Crestol

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Crestol

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Crestol taitaa olla vielä vailla omaa ketjua, joten voisi koota kokemuksia Crestolin hiustenhoitotuotteista. Edullisena sarjana tämä kiinnostaa kovasti ja ilmeisesti useimmat tuotteet ovat melkoisen toimivia. Itselläni sävytteen lisäksi on kokemusta Color Gloss Treatment Maskista, joka on yksi parhaimmista tehohoidoista mitä olen ikinä käyttänyt. Oikeastaan taitaa olla paras, sillä kosteutusteho on vertaansa vailla ja hiukset jäävät ihanan silkkisiksi. Silikonia tämä ei sisällä. Mulla oleva purkki on valkoinen, mutta nyt olen törmännyt sinisessä purkissa olevaan. Onkohan tuo uudistunut versio?

Erityisen kiinnostavia ovat sarjan hopeashampoo, josta on jonkin verran ollut puhetta hopeashampoo-ketjussa. http://www.parturikampaamoalis.com/crestol.html Tuolla sivulla näyttäisi olevan toinenkin hopeashampoo, Color Gloss More Silver, jonka pitäisi olla tehokkaampaa ja sitä suositellaan erityisesti tummanvaaleille ja keskivaaleille hiuksille. Onko joku testaillut tuota tai edes nähnyt missään?
Tigru

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Tigru »

^ Jos tuo sun mainitseva sävyttävä tehis on se pienessä tuubissa oleva, niin yhdyn ylistyskuoroon. Monta putiloa oon käytäny ja aina tulee tosi ihana tulos. Vaikka on käyny läpi niin monet tehikset (redkenit, joicot, nexxukset, lanzat jne) niin tuo Crestolin tehis on kyllä paras :-*
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Amilo »

En ole muuten minä ainakaan vielä nähnyt tuota More silveriä missään, onkohan joku suhteellisen uusi ?
Tuo normaali hopeashampoo on mielestäni yksi parhaista.

Olin aivan unohtanut tuon tehiksen valkoisessa purkissa! Se on myös todella hyvää, täytyykin hankkia taas pitkästä aikaa!
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Tigru kirjoitti: ^ Jos tuo sun mainitseva sävyttävä tehis on se pienessä tuubissa oleva, niin yhdyn ylistyskuoroon. Monta putiloa oon käytäny ja aina tulee tosi ihana tulos. Vaikka on käyny läpi niin monet tehikset (redkenit, joicot, nexxukset, lanzat jne) niin tuo Crestolin tehis on kyllä paras :-*
Tuo tehis josta puhuin, on sellaisessa purkissa, mutta jos pidät noista tuubissa olevissa sävyttävistä tehiksistä, niin kannattaa tuota purkki-tehistäkin harkita! Tuubeilla tulee hoidon lisäksi sävyä, mutta jos sävytystä ei tarvitse, tulee purkki halvemmaksi ja tulos on mahtava. Silloin kun ostin, taisi maksaa 12e/250ml ja on kestänyt kauan.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Hiplasin tuota naamiota (semmoisessa läpikuultavassa sinisessä purkissa nykyään) jo pariin otteeseen Hairlekiinissa, mutta jätin hyllyyn. INCI on vähintäänkin houkutteleva kaikessa yksinkertaisuudessaan. Pitää varmaan sekin käydä sitten hamsteroimassa.  ::)
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja deko »

Crestolilta löytyy tämän hetkinen suosikkijätettäväni. Inci on jossain jätettävien ketjussa.

Crestol Color Gloss serum moisturiser: Ends plus body multiactive conditioning treatment. käsitellyille hiuksille. Valkoinen 200ml puteli, noin kympin maksaa. Ei tuoksu juuri miltään ja on unelmankevyt jota voi laittaa pyyhekuiviin ja kuiviin eikä tahmaa eikä tartu. Suosikki.

