot, nexxukset, lanzat jne) niin tuo Crestolin tehis on kyllä paras :-*
Tuo tehis josta puhuin, on sellaisessa purkissa, mutta jos pidät noista tuubissa olevissa sävyttävistä tehiksistä, niin kannattaa tuota purkki-tehistäkin harkita! Tuubeilla tulee hoidon lisäksi sävyä, mutta jos sävytystä ei tarvitse, tulee purkki halvemmaksi ja tulos on mahtava. Silloin kun ostin, taisi maksaa 12e/250ml ja on kestänyt kauan.

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Touko 2007, 22:27
Kirjoittaja Shi Shi
Hiplasin tuota naamiota (semmoisessa läpikuultavassa sinisessä purkissa nykyään) jo pariin otteeseen Hairlekiinissa, mutta jätin hyllyyn. INCI on vähintäänkin houkutteleva kaikessa yksinkertaisuudessaan. Pitää varmaan sekin käydä sitten hamsteroimassa.  ::)

Vs: Crestol

Lähetetty: 18 Touko 2007, 13:20
Kirjoittaja deko
Crestolilta löytyy tämän hetkinen suosikkijätettäväni. Inci on jossain jätettävien ketjussa.

Crestol Color Gloss serum moisturiser: Ends plus body multiactive conditioning treatment. käsitellyille hiuksille. Valkoinen 200ml puteli, noin kympin maksaa. Ei tuoksu juuri miltään ja on unelmankevyt jota voi laittaa pyyhekuiviin ja kuiviin eikä tahmaa eikä tartu. Suosikki.

Ja ostolistalle color gloss naamio kunhan vähintään kaksi tehistä loppuu... senkin villitsijät  ;D

Vs: Crestol

Lähetetty: 20 Touko 2007, 14:58
Kirjoittaja loota
Mutta täällähän on ollut puhetta, että joku on käyttänyt Crestolin naamiota, joka on tuubissa mutta ei ole sävyttävä ja se antaisi ihan saman tuloksen kuin ne sävyttävät naamiot (eli suunnilleen täydellisyyden). Tätä mä etsin talven aikana kissojen ja koirien kanssa varmaan kymmenestä kampaamosta, mutta kellään ei tuollaista ollut. Yksi juuri valmistunut kampaaja sitten sanoi, että heidän ammattikoulussaan tuota on käytetty, joten sain vahvistuksen sille etten puhu ihan höpöjä jokaiselle tietämättömälle kampaajalle. ;D Amiksen myymälään en sitten kuitenkaan jaksanut mennä sitä etsimään, kun en tiedä pääseekö sinne koska tahansa ostoksille.

Ai niin ja seinäjokelaisille tiedoksi, että Seinäjoen Prisman (vai CM:n?) kampaamosta tuota ei-sävyttävää ihmetuubia ainakin saa. :)

Antaako tuo purkki sitten ihan samanlaisen tunnon hiuksille? Koska jos antaa niin menen hakemaan tuon heti ensi viikolla! :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 20 Touko 2007, 17:24
Kirjoittaja Ananas
Mulla on tuollaisen tuubi-tehiksen olemassa olo ihan uusi juttu. Toivottavasti sattuisi joskus kohdalle, niin pääsisi testailemaan. Purkki-tehistä jos vertaa sävyttävään tuubiin, niin tulokset ovat molemmissa tosi hyvät ja hoitavat. Parhaimmat tulokset tulee purkki-tehiksellä lämmössä.

Mulla on Crestolista kokemusteni perusteella aivan mielettömän (yli?)positiivinen kuva.  :D

Vs: Crestol

Lähetetty: 20 Touko 2007, 20:41
Kirjoittaja Mella
Saako tätä sarjaa mistään Joensuusta? Vaikuttaisi ihan kivalta mutta kun en ole mistään bongaillut ja moni on kuitenkin kehunut. ???

Vs: Crestol

Lähetetty: 21 Touko 2007, 08:45
Kirjoittaja Tuu
deko kirjoitti: Crestolilta löytyy tämän hetkinen suosikkijätettäväni. Inci on jossain jätettävien ketjussa.

Crestol Color Gloss serum moisturiser: Ends plus body multiactive conditioning treatment. käsitellyille hiuksille. Valkoinen 200ml puteli, noin kympin maksaa. Ei tuoksu juuri miltään ja on unelmankevyt jota voi laittaa pyyhekuiviin ja kuiviin eikä tahmaa eikä tartu. Suosikki.
Minulta lyötyy tämä myös. Ostin tämän joskus pari kuukautta sitten, kun kyllästyin Bonacuren jätettävään, kun en raskinnut ostaa silloin mitään kallista, ja kampaamokaupan täti suositteli :)

Olen laittanut tätä vähän enempi kuin normaalisti jotain muuta paksumpaa jätettävää.
Tekee hiuksista ihan silkkisen pehmeät! Olen laittanut märkään ja kuivaan tukkaan, ja sopii hyvin molempiin, mutta minulla tämä toimiii paremmin kuivaan tukkaan ja silloin tulee ihan erityisen pehmeät latvat.



Vs: Crestol

Lähetetty: 14 Marras 2007, 13:36
Kirjoittaja pippuri

Miten vertailisitte tuon Treatment Maskin tuoksun voimakkuutta verrattuna
Nutri-gloss tehikseen tai Joicon IHT:een ( ainoot hajusteelliset tuotteet jotka multa enää löytyy...hitsin tuoksuyliherkkyys >:( )


Vs: Crestol

Lähetetty: 14 Marras 2007, 18:04
Kirjoittaja Chaos
pippuri, oon itse hajusteherkkä ja minusta tuon naamion tuoksu on mieto. Varsinkin, jos siedät Nutri Glossin tuoksua, mikä mulla tökkii, niin en usko tuossa olevan ongelmaa :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 15 Marras 2007, 18:41
Kirjoittaja deko
Crestolin Color Gloss Creme Moisturiser on vielä serum moisturiseriakin tuhdimpi ja parempi ;D ja löytyy myös sensitive-versio eli hajustamaton. Mii lav. Inci löytyy paikaltansa. Tätä talven yli ja kesällä taas kevyempään serum moisturiseriin.

Purkkitehis on HG.

Vs: Crestol

Lähetetty: 15 Marras 2007, 21:54
Kirjoittaja Chinaski
Niin, mistähän tätä sarjaa yleensä saa Suomesta? Myydäänkö joissain kaupoissa vai vain netissä? Ajattelin että voisin kokeilla kun tulen Suomeen tammikuussa pariksi viikoksi lomalle  :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 15 Marras 2007, 22:09
Kirjoittaja Chaos
^ Ainakin  Hairlekiinissa ja Sitruunoissa oon nähnyt.

Vs: Crestol

Lähetetty: 16 Marras 2007, 10:04
Kirjoittaja pippuri
Kiitti ChaosBlack vertailuista  :)
Tänään ilmoittivat paikallisesta kampaamokaupasta, että Treatment Maskia on taas saatavana... täytyykin käydä nuuhkimassa.

Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että on Tehohoito: Treatment Mask...kaikkein hoitavin
Jätettävä: Creme Moisturiser...lähes yhtä hoitava kuin tehohoito???
Jätettävä: Serum Moisturiser...  3. hoitavin                                                   
Sävyttävä: soft color& conditioner...ei yhtä hoitava kuin edelliset?

Oliko vielä niin, että hajusteetonta noissa löytyy ainoastaan Creme Moisturiserissa?

En löytänyt googlettamalla juuri paljoakaan mitään tietoa crestoleista, paitsi noista sävyttävistä oli jonkun kampaamon sivuilla.

Vs: Crestol

Lähetetty: 16 Marras 2007, 11:44
Kirjoittaja pippuri
En mäkään oo löytänyt kuin hopea- ja hilseshampoista juttua.

Mä kiinnostuin myös tehiksestä ja sävyttävästä kun luin kehuja sellaisilta henkilöiltä jotka käyttävät  mm. yleisesti hyviksi todettuja Lanzoja ja Nexxuja ( yhyy :( ,joita itte en pysty hajusteallergian takia enään käyttämään )

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Marras 2007, 07:34
Kirjoittaja Shi Shi
Crestolin Treatment Mask ja sävytetuubit on täsmälleen samaa tavaraa - ainoana erona, että sävytteissä on pigmenttiä mukana.

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Marras 2007, 15:41
Kirjoittaja deko
pippuri kirjoitti: Oliko vielä niin, että hajusteetonta noissa löytyy ainoastaan Creme Moisturiserissa?
Serum moisturiser ei myöskään tuoksu miltään, creme moisturiserista on siis tarjolla myös miedosti tuoksuva versio tuoksuttoman rinnalla.

Vs: Crestol

Lähetetty: 18 Marras 2007, 13:22
Kirjoittaja Lapanen
Löytyisikö mistään kuvaa tuosta Creme moisturiserista? En löydä tuota Lahdesta, Sitruunassa on kyllä muista Crestolin tuotteita, mutta mielestäni ne on sävyttäviä.

Vs: Crestol

Lähetetty: 18 Marras 2007, 18:29
Kirjoittaja deko
Ja kaikkien riemuksi pikkuinen kuva shoppailua auttamaan:

Kuva

vasemmalla Crestol Color Gloss creme moisturiser, sensitive
keskellä Crestol Color Gloss serum moisturiser (tästä minulla on jemmapulloni myynnissä, yksi riittää)
oikealla Crestol Color Gloss deep action conditioning treatment

Taka-alalla pinkki kylpypyyhe ja vinot kaakeliseinät  ;D

Vs: Crestol

Lähetetty: 18 Marras 2007, 20:42
Kirjoittaja Chinaski
Tattista, ChaosBlack. Lappeenrannassa onkin (ainakin oli) Sitruuna, pitänee sieltä kokeilla tammikuussa. Ja kuvista dekolle myös kiitos, helpompi löytää:)

Vs: Crestol

Lähetetty: 18 Marras 2007, 22:37
Kirjoittaja Lapanen
Kiitos deko kuvista.  :) Ei ole tuon näköisiä purkkejä täällä päin näkynyt, kysyin Sitruunasta, mutta heillä ei ole niitä myynnissä ollenkaan.

Vs: Crestol

Lähetetty: 19 Marras 2007, 09:11
Kirjoittaja pippuri
Kiitos deko ja Shi Shi infosta.

Miten vertaisitte tuota Creme Moisturiseria tuohon Treatment Maskiin?
Tuleeko läheskään yhtä hyvä, hoidettu lopputulos?


Hirvittää kun siinä on tuo isopropyl alcohol heti veden jälkeen tokana...eikös se
ole liuotin, siis pahis alkoholi?
Mulla nimittäin denaturoitu alcoholi kuivattaa kauheesti hiuksia!!

Vs: Crestol

Lähetetty: 19 Marras 2007, 14:28
Kirjoittaja Winnie
Ostin viime viikolla tuon Treatment Maskin Kampin Hairlekiinista noin 10 €:lla, noita muita purkkeja siellä ei näkynyt. Yhden pikaisen käyttökerran perusteella on kyllä ihan hyvää ainetta omille hiuksille, pitää tällä viikolla testata vielä tuon tehot pidemmällä vaikutusajalla ja lämpimässä.

Vs: Crestol

Lähetetty: 19 Marras 2007, 15:38
Kirjoittaja pippuri
Lapanen kirjoitti: Ei ole tuon näköisiä purkkejä täällä päin näkynyt, kysyin Sitruunasta, mutta heillä ei ole niitä myynnissä ollenkaan.
Lapanen, Mikkelinkään sitruunassa ei noita ollut, mutta tilasivat naamiota kun pyysin.( Hitsi kun en tajunnut pyytää tilaamaan noita kaikkia )
Tänään pääsen testaamaan oman Tretment Maskini. Onneksi tuoksu on mieto, ainaskin näin purkista nuuhkittuna.



Vs: Crestol

Lähetetty: 19 Marras 2007, 16:47
Kirjoittaja Lapanen
^Kiitos pippuri vinkistä! En tajunnutkaan pyytää, että tilaisivat muualta. Kuitenkin myyvät Crestolin muita tuotteita täällä, niin voisi olla mahdollista saada noita hoitotuotteitakin tilattua.

Vs: Crestol

Lähetetty: 19 Marras 2007, 17:18
Kirjoittaja Hue
pippuri kirjoitti: Hirvittää kun siinä on tuo isopropyl alcohol heti veden jälkeen tokana...eikös se
ole liuotin, siis pahis alkoholi?
Mulla nimittäin denaturoitu alcoholi kuivattaa kauheesti hiuksia!!
Itse en kyllä laittaisi tuota Color Gloss creme moisturiseria tukkaani. Tosiaan Isopropyl Alcohol on INCI:ssä heti veden jälkeen. Isopropyl alkoholi on nimenomaan kuivattava alkoholi. Käytetään yleensä liuottimena denaturoidun alkoholin tapaan.

Vs: Crestol

Lähetetty: 19 Marras 2007, 19:41
Kirjoittaja deko
pippuri kirjoitti: Miten vertaisitte tuota Creme Moisturiseria tuohon Treatment Maskiin?
Tuleeko läheskään yhtä hyvä, hoidettu lopputulos?
Hankala verrata jätettävää hoitoainetta ja tehohoitoa ;D

creme pehmittää latvat mainiosti, käytän sitä lähes joka pesun jälkeen. Mukava levittää ja silikoniton. Tuoksuttomuudesta iso plussa. Toki siinä se monien välttelemä alkoholimörkö piilee, mutta ei se ainakaan minun latvojani tunnu millään mittapuulla kuivattavan. Treatment maskia käytän vuorollaan viikkotehohoitona eli pitkällä vaikutusajalla lämmössä ja on yhä HG -tuotteeni. Parempaa tulosta ei tähän päähän ole millään muulla testatulla saanut.

Vs: Crestol

Lähetetty: 20 Marras 2007, 08:59
Kirjoittaja pippuri
No, nyt on Treatment Mask testattu.
Laitoin sen eilen illalla saunaan pyyhkeen alle muhimaan noin tunniksi...ja tuli mahtavan hyvä lopputulos;
hiukset on pehmoiset, sileät ja silleen mukavan ilmavat, ei lätsäyttänyt yhtään ja tuntuu, että  kuitenkin
löytyy hoitotehoja ja mun hiusten tarvitsemaa kosteutusta. Ette kyllä suotta kehuneet, tänx ö lot.

Ainoa huolenaihe tässä fiilistellessä on tämä minun hajusteyliherkkyys... vaikka tuoksu on tosi mieto
niin tuntuu, että se vähäinenkin tuoksu jäi kuitenkin yhtä voimakkaana hiuksiin, huutelemisesta huolimatta.
No, kattotaan miten tässä käy, rupiaako piätä särkemään :-\

edit; tilanne klo 15.00  voi hitsin pimpulat, pakko mun on mennä pesemään hiukset kun en näitä hajusteita kestä. :'(

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Marras 2007, 14:31
Kirjoittaja Erykah
Deko, mistä olet ostanut tuota purkkitehistä?
Mä olen eilen kiertänyt koko kaupungin ympäri ja tuntuu ettei missään ole kuin noita sävyttäviä.

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Marras 2007, 15:06
Kirjoittaja deko
^ Seinäjoen Torikeskuksen Hairlekiinistä.

Vs: Crestol

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 19:06
Kirjoittaja Ava

Heips!
Oletteko nähneet Creme Moisturiseria tai Serum Moisturiseria Hesassa? Olen käynyt Kampin ja Forumin Hairlekiineissa, mutta kummassakaan ei ole. Kampissa oli tuota väritöntä tehohoitoa, hinta muistaakseni jotain 11 euroa. Sitruunastakaan en ole löytänyt. Samoin Turun Hairlekiinissa ei ole. Haluaisin kovasti kokeilla jätettäviä, kun Soft Ends on lopuillaan.  :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 17:01
Kirjoittaja Magia
Miten pitkään pidätte päässä noita Color glosseja? Lähinnä siis näistä värjäävistä kyselen, sillä sain tänään juuresvaihdoissa käsiini sävyn Kuparinvaalea, joka ainakin puristettaessa näyttää hurjan oranssilta, eivätkä hiukseni nyt kovin tummat / noin lämpimät ole. Että kuinka hyvin nuo sitten värjäävät?

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 17:26
Kirjoittaja Nina*
Nuo sävyttävät hiusnaamiot kyllä kuulostavat lupaavilta. Täytyykin pian etsiä noita, jospa niillä saisi pientä vaihtelua ja lisäkiiltoa hiusväriin.

Kerrohan Magia sitten kokemuksia kun olet tuota kokeillut  :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 21:57
Kirjoittaja Amilo
Magia kirjoitti: Miten pitkään pidätte päässä noita Color glosseja? Lähinnä siis näistä värjäävistä kyselen, sillä sain tänään juuresvaihdoissa käsiini sävyn Kuparinvaalea, joka ainakin puristettaessa näyttää hurjan oranssilta, eivätkä hiukseni nyt kovin tummat / noin lämpimät ole. Että kuinka hyvin nuo sitten värjäävät?
Mitä pitempään pitää sitä enemmän pigmenttejä jää hiukseen. Noissa tosin ne kaikkein kirkkaimmat sävyt tarttuvat hyvin lyhyessäkin ajassa. Mutta aineen väri myös hiukan hämää, muistaakseni tuo kuparinvaalea ei mikään ihan oranssi sävy ole, mutta vaaleimpiin kohtiin hiuksia jämähtää varmasti aluksi aika oranssisena.
Ehkä kannattaisi aluksi kokeilla n.5 - 10 min vaikutusaikaa tai laittaa sekaan vähän tavallista hoitsikkaa.

Mulla ainakin on joskus noissa kuparisissa sävyissä käynyt niin, että jotkut kohdat menevät oranssiksi.

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 22:34
Kirjoittaja Magia
^ Jees, en uskokaan, että nyt ihan noin ärhäkkänä oranssina näyttäytyy hiuksissa. ;D Tänään kokeilin ihan vaan tehissekoituksessa niin, että sitä oli vain 1/3. Huomasin kyllä vaikutuksen, hiuksista tuli jotenkin jännällä tavalla pehmeämmät, ehkä myös vähän kiiltävämmät. Väriä tuli vain pieni vivahde lämpimämpään päin. Luultavasti oli varsin hyvä vaihdos siis. ;D

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Maalis 2008, 22:36
Kirjoittaja funky_chicken
Magia kirjoitti: Miten pitkään pidätte päässä noita Color glosseja?
Mulla on ollut joskus vahingossa toista tuntia. Käytän siis helmenvaaleaa sävyä viemään keltaisuutta pois. Silloin pahimmin blondatut oli vähän violetteja, muuten ei ollut pahannäköinen :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 21 Maalis 2008, 11:08
Kirjoittaja pinkpepper
Mites muuten, jos tuollaista Color Glossia levittää vain korvista alaspäin, niin onko sävyero latvuston ja tyven välillä huomattava? Kun en tykkää hoitiksia levittää juuriin asti...

Vs: Crestol

Lähetetty: 01 Huhti 2008, 19:04
Kirjoittaja ligtz
Mella kirjoitti: Saako tätä sarjaa mistään Joensuusta? Vaikuttaisi ihan kivalta mutta kun en ole mistään bongaillut ja moni on kuitenkin kehunut. ???
Mella! Ihan sattumoisin löysin (ensimmäinen paikka mistä kysyin!) Crestolin colour glossin siitä ihan keskustan cittarin kampaamosta. En muista nimeä, mutta sen kukkakaupan vierressä. On varmaan muitakin tuotteita. Ostin sen hopeanharmaan ja myyjä kehotti kokeilemaan ihan pienellä määrällä ja sotkemaan hoitoaineeseen. En oo viel testannut, saa nähdä miten käy:)

Vs: Crestol

Lähetetty: 30 Kesä 2008, 07:40
Kirjoittaja Neriana
Onkos kukaan pongaillut kyseistä tuotetta hesassa jostain muualta kuin sitruunasta tai hairlekiinista? :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 30 Kesä 2008, 12:47
Kirjoittaja Magia
^ Niin siis mitä tuotetta? Vai merkkiä?

Vs: Crestol

Lähetetty: 30 Kesä 2008, 12:53
Kirjoittaja Neriana
Siis tarkoitan merkkiä :D hyvä kun tälleen täysin ajattelematta nopeasti kirjoittaa..

Edit 18.34

No niin :) Kävin ostamassa nro 6 pähkinänruskean ja tuoksu tuntui etäisesti todella tutulta, en vain saanut päähäni mistä, mutta nyt muistan, garnier nutrisse värin mukana tuleva tehohoito tuoksuu tismalleen samalle! Joku ruusu se on ilmeisesti olevinaan.. Ihan kiva, vaikka itse tykkään yleensä sitruksesta ja raikkaista tuoksuista.
Hiukset eivät ole takussa sitten yhtään, ihanan silkkiset, mikä yleensä sula mahdottomuus tässä luonnonkiharassa takkupesässä.. :D Kiillosta on paha sanoa vielä mitään, sillä hiukset ovat märät, kuivana sen vasta näkee :)

Silti tykkäsin todella. En uskaltanut laittaa crestolin väriä niin paljon, näytti kovin tummalta, sekoitin sen nexxus humecstressiin ja joicon IHT.hen. Tarkoitus oli saada mahdollisimman hyvä kosteutuspommi, ja kyllä toimi :D

Ainoa miinus siitä, että putilo on kyllä kokoonsa nähden aika hintava.. Jos miettii että ohjeen mukaan sitä tulisi laittaa suoraltaan hiuksiin.. Muutenkin niin tönkköä että ei varmaan riittäisi paksumpaan tukkaan kuin muutaman kerran.. Maksoi 10.40e Ostin foorumin sitruunasta, hairlekiinissa se olisi ollut tasan 10e eli hävisin 40senttiä mutta jaa..  ::)

Vs: Crestol

Lähetetty: 15 Heinä 2008, 22:34
Kirjoittaja Sheppa
Ostin tänään Color Glossia sävyssä 11 vaalea beige. Kokeilin sitä pariin tupsuun 10 ja 20 min vaikutusajoilla. Lopputulos on kovin punertava ja jopa lilan sävyinen. Mitenhän tätä saisi neutraalimmaksi? Oon käyttäny myös Color Glossin helmenvaaleaa, joten ei sinänsä ihme että tulee lilansävyinen tästä beigestäkin. Oon vähän hukassa mikä tähän auttaa. Kellertävä sävy? Mulla taitaa muuten olla jotain lämpimän vaaleaa Liven poispesteytyvää sävyä tallessa, jos sitä uskaltais kokeilla... ? ::) Alkaa mennä jo ihme säädöksi tän tukan kanssa.

Vs: Crestol

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 19:11
Kirjoittaja Amilo
^Ihan sekoittaisin normaaliin hoitoaineeseen. Tuo vaalea beige saattaa tosiaan tehdä tuon punertavuuden, jos hius on avonainen.

Vs: Crestol

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 20:48
Kirjoittaja Vivianna
Mulla on juuri tuota Crestolin beigeä ja helmenvaaleaa ja yleensä laitan beigen joko yksinään tai sitten Cutrinin hopeahoitoaineen kera, ja aina on tullut sievä sävy, sellanen luonnonvaalea, ei punertava ja ihan vaalennettuihin hiuksiin :).

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Heinä 2008, 00:51
Kirjoittaja Sheppa
Kiitti vinkeistä! Täytyy jatkaa kokeilua vielä testitupsuihin vaikka just normihoitoaineen kanssa ja sit yhdessä hopeahoitiksen kanssa. Multakin löytyy Cutrinin hopeahoitista (jopas sitä ollaan tukkatuotesamiksia ;D) joten silläkin voin kokeilla.

Tosiaan ton lilahtavuuden huomasin kun vertasin tupsua Garnier 100% color XL1 ultra kirkkaalla tuhkanvaalealla värjättyyn juureen.

EDIT: noniin, testasin nyt illalla kuitenkin sitä vaaleaa beigeä aiemmin mainitsemani Liven poispeseytyvän sävytteen kanssa (18 Pure Gold, tätä ei kai enää valmisteta). Kuten vähän arvelin, mun juuressa on kevyesti lämmintä vivahdetta ton Garnierin värin ansiosta. Eli kun sekoittelin vaaleaa beigeä ja Pure goldia about suhteessa 2 osaa beigeä ja 1 osa goldia, tuli hyvin lähelle sen värjätyn juuren sävy. Taidanpa siis huomenna vetää koko pituuksiin samassa suhteessa näitä aineita. :) Uskon että tulee ihan hyvä sävy, ainoa harmi onkin kai se että värit ei viihdy mun hiuksissa. Mutta eipä se haittaa, en tosiaankaan haluaisi nyt värjätä näitä blondattuja pituuksia joten sävyttävillä (hoito)aineilla pelaaminen on hyvä vaihtoehto. (Jospa sitä uskaltautuis testaamaan myös Goldwell colorancen vaahtoa sävyssä 9GB kun nyt tiedän että tarvii taittaa hieman kultaan, jotta sulautuu värjättyyn juureen.)

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Elo 2008, 17:53
Kirjoittaja heidii
olettekos te kuulleet sellaisesta että crestolin sävyttävät naamiot ja hiusvärit lopetettaisiin?itse käytän näitä säännöllisesti ja tänään kun menin sitruunasta väriä ostamaan niin punaisia ei ollut ollenkaan enää.kampaaja kertoi että niissä olisi jotain ainetta mitä ei jonkin eu direktiivin mukaan saa olla ja että valmistus on lopetettu ja että jäljellä olevat vaan myydään pois :-\

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Elo 2008, 20:08
Kirjoittaja princess
^EIKÄ!  :'( :'(  Onko kukaan muu kuullut tuosta? Mitä ihmettä mä nyt käytän värin taittoon jos ne todella lopetetaan..

Vs: Crestol

Lähetetty: 06 Elo 2008, 22:56
Kirjoittaja Susanna
Eieieieiei tuo saa olla totta!  :o ...ne naamiot on just parhaita, niillä saa niin syvän ja kirkkaan ihanan värin! ..perskeles :-[

Vs: Crestol

Lähetetty: 08 Elo 2008, 16:50
Kirjoittaja stylist
Crestolin värihoidot on ehdottomasti parhaita joihin olen törmännyt, sävyttää kivasti

Vs: Crestol

Lähetetty: 11 Elo 2008, 20:29
Kirjoittaja Surrur
Mä ostin tänään Sitruunasta Crestol Color Gloss-putelin, eikä myyjä ollut kuullutkaan lopettamisesta. Kuulemma olivat hiljattain tilanneet lisääkin ihan ongelmitta. Toivottavasti oli oikeassa! :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 11 Elo 2008, 20:36
Kirjoittaja Magia
Haisevatko teistä muista nuo Color gloss värinaamiot pahalta? ??? Minusta nuo haisevat ihan mielettömän pahalta, mikä on tosi harmi, koska ovat niin hoitavia ja väriäkin tulee hyvin. Poikaystäväkin aina kommentoi tuota laittaessani, kun tukka on kuivunut, että haisen pahalta. Haju jää kyllä tosi pahasti hiuksiin, vaikka yleensä hajut häipyvät hiusten kuivuessa.

Vs: Crestol

Lähetetty: 12 Elo 2008, 07:20
Kirjoittaja Neriana
En ole hajuherkkä enkä saa allergiaa kovin helposti. Kuitenkin tuollaista värinaamiota käyttäessäni silmät alkoivat vuotaa ja kirvellä. Näin käy joskus vahvojen hajuvesien kanssa.. Haju sinänsä oli minusta ihan selkeä ruusu, mutta vähän liian voimakas..

Vs: Crestol

Lähetetty: 12 Elo 2008, 22:00
Kirjoittaja Susanna
Ei tuo haju minusta ihan hirveen paha oo, ei kovin miellyttäväkään.. ihan siedettävä silti.. (voiko olla enää ympäripyöreempää vastausta  ;D musta tulis hyvä poliitikko  ^^

Vs: Crestol

Lähetetty: 27 Loka 2008, 02:44
Kirjoittaja Blushing
Saako näitä sävyttäviä naamioita lainkaan netistä? Vai mistäköhän näitä saa Oulussa?
Mulla ollut käytössä 04 kuparinpunainen ja 07 keskiruskea, hyvin on tullut väriä päähän  :-* Ja lisäputelit tietenkin olisi hankinnassa.

Vs: Crestol

Lähetetty: 27 Loka 2008, 17:57
Kirjoittaja eadghe
Netistä en tiedä mutta Oulusta olen noita ostanut  kampaamokauppa Sitruunasta.  :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 10:39
Kirjoittaja ellen
Magia kirjoitti: Haisevatko teistä muista nuo Color gloss värinaamiot pahalta? ??? Minusta nuo haisevat ihan mielettömän pahalta, mikä on tosi harmi, koska ovat niin hoitavia ja väriäkin tulee hyvin.
Tein eilen tehismuhittelun Color Gloss -sävyttävällä naamiolla, ja vaikka tulos on todella ihana (sileät, kiiltävät, pehmeät, jopa yliliukkaat hiukset), inhoan sitä sävytenaamion mummomaista ja tunkkaista hajua. Voi miksi, voi miksi sen täytyy dunkata niin pahalta.

Edit: pilkunviilausta :D.

Vs: Crestol

Lähetetty: 06 Helmi 2009, 23:51
Kirjoittaja jonnaps
Olen tykännyt helmen vaaleasta, vaikka aikoinaan sitä käyttäessäni se ei taittanut tarpeeksi keltaisuutta pois. Mutta silloin minulla oli paljon sitä keltaisuutta. Ihanan hoitavaa naamiota! Parhaita mitä olen kokeillut. Harmi, että tuubi on pieni ja siitä ei riitä moneen kertaan. On sen verran kallista, että en raski ostaa enää.

Vs: Crestol

Lähetetty: 07 Helmi 2009, 00:06
Kirjoittaja kiwi
^ Minustakin tuntuu, että on aika hoitavaa (ainakin siihen nähden, että se vaalentaa). Minusta tuo hinta ei ole kyllä mikään hirmuinen, vaikkakin määrä on aika surkea. Eihän sitä nyt joka pesukerta tarvitse käyttää (ja kannattaa laittaa jonkin muun hoitiksen joukkoon, niin kuluu vähemmän). Välillä myös itse teen muhitteluja, ja sitten kun en jaksa laitan helmenvaaleaa n. 10min. Pitää sopivasti keltaisuutta tuokin tapa poissa. Itse tykkään myös tuoksusta.

Vs: Crestol

Lähetetty: 07 Helmi 2009, 00:27
Kirjoittaja jonnaps
^ Onkin tullut käytettyä sitä nimenomaan sekoitellen muihin hoitiksiin. On hoitavaa, vaikka laittaakin vain vähän muiden hoitisten sekaan. Taittava vaikutus kyllä hälvenee, jos ei sekoita muihin taittaviin. Mistäköhän saisi halvimmin...

Vs: Crestol

Lähetetty: 07 Helmi 2009, 00:39
Kirjoittaja Riia
Mä olen aina silloin tällöin käyttänyt color glossin pippurin punaista (sävy 23). Muuten ihan ok, mutta se haju! Oikein kunnon mummotuoksu, niinkuin täällä jo aiemmin mainittiin. Eikö siihen vois vaihtaa jotain muuta hajustetta, varmaan myyntikin nousisi! Ainakin mä ostaisin useammin, varsinkin silloin kun ei pääse kampaajalle, jos ei pää käytön jälkeen löyhkäisi sadan metrin päähän mummolalle!

Vs: Crestol

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 12:39
Kirjoittaja nelma
Ostin Sitruunasta sävyn 03 punakulta ja rupes epäilyttämään tuleekohan tosta kovin oranssi... Voiko avaamattomia Sitruunasta ostettuja tuotteita palauttaa kuitin kanssa?

Vs: Crestol

Lähetetty: 23 Maalis 2009, 22:40
Kirjoittaja Amilo
^Ei tuosta pitäisi ihan oranssia tulla, mutta lähemmäs sellaista vaaleaa punertavaa/kuparia. Riippuu vähän pohjasävystä. Voisithan laimentaa hoitsikan kanssa, mutta toki kannattaa vaihtaa jos epäilyttää.

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Maalis 2009, 11:49
Kirjoittaja nelma
Sain sen palautettua. Saatan kyllä hyvinkin tulevaisuudessa ostaa tollasksessanien. Tossa allekirjoituksessa on linkki hiuslaatuketjuuni ja siellä on kuva hiuksisani. Väri on siis jotain seiskan, kasin luokkaa.

Vs: Crestol

Lähetetty: 10 Huhti 2009, 17:09
Kirjoittaja Lynnei
Onko noita Crestolin sävyttäviä naamioita järkeä käyttää värjäämättömään hiukseen? Ajattelin, että kesäksi olisi kiva saada vähän jotain sävyä omaan jo valmiiksi ihan mukavanväriseen kasvustoon, tai ehkä pikemminkin vahviistaa tuota omaa sävyä entisestään. Itselläni on siis vaalea hiukset, kultakupari voisi olla oikea sana kuvailemaan (ainakin L'Oreal Casting-hiusväreissä melko lähellä omaa väriäni on sävy 43 Kultakupari). Tarkoituksena olisi siis saada vähän lisää punertavuutta ja kullanhohdetta, jota hiuksissani jo valmiiksi on.

Vs: Crestol

Lähetetty: 02 Touko 2009, 22:37
Kirjoittaja pekaani
Mua taas kiinnostaisi Crestolin sävyttävät naamiot nimenomaan värjätyissä hiuksissa ;D. Ostin kehujen innoittamana hetken mielijohteesta Color Glossin, 09/ Luumunvioletti.

Lähinnä kaipasin hoitavaa naamiota, ja Color Glossin Jojoba ja oliivi vaikuttivat hyviltä myös kuivaa päänahkaa ajatellen. Sitten kun vielä löytyi tuo sävyttävä, pitihän se ostaa.  :D . Oon just tällä viikolla käynyt värjäyttämässä hiukseni, ja haluaisin kovasti testata uutta naamiota, mutta pelottaa että saan hiukseni sillä turhan violeteiksi. Kuinka stydiä sävyä tolla saa aikaiseksi? Väri on hyvä just nyt! (Löytyy Hiusmuutoksista, s. 40, täältä http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=3976.585).

Uskaltaisko tuota koittaa hoitsikan kanssa, esim. 1/3 naamiota, vai jääkö tehot liian vähäisiksi? Pelkilteen en ehkä uskalla testata edes lyhyellä vaikutusajalla. Ääh. En malttaisi odottaa, mutta pitääkö tässä nyt jäädä odottelemaan värin haalistumista.

Vs: Crestol

Lähetetty: 16 Heinä 2009, 10:58
Kirjoittaja kivi
Lynnei kirjoitti: Onko noita Crestolin sävyttäviä naamioita järkeä käyttää värjäämättömään hiukseen? Ajattelin, että kesäksi olisi kiva saada vähän jotain sävyä omaan jo valmiiksi ihan mukavanväriseen kasvustoon, tai ehkä pikemminkin vahviistaa tuota omaa sävyä entisestään. Itselläni on siis vaalea hiukset, kultakupari voisi olla oikea sana kuvailemaan (ainakin L'Oreal Casting-hiusväreissä melko lähellä omaa väriäni on sävy 43 Kultakupari). Tarkoituksena olisi siis saada vähän lisää punertavuutta ja kullanhohdetta, jota hiuksissani jo valmiiksi on.
Tämä kiinnostaisi minuakin. Tarttuuko värjäämättömään hiukseen sävyä lainkaan? Jos haluaa pientä vivahdetta värjäämättömään hiukseen, kumpi on parempi, Color Gloss vai KC:n Color Mask vai tekeekö kumpikaan mitään?

Vs: Crestol

Lähetetty: 16 Heinä 2009, 20:33
Kirjoittaja Miitunen
Huonommin tarttuvat värjäämättömään hiukseen kuin valmiiksi huokoiseen käsittelemättömään hiukseen, mutta uskoisin syväputsari pesun jälkeen antavan kevyttä vivahdetta.
Ainakaan tyvivärjäykseen ei tuotteen voimat riitä.

Mä oon tykänny Crestolista enemmän kuin KC color Maskista vaikkakin näin muuten ajavat saman asian, crestolilla vaan kun noita sävyjä enemmän.
KC color maskin punainen ei mielestäni antanu yhtä hyvää kiiltoa kuin crestolin punaiset. Mutta kc colorin silverillä saa luonnollisemman tuloksen kuin crestolin hopean harmaalla, jonka kanssa saa olla aika varovainen--->vähänkin kellertävään tulee helposti vihertävä vaikutus, kun taas liian vaaleesta saa jo hyvinkin helposti ja yllättäen ihan harmaan.

Kävin kattoo Lynnein kuvat ja kyllä laittaisin 09/luumunvioletin ihan niine mutineen päähän. Toki vain vähän haalistunutta sävyä saa pidettyä yllä sekoittelemalla hoitikseen, mut joutuu käyttää näin useemmin.

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Heinä 2009, 03:31
Kirjoittaja Paka-08
^ Tuohon vielä lisäisin, että syväputsarin jälkeen ku laittaa värin niin sit vaikka saunaan tai föönillä lämmitelyä kunhan suojaan jollain kelmulla tai hupulla, niin saattaa vähäsen tehostaa sitä värin tarttumista kun suomukerros hieman aukeaa. Toki jos laittaa jonkun kelmun niin päänahankin lämpö hieman tehostaa. Mutta ei silti mitään suuria muutoksia välttämättä tapahdu värjäämättömiin hiuksiin paitsi huokoiset latvat voi imaista tehokkaammin väriä. Joku kampaaja aikoinaan suositteli mäntysuovalla pesua ennen suoraväriä.

Crestolilla väripigmentit on hieman parempia ku KC:lla omasta mielestäni ja se väriskaala tosiaan laajempi. Se punainen ei oikein punapääaikoina tuntunut riittävän tehokkaalta.KC on ehkä hieman hoitavampi(siinähän on keratiinia mutta ei paljoa), mutta kiilto on tosiaan parempi Crestolilla.

Vs: Crestol

Lähetetty: 17 Heinä 2009, 17:27
Kirjoittaja kivi
^ ja ^^, kiitos vastauksista! Taidanpa harkita tuon Crestolin hankkimista ellen sitten innostu vetäisemään kestoväriä päähän.

Vs: Crestol

Lähetetty: 21 Syys 2009, 17:05
Kirjoittaja ohuthius
Tietäisikö kukaan mistä näitä crestolin (sävyttäviä) hoitotuotteita löytyy?  Varmasti esim. Tampereella löytyisi jostain, muttei viitsisi koko kaupunkia läpi käydä  :D..
Siis löytyykö ihan vaikka isommista marketeista vai pitääkö kääntyä kampaamoiden puoleen?

Vs: Crestol

Lähetetty: 21 Syys 2009, 17:38
Kirjoittaja pekaani
^ Markettikamaa ei varmaankaan ole, mutta varmaan aika monesta kampaamosta / kampaamokaupasta. Sitruunasta löytyy ainakin, ja näyttäis ko. pulju olevan Tampereellakin.

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Loka 2009, 21:47
Kirjoittaja Rosilda
^Ei kyllä ole tuota Sitruunaa Tampereella tietääkseni.. Vai onko muka? ??? Muakin kiinnostais tietää misä tuota Crestolia myydään Tampereella. Jossain vaiheessa luin, että niitä sävyttäviä tuotteita olisi Prismassa, onkohan näin edelleen?

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Loka 2009, 22:01
Kirjoittaja deko
^ Kokeile paikallisesta Hairlekiinistä, SEinäjoen liikkeestä ainakin löytyy ja Tampereella niitä näkyisi olevan kaksikin. (tarkista osoitteet hairlekiinin nettisivuilta)

Vs: Crestol

Lähetetty: 25 Loka 2009, 02:13
Kirjoittaja Nokkonen
Rosilda kirjoitti: ^Ei kyllä ole tuota Sitruunaa Tampereella tietääkseni.. Vai onko muka? ??? Muakin kiinnostais tietää misä tuota Crestolia myydään Tampereella. Jossain vaiheessa luin, että niitä sävyttäviä tuotteita olisi Prismassa, onkohan näin edelleen?
Olen ostanut sävyttävää naamiota Tampereella Kalevan Prismasta, siinä karkkihyllyä vastapäätä noita Crestolin tuotteita näytti nököttävän ainakin vielä viime viikolla.  :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 25 Loka 2009, 14:26
Kirjoittaja Rosilda
^ Okei, hyvä tietää että siellä ainakin on noita! Ja voisin kyllä Hairlekiinissakin käydä tsekkaamassa :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 08 Elo 2011, 20:42
Kirjoittaja Viliina
Choco kirjoitti: Olen ostanut sävyttävää naamiota Tampereella Kalevan Prismasta, siinä karkkihyllyä vastapäätä noita Crestolin tuotteita näytti nököttävän ainakin vielä viime viikolla.  :)
Samasta paikasta näköjään ollaan tätä shoppailtu :)
Itse olen Crestolin sävyttävien hoitojen suurkuluttaja ja ei voi muuta kuin ylistää kyseistä tuotetta. Sävyttää tosi hyvin ja on punaisen värin pelastus kyllä.
Magia kirjoitti: Miten pitkään pidätte päässä noita Color glosseja? Lähinnä siis näistä värjäävistä kyselen, sillä sain tänään juuresvaihdoissa käsiini sävyn Kuparinvaalea, joka ainakin puristettaessa näyttää hurjan oranssilta, eivätkä hiukseni nyt kovin tummat / noin lämpimät ole. Että kuinka hyvin nuo sitten värjäävät?
Mä oon pitäny joskus ihan kolmatta tuntiakin eikä ainakaan haittaa ole ollut. Lyhin aika on varmaan ollut vartin verran. En ole huomannut oikeastaan mitään eroa sillä kauanko olen pitänyt niitä päässä, mielestäni tarttuu kyllä kivasti lyhemmässäkin ajassa. Itse käytän niitä punaisia sävyjä kirkastamaan punaisia hiuksia.
loma-deko kirjoitti: Crestolilta löytyy tämän hetkinen suosikkijätettäväni. Inci on jossain jätettävien ketjussa.

Crestol Color Gloss serum moisturiser: Ends plus body multiactive conditioning treatment. käsitellyille hiuksille. Valkoinen 200ml puteli, noin kympin maksaa. Ei tuoksu juuri miltään ja on unelmankevyt jota voi laittaa pyyhekuiviin ja kuiviin eikä tahmaa eikä tartu. Suosikki.
En olekaan tätä kokeillut. Ajattelin seuraavalla kauppareissulla istaa, kun etsinnässä joku hyvä jätettävä juuri olisi. Jos vaikka tämä olisi yhtä hyvä tuote kuin nuo sarjan sävytävät tuotteet.

Vs: Crestol

Lähetetty: 03 Syys 2011, 23:47
Kirjoittaja Puf
Crestolin sävyttävä Champagne Pink vaikuttais juuri täydelliseltä sävyltä värikartan mukaan. Kaikkien muiden merkkien suoravärit tuntuvat haalistuvan mulla oranssiin vaikka pohja olisi vaalennettu valkoiseksi (koitettu on ja muutaman vuoden jaksanut kuparisävy puskee joka kerta esiin). Turhauttaa joka kerta sävyttää pohja takaisin vaaleaksi jäljelle jääneestä oranssista. Käyttäisittekö Colorglossia suoraan vaalennettuun, valkoiseen hiukseen vai toimiiko tuo vain sävyn ylläpitämisessä? Aika kalliiksi kyllä tulee mutta ajattelin koittaa jos sillä saisi viileämmän pastellipinkin.

Tietenki voisin sekoittaa olemassa oleviin pastellipinkkeihin suoraväreihini jotain taittosävyä värin viilentämiseksi, vinkkejä :D?

Vs: Crestol

Lähetetty: 12 Elo 2012, 22:20
Kirjoittaja Aridith
Onkohan mun googlessa jotain vikaa kun en -millään- meinaa löytää mitään listaa paikoista jotka myis Crestolin tuotteita? Täytyis Sastamala-Tampere seudulta paikka bongata.

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Tammi 2014, 18:29
Kirjoittaja Kristiina
Crestol Color Gloss vaalea beige on mun suosikki näistä Crestolin suoraväreistä. Hiukset saavat luonnollisen vaalean sävyn. Esim. kesän auringon jäljiltä tämä sävy on hyvä palauttamaan hiuksiin väriä.

Vs: Crestol

Lähetetty: 24 Tammi 2014, 22:01
Kirjoittaja Susanna
Aridith kirjoitti: Onkohan mun googlessa jotain vikaa kun en -millään- meinaa löytää mitään listaa paikoista jotka myis Crestolin tuotteita? Täytyis Sastamala-Tampere seudulta paikka bongata.
Ainakin Hervannan Kauppakeskus Duon Hairlekiinista löytyy :) varmaan on muitakin mut ei tuu tietenkää just nyt mieleen..

Vs: Crestol

Lähetetty: 25 Tammi 2014, 08:01
Kirjoittaja Vivianna
Kristiina kirjoitti: Crestol Color Gloss vaalea beige on mun suosikki näistä Crestolin suoraväreistä. Hiukset saavat luonnollisen vaalean sävyn. Esim. kesän auringon jäljiltä tämä sävy on hyvä palauttamaan hiuksiin väriä.
Tämä on munkin suosikki. Täytyy muuten käydä ostamassa lisää.

Vs: Crestol

Lähetetty: 25 Tammi 2014, 10:20
Kirjoittaja Kristiina
^Joo, tuo on suoraväri, jota pitää olla aina varastossa. Sillä saa korjattua ties mitä vähän huonoon suuntaan menneitä vaalennuksia! :) Crestolia ei taida saada netistä?

Niin, Tampereen Kalevan Prismasta olen aina ostanut Crestolia, siellä on muutenkin hyvä valikoima suoravärejä ym.

Vs: Crestol

Lähetetty: 25 Tammi 2014, 14:18
Kirjoittaja Vivianna
Olen ostanut aina kampaamosta. Helmenvaalea on toinen, mitä olen myös käyttänyt ja joku harmaa sävy. Muhittelen aina saunassa ja Crestolin suoraväreissä on aivan ihana tuoksu.

Vs: Crestol

Lähetetty: 26 Tammi 2014, 11:08
Kirjoittaja Rosilda
Ja Tampereella Tullintorin Hairlekiinissa ainakin myydään myös Crestolia.  :)

Vs: Crestol

Lähetetty: 27 Tammi 2014, 12:49
Kirjoittaja Vivianna
Kävin tänään ostamassa Crestolin vaalea beige ja ovat uusineet tuubeja. Nyt on isommassa tuubissa 110 ml ja arganöljy tullut uutena hoitavana aineosana.

Vs: Crestol

Lähetetty: 28 Tammi 2014, 10:57
Kirjoittaja Kristiina
^Ok, kiva tietää! :) Oliko hinta muuttunut? Suht. hintaviahan nuo on jos vertaa esim. KC color Maskiin (joka on muistaakseni paljon isommassa tuubissa.) Mutta tykkään Crestoleista enemmän; ovat hoitavampia, tuoksu on hyvä, värivalikoima on laaja ja sävyt on kauniita.

Edit. Samat kokemukset, että vaalea beige-sävy on paras, kun tavoittelee luonnnollista vaaleaa/ hiekkabeigen sävyä. Taittaa keltaisuuden helposti pois eikä kuivata.

Vs: Crestol

Lähetetty: 28 Tammi 2014, 11:39
Kirjoittaja Vivianna
Hinta oli jotain 14 €, eli suhteessa kokoon, ei kovin kallis.
KC maskit ovat muistaakseni 200ml ja nyt ovat kohta tarjouksessa 13,90 € Emotioneissa.
Mutta tykkään myös Crestoleista enemmän.
Eilen laitoin sitä uutta vaalea beigeä hiuksiin vaikuttamaan saunan lämmössä ja annoin olla 1/2 tuntia about.
Ja kyllä lähti keltaisuus kertaheitolla vekee.
Hiuksista tuli hiekanvaaleat, jota hainkin ja sain haluamaani tummuutta ja luonnollisuutta hiuksiin ja hiukset ovat ihanan pehmeät  :-*.
Todella tehokas sävy ja tällä saa hyvin keltaisuuden pois :T.

Vs: Crestol

Lähetetty: 03 Tammi 2015, 15:18
Kirjoittaja Reese
Helmenvaalea 01 taitaa olla Color Glosseista aika suosittu sävy, ja itsekin olen sitä käyttänyt useamman tuubillisen vuosien saatossa, mutta osaisiko joku sanoa, paljonko sillä on eroa sävyyn 001 Samppanjanvaalea?

Vs: Crestol

Lähetetty: 22 Tammi 2015, 16:04
Kirjoittaja eemmeme
Kävin itekin ostamassa tota Crestolia sävynä helmenharmaa. Tänään laitoin päähän, mutta on sen verran pimeetä et vasta huomenna oikeestaan näkee lopputuloksen ulos mennessä. Toivottavasti olis edes vähän kylmempi tää sävy nyt. Oma väri sen verran punertava, että nopsaa lämpenee aina hiusten sävy.

Ollessani punatukkanen käytin aina crestolia, rubiininpunasta tai sitä toista minkä nimeä en muista. Ihan mahtavia, mutta tuntu jatkuvasti käytettynä tummentavan väriä.

Vs: Crestol

Lähetetty: 14 Huhti 2016, 12:11
Kirjoittaja Ilmatar
Hei,

Tietääkö kukaan, mistä Crestolin tuotteita saisi ostettua Helsingin keskustan alueelta tai edes lähiseudun marketeista? Kissojen ja koirien kanssa epätoivoisesti etsinyt. Toistaiseksi tuloksetta...Kävin asematunnelin pienessä kampaamokaupassa (en muista tähän hätään nimeä) jokin aika sitten ja heillä kyllä oli todella pieni valikoima Crestolin tuotteita, mutta ei tietenkään vaaleaa beigeä, jota etsin. Itse asiassa myyjä sanoi, että muutkin ovat käyneet kyselemässä Crestolin tuotteiden perään ja antoi edustajan yhteystiedot. Laitoin edustajalle sähköpostia, mutta vastausta en ole saanut. Todella haastavaa tuntuu nyt olevan. Joitakin vuosia sitten Crestolin tuotteita sai keskustasta useammastakin paikasta, mutta nyt en ole löytänyt mistään  :-\