Ja ostolistalle color gloss naamio kunhan vähintään kaksi tehistä loppuu... senkin villitsijät  ;D
this too shall pass.
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja loota »

Mutta täällähän on ollut puhetta, että joku on käyttänyt Crestolin naamiota, joka on tuubissa mutta ei ole sävyttävä ja se antaisi ihan saman tuloksen kuin ne sävyttävät naamiot (eli suunnilleen täydellisyyden). Tätä mä etsin talven aikana kissojen ja koirien kanssa varmaan kymmenestä kampaamosta, mutta kellään ei tuollaista ollut. Yksi juuri valmistunut kampaaja sitten sanoi, että heidän ammattikoulussaan tuota on käytetty, joten sain vahvistuksen sille etten puhu ihan höpöjä jokaiselle tietämättömälle kampaajalle. ;D Amiksen myymälään en sitten kuitenkaan jaksanut mennä sitä etsimään, kun en tiedä pääseekö sinne koska tahansa ostoksille.

Ai niin ja seinäjokelaisille tiedoksi, että Seinäjoen Prisman (vai CM:n?) kampaamosta tuota ei-sävyttävää ihmetuubia ainakin saa. :)

Antaako tuo purkki sitten ihan samanlaisen tunnon hiuksille? Koska jos antaa niin menen hakemaan tuon heti ensi viikolla! :)
Viimeksi muokannut loota, 20 Touko 2007, 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Mulla on tuollaisen tuubi-tehiksen olemassa olo ihan uusi juttu. Toivottavasti sattuisi joskus kohdalle, niin pääsisi testailemaan. Purkki-tehistä jos vertaa sävyttävään tuubiin, niin tulokset ovat molemmissa tosi hyvät ja hoitavat. Parhaimmat tulokset tulee purkki-tehiksellä lämmössä.

Mulla on Crestolista kokemusteni perusteella aivan mielettömän (yli?)positiivinen kuva.  :D
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Mella »

Saako tätä sarjaa mistään Joensuusta? Vaikuttaisi ihan kivalta mutta kun en ole mistään bongaillut ja moni on kuitenkin kehunut. ???
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Tuu »

deko kirjoitti: Crestolilta löytyy tämän hetkinen suosikkijätettäväni. Inci on jossain jätettävien ketjussa.

Crestol Color Gloss serum moisturiser: Ends plus body multiactive conditioning treatment. käsitellyille hiuksille. Valkoinen 200ml puteli, noin kympin maksaa. Ei tuoksu juuri miltään ja on unelmankevyt jota voi laittaa pyyhekuiviin ja kuiviin eikä tahmaa eikä tartu. Suosikki.
Minulta lyötyy tämä myös. Ostin tämän joskus pari kuukautta sitten, kun kyllästyin Bonacuren jätettävään, kun en raskinnut ostaa silloin mitään kallista, ja kampaamokaupan täti suositteli :)

Olen laittanut tätä vähän enempi kuin normaalisti jotain muuta paksumpaa jätettävää.
Tekee hiuksista ihan silkkisen pehmeät! Olen laittanut märkään ja kuivaan tukkaan, ja sopii hyvin molempiin, mutta minulla tämä toimiii paremmin kuivaan tukkaan ja silloin tulee ihan erityisen pehmeät latvat.


pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja pippuri »


Miten vertailisitte tuon Treatment Maskin tuoksun voimakkuutta verrattuna
Nutri-gloss tehikseen tai Joicon IHT:een ( ainoot hajusteelliset tuotteet jotka multa enää löytyy...hitsin tuoksuyliherkkyys >:( )

2aFii
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Chaos »

pippuri, oon itse hajusteherkkä ja minusta tuon naamion tuoksu on mieto. Varsinkin, jos siedät Nutri Glossin tuoksua, mikä mulla tökkii, niin en usko tuossa olevan ongelmaa :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja deko »

Crestolin Color Gloss Creme Moisturiser on vielä serum moisturiseriakin tuhdimpi ja parempi ;D ja löytyy myös sensitive-versio eli hajustamaton. Mii lav. Inci löytyy paikaltansa. Tätä talven yli ja kesällä taas kevyempään serum moisturiseriin.

Purkkitehis on HG.
this too shall pass.
Chinaski

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Chinaski »

Niin, mistähän tätä sarjaa yleensä saa Suomesta? Myydäänkö joissain kaupoissa vai vain netissä? Ajattelin että voisin kokeilla kun tulen Suomeen tammikuussa pariksi viikoksi lomalle  :)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Ainakin  Hairlekiinissa ja Sitruunoissa oon nähnyt.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin